Mijn moedergevoelens zeggen eigelijk bar weinig…wel pijnlijke tepels maar verder ook nergens last van!
We wachten gewoon af tot het weekend…
Ellen: ben benieuwd hoe het verder gaat lopen nu…houd je ons op de hoogte?
hey ellen hoe is hetne met je?
sterkte meid, en als je pijn krijgt/hebt mag je paracetamol nemen hoor en een warme kruik wil ok helpen.
Je bent een sterke meid, doet het erg goed. wel om jezelf denken hoor.
Ik ben ook beneiuwd naar Heske, poosje niks gehoord van haar.
Nou ik ga zo 1e keer voor het werk heen, ben erg benieuwd hoe het is, heb heel de nacht wakker gelegen , echt errug, hihi ,
nu ja we zien wel , als niet wil ben ik zo weer weg evt.
Nou toedels lieve meiden.
:-* ik schrijf andere keer weer wat langern en gerichter.
Ellen hoe is het nu?? Is het doorgezet? Sterkte hoor!!
Kimzie nog steeds niets?? Vervelend hoor, ook omdat de test dus negatief is…
Binaca veel plezier op je eerste werkdag! Ben erg benieuwd hoe je het gaat vinden!!!
Hier niets nieuws onder dezon, ik had de laatste dagen zo’n zwaar gevoel inmijn uik en de ha denkt dat ik of blaasontsteking heb (ik denk van niet) of te druk ben geweest, gistermiddag dus echt niets meer gedaan en nu heb ik geen last meer, gelukkig, ik denk dus dat dat het is geweest…
Verder is Thomas ziek, vannacht ineens koorts, ik had het alwel aan zien komen, hij was de laatste dagne wat hangerig, wilde niet zelf spelen enzo… erm knulletje, ik zou hem dan zo graag even tussen ons in leggen, maar zondra meneer ons bed ziet, is dat voor hem het teken van speelkwartier, en gaat hij lopen donderjagen hoe ziek hij ook is… dan gaat hij na een half uurtje dus maar weer naar zijn eigen bedje en slaapt hij gelijk… Als het echt niet gaat zet ik het campingbedje bij ons neer, met zijn matras erin.
Nou ja, dat is er dus nu gaande hier in huize weltevree,
Liefs Erika
Bianca wat een ontzettend mooi geschreven verhaal, voel het intense verdriet en het kippevel door de regels heen.
Heel erg knap geschrven heb bewonering voor hoe jullie het allemaal doen, en nu in het leven staan.
Verder vandaag heel veel plezier :!: Hoop zo dat je daar een heerlijk plekje hebt.
Garfield wat ontzettend naar dat je relatie zo aan een zijde draadje hangt.
Lijkt me ook erg moeilijk om daar een juist besluit in te maken, omdat je van ten vore niet weet wat de juiste weg zou zijn.
Veel veel sterkte, hoop dat jullie er uit komen. Wat het ook moge zijn.
Ellen wederom een bevestiging van vorige week die nu definitief wordt.
Hoe gaat het nu met jullie?
Ben benieuwd of het doorzet, hoop je zelf op een natuurlijk uitdrijving?
Kimzie jeetje nog niks, is nu toch alweer een weekje gelden dat je test hebt.
Jeetje Erika, Thomas ziek. Hoop dat tie snel op knapt.
Jij ook rustig aan doen, volg het advies maar op van de huisarts :!:
Hier verder weinig te melden vandaag weer beginnen met drie dagen werken. Wel vandaag een late dienst en morge weer een vroege dienst.
Maar met me energie die ik nu heb moet dat wel gaan lukken.
hallo ben ik weer, heb wendy al vanschool gehaald en straks zwemmen met der.
Erika beterschap voor je mannetje, hopleijk knapt iesnelop hoor. Thomas dikke :-* voor jou kerel snel beter worden., ( breng je de boodschap over? erika? )
En jijzelf ook rustig aan doen hoor mams, denk om je lichaam en luister erna. :-*
Yona bedankt voor je lieve woorden tav mijn verhaal, ik vindt leuk al die reacties :oops: nee ik ben er trots op,maar was ook ontzettend angstig hette plaatsen, de fotos zijn toch erg intiem of ja eigen hoe noem ik het.
