Hoi Kimzie welkom hier!! Gezellig dat je mee komt kletsen, nee je zou idd zeggen dat de prijs dan niet uit moet maken, maar dat doet het dus wel… Eerst moet je alle goedkopere proberen en als er dan echt niets meer is dan mag je als die consulent beslist dat je idd een ‘hopeloos’ geval bent, aan de duurdere en betere… Krom maar ja…
Lieverd ben je nu nog steeds ziek??? Niet te geloven… Heerlijk is dat he in slaap vallen na een flinke jankpartij, daar kan ik altijd zo van opluchten en tegelijkertijd zo uitgeput van zijn.
En die lieve Andre! Knuffel voor jullie!
He!!
Stormt het bij jullie ook zo?? Niet normaal meer hier!!
Verder niets te melden hoor, maar we zakten zo af dat ik dacht zal eens even wat tikken!!
Net wezen zwemmen in Joure, dat was leuk, zo heerlijk om te doen met Thomas!! Hij ligt nu knock out in bed, hij kon nog net lang genoeg wakker blijven voor zijn broodje hihi!!!
Nou ik ga Edwinnetje even helpen met de zolder!!
:-*
Hello Lady’s!
Kimzie welkom! Natuurlijk mag je meekletsen!
Zo Erika lekker gezwonnen met die kleine man! Inderdaad krom van die medicijnen zeg. Alles draait om geld :evil:
Maar ik hoop dat ie snel die duurdere medicijnen krijgt en zich beter mag voelen! Hoe is het verder met die kleine man in je buik?
Biancaatje beterschap! Nog steeds ziekies meissie…sterkte hoor lieverd :-*
Nou hier verder alles goed hoor. Ik heb super slecht geslapen. Vriendje had weer nachtdienst dus het was eenzaam vannacht…maar goed vanavond slaapt ie weer gewoon lekker naast me!
Omdat mijn vriend zaterdag moest slapen ben ik met mijn moeder naar de baby-dump geweest. Dat is een hele grote baby zaak langs de A4 en echt super leuk! Gewoon even orienteren Maar ik wist niet dat een babykamer zo duur was en een kinderwagen :shock: Nou dat wordt echt heel hard sparen! Maar ik ben niet van plan alles nieuw te kopen hoor.
Verder nog 3 nachtjes slapen en dan hoop ik ons kleintje te zien. Daar kijk ik echt naar uit. Ik denk dat het dan ook wat meer gaat leven voor mijn vriend. Hij slaapt snachts al standaard mijn zijn hand op mijn buik :inlove: en geeft mijn buik de hele dag kusjes maar als hij die echo heeft gezien krijgt ie denk ik meer een beeld wat daarbinnen allemaal gebeurd. Hoe ging dat bij jullie mannen?
Nou verder gaat alles rustig zijn gangetje…
Ik ben vannacht gewoon gestoken door een mug :shock: O nee dat gaat natuurlijk ook weer beginnen… :evil:
Heske ben je al met vakantie?
En hoe is het met de andere dames?
Nou groetjes!
hoi hoi
mischar heel veel sterkte gewenst in deze moeilijke periode.
Bianca een dikke knuffel hopenlijk ben je snel opgeknapt en kom je weer ons gezellig bezig houden op het forum.
Darkangel spannend hoor die echo ben benieuwt hoe het met je beebje gaat mischien zetten ze de datum nog wel vooruit ?
LovelyEllen dat slecht slapen herken ik heb vanacht ook erg slecht geslapen mischien kunnen we het vanavond inhalen :?
erika hier heeft het gisteren alles behalve gestormd was hier echt heerlijk zonnig we hebben gewoon zonder jas buiten gelopen en met de ramen open gereden.
voor mijn gevoel leek het wel 20 graden.
welkom kimzie bij de club
Doordat ik slecht heb geslapen vanacht heb ik echt totaal geen zin in vandaag mijn energie is echt op.
tis grauw en donker buiten en moet om 11uur bij de tandarts zijn voor 3 gaatjes whehehe
heb echt geen zin.
wie weet is vanmiddag mijn henuer weer helemaal omgeslagen en kan ik de wereld weer aan
.
Met beebje gaat het goed meneer is behoorlijk actief vooral in de avond en nacht, zijn voetjes zitten steeds meer op 1 plek te schoppen dus denk dat ie nu een favo houding heeft gevonden.
fijne dag allemaal
Darkangel spannend vandaag je groei echo in het ziekenhuis.
Wel heel erg leuk om nu nog eens je kindje te mogen zien.
Erika hopelijk schiet de verbouwing op, en kun je de babykamer gaan inrichting.
En wat een goede met die medicatie van je man zeg, leverfunctie stoornissen das niet mis zeg.
Hoop dat hij nu eindelijk een medicijn krijgt dat effectief is, en niet deze vervelende bijwerkingen heeft.
Heerlijk lijkt dat me zwemmen met je kleine, kan me voorstellen dat Thomas nu gevloed is na zoveel ativiteit.
Gister middag waaide het bij ons ook behoorlijk, wel een warme wind!
Kimzie leuk dat je al een tijdje mee leest, maar met schrijven wordt het er alleen maar gezelliger op.
Ik hoop ook voor jullie jullie wens snel vervuld mag worden, zag dat je ook al tegen je NOD aan liep spannend hoor.
Al een (goed) voorgevoel? Ik hoop het in ieder geval voor jullie.
Bianca het zit je ook niet mee de laatste tijd zeg, je hebt het ene nog niet achter de rug op het volgende staat weer op je pad.
Ik hoop dat er snel betere tijden voor jullie aan breken.
Sterkte en ziek maar goed uit daar :!:
Ellen zo echo is echt iets waar je naar uit ziet, je weet dat je zwanger bent maar die tijd naar die eerste echo lijkt wel eeeeeeeeeeeeewigheid.
Wij hadden een echt een brok in onze keel toen we de eerste beelden van onze kleine zagen, liep zelfs een traan over me wangen.
Me mannetje vond het een super moment :inlove: , zie het beeld ook weer zo voor me.
Maar heel veel plezier donderdag bij de echo :dance:
Wel en verslag schrijven daarna :!:
Ilse sterkte vandaag bij de tandarts, mmmm drie gaatjes.
De tandarts is ook niet mijn vrindin.
Zijn het al echte ribkicken die je voelt? Maar op 1 en dezelfde plek is minder wordt er zo beurs van lijkt me.
Ke wanneer ging je nu precies op vakantie, dacht ergens deze week.
Heel veel plezier in iedergeval 8)
Oja zou je voor mijn nog iets willen wijzigen de echo van 6 april heb ik namelijk verzet naar 14 april kan dat namelijk meteen combineren met een poli afspraak met de gyn. En bij mijn mag het geslacht ook op verassing komen te staan, wij willen wachten tot de baby zich meld.
Hier weinig te melden voel me goed, heb ook weer veel meer energie.
Voelde gisteren heel duidelijk de kleine echt super :inlove:
Vorige week vrijdag een box gekocht op marktplaats zag er nog heel netjes uit, dus dat scheeld weer een euro’s.
Ook nog naar de negenmaanden beurs geweest, en daar nog leuke aanbiedingen mee genomen.
A.s. zaterdag gaan we dan eindelijk het kinder kamertje en kinderwagen kopen, heb er heel veel zin in.
Fijne dag verder :!:
Ha meiden, ik ben er nog hoor! Woensdagmiddag vertrekken we naar Gran Canaria, en dan komen we 9 april pas weer terug. Ff lekker 1 1/2 week uitrusten en van de zon genieten!
Kimzie, welkom hier!! Zag dat morgen je NOD is… Spannend meid, ik zal voor je duimen!!!
Erika, wat een gedoe zeg, met die medicijnen voor je hubbie. Hopelijk krijgt hij nu gewoon die dure medicijnen, echt belachelijk dat hij eerst een leveraandoening moet krijgen voordat ze een keer fatsoenlijke medicijnen voorschrijven. Nou, hopelijk komt er snel verandering in, en gaat hij zich ook weer beter voelen.
Bianca, nog steeds ziek meid? Heel veel beterschap hoor!!! :-*
Ik ben nu trouwens idd helemaal gestopt met dansen. Nou ja, na de bevalling ga ik het wel weer oppikken hoor, maar voor nu is het toch een beetje teveel aan het worden. Helaas… mis het wel! Ga vanavond wel nog even langs. De dvd van de laatste voorstelling is klaar dus die wil ik ophalen, en dan kan ik meteen nog even bijkletsen met iedereen. En ik was toch al van plan om vandaag naar mijn ouders te gaan, dus dan ben ik al in de buurt.
Ellen, écht heel toevallig: ik was zaterdag ook bij de Baby-dump! Neem aan bij hetzelfde filiaal… hihi, misschien heb ik je wel zien lopen daar
Wij waren al een paar keer eerder daar geweest, dus ik wist inmiddels wel hoe duur al dat babyspul is. En we hebben zaterdag goed inkopen gedaan! Een babykamertje gekocht (een witte, en overal hangen bordjes op met ‘mijn bedje’, ‘jasjes’ ‘truitjes’ etc.), en een box. Kinderwagen hadden we al besteld, die krijgen we gelukkig van mijn ouders. Bji aankoop van een babykamertje kregen we een babyfoon, en een heleboel waardebonnen, die we meteen besteed hebben aan o.a. een matrasje, moltons en hoeslakentjes. Al bij al wel een kapitaal uitgegeven, maar ja… 't zijn wel allemaal hele mooie spulletjes!
Ilse, succes bij de tandarts!!!
Yona, ik zal zometeen je gegevens op het lijstje even aanpassen. Kimzie, ik zet jou er ook gelijk even bij, als je dat goed vind. Misschien kun je nog wat gegevens doorgeven om het lijstje aan te vullen?
xHeske
Heske je buik groeid inmiddels al een stuk sneller zeg.
Kan zien dat je mooi getraind figuur hebt, maar nu toch echt duidelijk een zwangere buik :inlove:
hallo meiden , weer eventjes hiero, ben enorm ziekjes morgen 5 voor 10 naar de huisarts voor mn mijn oren, doet zo zeer en staat op ploffen , zo voelt het, en de koorts is zo vermoeiend, zelfs fietsen wil niet ikmoest net echt boodschappen doen maar ben tussentijds bij zus gestrand om bij te komen :shifty: nu ja , ik duik zo de bank op ,
en reageer hopelijk snel op jullie ik lees iig wel bij hoor dus vergeet jullienooit meiden :!: :-* :-* :-* :-* voor jullie allemaal
Ow Bianca meis wat rot dat je je nog steeds zo ziek voelt! Doe lekker rustig aan lieverd!!!
Yona, thanx!!! Moet zeggen dat ik het best gek vind om nu opeens zo’n buik te hebben. Heb jarenlang getraind om die buik maar plat te houden, en nu ben ik stiekem best een beetje trots op m’n dikke buik! Vindt het alleen jammer dat m’n benen en billen denken dat ze ook mee moeten groeien :? Maar ja, dat komt natuurlijk ook omdat ik opeens niet meer dans, terwijl ik dat vorheen toch 20 uur in de week deed. Ach ja, na de bevalling pik ik het sporten wel weer op. Zal misschien ff duren voor ik m’n oude lijntje weer terug heb, maar krijg er wel iets heel moois voor in de plaats :inlove:
xHeske
AAAAHHH Heske!!! Wat toevallig!!!
Eerlijk waar ik dacht echt dat ik je zag zitten maar ik dacht El doe niet zo gek joh! Had je misschien een blauw truitje aan? Misschien zit ik er alsnog naast hoor hihi. En leuk al die spulletjes! Ik heb nog niets gekocht maar ja das wel een beetje logisch…
Biancaatje meis…klinkt niet lekker allemaal zeg. Kan niet iemand anders even de boodschapjes voor je doen? Voor jou een :-
O Natascha wat heerlijk dat je die kleine voelt! Het lijkt me zo apart om dat te voelen! He en uiterraard doe ik verslag van ons echoavontuur.
Ilse fijn dat het allemaal goed gaat met je beeb!
Ik heb vannacht weer echt beroerd geslapen! Ik zit alleen maar te piekeren. Vandaag ga ik mijn baas vertellen dat ik zwanger ben. Ja het is heel vroeg maar dat komt omdat mijn zwangerschapsverlof in de zomervakantie valt en dan is het wel fijn dat mijn collega’s op tijd op de hoogte zijn. Maar goed ik ben daarvoor best een beetje gespannen. Daarnaast heeft mijn collega zich ziek gemeld en betekend het dat mijn leidinggevende mij het liefst 12 uur diensten ziet draaien maar dat lukt me gewoon niet. Val ik straks in slaap op de balie :oops:
En ik heb het gevoel dat ik weer een blaasonsteking heb. Ik heb nooit klachten met een blaasontsteking alleen als het vergevorderd is zeg maar.
Dus El is weer een beetje van slag maar dat komt allemaal wel weer goed…
Nou genoeg geklaagd!
Fijne dag dames!
O Heske als ik je niet meer lees een hele fijne vakantie meis en geniet er van!!!
:-
Ellen, héél veel succes vandaag op je werk!!! Kan me voorstellen dat je het erg spannend vindt om te vertellen dat je zwanger bent, want de enige plek waar ze meestal iets minder enthousiast reageren is op je werk, omdat het voor je baas natuurlijk een hoop geregel is. Maar bij mij op m’n werk waren ze uiteindelijk wel heel enthousiast hoor. Hoop voor jou dat je net zo’n leuke reacties krijgt! En ze kunnen alleen maar blij zijn dat je het zo mooi op tijd vertelt. Bovendien is het wel fijn als ze het op je werk weten, dan snappen ze het ook als je sneller moe bent enzo. Anyway, succes!
Balen als je weer een blaasontsteking hebt zeg! Snel naar de HA zou ik zeggen, met een kuurtje ben je er hopelijk zo weer vanaf.
Ik had trouwens geen blauw truitje aan zaterdag. Bruin geloof ik… Maar het blijft wel héél toevallig dat we daar op dezelfde dag waren! Wij zijn overigens ook al vaak wezen kijken zonder iets te kopen. Gewoon eerst maar eens zien wat ze overal hebben en wat het kost. Je hebt nog tijd zat om spullen te kopen. Op het kamertje dat wij uitgezocht hebben zat maar 4 weken levertijd, dus dat is ook goed te overzien. Vind het stiekem wel een beetje jammer dat we nu niet meer verder hoeven te zoeken
Vanmiddag gaan we onze nieuwe auto ophalen! Had ik dat hier eigenlijk al verteld? We hebben een bijna nieuwe Opel Astra gekocht. Met genoeg ruimte voor de kinderwagen!!!
Nou, en morgen lekker op vakantie. Ow, wat heb ik daar zin in!!!
Meiden, hoe is het verder met iedereen? Bianca, ben je nog ziek?? En Kimzie, als het goed is heb jij je NOD vandaag, of niet? En?
Goed, ik ga even wat was doen en zorgen dat het huis straks helemaal netjes is als we op vakantie gaan, dan komen we ook in een opgeruimd huis weer thuis!
xHeske
Leuk al die aankopen Ke!! En dan als klap op de vuurpijl nog even een auto!! Leuk hoor!!! Ik ken het kamertje wel die je gekocht heb is idd erg mooi!! En mooie buik weer hoor!
En alvast een fijne vakantie heerlijk even er tussenuit voor het laatst met z’n tweetjes!!
Hoe is het vandaag met je Bianca??
Ellen suc6 op je werk, hopelijk krijg je leuke reactie’s!!! En spannend al bijna je echo!!
Hier alles zijn gangetje, ga zo ff douchen en dan even een doek door het huis halen. Zolder is al bijna af dus dat gaat de goede kant op :dance:
leuk meiden die aankopen doen, bezig houden met het kamertjeen de kleertjes, lijkt mij ook wel wat hiih,
Ke , iik snap best hoor dat je mist om te dansen, is toch een passie van je te doen, maar id naa de zwangerschap kun je weer oppikken he,
geniet maar van die dikke buik voor je hetweet is je kleintje er…
ellen , succes op je werk en met de baas zijn reactie,
heel veel sterkte er mee,
erika,heeft je man al de nieuwe medicijnen ? waneer verwachten ze dat ze werken gaan?
mooi dat zolder al bijna af is joh schiet op dan he,
wb mij? ziek nog, en ik voel me uitgeblust eigenlijk, kan wel slapen en slapen, over kwartiertje moet ik weg naar de ha zien wat ie zegt,niet mijn eigen die is afwezig, maar toch ga ik wel , ik voel me er reuzerot om, na de miskraam blijf ik maar ziek zijn, echt zo rot, nu ja klagen heeft geen zin, ik ga er voor snel beter te zijn, het kan nl veel erger en dat is nu niet aan de orde,
michar als je hier nog leest knuf voor jou meid :-* :-*
toedels en kus, bianca
Hè Bianc, ik hoop echt dat je snel beter wordt meid. Is ook geen doen zo, steeds maar ziek. Meis, ik blijf het maar gewoon herhalen: héél veel beterschap!!!
Erika, lekker dat de zolder bijna af is. Hier beginnen de verbouwingen zodra we terug zijn van vakantie…
Maar goed, ik zou dus iets nuttigs gaan doen :think:
xHeske
Nou dan zat ik er toch naast wat betreft dat truitje Maar ik moest wel aan je denken heel gek in ieder geval. Gaaf hoor dat jullie de nieuwe auto op gaan halen!
Bedankt voor jullie lieve berichtjes :-*
Zo Erika zoldertje alweer bijna af! Edwin heeft hard zijn best gedaan zeg!
Biancaatje je blijft inderdaad wel ziek worden zo na je miskraam wat zegt je dokter daar dan van? Die ziet jou toch binnen een korte tijd zo onwijs ziek zijn of is hij er niet van op de hoogte aangezien je naar een andere ha gaat. Wanneer krijg je trouwens de uitslag van je onderzoeken?
Nou in ieder geval sterkte meis
Groetjes
goeiemorge
allemaal alvast succes net de klusjes voor vandaag hopenlijk doen we een hoop energie op van het zonnetje als die ff blijft schijnen.
bianca succes bij de huisarts hopenlijk krijg je nu wat antwoorden op je vragen en oplossingen vooral.
heske veel plezier met je auto vandaag en alvast een fijne vakantie toegewenst. wou dat wij nog ff weg konden maarja dat zit er niet in mag volgens mij ook niet meer vliegen denk ik?
erika fijn dat je zolder bijna af is voelt fijn aan he als klusjes eindelijk af komen.
ellen succes op je werk tis enk ik wel goed inderdaad om ze het toch maar nu al te vertellen dan kunnen ze er in ieder geval rekening mee houden.
Wie weet reageren ze juist wel heel blij je colega’s in ieder geval
ben ik toch helemaal vergeten om iets over hier te vertellen
vandaag een best drukke dag voor mij.
Vanmiddag komt de othopedagoog van me dochter langs zoals ik verteld had heeft me dochter adhd en andere autischtische stoornissen dus af en toe een praatpaal met goede tips is erg welkom.
Moeten daarna snel eten want om half 7 moeten we onze dochter wegbrengen omdat vanavond partner avond op zwangerschaps gym is frans heeft er absoluut geen zin in moest hem echt dwingen maarja tis 1 keer dus hij maakt maar zin.
Daarna weer lekker optijd me bed in en dan lekker in bed tv kijken heerlijk want zitten op de bank voor langen tijd wordt steeds lastiger met die dikke buik.
Beeb beweegt zow druk en schopt op soms erg vervelende plekken omdat ie zo weinig ruimte heeft en als ik lig lijkt ie zich fijner te voelen.
alvast fijne dag allemaal
Ilse, lekker druk dagje voor jou dus! Grappig dat je vertelt over die orthopedagoog, dat jullie daar zo blij mee zijn. Mijn zusje studeert ook orthopedagogie, en merkte tijdens haar stage dat veel ouders een bepaalde weerstand voelen tegen orthopedagogen. Alsof ze het vervelend vinden dat een buitenstaander zich met hun kinderen ‘bemoeien’. Nou liep zij haar stage wel bij jeugdzorg en dan ligt het probleem vaak bij de ouders (veel kinderen die thuis verwaarloosd of mishandeld worden, heel zielig), in plaats van dat er sprake is van een aangeboren stoornis zoals dus adhd of autisme. Maar toch, ze doet het werk met de beste bedoelingen en het is leuk om te horen dat er ook ouders zijn die wel blij met haar en haar collega’s zijn!
Ik ga na onze vakantie beginnen met zwangerschapsyoga. Mijn vriend loopt ook nu al te mopperen dat hij niet mee wil naar de partner avonden. Maar vind het toch belangrijk dat hij ook weet hoe hij zijn steentje bij kan dragen tijdens de bevalling.
xHeske
Bianca jeetje meid wat vervelend dat je je zo ziek voeld.
Toch een oorontsteking misschien? Sterkte in ieder geval, hoop dat je vandaag wat meer duidelijkheid krijgt bij de dokter.
Heske een hele fijne vakantie in ieder geval, ga er heerlijk van genieten.
Niet rollen van die mega zand heuvels
Heske toe maar zeg een (bijna) nieuwe auto zeg, heel veel plezier met ophalen en een stukje rijden.
Wat voor kleur heeft de auto?
Ellen succes vandaag met het grote nieuws te vertellen aan je werkgever.
Hoop dat je leuke reaties in ontvangst mag nemen.
Gatsie een blaasontsteking, gewoon ff een urine weg brengen naar de huisarts.
Komt wel vaker voor bij zwangere vrouwen, heb er nu ook al twee gehad :? Kuurtje en dan is het weer over.
Erika jeetje das rap nu al bijna de zolderkamer klaar.
Ilse kan me voorstellen dat af en toe een gesprek met iemand die je wat handreikingen en tips kan geven erg welkom is.
Verder veel plezier vanavond met zwangerschaps gym, en succes voor je man in ieder geval :lol:.
Haha gelukkig boft tie nog dat je niet bent gegaan voor de cursus samen bevallen dan mocht tie bijna iedere keer mee
Hier gaat alles prima geen bijzonderheden, morge heerlijk een dagje vrij :dance:
@Yona wrote:
Ilse kan me voorstellen dat af en toe een gesprek met iemand die je wat handreikingen en tips kan geven erg welkom is.
Verder veel plezier vanavond met zwangerschaps gym, en succes voor je man in ieder geval :lol:.
Haha gelukkig boft tie nog dat je niet bent gegaan voor de cursus samen bevallen dan mocht tie bijna iedere keer mee![]()
yona ik wilde die cursus ook graag samen doen maarja kreeg hem echt niet zo ver dat ie mee wilde dus heb me toch maar niet opgegeven.
opzich zou je denken je hebt al 2 kids dan weet je alles toch? nee want tis eeuwen geleden alles is toch weer nieuw voor me.
Mischien is het ook wel puur de onzekerheid maar het geeft me rust om veel van te voren te weten.
Lees de ouders van nu en de kinderen graag dar staan toch een hoop goede tips is.
ik hoop bij dit kind het toch vanaf het begin anders te doen alles met veel structuur dat scheelt voor beeb en voor mij dalijk enorm.
En wat is goed je doet het toch op jouw beste manier maarja omdat wes en emily allebij met hun adhd en problemen zitten had het het beste geweest als ik vanaf hun geboorte erg gestructureerd was geweest maarja niet alles weet je van te voren.