Wij gaan vast wel even ergens kijken met Thomas, maar echt erop uit daar is hij nog te klein voor. Het wordt iig geen Amsterdam ofzo, maar gewoon een dorpje hier in de buurt met een gezellige markt denk ik.
Ik heb net even mijn leidinggevende gebeld over het uwv, hij vond het maar belachelijk dat ze mij bellen en ik moest me er vooral niets van aan trekken. Zij zouden het allemaal wel verder regelen en ik zou het wel horen wanneer ik iets moest doeen. Wat een heerlijke man is het toch ook!!!
Nogmaals ik snap het wel Bianca!! Ik ben nu ‘alleen’ zwanger en dat is wel specialer, maar zo samen konden we echt alles delen en dat was ook heel fijn. En dat je reden ‘egoistisch’ zou zijn, nou en, je mag toch ook wel eens lekker aan jezelf denken, toch??
Het hekkie is trouwens een metertje hoog, dus denk niet dat hij eroverheen kan, maar we zullen het zien, dat zou wat zijn trouwens, kan ik alsnog uit de vijver halen en daarna nog over het hekkie tillen ook :snooty:
Hahah Heske!!!Nou ja dan komt hij iig schoon en fris op de vuilstort aan!!!
Ik heb vannacht trouwens over de naam gedroomd!!! Daar zaten we al een tijdje mee en vanmorgen bedacht ik me ineens dat ik erover gedroomd heb!!! En het is een andere dan die ik in gedachte had. Straks eens even bij edwin peilen wat hij er van vind! Ik vind hem iig leuk!!!
even kort tussendoor,
ik mag volgende week op werk alleen het 1e uur draaien, ze hadden iemand nodig en vroegen mij, ze zeiden je kunt het wel doet het nu ook zowat alleen, dus ik probeer wel om half 10 komt er iemand bij van de a b, dus das wel te doen, gaat erg goed dus en leuk.
Vandaag drk dagje wendy moest zwemmen en dat ging niet zo goed we zijn erg geschrokken ik had wendy bevende bij mj , en ik zelf had ook de kloppingen in mijn keel, waarom?
Nou er was 1 kindje ( vriendinetje van wendy) die het niet deed in het water , de badmeester had gezegt er uit te gaan, h=gaat al weken niet goed en dit was de afspraak in overleg met ouders kind en zwemjuf, dus zo gezegt,maar in de kleedkamer waar ik net met wendy was werd het meiske aan der armpje meegenomen huilend, nee kreisend, als een wild varken,…en ze werd me geslagen, de tikken klonken zo hard op het natte lichaampje… triest en dat meiske huilen en gieren, zo intens pijnlijk om aan te horen maar zeker voor haar en de moeder maar schreeuwen dat het zwemmen niet goed ging de afspraak was te luisterne blabla, dit trof me zo erg, en toen pas zag ik wendy staan te rillen, en zachtjes jammeren haar vriendinnetje zo , het duurde ms maar even,maar ik nam wendy mee en heb haar zo boj de douches aangekleed, en haar verteld dat ze neit bang hoefde te zijn, maar ze was het al, hele zwemles verpest want ze wou niks durfde niks bang dat de straf die het meisje kreeg ook haar overkwam, nu ja al met al had ze het wel redelijk naar der zin ,maar ik ken wendy en dan merk je gewoon dat het haar raakt en ze niet zwom met zo veel plezier als anders,
nu ja sorry moest ik even kwijt, ik weet best da elk kind straf krijgt ,maar toch niet om een niet goede zwemles en dan toch geen klappen?
ik ben nog geen moeder , maar ik hoop dat ik mijn kind nooit zo sla, ik heb zelf zo vaak zuke klappen gehad en weet hoe het voelt, verschrikkelijk ,
nu ja sorry toch lang verhaal he, tja nu volgende keer weer voor en over jullie :-*
hoi dames hoe was julie koningedag???
hier wel oke, alleen jammer dat andre niet mee kon we zouden bij fam op bezoek gaan maar is afgezegt…
ben dus met mijnzus en wendy weggeweest, was wel gezellig,
Ha meiden, alles goed met jullie allemaal?
Bianca, wat rot joh, om te zien dat zo’n hummel wordt geslagen. En zeker om zo’n reden. Jakkes. Kan me voorstellen dat je ervan schrikt, en at Wendy erdoor van slag raakt. Naar hoor.