En het verhaal ja je weetniet hoe iemand het vindt, maar tot nu toe alleen maar goede bericchten, das fijn, een stukje bevestiging dat je er toch goed aan hebt gedaan.
He meiden!
Erika wel rustig aan doen he meis! Dan zegt je lichaam weer even…even gas terug!
Zo natas nog steeds energie voor 10!
Nou hier gaat het wel goed hoor. Het bloeden heeft dus niet doorgezet. Ik heb ook geen pijn of krampen gehad dus ik denk eigenlijk dat het door dat vogelbek ding kwam die de gyn gebruikt heeft om naar binnen te kijken zeg maar. Ik denk dat ik uiteindelijk woensdag toch naar het ziekenhuis zal moeten…maar goed daar had ik me al bij neergelegd.
Ik heb de dagen erna vrij gekregen van mijn baas en met pasen erbij heb ik even 6 dagen voor mezelf en dat vind ik wel fijn.
Nou ja verder weinig nieuws meiden!
Alvast een heel fijn weekend toegewenst!
Dikke kus
Ellen
ellen heel veel sterkte toegewenst.
garfield jij ook heel veel sterkte toegwenst met het maken van je besluit het is zeker niet niks.
bianca hoe was het zwemmen met je meisje geweest gisteren ?
erika goed naar je lijf luisteren he
yona succes met je energie fijn he om je weer wat enrgieker te voelen vindt het heerlijk om soms weer de hele wereld aan te kunnen.
hier gaat het prima voel me wel gigantisch niemand kan er meer omheen ik ben echt gigantisch mooi rond.
Ben er wel trots op hoor alleen wordt alles nu wat lastiger het zitten en het te snel opstaan.
Vooral beeb schopt nu erg hard het is soms echt pijnlijk je kan ook echt al voelen hoe hij ligt echt mooi.
De babykamer is af op wat leuke aankleding na dus dat is voor mj al een hele last minder.
Vrijdag horen we hoe ik moet gaan bevallen en waneer ik dan ingelied ga worden of de geplande keizersnee ga krijgen.
Ben er al zo zenuwachtig door vindt het zo spannend om van te voren te weten waneer je je kindje mag begroeten.
Hoop wel dat mijn bloeddruk weer gezakt is want wil niet mijn laaste weken in het ziekenhuis slijten
Heb bij me dochter 8 weken in het ziekenhuis gelegen met zwangerschapsvergiftiging en nu heb ik al 2 kinderen dus alles is een stuk lastiger als mama uit de running is.
maarja we hebben alles over voor ons beebje natuurlijk.
alvast fijn weekend allemaal
haha mijn meisje? hihi
ja goed ze deed het super was erg trots en zu sook natuurlijk, geweldig hoe ze het deed.
:-* bianca
Thomas heeft een dikke kus gehad hoor!!! Maar het heeft nog niet erg geholpen, gisteren nog 40 graden en vanmorgen al 39.2. Hij is er gelukkig niet heel erg ziek/ lamlendig van, hangerig en eten gaat niet zo best, maar hij speelt wel vandaag en hobbeld wat door huis heen. Drinken doet hij gelukkig ook als een trein. Nou ja we zien het wel, we zouden morgen op kraamvisite bij vrienden, maar dan moet ik thomas maar even bij opa en oma onder brengen, want een ziek kind mee op kraambezoek is natuurlijk niet de bedoeling.
Hij heeft vannacht gezellig bij ons op de kamer geslapen.
Verder gaat alles prima, ik doe nu rustig aan en heb geen last meer van mijn buik gehad! Het is hier alleen zulk noodweer, dikke storm om het huis en heel veel regen!!!
Straks even boodschappen doen en de was, nu even hier wat dozen naar zolder brengen, Thomas zijn nieuwe kamer moet zo onderhand leeg.
Nou meisies tot horens!
hey ilse hoe is het nu, hoge bloeddruk ja moeten ze in de gaten houden hoor. Hopelijk zakt deze wel.
Erika, wat sneu dat thomas nog ziekejes, is, laat hem maar snel weer opknappen.
Hoe voel jij je nu nog last van je buik? Wel om denken he , :-*
Ellen hoe is het nu met jou, zie je tegen het zkh - bezoek op .
Zet het bloeden nogniet door meid, eigenlijks zal dat het prettigst zijn dan kan het je de curetage besparen he?
