Jeetje Yona, wat naar allemaal zeg! Hoop dat je snel helemaal opknapt!!! En heel veel plezier vandaag bij de 20 weken echo!
Net even bij m’n schoonmoeder geweest, die is kapster en mijn haar moest nodig geknipt worden. Kreeg daar te horen dat m’n schoonzusje afgelopen week wel een test had gedaan, maar die was negatief. Nog niet zwanger dus… jammer. Ik hoop zo dat ze zwanger is voordat onze frummel geboren wordt, want ze hebben het er best wel moeilijk mee.
xHeske
He Natascha fijn weer wat van je te horen!
Dat is nogal wat zeg! Gelukkig dat ze je nu goed in de gaten houden! Het gaat bij jou niet echt van een leien dakje deze zwangerschap, he…
Wel mooi 2 echo’s gehad :dance:
En dan nog veel plezier vanmiddag bij je 20 weken echo!!!
Heske jammer voor je schoonzusje, maar een negatieve test zegt niet alles he, kan ook te vroeg geweest zijn. Ik hoop het voor ze!!
He staat je weer goed die banner Bianca!! Nu ff snel ongie worden en dan er weer tegenaan!!!
Hoe voel je je vandaag ellen??
Wij gaan vanmiddag even gordijnen enzo bestellen en nieuwe schoenen voor Thomas halen, maar wat zijn die krengen duur :shock: 50 euro is niets, en dan heeft hij ze als het meezit maar 3 maanden aan… poeh he… nou ja er zit niets anders op, het kind moet toch schoenen aan he
Verder kijgt edwin vanmiddag zijn eerste injectie met die nieuwe medicijnen. Nu doet de reumaconsulent het en dan volgende week moet hij het zelf doen iiieeehhh… Ik hoop zo dat het aanslaat…
Nou verder lekker lang paasweekend, maadag is mijn broer jarig en mijn schoonzusje viert het dan ook direct omdat ze op vakantie zijn als zij jarig is. Ze gaan met mijn ouders en vrienden naar Curacao eind deze maand, wij zouden ook mee, maar blijven nu thuis omdat ik zwanger ben en dus niet kan zonnen of duiken… jammer, maar ik heb het er 1000 maal voor over.
Ach wij krijgen de hond van mijn ouders dan en dat is ook leuk!!!
Nou, dat was het!!
Liefs
Ha meiden,
Ellen, hoe is het nu met je??
En Yona, hoe is het met jou? Geen aanval meer gehad? En hoe was de 20-wekenecho?
En Bianca, durf het bijna niet te vragen, maar… ben je nog ziek?
Erika, ben je nog geslaagd voor schoenen voor je kleine mannetje? Best duur zeg, 50 euro voor 'n paar kinderschoentjes… Maar ja, wel belangrijk dat zo’n hummel een paar goede schoenen aan z’n voetjes heeft natuurlijk. Geloof dat ik maar vast ga sparen!
En je hubbie krijgt dus eindelijk z’n nieuwe medicijnen. Spannend joh, hoop voor jullie dat ze aanslaan en hij zich snel wat beter voelt!
Gisteren nog bij m’n schoonouders wezen eten. Viel me op dat m’n schoonmoeder zo’n kromme vingers kreeg… reuma-handjes, zei ze, van het knippen (is dus kapster). Maar ze had geen zin om naar de dokter te gaan. Toch maar ff op aangedrongen, want volgens mij is het nu nog best goed te behandelen en ze wil toch echt een paar jaar doorgaan met werken.
