Heske spannend hoor, hoop ook zeker dat het kind blijft zitten tot rond de uitgerekende datum.
Maar met de verbouwing ben je wel hoog zwanger denk zo 8 maanden :?:
Bianca wat fijn dat iedereen op de hoogte is, dan weten ze ook wat ze van je kunnen verwachten en krijg je niet van die scheve ogen.
Hoop dat je je gaat bevallen en en er voldoening in kunt vinden.
Is in ieder geval erg dankbaar werk wat je doet, waar je vele ee plezier mee doet.
Bianca, wat super dat het vrijwilligerswerk hoogstwaarschijnlijk doorgaat!!! Fijn ook dat je je beperking gewoon aan hebt kunnen geven en dat daar zo goed mee omgegaan wordt. Meis, ik hoop dat je het er heel erg naar je zin gaat hebben!!!
Ik heb ook zo’n zin in de zomer. Helemaal nu we 12 dagen in Gran Canaria hebben gezeten met héél mooi weer. Heb de smaak te pakken Nou is het hier de afgelopen dagen wel best mooi weer geweest hoor. Veel zon en kan me geen regen herinneren. Al ziet het vandaag wel weer een beetje grijs :?
Yona, als de verbouwing begint ben ik idd al 7 1/2 maand zwanger, en ze doen er 2 weken over. Gelukkig hebben we een aannemer aangenomen hoor, we hoeven het niet zelf te doen. Maar ja, al die rotzooi en herrie… niet echt fijn als ik straks op knappen sta… We zien wel hoe het allemaal loopt. Als die kleine er straks is zie ik verbouwen helemaal niet meer zitten, en eerder hadden we geen geld (vorig jaar verhuisd en toen al héél veel verbouwd), dus dit was voor ons ff de enige oplossing. Niet ideaal, maar komt vast goed!
xHeske
Poeh Heske, een verbouwing met 7,5 maand! Maar ja moet toch gebeuren he en beter voordat de beeb er is dan erna, want dan is het helemaal niets. Wij hebben de keuken gedaan toen Thomas een maand of 10 was, maar dat vond ik pas echt waardeloos.
Bianca leuk dat je het gaat doen!! En geweldig dat ze zo rekening met je houden, maar ik weet dan ook zeker dat ze een hele goede aan je hebben!!
Natascha wat leuk dat Marc het nu ook gevoeld heeft!! Dat is toch leuk voor de mannen!! En jullie zijn al uit over de namen?? Nou ik wel, maar edwin nog niet hoor… het is een stuk moeilijker deze keer…
Kimzie staat je balkonnetje er weer gekleurd bij?? Wijk moetenm ook binnekort nieuwe plantjes in de tuin zetten, dat staat dan direct zo gezellig vind ik!!
Ik hoop dat je deze maand helemaal niet meer ongie wordt!! Dat zou het beste zijn natuurlijk!!
Zo ik ga nog even dweilen met mijn nieuwe dweil, vanmorgen de badkamer alweer onder handen genomen en even naar de winkel geweest met mijn mama en dan doe ik niets meer voor vandaag
Kussies!!
Heske: het is inderdaad maar net waar je zin in hebt! Maar je krijgt er iets moois voor terug!!!
Balkonnetje staat er weer fleurig bij :D.
Ik denk dat ik binnekort eens naar de HA ga…Er klopt niets meer van…mijn cyclus is in 1 keer veel langer en tussentijds bloedverlies…dus ik vertrouw het niet meer
Ik reageer de volgende keer langer…moet nu even naar mijn ouders toe, wat ophalen…
doeidoei!
hey kimzie lekker als het er weer nejtes en fleurig bij staat dan he, fleur je zelf ook vast van op.
Succes voor als je bij de ha bent, ik ben benieuwd of je ongi weer terug goed kan zijn dit is ook niks weet ik uit ervaring.
hey meiden ik ben emodoos hier,
weet niet waarom hoor voel me niet slecht in tegendeel eig , haha das goed natuurlijk.