Wel fijn dat je een aantal dgn vrij hebt.
Sterkte meid,
Hier weinig nieuws, mijn mannetje heeft een adv dag en we gaan even naar kwantum toe zo om een tuinset te zien, en ms wel kopen
Verder hebben we wendy vandaag, maar die moet gewoon naar school.
Ach even zien wat we verder doen gaan. T is ig heerlijk weer.
Nou meiden toedels bianca.
He meiden,
Alles goed met jullie? Nou hier wel hoor.
Rustig weekend gehad en grote schoonmaak gehouden :mrgreen:
Kleren uitgezocht, papier uitgezocht…zo het voel weer lekker opgeruimd allemaal!
Ja het bloeden. Zo nu en dan stopt het en dan gaat het weer verder. Het is als een lichte menstruatie zonder stolsels en zonder pijn. Dus ja ik bel morgen even maar het liefst laat ik die afspraak gewoon doorgaan woensdag. Ik zie het niet zitten om het achteraf alsnog te laten doen zeg maar…Ik moet er gewoon even doorheen en dan kan ik het afsluiten.
Maar verder gaat het goed hoor…
Erika hoe is het met die kleine Thomas? Al een beetje beter?
Hoe zou het met heske zijn!!! Wanneer komt ze eigenlijk terug?
Zo bianc dus jij gaat lekker shoppen vanmiddag! Nou maak er maar een gezellige dag van met dre.
Zo dus Ilse is mooi rond :mrgreen: Nou meis hopen dat je bloeddruk zakt!!! Verder is het dus even afwachten wanneer alles gebeuren gaat…
Nou ik ga weer!
Groetjes
Ellen
Hey meiden, ik ben weer terug van vakantie! Zal zo ff vertellen hoe het was, maar toch eerst ff wat anders…
Lieve Ellen, wat vreselijk om te horen dat het mis is gegaan bij je ! Heel knap hoe je ermee omgaat, maar je zult ook veel verdriet hebben. Wil je dus alsnog heel veel sterkte wensen meis. Dikke kus :-* !
Tja, en de vakantie… dat was echt super!
Weinig gedaan eigenlijk. Vooral veel aan het zwembad gelegen, wat rondgelopen in de omgeving en lekker gegegeten. En vooral heel erg bewust genoten van het feit dat we alle tijd voor elkaar hadden. Voor mijn gevoel was deze vakantie echt een afsluiting van een bepaalde periode. We hebben heel veel gepraat over onze toekomst, hoe het straks zal zijn met die kleine erbij. Heb nu het idee dat ik er min of meer klaar voor ben (helemaal klaar ben je volgens mij nooit…). Goed gevoel in ieder geval!
Ik heb wel best last gehad van de warmte, vooral de eerste paar dagen. Normaal gesproken kan het mij niet warm genoeg zijn. Twee jaar geleden zaten we in Turkije tijdens een hittegolf en ik vond het heerlijk. Maar met een zwanger lijf is het toch wel anders.
Bovendien waren mijn benen en voeten meteen de eerste dag al heel erg verbrand. Er stond behoorlijk veel wind, dus dan merk je daar in eerste instantie niets van. En ik verbrand eigenlijk nooit, maar die hormonen doen wel vanalles met je, dus wie weet ligt het daar aan. Ik hou ook ineens heel veel vocht vast, waardoor ik de eerste paar dagen heel pijnlijke dikke voeten en benen heb gehad. Had best even de schrik te pakken, omdat ik van mijn moeder weet dat vocht vasthouden ook op zwangerschapsvergiftiging kan duiden. Maar aangezien het alleen mijn voeten en benen waren, was ik ook snel weer gerustgesteld. Ben elke dag even op bed gaan liggen met mijn voeten omhoog en dat heeft goed geholpen. En toen het verbranden minder werd, scheelde dat ook al een heleboel.
Maar goed, al bij al dus een heerlijke vakantie gehad. Tja, en nu begint het ‘echte leven weer’. Ik heb gelukkig nog 1 dag vrij, morgen ga ik weer aan het werk. Mijn vriend moest vanmorgen al meteen weer om 6 uur zijn bed uit… Ach ja, hoort er allemaal bij.