M’n schoonzusje was er ook, en nog even over hun kinderwens gehad. Ze was nog steeds niet ongi, maar ze heeft voor de behandeling van de endometriose een hele tijd een hormoonkuur gehad waardoor ze kunstmatig in de overgang was. Haar cyclus moet dus waarschijnlijk nog op gang komen. M’n schoonmoeder weet op de één of andere manier altijd gelijk wanneer iemand zwanger is (dat ziet ze aan je gezicht, heel maf, maar ze zit er nooit naast!), en was er vrij zeker van dat m’n schoonzusje nu niet zwanger is. Dat vond ik eerlijk gezegd bijna overtuigender dan die negatieve test… Dus ze moeten nog even afwachten…
Erika, zwanger zonnen gaat trouwens prima hoor Vond het in het begin wel een beetje ‘eng’, maar had aan de vk gevraagd of het mocht en volgens haar was het geen probleem. Alleen dus kans op een zwangerschapsmasker en ik had wat meer moeite met de warmte. Tja, en die vliegreis vond ik nu niet echt prettig. Ben zelf ooit naar Sint Maarten geweest en dat was een uur of 10 vliegen geloof ik… Curacao zal ook zoiets zijn, dus ja, dat is misschien idd geen goed plan met een bol buikie. Dus snap wel dat je niet mee gaat. Gelukkig loopt Curacao niet weg!!
Goed, m’n verhaal wordt een beetje lang, dus ik zal jullie verder ff met rust laten.
Fijn paasweekend alvast!
xHeske
Ik wou even melden dat ik vandaag ongi ben geworden ,
zonder piojn es een keer wel prettig hebnu wel pijn maar met een kruikje en een tabletje goed te doen.
Mijnnod voor volgende maand is ongeveer. de 20e mei.
Deze maand mogen we echt er weer voor gaan en wat voelt dat goed zeg, tuurlijk is het geen wedstrijd ,maar momenteel denk ik echt yes weer in de race hiiih
nou meiden hopelijk snel zwanger nu, want echt dat is gewoon iets waar je naar toe leeft ofzo denk ik ** zucht** hhi
Fijne paasdagen meiden :-*
Ik zag je banner al!! Mooi meid, dat het zo lekker snel al is, je moet toch nog een paar dagen? en nu kunnen jullie er weer vol tegenaan!!!
Jij ook fijne dagen!! En iedereen natuurlijk!!!
Gaat er iemand nog iets leuks doen??
Hier nog wat achter stalling onderhoudt van de periode dat ik er ff niet was.
Heske het gaat inderdaad snel nog zo 14 weken en dan zien jullie je dochter in real live.
Wat fijn dat yoga in de smaak viel, mijn man moet er echt aan geloven wat wij gaan de cursus samen bevallen doen. Maar gelukkig heeft hij er zin in.
Nee inderdaad zeker al een tijd niets meer van yvonne gehoord, hoop dat alles daar nog goed gaat.
Balen dat je schoonzus niet zwanger is, ja sommige kunnen het ruiken als iemand zwanger is.
Erika wat heerlijk dat Thomas nu niet meer ziek is.
Weet je nu al hoe je het rustiger aan gaat doen op je werk, had toch dat als advies van de huisarts mee gekregen.
Ja als je eenmaal aan het inkopen geslaagd ben is het moeilijk om te stoppen alles is zo leuk.
50 euro voor kinder schoentjes die ze maar zo kort aan hebben is zeker prijzig, maar inderdaad je doet er niets aan. Ze moeten wat aan de voet.
Hoe lang duurt het nu voor dat deze injecties hun werking hebben?
Hoop inder geval nu al, lopen al lang genoeg te tobben.
Bianca is het nog gelukt met je tuinset?
Was vanmiddag wel heerlijk weer uit de wind, heb al heerlijk wat onkruid zitten wieden.
En ik heb je banner ook alweer gezien, je gaat er nu deze maand weer helemaal voor.
Ik hoop dat al deze positieve tijd ook straks een positief resultaat op de test op leverd.
Ga in ieder geval heel hard duimen, hier nog wat hormoontjes :: :: :: :: :: :: :: ::
Kimzie wat vervelend dat je nu geen touw meer aan je cyclus kan vast knopen.
Ellen hoe gaat het nu met jullie?
Is het vloeien nu gestopt?
Hier gaat alles nu prima net of er niets gebeurd is, heel vreemd.
Doe nog een weekje rustig aan, en neem keurig op tijd me medicatie in.
De 20 weken echo was geweldig, helemaal compleet kindje :inlove:
A.s. donderdag weer voor controle bij de gyn.
Gisteren via marktplaats een wiegje opgehaald, ben er echt helemaal lieverd op.
Is zo grote rietje mand met creme bekleding, op een standaard.
Ook wel cerline wieg genoemd. Voor de eerste maandjes van ons kindje.
Natascha ik heb mijn lieidnggevende nog niet kunen bereiken, handig die mobieltjes als de voicemail erp staat. Ach komt dan dinsdag wel. Ik denk dat ik gewoon stop met bepaalde combinaties van diensten zoals die belanchelijke late, vroege enzo… Dat heb ik komend weekend weer dus dan moet er iets geregeld zijn. Ik moet dan zaterdag van 15.00 tot 22.00, zondag van 7.00 tot 15.00 en maandag van 7.00 tot 15.00… Als ik dan ze zondag laat vervallen moet het wel goed komen denk ik.
Verder heeft Edwin wonder boven wonder het idee dat het al werkt!! Dat kilnkt dus heel positief!!! Hij heeft vandaag nog geen pijnstiller in hoeven nemen :thumbup:
Fijn dat het weer goed gaat met je, ben ik blij om te horen!
Wat geweldig dat de 20 weken echo goed was!!! Schattig he zo’n wiegje, wij moeten er ook nog achteraan, mag ik wel eens gaan doen binnekort…
He meiden!
Dat is weer even een paar daagjes geleden! Ik heb een lekker lang en rustig weekend achter de rug!
Natas meis wat fijn dat je 20 weken echo goed was meis! Ik hoop dat het verder met jou zelf goed gaat meis! Was even schrikken allemaal!
O meiden wat gaan die weken allemaal snel! Jullie zitten al ver in de 20 weken!!! Ik ben zo benieuwd naar jullie beebs!
Erika ik ben blij dat het allemaal positief klinkt voor Edwin! Houden zo!!!
Bianc ik vind het zo leuk dat je weer een banner heb staan!! Lieverd ik hoop zo onwijs van harte dat jullie wens snel mag uitkomen! Je hebt zo geknokt afgelopen maanden en het heeft allemaal zo tegen gezeten met het ziek zijn enzo. Ik hoop dat jullie nu ongestoord aan jullie wens mogen werken en dat er geen stomme ziektes meer de kop op steken!!!
Hier gaat alles rustig z’n gangetje. We zitten weer in rustig vaarwater zullen we maar zeggen. Alles is achter de rug en ik wil het heel graag allemaal afsluiten en het weer opnieuw proberen. Ik moet natuurlijk nu wel weer een aantal weekies wachten tot mijn menstruatie op gang komt…geduld geduld. Maar goed er zijn nog andere dingen in mijn leven natuurlijk…Ik wil er eigenlijk ook niet al teveel meer mee bezig zijn zoals ik dat eerst deed. Ik heb gewoon echt gezien dat de eerste keer dat ik zwanger werd juist in die maand was dat ik me er het minst mee bezig hield en het totaal niet had verwacht.
De zomer komt er weer aan! Ik heb examens in het vooruitzicht en we hebben vorig jaar samen skeelers gekocht dus we gaan lekker skeeleren!
Ik wil een paar kilootjes kwijt dus genoeg te doen zullen we maar zeggen
Nou meiden ik ga zo maar is slapen! Mijn vriend is weer achter de boeven aan vannacht dus ik het bed is groot en eenzaam maar dat overleven we ook wel weer
Groetjes en een dikke :-* voor jullie kanjers!!!
Ellen
Erika wat super dat Edwin al het iedee heeft dat het aan slaat. Houden zo :!:
Succes vandaag met het regelen van je diensten, ach ze moeten het het maar van de positieve kant zien.
Als ze jouw normale diensten geven kun jij het langer vol houden , toch!
Ellen wat heerlijk om weer wat van je te vernemen.
Wat ben jij een positieve vrouw zeg.
Hoop dat je cyclus snel weer op gang is dat iedereen heel snel zwanger hier is.
En hoe gaat het met de rest van de damens?
Hier een prima paas weekend gehad, zit deze week nog rustig thuis.
En wacht af wat de gyn a.s. donderdag te zeggen heeft.
hoi hoi
sorry ben wat druk geweest dus heb weinig kunnen posten.
ellen fijn dat je het op een goede manier hebt kunnen afsluiten heel veel sterkte.
natas leuk dat je echo zo mooi was hopenlijk blijf je nu kwaal vrij voor je je beebje mag gaan vasthouden
erika fijn dat het medicijn je man zo goed kan helpen hij zal wel al genoeg pijn ervan eraren.
yona geniet van het weigje fijn he het inrichten nu wordt het echt rieel vindt ik als de meubeltjes er staan.
bianca ik ga weer flink voor je duimen denk iedereen dat je nu toch echt jouw tijd mag gaan worden :thumbup:
ke hopenlijk wordt je schoonzus snel zwanger lijkt me inderdaad wel moeilkijk voor der om jouw zo te zien stralen.
Hier gaat het goed ben gignatisch dik maarja ben alweer 30 weken.
Soms heb ik dagen vol energie dan kan ik de wereld aan als resultaat doe ik dan weer veelste veel en tja dat kan me lichaam niet helemaal meer aan. alles wordt nu wel wat moeizamer.
Maar geniet zow van me dikke buik en me kleine drukte makertje daar binnen.
We hebben nu alles klaar van de babykamer maarja hij moet nog maar ff lekker genieten bij mama binnen voor hij zijn kamertje kan bewonderen.
Ben donderdag jarig vier het s’weekends mijn moeder komt dan meestal een heel weekedn logeren anders is de afstand zo groot.
Vindt het ook erg fijn om wat hulp te hebben met alles organiseren en het opruimen erna, naast de gezelligheid.
hoop dat iedereen een fijn pasen heeft gehad
Hallo lieve meiden wat weer een end getypt zeg,
allemaal een fijn paaswekend gehad?
Wij wel hoor, nks byzonders maar de beide dagen wel lekker samen gegeten thuis heerlijk zo.
We hebben detuin ook weer netjes denieuwe tuinset ( jaa we zijn geslaagd ermee :dance: ) buiten staan.
En we hebben beits gekovht voor het tuinhuisje en de schommelbank. Dus als droog weer is kunnen we aan de slag hihi
Ke wat jammer dat je schoonzusje niet zwanger is, fijn dat jullie het even over gehad hebben. Hopelijk mag snel haar cyclus juist op gang zijn en dat ze dan zwanger mag raken .
Yona Hoe is het nu mnet je? Wel rustig aan hoor doen en goed naar jelichaam luisteren.
Sterkte meid.
En alvast succes voor as donderdagbijde controle.
Erika ik had je en pm gestruurd.
Ellen, hoe is nu met je meid? Vloei je nog steeds, wel in de gaten houden hoor dat niet zo lang aahoudt, kus van mij meid.
Euhm wienog meer hebben we hiero hihi ilse jaaaaaaa
Ilse ook alles goed, ja wisselend voor je gevoel met je zangerschap, ligt denk ik ook aan de dagen wat jedoet enzo, maar als de keline maar lekker in je buik heeft en goed gaat he?
Nou hier weinig nieuws eigenlijk , met mij wel goed ik ben nog ongi maar das ook wel oke, we zullen zien wat het brengt voor ons, 5 mei weer naar zkh voor gesprekje maar als het me weer zo tegenvalt als de vorige keer dan laat ik het er bij ze kunnen toch erg weinig doen voor ons.
Nou meiden alle goedsliefs knuffels kussen ennuhhhhhh zonnetje gewenst, laat de zomer maar eskomen zal ik zo zeggen!
Groetjes bianca
Helluw!
Ook hier een heel gezellig paasweekend achter de rug. Heel erg druk gehad, dat wel. Zondag eerst naar m’n schoonzusje en m’n zwager, daarna door naar mijn ouders em 's avonds laat pas thuis. 's Maandags hebben we dan eindelijk de spullen voor onze nieuwe badkamer besteld (inclusief bubbelbad, jahoe!!! :dance: ) en 's middags naar de verjaardag van m’n neefje. Vandaag lekker thuis aan het werk. Op m’n gemakkie dus!
Bianca, wat fijn dat je ongi al zo vroeg is deze keer! Scheelt weer een paar dagen wachten! Meid, ik ga héél hard voor je duimen deze maand! Hoop dat je snel goed nieuws hebt!!!
Ellen, fijn te horen dat het goed met je gaat. Hoop voor je dat je cyclus snel weer op gang komt meis. Doe je verder wel lekker rustig aan meid?
Ilse, het begint echt op te schieten bij jou hè. Week 30 al! Spannend!
Erika, wat super dat de medicijnen van je hubbie al lijken te werken. Hoop dat het zo blijft!!! En dat de nare uitwerkingen nu een keer uitblijven natuurlijk!
Yona, doe rustig aan meis. Hoop dat je snel weer helemaal hersteld bent.
Ik was trouwens vorige week nog naar de vk geweest. Blijkt m’n baarmoeder in 5 weken 8 cm gegroeid te zijn!!! :shock: Beebje heeft het er flink van genomen tijdens onze vakantie. Maar kwam wel goed uit, want ik liep blijkbaar qua groei een klein beetje achter en nu is alles weer mooi op schema. Mag nu over 3 weken alweer.
Heb me net ook aangemeld voor een kraaminformatie-avond in het ziekenhuis. Het is 6 juni pas, maar ben wel al heel benieuwd. Ik wil als het even kan in het ziekenhuis bevallen, omdat ik dat een veiliger idee vind, en vind het dus wel fijn om te zien waar ik straks terecht kom.
xHeske
Had m gelezen Bianca :-*
Hier ook een rustig paasweekend gehad, vrijdag op schoenen jacht voor thomas geweest en geslaagd!!
Zaterdag op kraamvisite, zo lief weer zo klein hummeltje :inlove:
Thomas viel flink op zijn snuffert toen hij naar de auto liep op zijn nieuwe schoenen, moest dus wel even wennen, hij had oefenschoentjes en die zijn elkker soepel, en nu echte schoenen en ja die zijn stugger… Zijn hele neus was kapot en een schaafplek op zijn voorhoofd… Gelukkig had hij er n iet zoveel last van, hij is aardig wat gewend de laatste tijd, wildebras.
Zondag en stukkie gewandeld en 's avonds gegourmet, en maandag verjaardag van mijn broer en schoonzusje. Dat was ook weer gezellig.
Vanmorgen gewerkt en toen kwam mijn leidinggevende nog even binnen lopen, we hebben nu afgesproken dat ik mij voor 50% ziek meld, zo kunnen mijn diensten opgelost worden door de meid die mij ook tijdens mij verlof zou vervangen. Zo weet iedereen waar we aan toe zijn. Mijn collega’s hebben meer aan iemand die mij vervangt dan dat ze met mij moeten werken en alle zware klussen op moeten knappen. Ik heb dus besloten om mij niet schuldig toe voelen (zei ze stoer…)
Nou ja, het si niet anders…
Dat is een flinkt groeispurt Heske!!! Waar een vakantie al niet goed voor is!!
Leuk een nieuwe tuinset Bianca!! En jullie hebben ook een schommelbank?? Leuk!!!
Dus 5 mei moet je weer|? Ik hoop voor je dat ze je dan een beter gevoel geven, want de laaste keer was een beetje vreemd toch?
Ik wil ook zomer!!!
30 weken alweer Ilse, wat vliegt de tijd toch!!! Heerlijk dat je zo aan het genieten bent!!
Natascha doe maar lekker rustig aan hoor!! Ben ook benieuwd wat de gyn zegt.
Ellen ik hoop dat je cylus snel weer een beetje op gang komt. Ik werd ookz wnager in de maand dat ik het niet had verwacht, wij waren daar wel de voorbeelden van. Fijn dat het verder goed gaat met je!
ik heb ook nog ergens skeelers liggen nou je het zegt, maar waar… :think:
Wel lekker geslapen eenzaam en alleen??
Erika, wat fijn dat het opgelost is op je werk! En inderdaad, niet schuldig voelen hoor, echt niet, want je doet wat voor je beeb het beste is!
xheske
He meiden!
Natas even een weekie rustig aan meis…
Wat hebben jullie al weer veel geschreven! Maar zo te horen hebben jullie allemaal een gezellig weekend achter de rug.
Ilse je bent niet dik maar zwanger!!! En die kilo’s gaan er wel weer vanaf In ieder geval alvast gefeliciteerd met je verjaardag!
Zo Heske jou baarmoeder is inderdaad gegroeid! Wat ontspanning allemaal wel niet kan doen!!
Erika toch wel fijn dat je nu wat minder kan werken en die zware diensten even over kan slaan. Je bent zwanger en sommige banen zijn dan gewoon te zwaar… De volgende keer is een andere collega zwanger en doet zij rustig aan…Niet schuldig voelen meis…
Zo bianc dus jij kan lekker in je tuintje zitten! Leuk dat je geslaagd bent!
Van die lange zwoele zomeravonden
Wij passen amper met z’n tweeen op ons balkon :shock: hahahahaha
Nou ja daar verzinnen we wel weer wat op!
Het vloeien bij mij was al een dag na de curretage gestopt. Dus ik heb echt heel weinig last gehad gelukkig! Verder heb ik 11 mei een afspraak met de gyn…even voor controle denk ik.
Kimzie meid hoe is het met jou?!
Nou dat was het weer! Fijne dag!
Groetjes
Ellen
Hallo allemaal!!!
Hier is het druk druk druk. Zaterdagavond verjaardag van pa, zondag pasen bij oma (traditie in stand houden :P) en maandag hebben we bij mijn ouders de slaapkamer verbouwd…behang mogen afsteken en vloerbedekking eruit halen enz enz. Dus heel druk maar wel supergezellig!
Mja en hoe gaat het voor de rest…Mja normaal eigelijk! Ik wacht af wat deze maand mijn cyclus gaat doen…maar ik kan er geen touw meer aan vastknopen :). Nu ga ik fijn balkonnetje in de bloemen zetten zodat we dadelijk met wat beter weer lekker buiten kunnen zitten!
Ik ben er weer snel vantussen!
doeidoei :-* :-* :-*
Hai hai,
Ellen, wat fijn dat het vloeien al zo snel weer gestopt is. Hopelijk is 11 mei bij de gyn ook alles goed!
Kimzie, ik duim voor jou voor een mooie korte cyclus deze maand! Of beter nog, voor een hele mooie positieve test over een paar weekjes!
Ik ben me toch een partij moe vandaag… pfff :roll: Ik denk dat ik zo maar eens lekker m’n bed in duik. Tv aan, koppie thee erbij… komt vast wel goed met me
xHeske
Jeetje damens wat is er veel geschreven zeg.
Ilse jeetje 30 weken alweer zeg, nog ff en je hebt de kleine alweer in je armen zeg.
Wat heerlijk dat het kamertje af is, zo kun je er alvast met je mooie dikke buik heerlijk van genieten.
Alvast gefeliciteerd met je verjaardag morgen.
Bianca nou laat de zomer maar komen. Dan kun je heerlijk gaan genieten van je nieuwe tuin set in de tuin.
Misschien dat ik er overheem gelezen heb maar ga je het vrijwilligers doen :?:
Heske wanneer komen de badkamer spullen binnen, en kan er begonnen worden met de badkamer?
Hopelijk niet over al te lange tijd, wat nu met jouw 26 weken schiet het al aardig op.
Jeetje jouw baby heeft het er wel van genomen in de vakantie zeg, zag het al bij het schow forum een steeds dikkere buik van heske voorbij komen.
Zo kraamavond in het ziekenuis lijkt mijn ook heel prettig, al hoewel ik nu al op de afdeling gelegen heb en op de verloskamer werdt opgenomen :think:
Erika ach die Thomas die gevallen is jeetje en dat door stugge nieuwe schoenen.
Erika je echt niet schuldig voelen hoor :!: Denk dat jullie tot een goede oplossing zijn gekomen samen. En weet iedereen inderdaad waar hij aan toe is.
Ellen wat fijn dat het vloeien zo snel gestopt is, ik hoop dat je cyclus weer met regelmaat op gang komt.
11 Mei das nog wel een tijdje weg, denk inderdaad dat het een controle afspraak is. Ook met oogje of of je cyclus weer op gang is gekomen.
Kimzie ik hoop dat dat je lichaam weer inderdaad weer een regelmatige cyclus terug krijgt dan weet je teminste waar je aan toe bent.
Hier gaat gaat alles nog steeds prima, zijn er nu helemaal uit over de namen.
Gister avond voelde marc ook voor het eerst meerdere keren onze kleine.
Marc is nu helemaal in z’n nopjes :inlove:
Yona, wat leuk dat Marc de kleine nu ook gevoeld heeft!!! Bij ons duurde het even voordat mijn vriend wat voelde (hij was steeds te ongeduldig), maar nu voelt hij het wel iedere dag. Hij is er ook helemaal van onder de indruk!
De spullen voor de badkamer komen eind mei of begin juni, en half juni wordt 'ie pas geplaatst. Niet echt ideaal, maar het kon niet anders. Nou ja, in ieder geval is alles wel af voordat de kleine geboren wordt (of ze moet veel te vroeg komen, maar daar gaan we voor het gemak maar even niet vanuit).
xHeske
@Yona wrote:
Bianca nou laat de zomer maar komen. Dan kun je heerlijk gaan genieten van je nieuwe tuin set in de tuin.
Misschien dat ik er overheem gelezen heb maar ga je het vrijwilligers doen :?:
Ja heb echt zin in de zomer, dan meer energie hihi
De tuinset staat al maar nog ongebruikt met die regen van de laatste dagen,
Het vrijwilligerswerk ga ik zoals nu lijkt doen,maar eerst onder proef dus,
vrijdag as mag ik weer meedraaien dat gedurende 4 week en dan zelfstandig.
Ws dat andere vrijwilligers dat niet hoeven maar door mijn geheugen ik moeite heb met bepaalde dingen heb ik aangevraagd om mee te lopen om eerst goed alles te weten en te snappen zeg maar en dat mocht krijg ook stukje begeleiding dor afdelingshoofd, en ik voel me gewoon goed eig , want werken kon ik nooit echt nu tel ik toch iets mee.
Nu ja ik zie wel alsniet lukt willen ze zien of er iets anders is wat ik wel kan en goed is ,maar eerst doen we hier ene poging,
op de afdeling waar ikkom word personeel ook verteld van de functie dat ik meer uitleg nodig heb enzo dus das wel fijn overigens voor het eerst dat ik het durf aan te geven openlijk en dat op een werkplek ben daar best trots op ,kan stom overkomen maar een beperking hebben is niet altijd makkelijk , nu ja het gaat door iig, :inlove: