Augustus 2005 stoppers deel VII, 8 zwanger van de 17

MOJO is zwanger!!!

Monique-Darkangel is zwanger!!!

Ilse is zwanger!!!

Biebs is zwanger!!!

Ke is Zwanger!!!

Marlous is zwanger!!!

Erika is zwanger!!!

Yona is zwanger!!!

Ellen is zwangr!!!



Wie l Leeftijd l Gestopt l 'ste beeb l NOD



Bianca l 24 l Aug. '05 l 1e kindje l 08-01



Jolanda l 26 l Sept. '05 l 2e kindje Pauze



Garfield l 28 l 10-04-05 l 1e kindjel 24-03



Daantjuh I 26 I Aug '05 I 1e kindje I 24-10



Corien I 29 I Aug '05 I 1e kindje I Pauze



Zorro I 32 I Aug '05 I 1e kindje I 19-10



Yvonne I 37 I Aug '05 I 2e kindje I nog onbekend



Michar I I Aug '05 I 2e kindje I nog onbekend



Naduah I IAug '05 I 1e kindje I 09-13

alweer een nieuw deeltje



wat kunnen we toch kletsen dames.



Moet zow heel ff met de bus na de stad ff een brief afleveren.

Ben eigenlijk nog een beetje moe en misselijk :frowning:

Had gister weer eens een slechte dag waardoor ik amper heb kunnen eten.



Toen ik vanacht naar de tiolet moest heb ik nog net me bed kunnen vinden , scheelde geen haartje of ik was onderweg flauwgevallen.

Ben echt geschrokken, bij me dochter der zwangerschap viel ik vaak flauw door gebrek aan eten maar dit was de eerste keer deze zwangerschap.



Dus toen ik vanopchtend wakker werd stond er een bord vol brood netjes ingepakt op me nachtkastje lief he van me vriend.



Vanmiddag eerst me dochter ophalen om 1 uur van school dan om 3 uur bij me zoontje op school zijn.

Ze hebben daar een circus voorstelling en hij mag de plaaggeest zijn.

Moet je zeggen dat die rol hem wel op zijn lijf is geschreven :stuck_out_tongue:



Dus dat worden weer veel foto’s maken , weet je waar ik wel vaak over nadenk wes is mijn jongste ook al is ie al bijna 8.

Het idee dat ie over een klein half jaartje jongste af is kan ik nog niet beseffen.



Hij zit soms zo lief met zijn tutlap helemaal opgerold onder een deken op de bank tv te kijken en dan is ie echt me kleinetje.

Op school gaf de juf al een keer aan dat ik wes vaak wesje noem en dat ie al zo’n grote jongen was.

Dus dat is lastig afleren haha



Zal eens een keer foto’s van ze zoeken voorop het forum

Joepie, hier ook alweer een nieuw deel!



Meiden, ik schreef het net al bij de juli-mama’s, maar heb gisteren even een dieptepunt in mijn ‘zwanger-carriere’ gehad. Moest echt vreselijk overgeven en er leek geen eind aan te komen. Was ook nog alleen thuis, dus geen mannetje in de buurt die me kon troosten. Voelde me echt heel erg beroerd. Maar goed, nog een kleine 3 weken en dan zou het over moeten zijn.



Nog even reageren op het vorige deel: Bianca, super dat dat gesprek zo fijn is verlopen. Sterkte bij jullie beslissing. Maar het lijkt me een prettig idee dat je er zo open over hebt kunnen praten en dat er meteen allerlei plannen zijn om actie te ondernemen. Hopelijk brengt 2006 jullie heel veel moois!!!



Marlous, hoe is het met de ziekenboeg? Gaat het een beetje? Dacht gisteren na mijn kots-avontuur dat ik misschien ook gewoon een griepje had, maar geloof het niet, want heb helemaal geen koorts en voel me nu ook alweer beter dan gisteren. Anyway, als het nog nodig is: beterschap!



xKe

He zwangere dames,



Wel een beetje op jullie zelf passen hoor!

Ilse wat lief van je vriend!! :inlove:

Ke, hopelijk ben je binnenkort van de misselijkheid af, want dat is maar niks :naughty:

Je moet natuurlijk wel al het lekkere kersteten binnen houden :wink:



Groetjes Garfield

Ow Ilse, bij jou ging het gisteren ook niet zo lekker dus… het hing in de lucht, waarschijnlijk. Wel super lief van je vriend dat 'ie een ontbijtje voor je had gemaakt. Dat deed mijn vriend de eerste paar weken steeds, maar hij lijkt het nu een beetje te vergeten :?



