Augustus 2005 stoppers deel VIII - 7 zwanger van de 13!!!

Wow…wat een bericht…Yona, ik weet dat je dit pas achteraf leest maar toch: heel erg veel beterschap en doe rustig aan he!!!

Yona en Marc, sterkte en voor yona natuurlijk beterschp knap gauw weer op meid, fijn dat met beeb alles goed is,

tot snel lees, bianca

Jeetje Yona, da’s niet niks meid! Heel veel beterschap en hopelijk tot snel!!!

xHeske

He Natascha wat is dat nou…Veel beterschap meid!! Ik hoop je snel weer te spreken!!!

Ellen jij veel sterkte morgen!!!

Ke hoe was het op je werk? Of ben je niet meer geweest? Leuk dat de yoga je mee viel! En ja dat probleem dat de mannen niet mee willen komt vaker voor geloof ik… mannen…

Hier alles zijn gangetje, vandaag lekker gewinkeld in Amersfoort, altijd een leuke stad vind ik, ik heb flink ingeslagen bij de h&m, was ik helemaal niet van plan eigenlijk ,maar het was allemaal zo leuk… :shifty:

Vanavond speciale csi!!! En dan donderdag het vervolg, ben benieuwd!!!

Ha Erika, lekker gewinkeld dus!!!

Ik ben niet meer gaan werken vandaag. Er ligt wel een grote opdracht te wachten, maar daar kan ik donderdag pas mee aan de slag. Op zich natuurlijk niet erg, nog wat extra dagen vrij :mrgreen: En kon m’n tijd hier ook goed gebruiken, want er lag nog een berg was van de vakantie. Nu issie bijna weg!

Ben wel weer hartstikke moe vandaag. Een beetje een after-vakantie-dipje ofzo. Ga zo lekker in bed tv kijken, want m’n vriend heeft koopavond en is pas rond 10 uur thuis. Dus zometeen eerst Friends (heb alle afleveringen al 100 keer gezien, maar blijft leuk) en dan CSI! Wist niet dat het een speciale aflevering was (tja, ff er tussenuit geweest en ik loop meteen achter :wink: ). Ben benieuwd!

Ellen, heel veel sterkte morgen, ik zal aan je denken!!!

xHeske

Lieve Ellen, ik zeg het nog maar een keer: héél veel sterkte vandaag!!!

Had ik jullie eigenlijk verteld dat ik de laatste tijd steeds zo vreemd droomde, dat ik de meest waardeloze moeder op het noordelijk halfrond was enzo… Schijnt er allemaal bij te horen, maar bedacht me toen wel dat ik inmiddels bijna expert ben op het gebied van zwangerschap (verslind echt alles wat er over geschreven is), maar dat ik eigenlijk nog niets weet over de bevalling en daarna… Dus gisteren maar eens op internet gezocht naar info over de eerste periode na de bevalling. En ik moet zeggen, het helpt! Heb heerlijk geslapen vannacht, zonder gekke dromen. :smiley: Iedereen zegt wel steeds dat ik alles wel van de kraamverzorgster te horen krijg, maar ja, eigenwijs als ik ben wil ik alles nu al weten. Lang leve internet! :dance:

Verder niet zoveel nieuws hier. Ik hou wel nog steeds erg veel vocht vast. Morgen moet ik naar de vk, dus dan zal ik het even melden. Zolang m’n bloeddruk goed is hoef ik me natuurlijk geen zorgen te maken, maar lastig is het wel, die dikke voeten. En dat gaat natuurlijk in de zomer alleen maar erger worden :? Nou ja, komt ook wel weer goed!

Hoe is het verder met iedereen? En hoe zou het nu met Yona zijn? Heb wel met haar te doen hoor!

xHeske

Oja, nog ff voor het lijstje… Kimzie en Bianca, hebben jullie nog een datum van jullie nieuwe NOD’s voor me? Dan zet ik die er ook weer in?

En wat ik me ook afvroeg… weet iemand hoe het met Yvonne (Lientje) is? Heb al heel lang niets van haar gehoord…

ja sterkte voor ellen, ik dacht vanmorgen ook al aan der, zo moeilijk is het, ik weet het zelf, verschrikkelijk mee temoeten maken,

meid we denkenaan je,

Ja en Yona, nog niks weer van der mannie gehoord, ik ben wel benieuwd hopelijk alles goed.

En mag ze snel naar huis om daar bij te komen en te beteren,

Bianca, ik heb trouwens gisteren je verhaal gelezen. Echt heel mooi geschreven meid, de tranen liepen over m’n wangen. Knap dat je alles zo goed hebt kunnen verwoorden. Echt meid, je bent een kanjer!

dank je fijn dat je wou lezen, ik ben geen kanjer hoor, ihih, maar lief dat je zegt natuurlijk.

Ik ben ook wel blij met het verhaal, en heb allesnu afgelsoten het iseen jaar later ( nu al weer 1 jaar en 3 maand) .

Het enigste wat nun og frustreerd is dat ik nog niet weer zwanger ben.

Maar goed wie weet snel, de komende maand mogen ook andre en ik weer zwanger raken, mocht dit de afgelopen maanden niet ivm medicijjngebruik, ik denk dat we maar weer es moeten klussen hihi ow ja en ik begin weer met temperaturen,

Hallo allemaal!

Ellen…ik hoop dat het een beetje met je gaat :-* :-*. Succes kanjer!

Mijn NOD die zet ik maar op 14 mei…ik weet het ook even niet meer van welke cyclus ik uit moet gaan :smiley:

Ellem veel sterkte vandaag. Ik denk aan je. Ik hoop dat het allemaal goed verloopt…

:-* :-*

Yona, sterkte met de ontsteking… ik heb het zelf ook gehad en dat is zeker geen pretje!

Heske, gezellig dat je er weer bent!

Ellen, ik begrijp dat je vandaag naar het ziekenhuis was. Hopelijk viel het een beetje mee en kunnen jullie er nu weer samen voor gaan :-*

Groetjes,

Garfield

He lieve meiden!

Hier een berichtje van mij!

Nou het is me enorm meegevallen gelukkig! Ik kan niet anders zeggen dat er heel goed voor mij gezorgd is vandaag. Ik zag een beetje tegen de narcose op maar achteraf werd ik zo rustig wakker uit een mooie droom die ik me niet kan herinneren. Ik was in ieder geval heel rustig.

De arts kwam achteraf nog even met me praten en hij zei dat alles goed gegaan was. Ik heb geen pijn en ik voel me goed. Ik heb lekker even een paar daagjes vrij dus even tijd voor mezelf.

Meiden bedankt dat jullie aan me gedacht hebben!

En Garfield wat je zegt ik kan het nu afsluiten en eigenlijk had ik dat gek genoeg voor mijn gevoel al wel gedaan. We gaan het gewoon rustig opnieuw proberen. Het feit dat ik zwanger kan worden heeft me enorm gerustgesteld en haalt er bij mij druk vanaf. Dus het klinkt misschien heel raar maar ik voel me echt goed en de afgelopen twee weken zijn ondanks het rot nieuws wel bijzonder geweest. Ik heb zoveel lieve reacties gehad en zoveel verhalen gehoord en zoveel gesprekken gehad. Het overkomt zoveel vrouwen waaronder een aantal van jullie en ik zie het bij zoveel vrouwen uiteindelijk wel goed komen…

Dus ik maak me geen zorgen en heb vertrouwen in de toekomst! Zoals ik al eerder zei…dingen gebeuren niet zomaar en het heeft echt een reden dus waarom zou ik dan geen vetrouwen hebben?

Maar goed dat was mijn verhaaltje! In ieder geval een :-* voor jullie!

Natas ik hoop dat alles goed met je gaat? Heel veel sterkte lieverd en ik hoop dat je snel weer naar huis mag!

Nou verder hoop ik dat alles goed is met jullie!

Kussies!!!

hey meid ik had al een berichtje achtergelaten bij vlinderpaat, van hier nog maa een mega knuf dan en een :-*

liefs bianca

Hoi Ellen, wat fijn dat het allemaal is meegevallen, gelukkig maar. En weer straalt de positiviteit van je berichtje af!!

Ik ben ook 1 van de vrouwen bij wie het uiteindelijk goed is gekomen, en met mij idd nog veel meer!! En vertrouwen hebben is al het halve werk!

Dikke knuffel hoor!! :-* Erika

Ellen, fijn dat alles goed is gegaan gisteren. Echt super dat je zo’n positieve instelling hebt meis! Daar help je jezelf uiteindelijk het beste mee, maar ik moet wel zeggen dat ik het knap vind hoor. Je moet het maar kunnen.

Lieverd, ik hoop voor je dat de toekomst heel veel moois voor je in petto heeft!

xHeske

hey meiden ik heb sinds vandaag weer een banner :dance:

ik moet ongi worden en wordt het ook zekers immers het is afgeraden zwanger te raken ,

maar komende maand joh dan is ie weer voor ons en mogen we weer, :dance:

Hey Bianca, ziet er goed uit, weer een banner onder je berichtje!!! :dance: Wie weet mag je 'm over een maand wel veranderen in zo’n leuke 9maandenbanner… :pray: Maarre… je NOD is nu dus de 20e? Ik ga héél hard voor je duimen meis!

Hier lekker dagje vandaag. M’n vriend en ik hebben allebei vrij. Zometeen even naar het winkelcentrum om iets te halen voor m’n ouders (gaan we zondagavond heen) en m’n schoonzusje + zwager (gaan we zondagochtend/middag heen).

Ben trouwens heel benieuwd. M’n schoonzusje heeft endometriose (heb ik geloof ik wel eens verteld). Ze heeft een hele behandeling achter de rug, en zou nu op zich zwanger mogen worden. Eigenlijk afgelopen maand hun eerste kans. Nu hebben ze voor zondag de hele familie uitgenodigd… Nou opperde mijn vriend al dat ze misschien wel zwanger is… Zou wel erg vroeg zijn, maar ik hoop het zo voor ze!!!

xHeske

Zo daar ben ik weer heb alleen de berichten van ellen even gelezen.

Heb afgelopen woensdag nog aan je gedacht, wat fijn dat het allemaal is meegevallen.

En inderdaad wat een positiviteit zeg :!:

Zou verder ook nog vertellen wat er allemaal is gebeurd op mijn mijlpaal dag van 20 weken.

Ben dus maandag avond opgenomen wegens een verdenking van nierbekken ontsteking, en baarmoedercontracties

Maar had daar niet genoeg temp voor, dus dinsdag zijn ze verder gaan kijken en had bij me rechter nier nierstuwing en me rechternier was daarbij vergroot.

Ook heb ik een urineweg infectie en wat kleine niersteentjes.

Ben daar meteen begonnen met antibiotica intraveneus en een flink vocht infuus.

Heb flinke pijn aanvallen gehad en flinke hardebuiken.

Maar mocht gelukkig gister avond weer naar huis maar moet meteen weer terug komen als ik weer een aanval krijg.

Door die buikcontracties is me cervix met de helft dunner geworden, dus willen me voorlopig weer goed in de gaten houden.

Door de opname wel weer hele mooie echo’s gehad tot twee keer toe, en vandaag staat de twintig weken nog gepland :dance:

Wil jullie in ieder geval bedanken voor de lieve reacties.