Augustus 2005 stoppers deel VIII - 7 zwanger van de 13!!!

Hoi Meissies!!

Hier alles goe dhoor!! Dit weekend gewerkt laatste slaapdienst gehad en dat merk ik nu… poeh he er komt echt niets uit mijn handen vandaag…

Fijn wat van je te horen Ellen!! En wat bewonder ik je positieve instelling zeg!! Heel knap!! En ik weet zeker dat jullie tijd komt!!

Goh Garfield wat naar dat het nog steeds niet beter gaat tussen jullie…

Ja Bianca dat gaat je slopen he steeds maar ziek zijn en volgens Edwin hebben pijnstillers enzo een flinke werking op je emoties. Als hij veel moet slikken ivm de pijn is hij een stuk neerslachtiger dan normaal. Normaal is hij altijd vrolijk. Het is ook niet normaal hoe lang je nu al ziek bent. Ik hoop echt dat het nu eens over gaat!!

Hierom van mij een fruitmand voor je gezondheid!!

En een stuk chocolade voor de feel good stoffen!!!

Lieve Ellen ook ik heb bewondering voor je, wat een kracht, maar ik hoop dat je je zelf niet vergeet? Denk er wel om dat je wel een gemis moet mee makenhoor meid, zorg goed voor jezelf en je moet hetwel verwerken samen met je mannie.

:-* :-* van mij

Erika bedankt , ja ik ben eig gewoon bekaf!! Mijn ribben doen rechts ontsteend pijn van hoesten en ws verkeerd bewogen ofzo voelt gebroken hihi

en ik wordt gek van het gesnuif gesnotter en mijn oren,

dank voor je fruit en mn de chocolaaaaaaaa :drool:

hoe is het met jullie meiden verder??

Ellen, ben het helemaal met erika eens bewonder ook je positieve instelling.

Geen dank hoor voor het pb! Maar kon het gewoon hier ff niet opschrijven vandaar ff persoonlijk.

Garfield jammer dat het niet loopt zoals je zou willen.

Ook erg moeilijk om daar beslissingen in te nemen.

Je weet nooit vooraf of je het juiste doet.

Bianca tuurlijk mag je hier alles zeggen, zou juist schijnheilig zijn als je schreef dat het goed met je gaat terwijl dat niet zo is.

Maar kan me er wat bij voorstellen dat je het nu wel eens zat bent om ziek te zijn, en je is lekker in je vel te voelen.

Je hebt het ook meer dan dik verdiend.

Hoe gaat het met adre? Die zat toch ook niet helemaal lekker in z’n vel, en z’n werk was toch ook niet helemaal top :?:

Kimzie balen dat de test niet positief was, maar zolang er geen :evil: zijn is er hoop.

Hier verder geen bijzonderheden voel me meer dan goed.

Energie voor 10 :shock:

Zaterdag vol op geshopt voor alle baby spullen.

Jeetje wat heb je ook veel nodig, maar erg leuk om te doen

morgen heb ik gesprek in het verzorgingshuis 10 uur aanwezig zijn

en ik vinsdt het zo eeeeeeng he, kan erniks aan doen zal welniet slapen worden vanacht :roll: :roll:

Oh Bianca ik lees het nu pas!!! Spannend!!! En je gesprek is nu al geweest, hoe is het gegaan???

Kimzie een negatieve test… dat is flink balen zeg, helemaal als je toch al een week overtijd bent… ja niets anders te doen dan afwachten maar weer dan…

Natascha lekker geshopt!! Heerlijk he al die spulletjes kopen!!

gesrpek ging wel oke ik heb de afdeling gezien en de bewoners ontmoet en natuurlijk de afdelingshoofd,maar was erg kort, wel duidelijk ik heb aangegeven van mijn beperking kwa denken onthouden en handelen, was op zich geen probleem maar nu ze weten wel handig voor hen , zo kunnen ze ermakkelijker op inspringen,vrijdag magik meelopen een ochtend en dan ook gesprek met afdelingshoofd ( heb nu alleen me voorgesteld hihi) en dan te zien welke dagen uren en werkzaamheden welke huiskamer en welke bewoners.

Dus spannend nog even, ik krijg proefperiode van 3 maand daarna wordt een evt contrakt getekend, ook al is vrijwilligerswerk je hebt wel verplichtingen na tekomen en zo en je werkt wel met mensen

ik ben benieuwd, kom dan op de psijchiatrie,

Bianca spannend meis en wel gelijk een heftige afdeling hoor! Maar echt onwijs goed van je! Ik heb daar wel respect voor.

Natas fijn dat je je zo goed voelt! En energie voor 10 das nooit gek natuurlijk. En leuk al die baby spulletjes!

Even een extra :-* voor jullie!

Ik gaat het wel goed hoor. Wij hebben drie fretjes. Vorige week is er 1 overleden maar ja die was al 10 jaar oud en gister is er 1 tje ziek geworden dus die ligt nu bij de dierenarts. Ik weet het het is maar een beestje maar ik ben erg gehecht aan die donderstenen. Nou ja ik hoop dat het goed komt met hem…

Verder eigenlijk weinig te melden. Vandaag de nieuwe Harry Potter dvd uitgekomen :mrgreen: Vind ik zo onwijs leuk! Ik heb alle boeken en dvd’s en ik kan echt uitkijken naar zoiets hahahaha. Nou ja ik stop er maar weer even mee.

Verder alles goed dames?

Groetjes

Wat leuk, klinkt positief!! Ja bij ons hebben de vrijwilligers ook een contract!

En nu vrijdag meelopen! Ben benieuwd hoe je het gaat vinden!

Hey Bianca, ik hoop echt dat je het daar het super naar je zin gaat hebben! Het lijkt me inderdaad wel zwaar maar je krijgt er een hoop voor terug :smiley:

Hoe is het met de rest?

Hier alles rustig, niets veranderd…wachten dus…

dank je, ik ben zelf ook wel benieuwd hoor, ik heb toxh eerst proef dus wezien wel.

Ik ben vandaag wel extreem moe hoor, zou dat echt door deAB kunnen komen?

nu ja nog 3 daagjes dan heb ik de 12 gehad en ben ik er van af. :dance:

Vanaaf vergaderen zal wel een latertje worden, maar dan ook eerst weer gehad, momenteel druk met veel dingen te regelen ,

zo ik ga me omkleden en tanden poetsen,

toedels en alle liefs trouwens ik mis marlous wel beetje, hihi volgens mij is ze weinig op kok, hopelijk alles oke met der,

Garfield hoe is met jou en Ke, en de rest?

Nou nu echt de toedelsssssssssss :mrgreen:

Bianca ben heel benieued hoe je het gaat vinden de mee loop ochtend a.s. vrijdag.

Ik hoop dat je het helemaal super vindt.

Wel een zware afdeling zeg psychiatie of zijn het toevallig psychogeriatrisch patienten (demente ouderen).

Ik heb namelijk 5 jaar gewerkt met psychogeriatrisch bewoners, dat was echt super om te doen.

En je kunt heel erg moe worden van antibiotica’s hoor.

Er aan toe geven is de snelste manier van herstellen

Ellen sneu dat er een fred van jullie is overleden, is tien jaar oud voor zo beesie.

Hoe gaat het met de fred die ziek was, ik hoop dat tie weer aan de betere hand is.

Veel plezier met de nieuwe harry potter dvd, heb zelf geen een deel gezien.

Ben zelf helemaal gek van de serrie 24 en alle csi serries.

We hebben ze allemaal staan in de kast.

Mijn man heeft heeft ook echt een dvd tik hebben er al ruim 300 :shock: .

Kimzie vervelend dat wachten zeg, ik hoop dat het nog positief uitpakt :pray: .

Vervelend dat je er nu ook niet echt een pijl op ksn trekken op je cyclus.

Nu heerlijk 2 dagen vrij, mmmmm alleen het weer ziet er erg somber uit.

Regenend zelfs, wou juist ff gaan winkelen met me zusje.

He meiden!

Lekker hoor natas twee daagjes vrij! Leuk he al die films! Wij hebben ook een kast vol met allemaal films. Wij hebben er ook iets van 500.

Met ons fretje gaat het gelukkig weer goed! Hij heeft een infuusje zoals ze dat noemen gehad en is helemaal opgeknapt gelukkig. Dus dat is weer een zorg minder…

Verder gaat alles goed hoor.

Kimzie nog steeds spannend he meis… :pray:

Groetjes!

hey lieverds ik heb leuke ( vindt ikzelf ben er trots op ,) fotos in showforum staan :mrgreen:

Bianca onder welk kopje staat de foto op het showforum, kon ze ff niet zo snel vinden.

Ellen inderdaad heerlijk 2 daagjes vrij, gelukkig dat het nu weer goed gaat met de fred die ziekjes was.

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=18729 hier staan ze.

Hallo lieve meiden ,

Mijn verhaal is dan eindelijk geplaats ( niet dat ruud er lang overdeed maar gewoon zo van na zon tijd na het gebeuren) en staat bij vlinderverhalen.

In mijn ondertekst staat de link voor wie het graag wil lezen.

Liefs bianca.

Lieve Bianca wat een ontzettend mooi verhaal… ik kende je verhaal natuurlijk al wel, maar om het zo te lezen met al jou emoties erbij… heel mooi…Ben er helemaal verdrietig van en het dringt weer eens tot me door heel veel ik jou en andre al het goede en jullie mooiste dromen toewens!!!

:-* Veel liefs Erika

Hoi meiden,

Wat lief dat jullie af en toe naar mij vragen, terwijl ik in feite natuurlijk op non-actief sta. Mijn relatie hangt momenteel aan een heel dun draadje en ik weet even niet zo goed wat ik ermee aan moet. Mijn vriend heeft nachtdienst, dus we zijn al de hele dag via sms-jes aan het communiceren. Dat is natuurlijk helemaal niet handig, want je kunt zo toch minder goed je gevoelens uiten.

Aan de ene kant zie ik het niet meer zitten, maar als we dan echt op het punt aankomen om ermee te stoppen, dan kan ik het weer niet.

Zal jullie er verder niet mee lastig vallen, maar in ieder geval dus even geen zwangerschapsperikelen bij mij :cry:

Liefs,

Garfield

Garfield: wat een ontzettende shitsituatie…ik hoop dat het allemaal een beetje een goed einde krijgt en dat jij je snel wat beter mag voelen!:-

Bianca: echt een heel erg mooi verhaal…mooi geschreven…!!! :-

En hier nog steeds niets nieuws onder de zon…

He meiden,

Hoe is het met jullie? Hier goed hoor.

Bianc ik heb je verhaal gelezen meid. Heel mooi zoals je het hebt opgeschreven. Hoe is het verder met je?

Kimzie jeetje wat spannend he. Wat zeggen je moedergevoelens?

Garfield ik hoop dat het allemaal goed komt voor je meid. Sterkte lieverd!

Hoe zou het met Heske zijn!!!

Nou ik heb vandaag weer een echo gehad en het zag er precies uit als een week geleden dus heb ik voor woensdag een afspraak gemaakt voor een curretage. Nou ik ben heel dat ziekenhuis doorgelopen. Even praten met die en dan weer met die. Bloedprikken bla bla. De gyn heeft ook nog even naar binnen gekeken en dat was niet prettig zeg maar. Het hoort erbij zegt ze.

Maar goed wat gebeurd er dus nu. Ik begin sinds vanmiddag dus te bloeden :shock: Maak je een afspraak komt het ineens vanzelf…

Ik heb geen krampen of pijn en het bloedverlies is ook niet bepaald heftig nog. Dus het is weer even afwachten of ik die afspraak uiteindelijk af moet zeggen of niet. Volgens mij heeft die gyn het een beetje geprikkeld daarbinnen…het is wel heel toevallig dat ik een paar uur later ga bloeden. Ik weet het ook niet hoor.

Maar goed hier even afwachten dus…

Ik krijg nu wel ineens allemaal post binnen over baby’s enzo. Van de week kreeg ik sokjes! Ongelooflijk he! Nou het maakt me niet verdrietig hoor. Ik bewaar het gewoon voor een hopelijke volgende keer. Maar daar heb ik wel vertrouwen in :wink:

He dames hoe is het???

Nou meiden ik stop weer even. Dikke kus en weltrusten!

Groetjes

Ellen