Augustus 2005 stoppers deel VII, 8 zwanger van de 17

dank je komt ook wel goed hoor weer hihi we gaan weer verder hoe kun je ook anders je hebt geen keus als je iets wilt,

alleen die erge pjndie herken ik niet ik ben al 15 jaar ongesteld en nooooit geen lasten gehad, ( wel gevoel dat je merkt dat komt maar nooit geen pijn)

en de laatste 3 cyclussen lig ik dubbel van de pijn echt niet normaal

de buikpijn begint dan al vanaf mijn eisprong en dan wordt et alleen erger,

maar goed ik meld het aan de gyn ms dat ze weet wat het kan zijn,

toedels en liefs van mij ik zal binnenkort wat meer op jullie in gaan

erika even beterschap voor jullie !!!

:-*

Dank je wel!! Zal wel goed komen heb me vandaag lekker ziek gemeld, want een slaapdienst zou echt niet goed gaan.

Ben benieuwd wat er de 19-e uitkomt. Ik ben dan op vakantie maar ik zal je verhaal vast wel ergens vinden als ik terug kom!

En idd je moet we verder als je iets wilt, ik hoop dat de gyn wat antwoorden voor je heeft!!

Liefs Erika

lieve meid ben je ook he?

Ja nu ziek maar lekker uit om vrijdag weer tiptop te zijn liefs donderdag al ( oei das morgen ) om de tassen te pakken enzo en de laatste dingetjes te regelen.

Nou hopelijk hebben jullie veel fun op vakantie ennuh fotos maken he,

Damens Ik ga straks echt ff alles weer lezen, maar ik moet dit gewoon ff kwijt.

we zijn vanmorgen voor de echo geweest, en we zijn helemaal dol gelukkig.

We hebben het HARTJE HOREN KLOPPEN :!:

Ben helemaal in de wolken :inlove:

Bianca ik hoop echt dat de gynaecoloog antwoorden heeft op jouw vragen.

Heel veel sterkte meid :!:

Vraag me ook af of ik nu wel die echo hier had moeten plaatsen, niet zo slimme zet van me sorry :doh:

Erika goed dat je ziek hebt gemeld, aan jezelf denken.

En uit zo slaapdienst kom je anders ook helemaal brak.

Corien een kindje krijgen is ook een schenk, maar het is daarom soms vrang dat het de een bijna aan komt waaien en andere er jaren voor nodige hebben.

Zo heeft een oude vrindin van mijn die nu al 12 weken zwanger is.

Hun wens pas vervuld zien raken na 5 jaar waarvan 4 jaar in de medicische male molen. Waren al bezig met adoptie aanvraag ect…

Maar ik hoop echt dat iedereen op kort termijn allemaal zwanger is :!:

Ow Yona, JOEPIE!!! Meis, wat een opluchting! Gefeliciteerd!!! En mooie echo hoor! Lekker genieten nu hè!

xKe

Yona,

Wat lekker dat alles goed is, super voor jullie :dance:

Groetjes,

Garfield

@Yona wrote:

Bianca ik hoop echt dat de gynaecoloog antwoorden heeft op jouw vragen.

Heel veel sterkte meid :!:

Vraag me ook af of ik nu wel die echo hier had moeten plaatsen, niet zo slimme zet van me sorry :doh:

Ja de gyn helpt me nu al goed hih , en ik vraag alles wel en vertel ook alles dat zil wel oke

wb de echo die mag je gewoon plaatsen hoor ( spreek ik voor me zelf)
ik heb er soms moeite ee en soms ook niet , Ke showde ook haar foto gelukkig maar das gewoon de trots heerlijk toch!!

En ik heb der eerst naar beneden gescrolt ach weet je ieder zo zijn eigen , jouw geluk om te showen mijn keus om er evenniet te kijken , geen blaam naar elkaar toch?

Geniet lekker meid van je hummel in groei ,

liefs bianca

Bianca ik heb ff gezocht en ik heb hem verwijderd leek mijn toch een beter plan.

Sorry, dacht er gewoon weg niet verder over na :doh:

euhm wat heb je gezocht?

ik vindt het geen probleem hoor maar idd ik spreek voor mijn zelf enniet voor een ander , je moet doen waar jijje prettig bij voelt, snap je me?

Tuurlijk snap ik je bianca, maar is gewoon een beetje on door dacht van me :oops:

Wat ik moest zoeken was hoe ik de foto weer weer kon halen, maar daar ben ik nu ook weer achter.

Ben namelijk niet heel handig met computers :wink:

kee hihih zo leer je wat he? hihi

Yona,

gefliciteerd meid !!!

Shit bianka!!! Echt jammer voor je!

Vanmorgen naar de huisarts geweest. Alles onder controle…nog een mooie stunt… mijn baarmoeder zit 5 cm boven het schaambeen… vrijdag een echo…of het er wel 1 is… :wall:

of misschien 2??

hihi spannend joh,

:thumbup:

halloo waar is iedereen zeg, tis hier zo rustig .

Hallo hallo hier ben ik al!!!

Kindje op bed, dus mama kan ff kokken!!

Je wordt weer genoemd in de huiskamer Binaca als meest getypte tiepmiep!!! hihi!!

Hoe zou het dan met naduah zijn, want die staat op de lijst bij de 9-e… en dan ben jij Corien!! Spannend, al een idee???

hah ja ik zag het,

hey kun je je nog herrineren die keer dat we hadden over deelname aan onderzoeken enzo via zkh over gezondheid ed

ms mag ik weer deelnemen aan 1 heb bijhuiskamer neergezet, ik hoop het zoooooooooooooo

hihi

geen idee hoe het met ze is eig , :think:

hallo meiden melden jullie je even?