Erika, wat vond je hubbie van de naam die je gedroomd had?
Wij hebben met koninginnedag de hele dag staan schilderen! En we hebben gevierd (met oranje tompouzen!) dat we precies een jaar geleden de sleutel van ons huis kregen. Was wel grappig om precies een jaar later weer aan het klussen te zijn! We zijn begonnen om de zolder op te knappen, want over 2 weken wordt daar een dakkapel geplaatst en dan verhuist de werkkamer naar zolder. En aangezien een paar dagen later de meubeltjes voor de babykamer al geleverd worden, zijn we maar vast zo veel mogelijk gaan klussen.
Gisteren bij mijn ouders geweest, want m’n moeder was jarig. Ze hebben het oude wiegje opgeknapt, waar zelfs mijn vader nog in gelegen heeft (en ik zelf ook), en dat staat nu in onze slaapkamer. Heb ff wat foto’s ervan op het showforum gezet (bij de babykamer-foto’s), dus wie nieuwsgierig is. Ik ben er in ieder geval erg blij mee. Het si zo’n lief popperig wiegje geworden!
xHeske
He meiden!!
Hier ook een rustige koninginnedag, we zijn 's morgens even naar de vrijmarkt geweest en 's middags bij mijn zwager en schoonzusje op visite en daar gebarbeknoeid. 'S avonds gezellig saampies koffie met een oranjetompouche!!
Toen edwin even de hond uit ging laten met zijn broer en Thomas, is Thomas heel erg op zijn neus gevallen dus die loopt nu met een flink geschaafde rode neus rond… zo zielig… hij heeft er gelukkig geen last van en hoefde ook bijna niet te huilen, onze bikkel :inlove:
Ja we hebben nu de hond van mijn ouders en het hek is hoog genoeg gelukkig HEt is erg gezellig, maar wat druk zeg!!Zo voor een week hardstikke leuk, maar ik moet er niet aan denken om er zelf 1 te hebben…
Onze poes is er minder blij mee, die is al sinds vrijdag niet meer beneden geweest… hij gaat alleen door de voordeur snel naar buiten en binnen en dan weer naar boven. Ach het is maar een weekje.
Heske leuk joh dat er foto’s staan ik ga zo direct even kijken!! Hub vond de naam trouwens helemaal niets…:snooty: Hoe kon ik het verzinnen, hihi… we gaan dus maar weer voor die andere totdat we iets anders leukers tegen komen, want over die naam is hub ook nog niet zo heel erg te spreken, maar dat komt omdat hij net als Thomas in de top 10 staat en dat vind hij niet zo leuk.
Bianca ik had je verhaal al ergens anders gelezen, maar had toen geen tijd meer om te reageren want mijn lieve zoontje werd wakker, maar wat een verhaal zeg… En wat ontzettend sneu voor Wendy dat zij er zo van geschrokken is… Je zus is toch naar die ouders toe gegaan?? Dat vind ik echt ontzettend goed van haar zeg!! Applaus!!
Hoe is het met de andere dames???
tjee ben beetje verdrietig, ik heb net weer geschreven bi het topic bij arm om je schouder, het is allemaal niet zo als we zelf dachten, uit je je eigen goedigheid krijg jij de bal terug…
er is aangifte gedaan tegen mijn zus en mij, ws dat de politie morgen kontakt opneemt, hopelijk loopt het goed af, erzijnimersgeen bewijzen , helaas enerzijds niet ons maar ook niet tegen hun …
Jeetje Bianca… heb net je verhaal gelezen… wat een narigheid zeg. Echt heel vreemde mensen. Maar ik vind het wel goed hoor, dat jullie je mond open hebben gedaan. Er zijn al genoeg mensen die in zo’n geval maar ‘gewoon niets doen’. Ik hoop dat jullie eruit komen, maar dat lijkt me haast wel. Je hebt toch in principe niets misdaan, je wilt alleen dat meisje helpen. Gewoon vertellen wat je gezien hebt. Al kunnen ze er nu misschien niets mee, dan zijn ze iig op de hoogte van wat er gebeurd is. Maar ik hoop natuurlijk dat er wel al wat mee gedaan wordt. Lieverd, heel veel succes ermee!