Kan me voorstellen dat je je zoontje nog steeds als een klein mannetje ziet. Hij is nu nog je jongste. En met bijna 8 jaar zijn ze ook nog wel echt kind natuurlijk. Maar wie weet issie straks ineens de grote broer, als jullie beebje er is. Komt vanzelf wel goed hoor!



xKe

Garfield, daar zeg je me wat… dat kersteten… zie het nu even niet zo zitten… Maar ja, we zien het wel. Anders ga ik gewoon de hele kerst aan de crackertjes met jam of smeerkaas. Ook gezellig :wink:



Zag trouwens dat bij jou de duivels er weer zijn. Gaan jullie er komende maand wel weer voor? Dan heb je vast in de tussentijd genoeg zwangerschapshormoontjes kunnen vangen en op kunnen sparen! Voor de zekerheid komen er hier nog een paar: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:

He Garfield ongie geworden… maar je wist het al he… Zoals ik al zei, September is ook een hele mooie maand om mama te worden!!!



Dus Ke en Ilse het gaat niet zo lekker?? Rot is dat he, ik heb het bij vlagen, maar als ik dan snel wat eet is er niets meer aan het handje.

Haha leuk trouwens dieptepunt in je ‘zwanger-carriere’. Leuk gezegd!



Ik wil jullie ook even fijne feestdagen wensen!!!

Ook namens Thomas en ET :smiley:

Jeetje alweer een nieuw deel, we schrijven toch wat af he, hier met z’n alle.



Bianca wat goed dat ze de tijd hebben genomen en serieus naar jullie geluisterd hebben.

Ik hoop echt dat 2006 voor jouw ook een top jaar wordt met met een zoon of dochter 2007 in knallen.



Garfiel op voor de september mama :?:



Marlous hoe gaat het bij jouw :?:

Kunnen er al mensen worden ontslagen uit de ziekenboeg :?:



Ilse wees voorzichtig hoor, niet flauwvallen hoor.

sorry meiden, maar ik moet helaas afscheid nemen van dit forum.

Ik heb het zo ontzettend druk dat ik geen tijd meer heb om hier te reageren. Ik moet rustig aandoen ivm stress.



Ik wil jullie toch nog alleen een hele fijne en fantastische kerst toewensen en natuurlijk ook een geweldig nieuwjaar!!!



Liefs Monique

Meiden, Voor diegene die al zwanger zijn heeft de kerstman dit jaar jullie al verrast,… Voor alle andere meiden wens ik dat 2006 het meest vruchtbare jaar wordt zodat we allemaal zwanger geraken



ZALIG KERSTFEEST EN EEN MOOI 2006 VOOR IEDEREEN

Ha Monique, jammer dat je ons gaat verlaten. Maar wel verstandig om even lekker voor jezelf te kiezen!



Erika, wat een gaaf plaatje!



Meiden, ook ik wens jullie allemaal alvast fijne feestdagen en een heel gelukkig nieuwjaar, met heel veel beebjes op komst!



xKe

Hier alles beter. Ik heb geen last meer van mijn buik en overgeven. Alleen af en toe nog hoesten, maar dat is het dan. Dat is wel fijn hoor.

Ik heb wel de hele dag een soort weeig gevoel, beetje duizelig, beetje misselijkachtig, maar verder gaat het prima…



Gelukkig houd iedereen rekening met mij qua eten met kerst. We eten vanaf morgen tot maandag bij mensen en die braden alles goed door :inlove:

Tja, vaste prik he, vorig jaar was het hetzelfde…



En al ben ik geen drinker, zal ik een wijntje wel missen.



heb vandaag lekker met mijn schoonmoeder geshopt, veel babykleding bij v&d gekocht, wat positietruitjes bij miss etam :thumbup: :thumbup: :thumbup:

2 voor 30 euro en top…en lange kettingen om het geheel op te leuken…



We waren niet eens zoveel geld kwijt, want uitverkoop. Heb ook kerstkadootjes gekocht, moet alleen nog voor mijn broer wat kopen…



Ik ga even op de fatboy chillen…



kussies…



Monique, jammer dat je ons gaat verlaten, maar geheel begrijpelijk, goed voor jezelf zorgen…

Bij ons de fam wordt er deze kerst gelukkig ook extra rekening gehouden met mij, qua eten enzo. M’n schoonmoeder belde van de week nog om te vragen wat ik met kerst wil drinken. Lief! En ja, ik ben ook niet zo’n hele grote drinker, maar met kerst gaat een wijntje er normaal gesproken wel in. Is zo gezellig… Dus dat ga ik dit jaar wel missen hoor. Voor oud&nieuw heeft m’n vriend Jip&Janneke bubbelsap gekocht. Lachte me rot toen hij daarmee voor m’n neus stond. Maar vond het wel schattig van 'm!



Marlous, lekker dat je zo goed geshopt hebt! Normaal pakken wij ook behoorlijk uit met kerst, maar dit jaar hebben we met sinterklaas bij mijn ouders al gek genoeg gedaan. Dus dit jaar helaas geen cadeautjes onder de kerstboom. Nou ja, wel een héél mooi cadeautje in m’n buikie!



Ow, en fijn dat je weer beter bent! Ziek zijn met kerst is natuurlijk helemaal geen pretje!



xKe

Marlous, fijn dat je alweer een stuk opgeknapt bent. Lekker hoor dat shoppen !!! Enne… ik hoop dat je voorgevoel waar is. Ik heb in ieder geval vannacht gedroomd van wel :smiley: :smiley: In mijn droom deed ik een test en die was negatief en toen deed ik er nog een en die was positief : dus nu maar hopen dat die droom uitkomt. :pray: :pray: :pray:

Nog 5 dagen wachten en dan ga ik testen.



Wij hebben dit jaar voor het eerst wel cadeautjes onder de kerstboom. Met Kylian erbij vind ik het wel heel leuk om cadeautjes uit te pakken. Volgende jaren wil ik ook met de sinterklaas en de kerst wat geven, krijgt hij twee keer iets nieuws i.p.v. alles tegelijk. Maar we hebben het wel bij aardigheidjes gehouden, het gaat toch meer om de sfeer en de gezelligheid !



Monique, jammer dat je ons gaat verlaten. Ik wens je het allerbeste toe !!

Hoi!!



Iedereen fijne kerstavond en feestdagen!!! :smiley:



Hier met mij alles goed! Ik voel me sinds een week of wat een stuk beter. Nogwel moe en pijnlijke borsten met slapen, maar stukken beter dan eerst. Dus me happy!

Zit dan ook lekker vanalles weer te eten, heerlijk!

Mn buik lijkt wat dikker te zijn, heb steeds savonds datik mn truitjes naar beneden blijf trekken. Anders heb ik zo’n blote richel buik.

In het 9 mnd dagboek wat ik gekregen heb, moet je elke maand meten of je bent gegroeid op de bekende plaatsen. Bij elk onderdeel was ik deze maand 3 cm aangekomen :shock: . Dat gaat lekker zo! :think: Zou dat elke maand zo gaan qua centimeters?



Marlous, fijn dat je opgeknapt bent! Helemaal zo voor de feestdagen!

Lekker geshopt!

Ik ga volgende week ook maar 's koekeloeren bij de uitverkoop! Goed plan.



Lientje, ik duim voor je!



Ke, moeilijk afscheid nemen idd. Zeker als je al 5 jaar die meiden hebt zien opgroeien. Dus je bent lekker verwend? Lief dat je vriend met Jip en Janneke champagne aan kwam zetten.

Wel vervelend dat je je steeds zo ontzettend beroerd voelt zeg! Naar!

Hopelijk heb je er tijdens de feestdagen niet zo’n last van, dat zou balen zijn!



Erika, grappig die ET kaart!



Ilse, jakkes flauwvallen is niet grappig. :frowning:



Monique, jammer dat je weggaat. Rustig aan he!

He meiden allemaal goed de kerstdagen door gekomen?? Wij wel zijn weer flink verwend met mooie cadeaus en het was supergezellie zo met de familie bij elkaar. Er ligt hier nu een dik pak sneeuw!!! We gaan straks mooi effies een eindje wandelen!!!

Nu oud en nieuw nog en dan is het alweer 2006…

jaaaaaa sneeuw hier ook wendy en ik van tien tot 1 buiten met de slee geweest park cenmtrum en zo mooie fotos er bij . :inlove:

Ahh ja maar van zo’n mooi meissie kan je toch alleen maar mooie foto’s maken!!! Heerlijk die sneeuw, alleen toen we net in de auto zaten vond ik het even wat minder maar gelukkig zijn we weer veilig thuis!!!

Hallo dames!!!

Tussen de bedrijven door (hond naar kennel brengen, tas inpakken, kerstspullen opruimen) toch nog even een berichtje van mij … ik hoop dat jullie allemaal fijne feestdagen hebben gehad en nu op naar oud en nieuw!

Ik geloof dat ik het al had gezegd, maar nu dan nog een keer, ik ben pas 5 januari weer online, morgen vliegen wij naar Tenerife… :smiley:

Voorzichtig met het vuurwerk en de champagne en tot gauw!!!

He fijne vakantie Corien!!! Heerlijk meid naar tenerife!!! Geniet ervan!!!