hoiiiiiiii ik ben nog niet ongi ik heb de test in huis liggen op de trap :roll: hihi
morgenochtend en als jullie blijven zeuren dan donderdag :mrgreen: hihi nee hoor morgen inde ochtend
zodra ik eerste keer moet plassen alleen als zo gaat als als afgelopennacht om het uur heen schiet dat dus ook niet op hihi
Haha, Bianca, ik blijf lekker doorzeuren hoor! Moet je het maar niet zo spannend maken! Meid, mag het eigenlijk niet zeggen, maar je klinkt zo ongelooflijk zwanger… Misselijk, en vaak plassen… hoezo herkenbaar?! Ik hoop zo voor je dat je lichaam eerlijk tegen je is, en dat je morgenochtend goed nieuws voor ons hebt.
xKe
hah voor de grap zopas een test online gedaan ( zie bij zwanger zijn)
daar stond op 71 % kans positief hiihh
71% kans… allemachtig! en dan nog niet echt testen,
je bent gewoon ons aan het testen…
Welke test heb je dan gedaan? Ben wel nieuwsgierig (ook voor mijzelf, hahaha)
Suc6 Yona
Is het al morgenochtend? Bianca, ik vind je echt gemeen. Ik zit hier gewoon elke 10 minuten te kijken of je niet stiekem toch al getest hebt, maar je hebt gewoon óf stalen zenuwen, óf ijzeren discipline. GRRR! Had je maar gewoon net als ik zo’n vent die de hele dag zeurt dat je moet testen, dan had je je vast niet meer in kunnen houden
Nee hoor meid, ik vind het super knap dat je het op kan brengen om ermee te wachten. Je geduld wordt morgen vast beloond…
Spanned meis… :dance: :inlove:
bianca je houd het spannend!!!
maar ik duim voor je!!!
Oooohhh Bianca… In Australie is het al morgenochtend telt dat ook??? :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
JAAAA! Ik vind van wel!
ik heb net een vraag gesteld in zwnager worden ms iemand die het weet?
ik heb net met mojo op msn gezeten die gaf al antwoord, maar ja
Meis, ik heb net even gekeken bij Zwanger Worden, naar je vraag, maar ik weet het ook niet. Net als de anderen hoop ik voor je dat het gewoon een buikgriepje is. Of dat het zwangerschapspijntjes zijn natuurlijk! Ik had, toen ik dus al zwanger was, ook erge buikpijn voor m’n NOD. Daarom dacht ik dat m’n ongi eraan kwam, want ik heb dus wel altijd flinke buikpijn als ik ongi ben. En dus ook dat het helemaal doortrekt naar m’n benen, billen en rug. Eigenlijk kan die pijn vanalles betekenen. Snap dat je snel aan een mk denkt, omdat je dat al 2 keer hebt meegemaakt. Maar het hoeft nu echt niet weer zo te zijn hoor. Sterkte anyway, en héél veel succes met testen!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
negatief
Ow sh*t Bianc, het zag er zo mooi uit…
Meis, ik hoop dat je te vroeg getest hebt en dat je toch zwanger bent. Kop op meis!
xKe
nee het bloeden is te erg om nog hoop voor te vinden , het is echteen ongi helaas
Oh Bianca, begrijp ik je goed… negatief???
Wat rot voor je meid
Bianca jeetje meid het zag er zo goed uit.
Ik ben er helemaal stil van…sterkte.
Ke wat heerlijk dat je weer wat meer energie krijgt.
Corien jouw wacht dagen tellen ook weer langzaam af.
Heb je je al een een voorgevoel, je was daar natuurlijk wel heerlijk helemaal relaxed.
Hoop dat de zwoele lucht goed hebben gedaan aan een bevruchting :think:
Verder is morgen ochtend om 8 uur is voor mijn het grote moment aan gebroken, zie er tegen op als een berg.
Maar wil nu ook wel eens uit die onzekerheid, blijf zelf een goed gevoel houden. Al merk ik wel dat ik wat zenuwachtiger word.
Ik breng jullie morge wel op de hoogte, in ieder geval bedankt voor al steun de afgelopen week
He Yona,
Heel veel sterkte morgenochtend :!: :!: :!:
Enne, tja mijn dagen beginnen ook nu te tellen, maar ik heb echt geen speciaal gevoel, ik verwacht er niet zo veel van…
Ik heb een aantal jaarhoroscopen zitten lezen afgelopen weken en het is heel grappig dat een aantal verschillende (uit verschillende bladen) bevestigen dat de maand november een hele speciale maand wordt met een grote verandering… Dus ja of ik dan na 9 mnd een kindje krijg of dan pas zwanger zou worden … ik laat het allemaal maar op me af komen, en probeer ondertussen me niet gek te laten maken.
Ik heb hierin ook wel het standpunt dat het ons maar gegeven moet zijn, dat is ook wel afwachten; ik kan het allemaal wel heel graag willen, maar of het grote (God, natuur, hoe je ook wilt noemen) het ook ons schenkt, dat is maar weer afwachten.
Oh Bianca, wist niet dat het bloeden ook al begonnen was. Getver meid, wat een vervelende tegenvaller voor jullie. Maar geef de moed niet op hè, volgende maand weer nieuwe kansen. Schrale troost, ik weet het… Sterkte meid!
En jeetje Corien, voor jou nog een weekje afwachten. Tja, de omstandigheden zijn tijdens zo’n vakantie inderdaad vaak wel ideaal…Hoop maar dat november inderdaad de maand is waarin je moeder wordt!
Ach Bianca lieverd… wat klote zeg… sterkte saampjes…
Kus Erika