Augustus 2005 stoppers deel VIII - 7 zwanger van de 13!!!

Heske misschien kan je even een nieuw deeltje openen??? We zitten alweer op 32 pagina’s!!

hoi hoi

vanmiddag voor de groeiecho geweest.

Mijn manneke weegt nu 2400 gram en was goed kwa groei.

Hij wilde niet echt meewerken met het opmeten en veranderde constand van zij. Hij lag nog steeds mooi omlaag en mijn moederkoek was ver uit de buurt van de uitgang :dance:

Ik moest daarna nog langs de anestasie min gynocoloog wil graag een ruggeprik zetten zodra de weeen om de 5 min. zijn omdat het bij mij dus allemaal erg langzaam verloopt en nadat ze bij mijn 2e bevalling die prik zetten was me zoontje er binnen een paar uur.

Bij de anestesie konden ze me bloeddruk niet meten want dat electisch ding gaf steeds error dus weer naar beneden naar de verloskunde.

De verpleging schok erg want mijn bloeddruk was weer toren hoog van 80 onderdruk 2 weken geleden naar 100.

Moest bloedonderzoeken laten doen en urine achter laten bij het lab.

Ik ben na uren naar huis gemogen en wordt morgen wordt ik gebeld door de gyno hoe nu verder.

ik maak me nergens meer druk om als vanwege me bloeddruk de kleine toch eerder moet komen dan is het maar zo maar hoop dat ik die laaste 6 weken gewoon mag uitlopen hoor.

Ging nu de afgelopen maanden zo goed kwa bloeddruk dat ik er gewoon van uit ging dat ik mocht doorlopen en dat inleiden van de baan was.

Maarja dat horen we morge weer.

fijne maandag avond alvast

hey meiden ik wou even zeggen dat ik morgen naar de ha ga oig bel, liefst ga ik woensdag dan is de mannelijke ( mijn eigen) er, maar denk niet dat ik dat rek.

ik heb zopas stukje geschreven bij zwanger worden en dan bij zwanger raken na een mk, dat topic.

Nou toedels en liefs bianca

Bianca, wat rot meis, dat je zo’n last hebt van hyperventilatie. Succes bij de huisarts!

Ow, en wat balen dat je ongi bent geworden. Nou ja, als het alleen nog roze bloed is… blijf ik toch duimen dat het niet doorzet :pray:

Meiden, ik zal straks of vanmiddag ff een nieuw deeltje aanmaken (wordt idd wel tijd, hihi). Ga nu eerst ff aan het werk.

xHeske

ilse meid ik heb gisteren heel je reactie niet gelezen :oops: schaam.

Meid wat moeilijk zeg, ik hoop dat men vandaag belt, ben benieuwd hoe het met je gaat.

Mijn ongi is ongi nu hoor, dus geen kans deze ronde volgende maand weer,

ik moet straks naar de ha, ik wil eens goes praten zo gaat het niet, er komt te vele op me af.

Heb ook meneer de agent gebeld, ik krijg nog een nagesprek wb het meiske wat mishandeld is, ik zitertoch wel erg mee krijg het niet uit mijn hoofd, stom eig,maar het was dan ook iet leuk te zien.

Wendy noemde van de week ook op het schoolplein mama daar is dat meisje die mama zo boos was, tjaniet zo leukmaar tis een kind.

het gesprek is dus meer evenvoor mezelf ms dat het meer afsluit,

nou meiden alle goeds bianca,

Ha meiden, nieuw deeltje is geopend!

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=680073#680073

xHeske