Augustus 2005 stoppers deel VIII - 7 zwanger van de 13!!!

Bianca wat heerlijk dat het werken zo goed is gegaan, gaat wel weer snel he nog twee weken en dan een contact :dance: .

Gaat zeker snel binnen twee weken haar eerste lintje super, zou er ook super trots op zijn.

Erika geslaagd voor de buggy :dance:

Jeetje en blauw haar voor thomas wow :shock: , zeker een uitwasbaar kleurtje :mrgreen:

Heerlijk dat je hooikoorts is afgezakt, hoop dat er geen last meer gaat onder vinden.

Ellen jeetje 2 kilo das een hoop, weet zeker dat je mannetje weet te verleiden van de zomer.

Hier nu alles oke, gister avond eventjes niet zo lekker trok wit weg en buik krampen. Dus meteen naar huis daar trok hetal snel weg.

Denk dat ik gewoon te veel gedaan had gisteren, eerst heerlijk gewinkeld moesten nog de bon bij prenatal benutten met 20% korting en ff naar diverse tuincetra’s.

Daarna een meteen door naar een verjaardag van me schoonmoeder.

Dus we doen maar ff rustig aan vandaag heerlijk uitgeslapen wel nog een leuke rok en tuniek gekocht bij miss etan met korting.

En vanavond een afscheids etentje omdat een oom van me vertrekt voor een wereld reis per boot voor minimaal 6 jaar.

Morgen ochtend naar de bedrijfsarts ben benieuwd wat hij te zeggen heeft.

hallo lieve meiden hoe is alles,

erika druk metde aanschaf voor allenog nodige spulletjes? Leuk zeker inkopen doen.

Hoe voel je je verder? En je beide mannen alles goed? Ben je nog in de tuin bezig geweestm hier was heerlijk weer heb dus alles aan de kant buiten, binnen is beetje bij in geslopen eig hihi :oops:

Ellen, wat klink je lekker positief meid, gaat het allemaal goed? LUkt het wat een plek te geven enzo

Dikke kus meid voor jou.

Yonaom je zelf denken hoor ik denk dat ze van je werk gewoon voor gesprek willen ofzo, iig succes er mee, goed om je zelf denken en je kleintje,maar je voelt jedus goed, gelukkig is dat bij de controle ook gebleken,

Wel omdenken dat je niet vaker zo wit wordt enzo hoor anders hb controleren en zowieso rust nemen ,

Nou hier met mij alles goed alleen mijn man is zo ziek dat ik me zorgen maak :cry: hebben jullie dat ook wel es, dat je het gevoel bekruipt en je niet weet wat je er mee aan moet terwijl het naar alle ws-heid gewoon een griep is?

K weet niet morgen gaat hij toch na twijfelen wel de ha bellen, hij heeft behoorlijke pijn, ik bel dan mijn zus voor vervoer ik kan zelf niet mee en zo te fietsen is niks denk ik ,

nu ja de nacht maar even zien hij is al vanaf half 1 op bed , enheeft niks gegeten en gedronken dat wil niet, zopas even bij hem geweest was erg zweterig, ensuffig, dus ik zei al als morgen nog zo is anders ms ha aan huis? ach ik zal me te veel zorgen maken denk ik hoor, …

komt omdat hij ik denk eenjaar of 6 trug ookzo erg ziekwas toen had ie bloed enlonginfectie endit lijkt er zo op , het hoesten enzo…

nu ja sorrry voor het verhaal moest even van me af schrijven hoor,

Ha meiden,

Bianca, wat rot dat je hubbie zo ziek is. Logisch dat je je zorgen maakt, het is niet niks om iemand van wie je houdt zo beroerd te zien. Hoe gaat het vandaag met hem? Succes bij de ha in ieder geval!

Verder natuurlijk super knap van Wendy dat het zo goed gaat bij zwemles! Mag je ook best wel trots op zijn!

En je werk bevalt dus goed! Leuk om te horen meid!!!

Yona, doe rustig aan hoor meis. Gelukkig was bij de gyn alles oké. Heel veel succes bij de bedrijfsarts! (maar idd wel vreemd dat je daar nu nog heen moet, nu je eigenlijk alweer beter bent… :? )

Erika, bij ons was 't weer vrijdag uiteindelijk ook nog super! Helaas was 't dit weekend een stuk minder :frowning: Van hooikoorts heb ik overigens dit jaar ook nog amper last gehad :? Ben toch bang dat het nog gaat komen, doordat het dit jaar zo lang duurde voordat het een klein beetje op lente begon te lijken.

Ow. en wat knap van Thomas dat hij het zo goed deed bij de kapper. Maar ja, voor een ballon zou ik ook braaf stilzitten :wink:

Hier is alles oké. Zaterdag lekker in de stad geweest op zoek naar een cadeau voor m’n schoonmoeder. Schoudertasje van Kipling gekocht, want die wilde ze heel graag hebben, en een leuke ketting. Ze zijn hier het winkelcentrum flink aan het uitbreiden en het wordt echt steeds leuker. Nog even en ik hoef niet meer naar Rotterdam of Den Haag om goed te kunnen winkelen. Er is nu ook een Esprit-winkel geopend, daar was ik in Eindhoven altijd vaste klant (nou ja… bijna dan), dus daar ben ik erg gelukkig mee. Al verkopen ze er natuurlijk niets wat ik nu pas :frowning:

Gisteren naar de verjaardag van m’n schoonmoeder geweest. Het was 's ochtends zo’n lekker weer, dus we hadden alles buiten gezet, maar net toen al het bezoek er was begon het een beetje te regenen, en werd het toch wel koud, dus zijn we toch maar binnen gaan zitten. Beetje jammer, maar het was toch wel gezellig hoor.

xHeske

goeiemorge

bianca heel veel sterkte met je man kan me voorstellen dat je je zo’n zorgen maakt.

Mischien is het inderdaad wel fijn als de ha naar jullie toe kan komen.

ke over een paar maandjes kun jij weer in de mooiste esprit kleding die je dan mooi kan kopen samen met kinderwagen met beebje erin.

yona goed opjezelf passen he, veel uitrusten mischien ook in de tuincentra;s ff een kopje koffie drinken en dan weer verder slenteren.

ellen knap joh al 2 kg kwijt kost het je veel moiete o gaat het een beetje vanzelf ?

bij mij lukte lijnen nooit zo goed hoe goed ik ook me best deed mijn lichaam wilde op een of andere manier de kilo’s niet kwijt.

hier gaat het hartsikke goed, heb me verjaardag weer overleeft.

vanaf dinsdag al loge’s gehad tot gister.

Dus ga ik vandaag van genieten om me huis weer voor mij alleen te hebben.

Het voordeel is wel dat alles nu wel weer mooi netjes en bij is dus ik hoef vandaag niet veel te doen :dance:

Met beebje gaat het goed hij blijft volgens mij gewoon met zijn hoofdje naar beneden om mij vervolgens met voetjes in mijn rechter zij te schoppen en met zijn handjes in me linker lies te porren.

Maar heb besloten dat als ik vrij klachtvrij nog zwanger mag zijn ik het nog wel een hele tijd kan uitzingen.

Vindt het nu niet eens erg als ik overtijd zou moeten gaan maarj ze zeggen de laaste loodjes wegen het zwaarst.

fijne maandag allemaal

He lieve meiden!

He dat klinkt niet lekker bianc. Hoe is het nu met dre? Echt balen dat ie zo ziek is meis, sterkte!

Hoe is verder meiden?

Nou ik had een heel rustig weekend. Gewoon lekker even het huis gesopt samen met mijn vriendje en s’avonds met mijn zussie filmpies gekeken. Jeetje wat heb ik gelachen :mrgreen: :mrgreen:

Zondag lekker uitgeslapen en s’avonds gezellig bij mijn ouders gegeten.

