hey erika hoe was de verduistering? niks gemerkt hiero,
kimzie succes met wachten meid zeker als je zon rare cyclus hebt is het rot,
ellen succes en veel plezier bij de echo, ik lees vanmiddag bij,
met mij ? ach ik zal jullie er neit mee vermoeien,
ik ben even uit bed,mijn zus kwam iets halen, en heb gelijk even wat in het hh gedaan, zo houd ik het half uurtje vol en dan even zitten.
Nou toedels lieve meiden, bianca
Ellen: veel plezier bij de echo! En alles vertellen als je terug bent he!!
Bianca: Ga lekker naar bedje toe en ziek uit…Als je nu bezig blijft heb je daar alleen jezelf mee…Dan duurt het langer dat je je weer goed voelt!
Hier nog steeds niets…Wachten duurt lang…Maar ja daar komen we ook wel weer overheen
Groetjes Kimzie
Ellen veel plezier straks!!!
De zonsverduistering niet kunnen zien, want het was te bewolkt hiero… jammer… maar ach komt wel weer een keer. Op het nieuws en in de krant was het prachtig.
VAnmiddag even aan de wandel denk ik, de dochter van mijn vriendin is hier, ze is 2 weekjes ouder dan Thomas erg leuk stel dus bij elkaar :inlove:
Verder niets bijzonders te melden…
Owwwwwwwww lieve meiden , ik moet dit gewoon even typen, ben best wel blij, ms beetje gek om het idee waarom ik danwel blij ben.
Ik heb mijn verhaal ( van andre en mij ) naar Ruud ( site kindje op komst ) gestuurd.
Eerst wou ik dus voor de column gaan maar daar hebben ze ook al voldoende mensen voor en weet ik toch niet hoe hetwerkt.
Maar het komtnu te staan bij vlinderverhalen op de site zelf dus.
Het is flink ingekort,maar de belangrijkste dingen en de gevoelens zoals ik ze had staan erin, en ik vindt dat zo gaaf dat dat mocht .
Nu ja, het is nog niet helemaal klaar maar zodra hij er is zal ik even linkje toevoegen voor diegene die willen lezen .
Hey lieve meiden,
Nou ja waar moet ik beginnen…
Er is geen leven. Het is gestopt met groeien met 6 weken en er was geen hartactiviteit. Ik lag daar en ze kon zo weinig zien met de buikecho dus wilde ze het vaginaal doen en toen was ze al zo stil…ik vroeg kan je wel wat zien? Want ikzelf zag ook heel weinig en ik heb hier een beetje kunnen kijken hoe ver je moet zijn met 9 weken en 2 dagen maar daar leek het dus totaal niet op. Ja toen heeft ze heel veel uitgelegd maar veel is langs me heen gegaan…logisch. Ja en toen kwamen de tranen…
Volgende week terug komen om te overleggen of ik het afwacht tot het er vanzelf uitkomt of curretage (ik weet niet hoe je dat schrijft).
Ik moet het verdriet maar over me heen laten komen dat komt vanzelf wel weer goed. De tijd nemen om het een plekje te geven. Het had zo moeten zijn…
Ik had het aan zoveel mensen verteld en ook aan onze collega’s en daar ben ik blij om want je voelt het begrip voor het verdriet. Mijn vriend moest weer terug naar zijn werk en is onwijs goed opgevangen door zijn collega’s. Dan komen er verhalen boven dat er meer collega’s dit hebben meegemaakt…
Mijn collega die al 8 jaar bezig is weet als geen ander wat verdriet om een kindje inhoud dus hij begreep me met 1 woord en dat is fijn…
Ja lieve meiden ik weet verder even niet wat ik moet zeggen…dus laat ik het even hierbij…
Ik lees jullie gauw weer :-*
oh lieve schat meid toch, gecondoleerd, wat rot voor je meid dat dit kindje het niet heeft gered, dat het hartje niet door mocht gaan.
Heel veel sterkte en kracht meid, om samen met je hub dit te boven te komen, om te vechten naar de dag dat je vruchtje zal komen
sterkte,…
Jeetje Ellen wat een verschrikkelijk nieuws zeg, klap gewoon ff dicht…weet ff niks te zeggen.
Sterkte :-*
Liefs Natascha
Ellen…ik weet niet wat ik moet zeggen…Het is verschrikkelijk…heel erg veel sterkte!!!
:-* :-* :-* :-* :-*
Jeetje Ellen lieverd, ik denk ik kijk nog even snel om te lezen hoe Ellen haar echo was en dan lees ik dit. Wat verschrikkelijk voor jullie… wat een klap zal dat geweest zijn, je gaat heen om je kindje voor het eerst te zien en dan zie je dit… ik heb er geen woorden voor…
Neem idd de tijd om dit te verwerken en het een plekje te geven.
Veel sterkte Liefs Erika :-*
ellen heel veel sterkte gewenst wat erg joh
dikke knuffel
Ellen hoe is het nu met je??
Ellen ik ben ook heel benieuwd hoe het nu met jullie gaat.
Kimzie nog steeds geen duivels :?:
Bianca hoe gaat het nu met jouw :?:
En hoe gaat het met de rest van de damens :?:
Hier gaat het prima, morge een extra dag werken ivm met zieken.
Maar vandaag meer dan geslaagd voor de babyuitzet :dance:
Was erg leuk om te doen.
Nee hier nog steeds geen duivels…ook geen tekenen van iets We wachten maar gewoon af…
Bianca: Al aan de beterende hand?
Ellen: ik hoop echt dat het nu wat beter met je gaat… :-* :-* :-*
Hoi meiden!
Hoe gaat het met jullie? Nou hier gaat het wel goed hoor.
Ik zag al die pbtjes echt heel lief! en de racties hier ook natuurlijk!!!
Ik heb een paar dagen vrij gehad en heel veel gepraat met mijn vriend en mijn (schoon)zussen, vriendinnen en vooral mijn moeder en dat heeft me echt heel goed gedaan. Mensen kunnen zou lief reageren!
Dus geen zorgen om mij hoor want ik red me prima :-
Onze tijd komt echt wel!
Hoe is het met jullie? en met jou bianc? ben je nog ziekjes?
Nata leuk meis dat je bent geslaagd voor je babyuitzet! en bedankt voor je pbtje!
Erika lieverd! jij ook bedankt voor je lieve woorden!
Kimzie weet je trouwens al wat meer?
Ooo en Heske is lekker bruin aan het worden!
Nou lieverds een dikee knuf en :- voor jullie!
Groetjes
Ellen
Hoi meiden,
Ellen, ook van mij veel sterkte gewenst!! :-*
Hier gaat het nog steeds niet zoals ik zou willen tussen ons,
dus voorlopig nog even geen nieuws en maar afwachten…
Groetjes,
Garfield
Er staat een verhaaltje bij vlinderpraat
kus
hallo lieve meiden, ellen ik las je verhaal, en heb een bericht achtergelaten.
:-* :-* voor jou meid.
Garfield , ook weer sterkte moed en kracht gewenst, jammer te lezen dat het nog niet zo heel goed gaat, alle liefs bianca.
ellen kimzie yona en erika jullie vroegen echt allemaal aan mij,
en weten jullie ik ga er geen antwoord op geven.
Of eigenlijks kan ik dat wel doen, of het goed gaat? Nee niet echt zoals ik zou willen.
Maar slecht gaat het ook niet…maar geestelijk heb ik steeds meer het idee van minder. Heeft totaal niks met de mk te maken of het verlies dat heeft een plekje enzo. Maar dat ik steeds ziek ziekziekziek ben en mnaar niet volledig opknap ik ben BEKAF heb de 3e ab kuur en ik merk gewoon dat het me nu buiten lichamelijk om me emotioneel gaat raken .
Maar ik houdt op , het wordt klagen en ook al weet ik dat dat mag IK WIL HET NIET!! IK heb een hekel aan het gezeur van me, ik heb het niet slecht dus vandaar.
nou toedels en liefs en tot gauw mij.
:-*
bianca een hele dikke knuffel van mij
ellen ik wens je veel sterkte toe
He biancaatje…
Dikke knuffel hoor meis en je weet het he dus ik ga ik het niet nog een keer zeggen
Op een gegeven moment ben je op. Je lichaam is zo hard aan het werk om weer beter te worden en al je je constant zo rot voelt kan ik me voorstellen dat je het allemaal helemaal zat bent…
Ik hoop echt dat je je snel weer beter gaat voelen zowel lichamelijk als geestelijk…
In ieder geval een hele dikke knuffel van mij!
:-*
Hoe is het met de andere dames? het is zo rustig hier!
Mja hier geen nieuws te melden…het laat op zich wachten…Test was negatief…dus gewoon laat weer…