xHeske
ik moet ook eerlijk zeggen dat ik best ontdaan (noem je het zo?) nu ja geschrokken en verdrietig om, gewoon de onmacht die je hebt, wetende dat je niets verkeerd hebt gedaan en toch er van verdacht worden…
weet je ik voel me nu ook nog eens schuldig om naar mijn zus dat ik haar dit aan doe, dat zei moet meemaken dat er tegen haar ook angifte wordt gedaan…
Lieverd, maak jezelf nu geen verwijten. Dat zal je zus ook heus niet doen en het is ook haar eigen beslissing geweest om naar die mensen toe te gaan (wat ik overigens echt top van haar vindt hoor!). Wat had je anders moeten doen?
Niet gek hoor, dat je nogal ontdaan bent door dat alles. Die onmacht is gewoon ook erg. En het is ook niet niks als er een aanklacht tegen je ingediend wordt. Maar denk er maar aan dat jullie dit doen voor dat meisje. Ik kan me echt niet voorstellen dat jullie hier nu de dupe van worden. Dat zou zo onrechtvaardig zijn!
Meis, nogmaals heel veel succes!!! Laat je niet gek maken hoor!
xHeske
dank je :-* ik ga overigens zo nog maar even naar der toe even zien hoe zei het heeft opgevat en er onder is , maar ik wacht even tot wendy op bed ligt,
He lieverds!
Hoe gaat het?
Bianc ik heb even gereageerd op je verhaal en ik hoop dat je er wat mee kan…
Nou hier gaat het goed hoor. Ik heb een leuk weekend gehad!
Zaterdagavond weer is ouderwets wezen stappen! Ik met mijn afgevallen lijffie heb weer is een showtje weggeven voor die kanjer van me! Ik heb ouderwets op een bar staan dansen :shock: Ik zeg altijd maar goed voor het zelfvertrouwen :mrgreen:
Nee hoor meiden vroeger was ik erger en stond ik nog wel eens in een kooi hahahaha en soms kreeg ik er ook nog voor betaald ook…
Maar dat heb ik heel lang niet meer gedurft omdat ik het laatste jaren zo aangekomen was en nu dacht toedeloe ik heb er lekker sch**t aan!
Ik ben dus lekker los gegaan samen met mijn zus en daar ken ik voorlopig wel weer even op teren…weet jij veel straks ben ik mama en zou ik het toch niet meer in mij hoofd halen hahahahahaah
Ik kwam allemaal oude bekenden tegen waaronder een ex-vriendje en die vonden het super leuk om die oude El weer is zo te zien!
Gister bij vrienden langs geweest en dat was echt super gezellig! Dus kortom een leuk weekend!
Hoe is het verder meiden? En met jullie zwangerschappen? Gaat dichtbij komen nou he! Mijn vriendin is nu 31 weken en ik vind het echt super spannend voor haar!
Maar ik schrijf morgen weer even verder want ik moet echt gaan slapen…
Weltrusten meiden!
Groetjes en een dikke knuf!
Ellen
goedemorgen,
erika zit het beestie nog lekker achter het hekje? wij hebbben trouwens gisteren het traphekje weggehaald voor wendy,. die is nu al zo groot, en thuis heeft ze sinds de verhuizing ookniet meer dusseeeeeeeeeee weg dat onding. ( het is ook niet te geloven wel k onderwerp er aan bod komt ik altijd op wendy uitkom :roll: )
Hoe voel je je verder? En idd niks van die gekke uwv aan trekken vervelen zich gewoon joh.lekker omjezelf en beeb denke hoor
Jammer dat hub de naam van beeb niet mooi vond,
ow ik ben even weg typ laters verder wendy komt
Ke schreef
Mijn nesteldrang begint ernstige proporties aan te nemen…
hihi das mooi op tijd meid als het dan zover is ben jij er klaar voor wat dat betreft, is het kamertje ook al klaar?