Nu ja eig geen nieuws , hihi.
:: :: :dance: Ilse GEFELICITEERD met je verjaardag :dance: :: ::
Heske voor mijn mag de zomer ook wel beginnen hoor, heb er helemaal zin in 8)
Maar ik hoorde dat we richting het weekend mooi weer zouden krijgen 19 graden of zo iets :dance:
Erika namen blijven moeilijk, kan me voorstellen bij een tweede kind nog moeilijker omdat je het dan ook nog een goede combi wil hebben met Thomas.
Kimzie heerlijk dat je balkon er weer heerlijk gekleurd bij staat :!:
Wordt je altijd meteen vrolijk van een gezellig tuintje of balkon.
kimzie al je geen goed gevoel over je cyclussen hebt gewoon aan de bel trekken hoor, iedere keer die onzekerheid is ook niets.
MMMM Bianca emodoos ik weet niet wat dat betekend :doh:
Sorry :shifty:
Hier is verder alles goed vamiddag om 15.30 naar de gyn.
ow emodoos zeg ik wel es als ik weer eens een emotionele bui heb zonder reden,
snappie ?
ILSE GEFELICITEERD EN EEN FIJNE DAG !
Ik ga even atwt zien
Oke weer wat geleerd vandaag, Bianc vervelend hoor als je van die buien hebt.
Heb ze ook wel is, loop te janken maar kan niet aangeven waarom.
Ach gewoon laten lopen, meer kun je niet doen toch.
haha ja nu ja huilen niet echt maar gewoon dat iets me meer raakt als er iets voorvalt enzo
Ilse, hartelijk gefeliciteerd!!!
Ilse dit is je verjaardag, je verjaardag gaat zomaar niet voorbij, want de jarige ben jij, daarom ben ik ook zo blij en zingen wij HIEP HIEP HOERA!!!
Dus je bent een beetje emo Bianca?? Chocolade helpt!!!
Morgen naar andre van Duin las ik! Leuk hoor, waar komt hij?? Een tijd geleden dat wij naar het theater zijn geweest, Huub van de Lubbe was het laatste volgens mij (op Dirk Scheele met mijn werk na dan he) en daarvoor Acda en de Munnik.
Vanmorgen bij mijn vriendinnejte op de koffie, maar ze was het een beetje vergeten en had een dubbele afspraak gemaakt, dus een ander vriendinnetje met haar zus en hun kids waren er ook, ach alleen maar gezelliger!! Thomas heeft zich prima vermaakt, ze zijn allemaal een beetje dezelfde leeftijd.
Ja Natascah Edwin zei het tegen mij dat we dit weekend super weer krijgen!! Dan gaan wij ook maar eens in de tuin bezig.
Heerlijk, ik vind de winter leuk hoor, maar nu na zo’n lange periode met snertweer ben ik wel toe aan wat zon en warmte, lekker de deuren open enzo!!
Ilse gefelicteerd meis!!!
He meiden!
Alles goed met jullie? Hier wel hoor.
Natasch vanmiddag naar de gyn. Houdt je ons even op de hoogte!?
Ja mooi weer daar heb ik ook zin in!!! Nou ik ben benieuwd van het weekend! We gaan in ieder geval lekker skeeleren!!
Ik ben trouwens al bijna twee kilo kwijt…gaat hard he. Maar ja das altijd in het begin! Ik heb er helemaal zin in…leuke kleertjes kopen, lekker bruin worden op het strand! Ik ga deze zomer die man van mij is lekker verleiden :mrgreen: hahahahaha
Nou ja ik heb weer een bui hihi
Groetjes en een dikke knuf voor jullie allemaal!!!
:-*
goedemorgen benik even ga zo werken,
heb er zin in maar ook kriebels in mijn maag,
heb als goed is ook gesprek met afdeklingshoofd over de verder gang vanzaken en begeleiding van mij,
ben beneiuwd,
fijn dat ik hier zo af en toe mag komen typen,
nou meidnen ik zal later even jullie weer bijlezen en reageren toedels en magaliefs bianca
Oh Bianca, spannend meid! Heel veel plezier vandaag!!! Laat je straks ff weten hoe het was?
Ilse, alsnog gefeliciteerd!!! Heb je een leuke dag gehad, of vier je het echt alleen dit weekend?
Meiden, het zou vandaag al zo’n lekker weer worden, maar ik zie alleen maar wolken Hoop dat het vanmiddag toch nog beter wordt…
xHeske
Bianca heel veel plezier vandaag, denk dat je al al aan het werken geslagen bent.
Maar ben heel benieuwd hoe je het hebt gevonden.
Gisteren bij de gyn alles goed, wederom een mooie echo gehad.
Kindje was erg beweegelijk, maar dat kan wel kloppen voel het ook ontzettend vaak
Mag ook weer gaan werken, wel goed op me zelf letten tav harde buiken ect…
Dus vanmorgen me leiding gevende gebeld en en die vindt ondanks ik me nu beter heb gemeld ik toch naar de bedrijfsarts moet.
Vindt dat zelf wel een beetje vreemd jullie niet :?:
Weer is hier al heerlijk, net al strijk weg gestreken en zo ff lekker een stukje lopen met de hond.
Hoi ben ik weer, heb drukke dag gehad en straks nog weer maar even relaxen voor we vanaaf naar andre van duin gaan :dance:
van 8-half 12 gewerkt ging goed!!En was leuk als ik zo doorga mag ik over 2 week contrakt tekenen
daarna wendy van dschool thuis gegeten , lekker buiten gezeten, sinds krot speelt ze ook alleen buiten om het huis dus ook nu is ze weer weg.
En meiden we hebben gezommen ( nu ja dre en ik kijken)
Ze kregen oefeningen en testjes en wendy is er goed door heen gekomen, ze heeft ineens na 2 week haar 1e lintje, zo knap want voor 3 week trug durfde ze nog niet onder water.
Nu kan ze 3 sec onder water en al alleen 10 sec drijven op rug en 6 sec brijven op buik zonder hulpmiddelen!!
Ik ben zo trots, en had tranen in de ogen kan niks aan doen ihhi ze was zelf ook blij en moest gelijk andre laten zien
en nauurlijk haar mama bellen, ze mag overigen nu al weer een groepje hoger zwemmen ,dus een stapje verder en dat na 2 week, knap he, zo moest ik eeeeeeeeeeven kwijt,
andre is naar de crematie geweest erg droevig,maar kameraad was blij dat hij er was, andre is iets opgeknapt dus gaat ws vanaaf wel mee naarandre van duin
Wat knap van Wendy
Ik zou ook supertrots zijn als het mijn nichtje was!!! Leuk trouwens dat het je bevalt op je nieuwe werk!!!
Veel plezier trouwens vanavond!!
Natascha fijn dat alles goed was meid!! En ja dat van je werk, ik had bij de aug.mama’s al gereageerd anders zou ik het ook niet weten, beetje raar idd.
Het is hier ook prachtig weer geweest de hele dag!!! Is het bij jou nog opgeknapt Heske??
Vanmorgen een buggy voor Thomas gehaald bij de prenatal, en vanmiddag voor het eerst met hem naar de kapper geweest! Dat was leuk, hij deed het zo goed!!! Hij kreeg ook nog een kleurtje in zijn haar, blauw, en een mooie ballon!!
De rest van de dag heerlijk buiten geweest in de tuin!! Echt genieten! Mijn hooikorrts is wonder boven wonder afgezakt, alleen af en toe een nies, maar geen jeuk meer, dus kom maar op met die zomer :dance:
Zo al 2 kilo kwijt ellen, dat is netjes!! ga zo door!! Mooi strak in bikini van t zomer om je mannetje te verleiden
mijn avond was gezellig staat in topic in hk ,
ik lees later echt bij hier hoor :mrgreen: