Ik zag je berichtje net al ja, ik schreef al, echt iets voor jou!!!
Leuk!
Hallo ik ben er, hoor!!!
Het is idd erg stil de laatste tijd, ik had een tijdje geleden ook al eens gevraagd waar iedereen is van de lijst. Er staan er namelijk een paar op met NOD dagen die mij niet meer lijken te kloppen…
ik ben inderdaad geloof ik de eerst volgende…
… weinig nieuws op dat front geloof ik. ik voel me, denk ik, net als altijd. Ik heb behoorlijke last van mijn rug de laatste 2-3 dagen wat naar mijn idee de ongesteldheid wel aankondigt, maar we wachten rustig af.
Corien ja de lijst is inderdaad niet overzichtelijk meer.
Ik hoop toch echt dat je zwanger bent deze maand.
Ben vol op aan het hopen en duimen voor je, en dat ongi gevoel had ik ook de ronde dat ik zwanger bleek te zijn.
Dus het hoefd geen ongi te woorden.
Ha meiden,
Hier ben ik ook weer hoor. Ben gisteren de hele dag in Rotterdam aan het werk geweest. Ga een eigen bedrijfje oprichten, samen met mijn oude stagebegeleidster. Een tekstbureautje, dat onder vlag van een groter communicatiebureau opereert, maar wel volledig zelfstandig is (want dan hoeven we geen winst te delen met de aandeelhouders…). Maar daar heb ik het dus even erg druk mee. Geeft niets natuurlijk, want ik vind het een enorme uitdaging en ben dus erg gemotiveerd om er heel hard voor te werken. Zo lang ik tenminste maar genoeg rust krijg voor ons frummeltje.
Gisterenochtend naar de verloskundige geweest. Alles is helemaal in orde. Bloeddruk was zelfs lager dan de vorige keer (maar nog steeds goed), bloedonderzoek was ook allemaal goed. En we hebben het hartje horen kloppen! :inlove:
Corien, de spanning stijgt… ik had ook gewoon een ongi gevoel toen ik zwanger bleek te zijn hoor. Het enige wat je kan doen is eigenlijk gewoon afwachten… Oh, en even een paar hormoontjes vangen: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**: Anyway, ik duim voor je! :thumbup:
xKe
Hahaha, ik probeer ze te vangen hoor!,
Het is wel moeilijk om realistisch te blijven als jullie zo beschrijven hoe jullie je voelde toen je zwanger werd…
Ik heb nog steeds last van mijn rug, het begint in de loop van de dag en 's avonds weet ik niet meer hoe ik kan zitten of staan… vandaag ook wat krampen op visite, dus het ziet er naar uit dat de :evil: :evil: er toch aankomen…
Nou Corien, ik blijf duimen dat ze wegblijven hoor!
…of je bent zwanger.
Hopelijk heeft de vakantie ook z’n goede invloed gehad.
Hier van mijn ook nog wat hormoontjes volgens moeder vor moeders waren het er meer dan genoeg, streep kon niet feller :!:
Vang ze maar :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**: … heb je ze :!:
Nou Corien ik hoop echt dat je zwnager bent!!! Daar is het wel weer tijd voor hier bij de aug.stoppers.
Ik zal het volgende week wel lezen, want vannacht gaan wij op wintersport!!! Lekker een weekje skieen. of ik ook ga skieen weet ik nog niet, iedereen, ook mijn ha, zegt dat het gewoon kan, maar ik weet het nog niet hoor…Ik zie het wel…
Iig veel succes!!! En tot horens maar weer!!!
hey corien de duimen draaien volop hoor spanneend meid!!
:thumbup:
:thumbup:
Ik ben zopas bij de ha ass geweest vor de b 12 en het gesprekje wb die studie onderzoek die ik wil aan deelenmen ,
ik heb bij huiskamer neergezet hoe het ging,
Hahaha, jullie maken het nu wel erg bont hoor,… starks ga ik het nog geloven ookdat ik zwanger zou zijn…
we wachten rustig af…
Ik moet nog wel even melden dat ik maandag en dinsdag niet online kan, ik ben er dus pas woensdag weer, dan zal de teller staan op 2 dagen overtijd, maar dan weten jullie waar dat aan ligt.
Ik ga namelijk maandag mijn oom en zijn vrouw van schiphol afhalen! Hij is 3 jaar geleden vertrokken naar de fillipijnen voor ontwikkelingswerk, en tja de liefde is overal… hij heeft daar een vrouwtje ontmoet en is getrouwd. Zij is nog nooit de fillipijnen uit geweest, dus zij krijgt volgende week echt een cultuurschok!
Ze komen voor een week, dus we hebben al van alles bedacht om ze bezig te houden, en ze willen zelf ook veel doen hier.
hey corien wat leuk joh dat zalleuke dagen worden,
geniet er lekker van en mooi om je gedachtente verzetten ook !!!
Veel plezier met het bezoek
Hey Corien, leuk joh, dat je oom na al die jaren weer eens terugkomt. Met vrouw nog wel! Wordt vast gezellig. Dus vooruit, bij deze is het je vergeven dat je ons dan zo lang in spanning laat zitten
Bianc, had je verhaaltje gelezen in de huiskamer. Nog even afwachten dus… zou wel leuk zijn als je er aan mee kan doen!
Ben telaat om Erika nog een fijne vakantie te wensen :oops: Nu maar hopen dat ze geen benen breekt daar!
Ik heb iets stoms… ben vreselijk jaloers opeens. Ben ik normaal nooit, maar zal wel door de hormonen komen ofzo. Mijn vriend is een half jaar geleden van baan gewisseld. Bij zijn vorige werk had hij een groepje collega’s waar hij het heel goed mee kon vinden. Nou gaat hij binnenkort met dat groepje uit eten. Allemaal prima, maar daar zit ook zijn ex bij. Nou heeft hij jarenlang met haar samengewerkt, en dat vond ik nooit een probleem. Ook met personeelsuitjes was zij er altijd bij. Ook geen probleem. Maar sinds zijn afscheidsfeestje daar (toen was ik er ook) heb ik wel in de gaten dat zij mijn vriend nog steeds wel ziet zitten. En dat ze nog steeds iets tegen mij heeft (wat op zich begrijpelijk is, want mijn vriend heeft haar laten zitten voor mij. Maar aan de andere kant, zij is getrouwd en heeft 2 kinderen, dus ze had toch al niets bij m’n vriend te zoeken). Ze heeft toen de hele avond om mijn vriend heen lopen draaien en heeft mij compleet genegeerd. Eigenlijk vond ik het toen alleen maar grappig. Vond haar een beetje triets, aangezien ik degene was die uiteindelijk bij mijn vriend in de auto zat op weg naar huis. Maar nu loop ik me toch druk te maken. En ik snap niet waarom.
Nou ja, mijn vriend zegt wel steeds dat hij niets meer van haar moet weten, en eigenlijk weet ik ook wel dat dat zo is. Maar ik vertrouw haar gewoon niet. Ik weet dat onze relatie super is, ben nergens zo zeker van als daarvan. Maar weet ook dat ik sinds m’n zwangerschap weinig zin in sex heb, en hoewel mijn vriend dat prima begrijpt en er niet moeilijk over doet, denk ik toch vaak 'als hij het hier niet kan krijgen, gaat ‘ie het misschien ergens anders halen’. En ik weet wel dat hij dat niet zou doen, maar ik weet ook dat zij dat echt wel zal proberen. Bah!
Nou ja, sorry voor mijn hele zeurverhaal. Ik weet dat ik me druk maak om niets, maar ikkan er niets aan doen, en moest het gewoon even kwijt…
xKe
he K e wat een lastig gevoel zeg, dat is er nu eenmaal , en het fijne is je weet gewoon al wel dat je man van je houdt en je niet zal verlaten,mocht ie het doenenvertreken of vreemd gaan ooit? dan is ieniks voor je,
maar ach meid dit zijn ook echtdehormonen die opspeleen hoor,
kop op meid olaat jeniet kisten door een vrouw die denkt leuk te zijn,
jij bent idd degene die met je mannetje lekker gaat slapen en leuke dingen doet enzo !!!
Jouw mannetje!!! :-* succes met de hormomen inbedwang houden !
Hoi Ke,
Waarschijnlijk voel je je nu zo door de hormonen, maar het is natuurlijk geen leuk gevoel. Ik zou wel aankaarten dat je je nu iets onzekerder voelt. Dan kan hij nog even Ãets vaker zeggen dat jij de enige vrouw in zijn leven is, hihi!!
Liefs,
Garfield
Hoi ladies,
Yona, nog gefeliciteerd dat alles goed is en dat je het hartje hebt gezien !!! ik heb vaak aan je gedacht afgelopen week.
Bianca, balen dat je ongi bent geworden.
Son, spannend een echo. Goh, stel je voor dat het er twee zijn. Of is er een mogelijkheid dat je misschien toch een maand verder zwanger bent ?
Corien, nog een paar dagen wachten. Spannend hoor !!. Leuk dat je oom weer eens naar Nederland komt.
Ke, het hartje gehoord !! :inlove: :inlove: ik vond dat altijd een supergeluid.
Hier is alles nog rustig. Ik ben nog steeds niet ongi geworden. Ik zit dus echt in zo’n lange cyclus. Ik heb me er maar bij neergelegd en we zien wel hoe het verder loopt.
Vandaag heb ik een hele leuke dag gehad. We zijn met 10 meiden met beebs bij elkaar geweest (we hebben elkaar hier op KOK leren kennen). Mijn hub is naar de nieuwjaarsreceptie van zijn werk, dus die zie ik vannacht pas rond 3 uur. Dat wordt dus alleen naar bed gaan. Ik ga niet de halve nacht wachten op hem, want morgenochtend is Kylian evengoed vroeg wakker.
hey lientje dat klinkt gezellig met de kids bijeen komen,
wb je cycls ws heb je dan echtgewoon1 overgeslagen, heel erg rot is dat,
hopelijk dat hetsnel weer op orde is dit isniks zo.’’
nou toedels ,
Ha Yvonne, Wat rot joh, zo’n lange cyclus… Maar ja, wil niet zeggen dat je niet zwanger kan zijn / worden… Hopelijk eindigt deze cyclus mooi met een positieve test!
Wat die jaloezie betreft. Heb het er gisteren met m’n vriend over gehad, voelde me er gewoon echt rot over. Hij was super lief, dus nu gaat het wel weer. Wel weer typisch: we gingen gisteren even naar zijn broer + schoonzusje. Kwam uitgerekend op dat moment een andere ex van hem ook daar op bezoek (is het nichtje van zijn schoonzusje). Nou ja, was wel meteen het moment (later in de auto dus) om een gesprekje op gang te brengen. Was 't toch nog ergens goed voor.
xKe
Hoi Ke,
Gelukkig is dat weer uit de lucht dan
Bij ons gaat het even wat minder om andere redenen, dus dan weten jullie in ieder geval waarom ik nu niet zoveel van me laat horen.
Groetjes,
Garfield
Garfield,nogmaals neem je tijd,neem jullie tijd, een relatie is belangrijk , gaat met ups en fowns,
ik hoop dat alles weer goed gaat komen en in rustig vaarwater komt, maar denk ook jezelf hoor!!!
Liefs bianca en nogmaals alle goeds!
He Bianca,
We gaan komend weekend met mijn familie een weekendje weg. Hopelijk geeft dat een nieuwe impuls want ik heb wel besloten het nog een kans te geven. In mijn hoofd is die knop op de een of andere manier nog niet omgedraaid, dus ik heb geen idee hoe het allemaal gaat lopen.
De tijd zal het leren…
In ieder geval bedankt!
Groetjes,
Garfield