Dus dat was het weekend weer! Maar ik ben in ieder geval lekker bij gekomen… En ik ben al drie kilo kwijt!!! Gaat echt goed…

Maar ik ben het laatste half jaar ook wat kilootjes aangekomen door mijn stoppen met roken pogingen…dat doe ik nu wel weer trouwens…

Verder gaat het goed met me. Ik bloed nog wel steeds een heel klein beetje. Dat begon ongeveer een week na de curretage dus we wachten gewoon rustig af tot dat ophoudt. Maar geestelijk gaat het goed en ik heb het nu zeker wel een plek kunnen geven hoor bianc :-*

Nou verder eigenlijk weinig te melden meiden

Ik wens jullie een fijne dag!

Groetjes

Ellen

Ellen, fijn om te horen dat het goed met je gaat! Hou dat bloeden wel een beetje in de gaten hè meis…

Wat goed dat je al 3 kilo kwijt bent!!! Dat gaat lekker joh! Dus jij bent straks helemaal klaar voor de zomer?

Ilse, kan me voorstellen dat je het fijn vind om je huis weer voor jezelf te hebben hoor. Altijd gezellig, logeetjes, maar het kost wel energie. Fijn dat ze je in ieder geval goed geholpen hebben, dan kun je het nu even rustig aan doen. Maar je hebt dus een leuke verjaardag gehad?

xHeske

Bianca heerlijk dat bij je alles aan kant is nu in de tuin, hoop nu dan toch echt dat het voorjaar is van start gaat met een lekker zonnetje.

Gatsie zeg nu is je mannetje ziek, hoe gaat het nu met hem?, al bij de huisarts geweest of hij bij jullie?.

Kan me helemaal voorstellen dat je zorgen maakt zeg.

Hij moet zeker wel wat gaan drinken hoor :!: Want als je ziek bent heb je dat toch minstens wel nodig, transipireerd alles eruit.

Sterkte alvast :!:

Heske nog een paar maandjes geduld en dan ben ik er zeker van dat je weer netjes in je Esprit kleren past.

Alleen dan als mama zijnde :smiley:

Ilse wat fijn om te horen dat het nu allemaal goed gaat hoop dat je zo de laatste weken mag uitzitten.

Ellen blijven er nog wel wat kilotjes zitten, jij gaat erg rap in dit tempo.

Fijn dat je het een plekje heb weten te vinden, hoop dat het vloeien ook snel stopt. En je lichaam weer hersteld van alles wat er de afgelopen tijd gebeurd is.

In mei had toch weer een controle afspraak in het ziekenhuis?

Zo vandaag bij de bedrijfarts geweest was een beetje een loos gesprekje.

Niks uitgekomen, vraag me ook af waarom ik nou moest gaan van me afdelingshoofd.

Hier verder alles redelijk rustig, wel regelmatig harde buiken.

Dus blijven het maar maar in de gaten houden.

Oja aanstaande woensdag weer een predecho heb er heel veel zin, kunnen we weer onze kleine bewonderen.

Andre heeft longontsteking is vandaag bij de ha geweest heeft erge pijnen…

druk hiero ook, heel de dag nietde dag maar goedwe hebbengegeten gedouched en het bed schoon, hangt alleennog buiten * het beddengoed dan)

en wendy vandaag gehad, gelukkig is ze egrg makkelijk, en heeft ze lekekrbuiten gespeelt en toen ik naar de apo ging mocht ze bij de buuf spelen

hey yona vreemd dat het een loos gesprkeje was ook oznde van je tijd, fijn binnenkort weer echo zal leuk zijn

wb het drinken voor andre ja zei de ha ok gelijk, ze zei goed drinken je huid en slijmvliezen(?) zijn droog, eten hoefde niet,

nu medicijnen

A gatsie zeg, een longontsteking das erg pijnlijk.

Gelukkig voel je wel al snel wat beter met antibiotica.

Hoop dat je mannetje spoedig hersteld, en inderdaad goed blijven drinken, sterkte :-* :!:

Eerste dag werken was inderdaad erg vermoeiend, heb het niet de hele dag vol gehouden.

Om 14.00 uur had ik het helemaal gehad en ben om 15.00 naar huis gegaan.

Zo meteen ff ontspannen en wat baantjes trekken in het zwembad met me zusje. Pfff alleen het iedee maakt me al moe

He meisies!!

Wat een heerlijke dag vandaag he!! Nog wel wat gedaan in de tuin ik heb welliswaar gras gemaaid, dat doet hub normaal, maar het leek mij wel een sleuk om te doen, haha.

De kleur van Thomas was idd uitwasbaar hoor!! Anders kwam het niet in zijn mooie blonde haartjes, 's avonds was het weer helemaal weg!

Gisteren weer gewerkt, en dat is me niet goed bevallen, poeh he, voelde me echt niet lekker, lag om half 8 samen met Thomas in ons bed te slapen… Toen ik om half 10 wakker werd hem maar naar zijn eigen bed gebracht en snel naar benden om csi te kijken. Vandaag voel ik me weer prima, lekker bij de kapper geweest!! Ik heb roze haar 8)

Ellen alweer een kilo kwijt, goed man, echt knap!!! En ja dat roken, dat snap ik helemaal, ik ben na Thomas ook weer gaan roken, maar de planning is nu dat ik er echt vanaf blijf… ik hoop het…

IUlse fijn dat het lekker gaat met je!! Heb je een leuke verjaardag gehad??? Heerlijk is dat dan he als alles weer achter de rug is en de rust weer terug is in je huis.

Jeetje Bianca Dre longontsteking, dat is niet lekker. Veel beterschap voor hem!! Ik hoop dat de ab snel aanslaat, tenminste ik ga ervanuit dat hij dat heeft.

Verder met jou wel alles goed??

Heske leuk dat ze het winkelcentrum zo uitbreiden, dat zouden ze hier ook wel een smogen doen!!

Natascha raar hoor dat er dan ook nog eens niets uit is gekomen… beetje vreemd, maar goed jij bent je verplichtingen weer nagekomen, toch…

Morgen weer een echo!! Leuk!!!

Goed dat je naar huis bent gegaan!! Goed om jezelf denken hoor!!!

Nou ik ga hub even helpen, want die loopt hier in zijn uppie te klussen omdat ik zit te Kok-ken :mrgreen:

He meissies!!!

Zo heeft dre longontsteking Bianc das niet zo lekker meis. Fijn dat Wendy dan zo lief is he…iig sterkte!

Leuk Natascha een pretecho!!!

Is het zo zwaar voor jullie het werken? Vervelend is dat. Nou probeer goed uit te rusten he meissies. Lekker even een tukkie doen af en toe. Jullie mogen best lekker lui zijn. Ik denk dat je je wel lekker voelde Natas na het zwemmen?

Uuuuhhh die kilo’s daar blijven er nog genoeg van over hoor bij mij. Ik ben ook niet extreem aan het lijnen maar gewoon gezond eten, niet snoepen en je ziet maar weer dat dat best wel een paar kilootjes scheelt. En de eerste week gaat het afvallen altijd hard daarna wordt het moeilijker. Maar goed dat ritme van gezond eten en veel water drinken bevalt me wel en het is ook niet zo streng. Maar goed!

Hier gaat verder alles z’n gangetje. Rustig vaarwater zullen we maar zeggen…

Nou dat was het weer meiden!

Een fijne dag toegewenst!!

Groetjes

Ellen

Oh jee Bianca, longontsteking :shock: Arme hubbie! Zorg maar goed voor hem (maar dat is aan jou wel toe te vertrouwen, volgens mij).

Yona, idd goed dat je naar huis bent gegaan, je lichaam geeft zelf wel aan wanneer het genoeg is geweest. En heel veel plezier vandaag bij de echo!!!

Erika, doe jij ook wel rustig aan meis? Lekker hè, zo af en toe eens extra vroeg naar bed. Ik slaap nog steeds bijna iedere middag een uurtje. Maar moet zeggen dat de vermoeidheid minder is dan in het begin. Geloof dat ik zelfs een tikkeltje last krijg van nesteldrang, en dat kon op zich geen kwaad :wink: Ben ineens heel druk aan 't wassen en stofzuigen en poetsen… :smiley:

Ellen, toch kanp hoor, dat je zo lekker afvalt nu. En op een gezonde manier. Ik heb als puber anorexia gehad, en als ik tegenwoordig ooit wil lijnen moet ik echt oppassen dat ik niet weer in mijn ‘vertrouwde’ -maar oh zo ongezonde- crashdieet verval. Blèh. :wall: Dat wordt wat over een paar maanden. Gelukkig is m’n vriend overal van op de hoogte en hij houdt me wel in de gaten. Meid, maar fijn om te horen dat het goed met je gaat!!!

Hier is ook alles oké. Gisteren lekker genoten van het mooie weer. Helaas moet onze tuinset nog opgeknapt worden en moeten we nieuwe kussens hebben, dus echt lekker buiten zitten was er niet bij. Maar ben lekker op de fiets naar de Wibra geweest (weer eens wat anders dan de Esprit :wink: ), want daar hebben ze nu heel leuk babyspul in de aanbieding. Slaapzakje, hoes voor aankleedkussen, sokjes, badcape, muziekding en spenenklem gekocht! En was in totaal maar 15 euro kwijt! Of 't lang meegaat zien we wel… Ook nog ff stiekem de Blokker ingedoken en daar wat leuke frutsels voor in de babykamer gekocht. Was weer helemaal vrolijk toen ik thuis kwam! Het kan haast geen toeval zijn dat de uitbreiding van het winkelcentrum is begonnen toen ik in Zoetermeer kwam wonen… :smiley:

xHeske

hoi hoi

bianca sterkte met je man en je hebt een erg lieve meid dat ze zich zo voorbeeldig gedraagt :stuck_out_tongue:

yona succes met je echo vandaag en goed van je dat je aan jezelf denkt je verdient het.

erika dat vroeg slapen herken ik wel we lagen gister op de bank csi te kijken en ik lag alweer te knikkenbollen dus manlief heeft me maar naar bed gestuurd.

ellen echt super joh dat het zo goed met je gaat en dat je zo sterk bent in je afval race :thumbup:

ke bij wibra hebben ze inderdaad vaak leuke babyspullen heb er heel in het begin al veel kunnen vinden.

Kom nu niet meer zo vaak in babywinkels want heb eigenlijk al alles en heb gat in me hand :slight_smile:

hier gaat alles goed met beebje.

Aleen heb zo’n verschrikkelijke lage rugpijn dat ik soms amper uit bed kan komen

toevallig een paar dagen geleden nog zo hard geroepen dat ik zo nog wel een paar weken extra zwanger wilde zijn en hupakee rugpijn.

Heb trouwens weer iets geks gedaan kreeg laatst bij 2 producten van dove een fles dove bodylotion met bruinings spul erin gratis.

ik heb zoiets nooit geprobeert en bodylotion kan geen kwaad toch ?

Gisteren zag ik niks kwa bruinig vandaag ben ik dus echt bruin alleen het enigste probleem door mijn gigantische buik en niet lenig lichaam is het niet goed uitgesmeert.

Dus ik heb oranje plekken op me boven been en oranje binnekant van me handen.

Wel apart joh dat het werkt moet alleen nu nog beter de rest insmeren want heb alleen mijn kuiten ingesmeert dus heb nu van die witte voetjes

Wel lastig hoor jezelf insmeren met zo’n buik en een lichaam dat niet mee werkt.

Ga vandaag helemaal niks doen lekker lamballen de hele dag alleen vanmiddag ff met me dochter der kamer opruimen ook al is ze 10 het inzicht mist ze soms nog wel eens.

Hier is het weer erg deprimerend dus was kan niet naar buiten

alvast fijne woensdag allemaal

hey meiden , bedankt voor de beterschapswensen voor andre,

hijisnu filmpjuh aan het zien, anders verveelt ie zich zo aslleen te slapen hihi

Ellen, kanp van je zeg de kilootjes er af,paarmaand trug heb ik ook poging gedaan was toen 6kilo kwijt 3 zitten er weer op en is zo gerbleven, maar mijn doel heb ik berijkt onder de 70 kilo te zijn dus das mooi, succes verder meid.

Erika denk je om jezelf meid wel rustig aan doen hoor, kus van mij, ow ja met jemannie alles goed, kwa medicijnen ?

Yona fijn even zwemmen na een vermoeide dag hoe is het gegaan, beetje gerelaxed in het water, gezellig met je vriendin .

Erikaa

Verder met jou wel alles goed??
ja hoor gaat zijn gangetje, voel me iig lich en geest goed , das al heel wat…
Ik heb roze haar
:shock: :shock: :shock: fotooooooooo :mrgreen: :lol:

nu ja hier weinig nieuws eig,

ik hoop dat dre zat iets opgeknapt is en we ms toch naar koningenemarkt kunne anders blijven we lekker thuis

ws zit een zwangerschap er niet in deze maand, als ik ene korte cyclus zou hebben zit ik nu in mijn vruchtbare periode, tja moeilijk in te schatten nu,maar goed even aanzien anders echt maar volgende maand, of zo,

Mijn zus is gestopt met de pil,..niet zo zeer om zwanger te raken maar meer omdat ze merkte dat de hormonen haarniet goed deden kwa emoties gevoel enzo, maar over een half jaartje willen ze er voor gaan, zwanger raken..............beetje slikken toch wel hoor. straks samen zwanger, endas juist iets wat ik nooit gewnest heb eig.........nu ja we zien wel.
Ik heb iig gezegt ik het wel leuk zal vindenals ik weer op de dan evt kleine mag passen haar reactie
" ow ja wil je dat dan wel?" hihi , ik zo ja tuuuuuurlijk graag. Een oppaas heb je altijd dag en nacht , vondzewel leuk, maar ze was denk ik bneetje onder de indruk , ms dacht ze dat ikniet wou ofzo, nu ja ik zei al zal het mooi vinden als zo was dan kan ik daar van genieten, weer box in de kamer wipstoeltje babyhapsjes luiers verschonen flesjegeven hihi ach zwijmel efkes hihi
nu javerder geen nieuws dus alleen dagdromen 8)

doegie meiden fijne dag vast

Goh Bianca dus je zus gaat er ook weer voor?? tja ik snap je wisselende emoties daarin wel… En het samen zwanger zijn vond ik echt heel erg leuk!! Mijn schoonzusje liep 2 maanden voor op mij (was in het begin wel even moeilijk omdat ik ook zo graag wilde, niet dat ik niet blij voor hun was, want ik was dolblij!!! maar wij wilden ook zo graag) en toen ik ook zwanger bleek te zijn hebben we echt een hele leuke tijd gehad. Onze jongens schelen nu maar 8 weken en dat is ook nu echt super leuk!!!

Maar zoals ik al zei, ik snap wel dat je even moest slikken…

Hoe si het met Andre?? Alweer wat beter??

Ilse ja dat is ook de goden verzoeken he, zeggen dat het zo goed gaat :wink: Lage rugpijn is idd heel vervelend heb ik bij Thomas ook wel gehad op het einde… bah… Hopelijk gaat dat weer over…

Dus die bodylotion werkt echt? ik was er al benieuwd naar!

Heske dus de nesteldrang slaat toe bij jou?? Haha nou is je huisje in ieder geval lekker fris!! Ik had het ook heel erg en elek week moest alles weer aan de kant want stel dat ik zou bevallen dan moest de kraamhulp natuurlijk wel in een netjes huis terecht komen!! Zelfs het gasfornuis ging van de muur…

Ik kreeg gisteren de wibra folder pas en ben er net vergeten langs te gaan…

Ja ellen het werken valt me hier vies tegen… gelukkig heb ik hele lieve collega’s!! Ik werd gisteren trouwens gebeld door het UWV waarom ik in de ziektewet zit voor 50% wat ik heb en of ik al iets van de arbodienst heb gehoord… heel apart dat heb ik nog nooit meegemaakt…

Nou het is hier weer heerlijk weer, traks als Edwin thuis is even palen in de grond slaan en een hekje neer zetten voor het vijvertje langs, want morgen komt de hond van mijn ouders hier een weekje en dat malle beesie is gek op zwemmen…

hah erika dus speciaal een hekkie voor het malle beestie? hihi, moet ie wel hoog wezen anders springt ie er alsnog over heen ,

mijn zus wil eerst nog een half jaartje wachten hoor, ze is gestopt omdat ze merkt dat ze zich niet heel geod voeld met de hormonen, maar toch een half jaartje,

ik heb zelf nooit gelijk zwanger willen zijn om persoonlijke redenen , en het lijkt me ook niet leuk, de reden is egoistisch dus zal ik niet vernoemen maar als ze zwanger is zal ik wel leuk vinden dan weer zo kkleine over de vloer

Hai hai,

Oh Bianca, ik kan me heel goed voorstellen dat je niet gelijk met je zus zwanger wil worden. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het heerlijk vind om ‘alleen’ zwanger te zijn. De reden… ook héél egoistisch… ik geniet van alle aandacht! :oops: Inmiddels zou ik het overigens wel heel leuk vinden als mijn schoonzusje zwanger was, ik ben al genoeg verwend, en zij wil ook zo graag. Maar ik begrijp je wel iig! En tuurlijk ben je blij voor haar als ze zwanger is, maar eerst jijzelf!!! :pray:

Erika, wat raar joh, dat telefoontje van de UWV… ze hadden zeker niks beters te doen, en dachten ‘laten we Erika eens bellen’. :roll:

Mijn nesteldrang begint ernstige proporties aan te nemen… ben bezig de badkamer te poetsen (ff pauze :mrgreen: ) en heb het kastje helemaal leeggehaald, schoongeschrobd en opnieuw ‘ingericht’…terwijl dat ding over 2 maanden met het grofvuil mee gaat :? Ach ja, zo heb ik wat te doen hè :wall:

xHeske

He meiden!

Hahahaha Heske ja het is dan wel heel erg toegeslagen! Maar goed soms geeft opruimen jezelf een opgeruimd gevoel. Bij mij wordt het dan altijd weer een beetje rustig in mijn hoofd.

Ik kan me ook voorstellen hoor Bianc dat je niet tegelijk zwanger zou willen zijn en zeker nier na wat jij allemaal hebt meegemaakt. Na zo’n tijd verdien jij het gewoon om alle aandacht te krijgen!! Ik zou het ook als Heske hebben dat ik ook gewoon even lekker alle aandacht wil :mrgreen:

Ja erika ik denk dat je betaald wordt door het uwv he iwm ziekte dan moet je inderdaad bij de arbodienst komen. Ja ze willlen het toch denk ik even door hun eigen arts vast laten stellen omdat het uwv je natuurlijk betaald, denk ik :think: hahahahaha ik ben ook lekker zeker van mijn zaak :oops:

Maar goed! Meiden gaan jullie nog wat leuks doen met koninginnedag?

Ik weet het nog niet zo goed. Vannacht natuurlijk koninginnenach maar daar ga ik voor geen goud naartoe! Veel te druk! Net als Amsterdam!

Nee ik zoek morgen wel een kroeg op :wink: Verder lekker uitslapen want ik was de hele week om 05:00 uur op en dat ben ik nu zat :mrgreen:

Nou meiden fijn weekend!!!

Groetjes

Ellen