k ga zo es naar showforum toe meid es even zien naar het wiegje mij is aagjuh. :mrgreen:
erika dus al gebbq dit jaar lekker hoor, ik wil ook wel ,
ow ja wb de naam? mogen wij dan weten welke in je droom naar voren kwam? want als mannie diniet leuk vond kun je je onmogelijk je kindje de naam geven :mrgreen: ik wil wetuhhhhhhhhhhhhhhhhh :lol:
koningeinne dag was dus gezellie,
ellen tjonge jij maakt ook gelijk iets leusk van zeg, heb je fotos? hihi , klinkt goed hoor je moet het lef maar hebben,
nou wendy is er dus net maar goed als andre der is is ze niet bij mij te zien ze is boven , hij slaapt nog ze mag hem niet wekken van me,dus ze is heeeeeeel stilletjes aan het fluister

nou toedeloe liefs en knuf bianca, en bedankt voor de lieve woorden van jullie allen :-*
hey heske wat een gaaf wiegje ja helemaal top en wat ontzettende waardeheeft hetdoor zijnverleden zeg, heel veel geluk er mee,… :-*
Haha Bianca wat ben jij aagje Ik droomde dus over ‘Finn’ Maar het werd helemaal afgekeurd… terwijl hij Lyn voor een meisje wel heel leuk vond, en dat lijkt toch aardig op elkaar…
Ik ga zo eens even je verhaal lezen, het is toch niet te geloven zeg…
Het beestje zit nog steeds achter het hekje en de kat ook, maar dan achter het traphekje wel te verstaan want die durft nog steeds niet beneden te komen, mal beesie… :roll:
Heske wat leuk dat wiegje en wat bijzonder dat alle namen erin staan!!!
He Ellen, Wild chick!!! Dus je hebt het naar je zin gehad??? Leuk!! Ik kan me niet herinneren wanneer wij voor het laatst echt zijn wezen stappen, maar dat is heel lang geleden, maar dat waren ook zeker leuke tijden!!
ik vindt Finn wel top hoor, ihhi kun je hem niet overhalen ofzo?
He meiden!
Ja Erika ik vind Finn ook een leuke naam net als Lyn! Daar heb ik ook aan zitten denken alleen dan met dubbel nn. Jaaaaa wild chick hihihi. Soms moet je gewoon even los gaan en zeker als het nog kan! Maar nee Bianc ik heb geen foto’s dat hoeft ook niet zo nodig van mij
Heb je trouwens al wat van die agent gehoord?
Heske lieve meid!!! Echt een heel bijzonder wiegje! En zo lief van je ouders dat ze hem hebben opgeknapt! Hoe is het verder met je?
En met Natas? en Kimzie? en Ilse? Waar zij al die meiden? :eh:
Nou hier gaat het goed hoor verder
Knuffies!
hoi hoi
ben er nog hoor
was alleen zo’n druk weekend en de kids hebben vanakantie dus tis ff plannen waneer ik achter de pc kan.
bianca vindt het een super goede actie van jouw en je zus heel knap dat jullie voor dat kleintje opkomen.
Ook ik ben veel geslagen in mijn jeugd en vindt dat je je kinderen hoort te beschermen en ook andere kinderen als die niet beschermd worden.
echt toppie van je :thumbup:
erika ik vindt finn ook een leuke naam hoor nog veel succes met de hond binnen houden
heske echt mooie wieg je zal wel niet kunnen wachten om je kleintje erin te mogen bewonderen :inlove:
ellen ik zie dat je heerlijk genoten hebt van je weekend je durft wel hoor op de bar dansen haha
vindt het echt super knap dat het afvallen zo goed en je zo sterk bent om vol te houden. :thumbup:
hier gaat het goed begin wel steeds meer kwaaltjes te krijgen vooral rugpijn en het slapen gaat niet altijd even lekker.
Het stomme is ik zei vorig week nog als het zo blijft dan wil ik wel overtijd lopen, en hupakee daar kwamen de klachten :shock:
Maarja kan wel super genieten van me dikke buik en mijn manneke hoewel het besef er niet altijd het is dat ik over 8 weken mama wordt.
Ben vandaag dan maar begonnenmet het uitwassen en tassen inpakken.
leek me wel verstandig met mijn bloeddruk om alvast een vluchtas in te pakken vorige keer dat ik opgenomen werd kwam vriendlief met een te kleine oude pyama aanzetten :oops:
Dus als ik nu al een tas klaar heb staan hoeft ie die alleen maar te pakken en dan zit ik er in ieder geval netjes bij haha
alvast een fijne zomerdagen de komende week
goehoedemorguh, lekker weertje is het hier, ik moet zo werken heb weinig zin, maar als ik er ben is wel leuk hihi
nou iki ben vanmiddag truggggg :mrgreen: