Hallo lieve meiden ik ben er weer ben al 1.5 uur op pad hihi ,
bij de ha bleek dat ik beide oreneen ontsteking had in de re ( minst last ) buiten het oor en links meestelastin het oor zit eengaatje ofzo???Nu ja flink ontstoken, ookmijn luchtwegenzijn niet schoon , vandaar het bloed ophoesten af en toe, en mijn longen ook niet helemaal oke, vandaardedruk denk ikzelf ook. En het feit datikniet kan slapen in ligstand maar zittend .Erg lastig.
Vond het heelfijn datikbijdeze arts terechtkon even kon zomooi even de gelegenheid te nemen hem te zeggen dat ikhem nog steeds dankbaar ben voor het feit dat hij 1 jaar terug bij de mk aanwezig was vanme ons steunde en natuurlijk het belangrijkste ons vruchtje bewaarde inwater zodat we die konden begraven, hij vondt fijn te horen van me,
maar ik moet dus doorgaan met nasonex ( gebruik iknu al een maand ofzo hihi vies spul) en met stomen, maar mag iet meer met dampo maar in kamille, alsof dat helpt wantdoe ik ook al poosnu ja we gaan door,
en ik krijg weeeeeeeeeeeer een kuur, de 3e dit jaar waardeloos,
maar nu mag ik dus weeeeeer niet zwanger raken, tjee balen doe ik er echtvan heb gevraagd bij de apotheek of er iets is wat ik evt wel mag tijdens evt begin vanz wangerschap, maar omdat ik dus vorige maand verkeerd gereageerd heb op die variant vanantibitica wil dat wsniet,
ze zijnnu aan het bellen met ha apotheek ende farmac…( weet zo de naam niet)
en krijg ik vanmiddag bericht wat iknu moet. maar ik bereidt me voor door ws gewoon maar weer een maand nietzwanger te geraken,
kaner wel bij denk ik zo jhe?
nou meiden ik ga wendy halen opde fiets, ga op tijd weg wanterstaat mega wind hiero, heb voor de leuk en de warmteeen prachtige muts op ommijn oren te beschermen, echt wat heb ik daar ene hekel aan die dingen, maar het helpt en ik loop er es schattig bij :roll: :? :mrgreen:
toedels van mij,
ow ja en meneer de dokter zei flink slapen en rusten ( hihi ik slaap al veel uurtjes op de dag haah)
Jeetje Bianca, weer goed mis dus. Pfff, en nou weer medicijnen waarmee je niet zwanger mag worden. Meid, wat balen zeg! Nou, hoop iig dat ze dan wel helpen, en dat je snel weer fit bent, dan is het tenminste niet voor niets.
Fijn dat je terecht kon bij de arts die ook bij je MK is geweest. Klinkt als een hele aardige arts zeg! Lief dat hij het vruchtje voor jullie bewaard had, heb je het een mooi plekje kunnen geven.
Ilse, als ik jouw verhalen zo hoor dan ben je echt een super moeder volgens mij! Het lijkt me niet makkelijk hoor, 2 kids met adhd… en natuurlijk hou je van ze, maar dat wil niet zeggen dat het nooit moeilijk kan zijn. Heb er echt bewondering voor hoe jij je weet te redden! Dat kleintje in je buik zal het zeker goed krijgen!
Yona, onze auto is zilver metalic. Maar zal ff een fotootje plaatsen, dan kun je het zelf zien. 't Is een foto die ik van internet geplukt heb, niet onze auto dus, maar wel precies dezelfde.
xHeske
ja idd ilse, steeds als je over kids praat is het vol trots en vol lof en tuurlijk heb je het moeilijk, zeker met adhd is dat een strijd soms( zit bij ons in de familie ook ) nou je bent een topper hoor,
Ke leuke auto zit zeker wel ruimte in nietwaar?
ik ben zelf geen grijs kleur fan,maar de auto zelf is wel :thumbup:
Ik heb wendy net gehaald en de arts heeft terug gebeld ( er was onduidleijk over welke ab ik nu mocht)
ik heb 1 gekregen die bij een evt zwangerschap zou mogen ( niet in de 2 e 3e trimester maar ja daar zit ik ook niet in vandaar) dus kan evt gewoon zwanger raken, toch zo zei de arts net tegen me is het niet verstandig zo ziek als ik ben zwanger te raken door ik infectie in de luchtwegen heb, mocht er een bevruchting plaatsvinden zal de kans op een gezonde klein zijn, dat brengt me weer in twijfel over wat ik moet,
toch kies ik denk ik maar weer voor het kindje, en zal ik ook deze maand overslaan.
Ook zei hij net dat als na deze kuur de klachten weer trug komen ik naar de kno arts moet verwezen, want dat dit al vanaf januarie en 3 kuren verder nog niet in orde is , was niet oke , nuja we zien wel vooralsnog duimen dat deze kuur maar eens aan mag slaan.
Ke: Sjieke auto! Echt heel erg mooi!!! (Ik heb iets met Opel ;))
Bianca: Het gaat niet erg goed daar he!! Ziek maar lekker uit…Koorts is altijd vervelend…ga maar lekker dutten op de bank
LovelyEllen: Ik hoop dat je baas leuk reageerd…want het is en blijft natuurlijk leuk nieuws dat je vandaag brengt!!!
Erika01: Hoe snel verbouwen jullie iets! Niet normaal…is zo gepiept daar! Maar het is wel een lekker gevoel dat het zowat af is
Yona: Lekker morgen een dag vrij! Heb je alvast iets om je op te verheugen!
Mja hier gaat alles zijn gangetje…Ik heb een tijdje niet gereageerd omdat ik mijn verjaardag over 2 dagen verspreid had dus het was druk…En gisteren flink bijgeslapen en alles gepoetst…het was hier een bende! Vandaag nog geen duivels…kheb ook geen klachten verder…Ik heb eigelijk niet het idee dat het gelukt is maar we wachten maar gewoon af he…meer kun je toch niet
Ik ga mannetje uit bed halen…heeft nachtdienst gehad, komt dadelijk iemand van de verzekering en daar moet ie bij zijn…En dan een nieuwe stofzuiger halen! Verjaardagscadeau aan mezelf
Groetjes Kimzie
Oh spannend Kimzie!!! En nog gefeliciteerd!!!
Bianca moeilijke keus weer hoor… het zit echt niet mee he… hopelijk slaat de ab snel aan en ben je d’r echt een keertje vanaf, want zo aanmodderen is natuurlijk ook niets.
Ja Ilse idd altijsuper hoe je over je kids praat, zal zeker niet altijd makkelijk zijn! En idd je weet niet alles vantevoren, maar als je nu vanaf het begin gestructureerd ben pikken die andere 2 daar mss ook wel weer wat van mee…!! Wie weet!
Mooie auto Ke!!!
Ellen hoe was het op je werk???
Natascha lekke rdagje vrij!! Heerlijk!! Ik ben ook lekker 3 dagen vrij, vandaag mijn oude collegatje op visite gehad was als vanouds gezellig!! Haar kleinzoon is net zo oud als Thomas, leuk dus!!!
Nu ga ik mijn knul uit bad halen waar hij met papa in zit! Gezellig hoor hihi!!
ik voel me dan ook net zon oude zeikerd… :twisted:
hihi , ik zal jullie gewoon binenn een aantal maanden de kop gek maken als ik zwanger ben, ihihi das beter aan te horen ( lezen dan dit hihihi
:-* :-*
Wel nee je bent helemaal niet oud hihi… en ook geen zeikerd hoor!!!
Ik kan niet wachten tot je ons de kop gek maakt omdat je zwanger bent!!! Daar wil ik wel gek van worden!!! :-*
- roep niet te hard hoor, hihihi :-*
Hello Lady’s!
Hoe staat het leven?
Biancaatje het is weer lekker allemaal klte he! Ziek maar lekker uit meissie en niet te veel voor andere zorgen maar nu even aan jezelf denken he!
Heske mooie auto!
Ilse dat lijkt me zeker pittig met ADHD. Mijn vriend heeft ADD. Mijn vorige vriend had ook ADHD in een hele extreme vorm. Ik heb er heel veel over gelezen maar petje af want het lijkt me niet altijd makkelijk.
Kimzie spannend!!! en nog gefelicteerd natuurlijk! Wat doet jou man/vriend voor werk aangezien hij uit de nachtdienst kwam?
Natascha lekker dagie vrij vandaag :dance: Geniet ervan!
Wat was ik zenuwachtig zeg gister! Ja hij was een beetje overdonderd maar vond het heel leuk voor me. Nou el dat moet je me maar een beetje uitleggen hoe ik dat moet doen hahahaha de schat. Mijn baas is een jonge gozer van begin 30 en heeft dus een heel jong beveiligingsbedrijf. Ik ben dus beveiligster achter de receptie en zijn eerste werkneemster die zwanger is. Dus het is allemaal nieuw voor hem.
Hij was gewoon echt super relaxt en hij is erg benieuwd naar mijn echo van morgen. Nou echt gewoon perfect! Mijn collega was er ook en zijn vrouw en hij zijn al 8 jaar bezig om zwanger te worden en hebben al 4 IVF pogingen achter de rug. Ik zag er dus een beetje tegen op om het hem te vertellen maar ook hij ving het supergoed op en we hebben nog een uur zitten kletsen over hun droom om zwanger te worden (heftig trouwens hoor). Mijn andere collega die weet het nog niet omdat ze ziek is maar dat komt wel. Dus ik ben helemaal opgelucht en helemaal blij met mijn baas en mijn collega’s!
Nou verder alles goed! Ik kijk uit naar morgen maar vind het ook spannend!
:-
hey lieve el,
wat goed joh dat het zo verliep, wat een baas zeg dat ie er zo op reageerd goed hoor zo hoort het ook , maar je ziet wel eens anders,
fijn dat ook de mensen die je sprak en al zo lang "bezig"zijn met de wens het zo opnamen, diep in hun hart en ziel zullen ze wrok gevoeld hebben, een vreemd gevoel van lichtelijk jaloezie, dat zei ook graag willen, en ze hebben er toch mooi sportief op gereageerd, knap van hun en goed dat jullie er samen over gepraat hebben,
dikke knuf van mij :-*
He lieve Bianc!
Ja dat zei mijn collega ook dat hij wel even moest slikken en dat is zo logisch! Maar hoe hij het opnam is echt bewonderingswaardig! Ik hoop ook echt dat het echt een keer lukt voor hun met IVF
ja idd, dat is hun ook gegunt iedereen natuurlijk,maar naar mijn gevoel voor zulke “gevallen” ( niet dat ik ze in een hokje doe plaatsen) hoop ik extra erg, die traject is zo zwaar voor lichaam geest en relatie,…
ja je noemt het goed bewonderingswaardig hoe ze het opvatten,
liefs mij
Ilse hoe is het gister avod gegaan met je mannie op zwangerschaps gym :?:
Zelf ga ik de cursus samen bevallen doen, op verzoek van man lief.
Ik wist niet of ik daar wel zo trek in had in puf lessen, en de ene zwanger heeft nog sterkere verhalen dan de ander (in mijn gedachte).
Ik merk dat altijd op me werk dat de patienten altijd moeten uitwisselen wat ze hebben, en de ander zegt dan altijd dat hij het erger heeft dan de ander en dan vergelijken pffffff :?
Dat is ook de rede dat ik liever thuis wou bevallen zie op tegen het hele ziekenhuis gebeure.
Jeetje Bianca een oorontsteking meid das pijnlijk, en dan ook nog ontstoken luchtwegen gatsie.
Zit je ook echt niet mee, zware kuurtjes daardoor ook niet zwanger mogen worden.
Mmmmm ik hoop dat je snel opknapt en dat jullie na deze periode super vruchtbaar zijn.
Dat we die Bianca kunnen mee maken die op d’r kop staat, al hoewel dan mag je wel ff rustig aan doen.
Ach meid ik gun het je zo van harte.
Heske je leest het vast niet meer, maar een super mooie auto zeg.
Wordt nu ook echt burgelijk he. Huisje boompje beesje, lekker burgelijke auto, maar erg praktische
Kimzie gefeliciteerd nog met je verjaardag, en nog geen :twisted: :twisted: :twisted: .
Hoop dat de nog een maand of 8 weg blijven
Ellen wat heerlijk dat er zo fijn gereageerd werd op het bericht dat je zwanger bent :dance:
Blijft moeilijk om tegen andere te vertellen dat je zwanger bent, als andere er al een hele poos mee bezig zijn.
Een vrindin van me is nu na 5 jaar zwanger, en ik ben heel blij dat ze nu twee weken eerder is uitgerekend dan mijn :dance: .
dank je wel meid, hoe voel jij je in je zwangerschap.
Weet je wat is met die oorontsteking, beide oren zinjn ontstoken maar rechts doet zo zeer, ik zei ok bij de ha links hoeft u niet te zien, daar keek hij als eerste ik zei die doet niet zeer nou zegt ie die is anders flink rood, maar het klopte wel dat rechts meer aangedaan is,
ik snap nu waarom die kleine kinderstjes altijd naar hun oortjes grijpen, hetzelfde doe ik ook mijn oor steeds vasthouden alsof depijn minder wordt hih ,
nu ja ik ben er weer vantussen
Hallo!
Mijn vriend is heftruckchauffeur. Dus die draait 3-ploegendiensten.
Hier eigelijk weinig te melden…geen :evil: :evil: in ieder geval…Nu maar even afwachten
Bianca: wat een nare dingen vertel je weer Ik hoop echt dat je je snel weer beter voelt!
Ellen: Echt fijn dat de mensen op je werk zo reageerden! Zul je nu zelf ook wel een rustiger gevoel hebben lijkt me!
Bianca met mijn gaat nu echt uitsttekend, ik wou dat jij je nu net als mijn kon voelen. Dat zou geweldig zijn, voor dan maar voorlopig sterkte.
Kimzie geen duivels das mooi, heb je altijd een vrij regelmatige cyclus?
Damens fijne dag verder.
Mja in het begin toen ik gestopt was met de pil wel…maar daarna is het een beetje een zooitje geworden… Ik wacht nu nog een week denk ik…
Ik denk ook niet dat het deze maand gelukt is…kweet niet das een gevoel. Terwijl we eigelijk geen enkele kans onbenut hebben gelaten
Maar ja we wachten maar af…maar ik denk dat ik volgende maand nog steeds hier te vinden ben hoor!
Nog steeds niet ongie Kimzie?? Dat is goed nieuws!!!
JA Bianca oorontseking is echt niet fijn lijkt me. Thomas heeft het een keer gehad en Edwin is er ook gevoelig voor, ik heb het gelukkig nog nooit gehad. 1 Keer oorpijn gehad 1 nacht toen ik na het duiken in de wind was gaan staan en dat voelde zeker niet prettig…
Ohhh Ke is lekker op vakantie heerlijk zeg!!
Wij hebben vandaag een kwart zonsverduistering he!! Ga zo even kijken!!! Dat vind ik altijd wel een bijzonder natuurverschijnsel.
VAnmorgen weer naar de ha geweest, alles was goed, nog maar 3 kilo aangekomen en ik heb net mijn papieren van Thomas opgezocht en bij hem was ik om deze tijd al 8 kilo aangekomen… :oops:
We hadden ons bijna verslapen. Thomas wordt altijd rond 8.00 urr wakker dus zet ik nooit een wekker, maar vanmorgen was het 8.45…!! En om 9.30 moesten we bij de ha zijn… dat was ff vlug vlug vlug… Maar we hebben het gered!!
Ellen fijn dat ze zo goed gereageerd hebben!! Leuk hoor! Mijn vriendin is ook ruim 5 jaar bezig geweest en uiteindelijk met ivf zwanger geworden. Nu hebben ze een hele mooie dochter van 4 maanden!! Maar ze hebben idd een hele moeilijke tijd gehad, vooral zij door al die hormomen die ze moest spuiten enzo. Dat viel zeker niet mee, en dan nog eens een hele spannende zwangerschap omdat het allemaal zo moeizaam is gegaan enzo… Pas nu ze er is kan ze pas echt genieten.
Nou dat was mijn neiuws wel weer… daaag!!!
Ja nu is het nog wel goed nieuws…maar me cyclus ligt vanaf de afgelopen paar maanden een beetje in de knoop ofzo…Ben ook wel eens 11 dagen overtijd geweest en dat was ook vals alarm Dus volgens mij als ik 2 weken overtijd ben ga ik pas actie ondernemen ofzo
Bhoah wat duurt wachten toch lang he…
Ach ja, braaf afwachten, dadelijk gezellig naar de tandarts…voor een gebitsreiniging…dadelijk weer fijne schone tandjes, joepie!
Morguh Dames!
Ja heske is lekker op vakantie! Wat een bofkont he!
Ja dan duurt wachten lang he Kimzie. Maar ik had dus ook helemaal niet het gevoel dat ik zwanger was en ik had het helemaal niet verwacht die maand dus het zegt allemaal niets Maar we wachte nog even rustig af dus…maar wel SPANNEND!!!
Zo Erika hoe was de zonverduistering? Ik heb eigenlijk niet gekeken. En fijn dat je vriendin toch zwanger is geraakt. Mijn collega zei ook al dat het allemaal heel heftig is voor zijn vrouw met die hormonen…
Ja zo blijkt maar weer dat het allemaal niet zo vanzelf sprekend is he.
Natas echt super dat je je nou zo goed voelt en ik hoop ook niet meer onzeker. Heb je je kleine beeb al gevoeld? Of ben ik nou heel snel :think:
Ja het word m’n eerste he
Biancaatje lieverd hoe is het met?
Nou hier alles goed hoor. Vanmiddag eindelijk even mijn urine wegbrengen en zo te zien heb ik wel een blaasontsteking. Echt zo irritant.
Is al de tweede in twee maanden tijd.
Ja en dan om 14:10 mijn ons echootje. Gelukkig heb ik het deze week zo druk gehad dat ik er niet constant aan zit te denken. Ik laat jullie in ieder geval vanmiddag weten hoe het is geweest…
Kussies! :-* :-* :-* :-* :-*