Lieve meiden, vanaf vandaag ben ik weer van de partij hoor. Zal zo ook ff het lijstje aanpassen. Als jullie nog wijzigingen hebben dan hoor ik het wel.
xHeske
Nou, de banner zegt genoeg dacht ik zo… Helaas pindakaas wat mijn vermoedens voorspelde…en toch blijf je dan hoop houden…
Maarja, volgende keer beter misschien…
Ke…fijn dat je vakantie lekker is geweest
Ellen…ik vind het echt heel knap dat jij je zo sterk houdt! Ook jouw droom zal uitkomen…Je bent een sterke vrouw
Ellen kan me voorstellen dat je het wil afsluiten, heb bewondering voor hoe jij alles oppakt.
Heske wat heerlijk dat je zo lekkere vakantie hebt gehad.
Een afsluiting hebt kunnen maken van een periode het tweeen zijn en straks een gezin.
Heerlijk dat je nu het gevoel hebt er klaar voor te zijn.
Bianca heerlijk een dagje winkelen, hoop dat de tuin set in de smaak valt.
En je er van de zomer heel wat uurtjes op door mag gaan brengen.
Ilse je bent zo te horen al lekker tonnetje rond.
Hoe gaat het verder met je :?: Hoop dat je bloeddruk minder hoog is.
Wel heerlijk dat de kinderkamer bijna af is op wat kleinigheden na, ook weer een hele geruststelling.
Kimzie wat kl#te dat je toch nog ongi bent geworden.
Het weekendje werken zit er hier ook weer op nu heerlijk weekend :dance:
En dan 3 dagen werken waarvan halve dag bijscholing en vrijdag maar tot 13 uur omdat ik s’middags de echo heb en aansluitend een afspraak bij de gyn :dance:
Ow Kimzie, wat sh*t dat je toch ongi bent geworden. Je geduld werd wel akelig op de proef gesteld zeg! Meid, hopelijk heb je volgende maand een kortere cyclus en beter nieuws!
Yona, lekker genieten van je vrije dagen. En vrijdag een echo! Spannend weer! Wel een raar idee dat ik nu helemaal geen echo meer krijg. Maar over een week of 15 zie ik ons kleine meisje al in real life!!!
xHeske
Hallo allemaal.
Het zet dus niet echt door Ellen? Ik kan me voorstellen dat je het nu af wilt sluiten en dat je de afspraak door laat gaan, wie weet hoe lang je anders nog zo loopt. Zoals al vaker gezegd, Je bent een sterke vrouw!!!
Heske heerlijk he zo’n laatste vakantie saampjes!! Heerlijk dat jullie er zo van genoten hebben!!
Natascha dus nu lekker een paar vrije dagen! Dat heb je ook wel verdient zo na dat weekend! Je had toch van die rotdiensten achter elkaar??
Kimzie balen meid… ja ondanks een negatieve est blijf je idd hoop houden, je hoort immers ook zat verhalen over meiden met negatieve testen die toch zwanger bleken… maar ja, nu is het wel definitief, op naar ronde zoveel!
Lekker gewinkeld Bianca? Hoe was je dagje meedraaien eigenlijk of heb ik daar overheen gelezen…:shifty:
Nou Ilse ik hoop dan idd dat je bloedruk goed blijft!, spannende dag voor jullie vrijdag!!!
Hier alles zijn gangetje, Thomas is weer beter, vandaag geen koorts meer gelukkig en hij eet en doet weer als vanouds. ik hoor een boel mama’s hier in de buurt waarvan de kids 3 dagen koorts hebben gehad en daarna niets meer, zal dus wel en virusje ofzo geweest zijn.
Ik ben vandaag bij de ha geweest voor een extra controle ivm dat rare gevoel. Alles was goed, hartje groei, bloeddruk enz.En geen blaasontsteking gelukkig. Ze vond het nog te vroeg om te zeggend at ik helemaal moest stoppen met werken, maar ik moest wel rustig aan gaan doen… maar een sop werk over hebben hoe we dat op gaan lossen dan, want rustig aan doen tijdens een dienst kan gewoon niet, dat betekend dat mijn collega dan een keer zo hard moeten rennen, en halve diensten is ook niet handig, veel te onrustig voor de kids als er ineens een ander bijkomt… misschien niet meer dan 2 diensten achter elkaar ofzo… nou ja daar komen we wel uit, ze zijn niet zo moeilijk bij ons.
Nou, dat was het wel weer vanuit hier, morgen winkelen in Amersfoort met mijn moeder, schoonzusje en de kids… over rustig aan doen gesproken… hihi…
Liefs Erika
Heske!!! gezellie dat je weer terug bent meis!!! :mrgreen:
Ben blij dat een fijne vakantie heb gehad!
Jammer Kimzie! Maar het goed komt wel goed hoor meis
Nou hier gaat alles goed hoor. Gister nog even het ziekenhuis gebeld om te vragen hoe en wat aangezien ik zelf een beetje ben gaan bloeden. Situatie uitgelegd en ik wist niet of ze me nog wilde helpen maar die afspraak van morgen gaat gewoon door. Maar goed das morgen en mijn lieve moedertje is bij me want mijn vriendje heeft een heel belangrijk examen en ik vind het het niet waard om dat af te zeggen. Het ziekenhuis is letterlijk op de hoek dus we komen er wel uit…
Gister heerlijk uiteten geweest met vriendinnen. Echt supergezellig!!
Hadden we echt lang niet meer gedaan. Alleen lag ik pas om 00:30 in bed en als je er weer om 05:00 uur uit moet dan ben je niet echt uitgeslapen zeg maar. Maar ik ga vanmiddag wel even een tukkie doen…
Bianc nog geslaagd voor een tuinsetje? :mrgreen:
Kussies!!!
heske fijn dat je terug bent van een fijne vakantie, welkom terug meid.
erika goed te lezend at je thomasje weer beter is.
Hoe is het nu met jezelf? Fijn dat met beeb zoals nu lijkt goed is. Rustig aan doen hoor!
Ellen wel goed dat je voor de zekerheid gebeld hebt ben je wat rustiger weet je waar je aan toe bent.
Ik wil je veel sterkte wensen meid, het is fijn dat jeniet alleen gaat, dat je mamms meegaat.
:-* van mij
Wb tuinset? Ja die wouden we kopen ziet er goed uit maar we kregen de tip van iemand die er werkte dat ze vanavond speciale aanbieding hebben met nog eens 15 % kortingdus halen en betalen we hem vanaaf scheelt weer paar euro, :dance: :dance:
nu ja verder geen nieuws bianca
Goeiemorgen meiden!
Erika, fijn dat Thomas weer beter is en dat het met jouzelf en de beeb ook allemaal in orde is. Zal idd wel moeilijk worden om het rustiger aan te doen op je werk, maar ik hoop voor je dat jullie toch een manier kunnen vinden!
Ellen, gelukkig dat je morgen gewoon in het ziekenhuis terecht kan. Lijkt me fijn om te weten waar je aan toe bent, dan kun je alles na morgen hopelijk een beetje een plekje geven. Lief dat je moeder bij je is, een beetje steun van het thuisfront kun je wel gebruiken natuurlijk. Lieverd, heel veel sterkte morgen alvast.
Bianca, hoe is het nu met jou? Ben je nog ziek? Wel lekker joh, dat je nog 15% korting krijgt op dat tuinset!
Hier alles oké. Ik zou vandaag naar Rotterdam gaan om te werken, maar wil eerst weten of er wel werk voor me is vandaag, anders reis ik dat eind voor niks. Maar degene die over de opdrachten gaat krijg ik steeds niet te pakken, dus dat is een beetje irritant. Zo nog maar eens bellen…
Verder gisteren voor het eerst naar zwangerschapsyoga geweest. Best leuk, tegen mijn verwachting in. Heb ook het idee dat ik er best wel wat aan kan hebben. 't Zijn vooral ademhalings- en ontspanningsoefeningen. Mijn vriend moet straks ook 3 keer mee, en daar heeft hij hélemaal geen zin in. Maar ik vind het toch wel belangrijk dat hij weet hoe hij zijn steentje bij kan dragen tijdens de bevalling.
Goed, ik ga weer even bellen naar m’n werk!
xHeske
Goeden dag ik ben de man van yona, ik wou even een mededeling doen dat yona een paar dagen niet zal schrijven omdat ze in het ziekehuis ligt.
Met de baby gaat het goed maar ze heeft een nierbekken onsteking.
zodra ze weer thuis is zal ze wel meer vertellen.
Groetjes Marc