Augustus 2005 stoppers deel VII, 8 zwanger van de 17

corien veel pelzier en fijne vakantie meid tot laters maarweer en een goede reis gewenst.



Ja erika echt leuke fotos heb ze net even bekeken op de comp en dan zijn ze nog mooier :inlove:

Corien, voor als je het nog leest…

VEEEEEEEEEEEL PLEZIER…



Yvonne…en en en???

Corien, héle fijne vakantie!!!



Hier ook gezellige kerst gehad. Eerste kerstdag bij mijn ouders, tweede kerstdag bij mijn schoonouders. Helaas snapte mijn lijf niet helemaal dat kerst een slecht moment voor misselijkheid is… Maar las bij de juli-mama’s al dat ik niet de enige ben die daar last van had, hè Marlous…



Yvonne, verlos ons uit ons lijden… weet je al iets?

Corien ga er heerlijk van genieten daar in het aan gename tenerife.



Yvonne …en :smiley:

Hier nog niks… dus ook nog geen :evil: :evil: !!

Ik ben van plan donderdag pas te testen dus jullie moeten ook nog even afwachten. Ik heb zelf geen flauw idee. Het ene moment denk ik dat ik best zwanger kan zijn en het volgende ook weer niet. Dus het wordt gewoon afwachten.



De kerstdagen hebben we lekker met z’n drietjes gevierd. Gezellig met cadeautjes onder de kerstboom en lekker eten.



Helaas is Kylian vandaag ziek. Hij heeft een naar kuchje en 39 graden koorts. Gelukkig hoeft hij niet te spugen. Ik hoop dat hij snel weer opknapt want ik krijg echt niks gedaan nu hij zich niet lekker voelt. Hij wil namelijk de hele dag op schoot zitten / hangen.

Ow wat gemeen! Laat je ons nóg langer in spanning zitten!!! :wink: Wel sneu dat Kylian ziek is. Hoop voor jullie beiden dat hij snel opknapt!



Wie is eigenlijk de volgende met NOD?

Hoi!



Wij hebben ook gezellige kerstdagen gehad bij beide ouders en lekker gegeten. Ik had gelukkig geen last van misselijkheid, dus daar ben ik erg blij mee!

Ke, vervelend dat jij dat wel had.



Lientje spannend nu zeg! Dus morgen weet je misshien meer. Ik hoop het voor je!



Corien zit lekker in Tenerife, wow lekka!



Hier lag maar een heel klein laagje sneeuw eigenlijk. Maar het gaf wel een mooi wit effect!

Och Yvonne kleine Kylian ziek?? Nou hier een dikke knuffel voor hem!! :-*

Veel suc6 morgen met testen ik ben zo benieuwd…

oooooooooh, mijn lekkere ventje ziek?

Doe hem maar een lekkere dikke knoef van mij…



Ik ga morgen extra aan je denken…



kus

Kylian voelt zich vandaag gelukkig al een stuk beter. Gelukkig maar want hij moet morgen helemaal fit zijn voor al de visite. Want Peter is morgen jarig !!

Dus nog 1 dag wachten en dan weten we wat de uitslag van de test is :smiley:

Ik heb zelf nog steeds geen idee wat het zal zijn.



Marlous, hij vond de knoef lekker !!! Er is er ook een onderweg voor Mateo…veel plezier vandaag.

Erika, met jouw knuffel was hij natuurlijk ook heeeeeeel blij. Hij heeft gisteren echt de hele dag op mijn schoot gezeten en tegen me aan gehangen. Dus ik heb wel lekker met hem kunnen knuffelen. Normaal wil hij nooit zo lang stil zitten :wink:

Yvonne ik hoop dat je lekkere jonge snel er weer boven op is.

Is ook vreemd weer regen, sneeuw hagel, zonneschijn en storm wisselen zich af.

Wel een mooi gezicht die witte vlakten en bomen.

Maar ik ben druk voor je aan het duimen :thumbup: :thumbup: :thumbup: …dat je zwanger bent deze maand.

Helaas, een negatieve test. Ik kom later wel verder kletsen… nu eerst even de boel versieren want Peter is vandaag jarig en hij is nu net even naar de kapper.

he wat jammer joh de negatest, toch frustrerend zker nu je zon end overtijd bent, dan zou en wil je anders verwachten,





Ik wil je feliciteren met peter en dat jullie een fijne dag mogen hebben,



liefs bianca

Oh yvonne, wat jammer…Maar nog geen duivels???

Dan blijf ik hopen…



Kus voor jullie en een fijne dag gewenst…

Yvonne wat jammer…toch blijf ik hopen zolang de duivels er niet zijn.



Wel gefeliciteerd met de verjaardag van je hubbie.

Ships Yvonne… balen, maar zollang je niet ongie bent is er hoop !!!

Een hele fijne dag vandaag en gefeliciteerd met je man!!!

Liefs Erika

Hè balen Yvonne, was zo mooi geweest als je nu een positieve test had… :frowning: Maar ik blijf voor je duimen hoor, want zolang er geen duivels zijn kan het natuurlijk nog alle kanten op! :thumbup:

En gefeliciteerd met je man natuurlijk! Is Kylian weer fit genoeg om de verjaardag van z’n vader te vieren?



Hier wéér geen sneeuw te bekennen. Vind het zo gemeen!!! :evil: Maar gisteren bij m’n ouders geweest en daar was gelukkig wel alles wit. Heb ik er toch nog een beetje van kunnen genieten.



Was trouwens leuk gisteren bij m’n ouders. M’n zusjes waren er ook, en we hebben met z’n allen de zolder uitgemest. Al ons oude speelgoed verdeeld. Vooral alle boeken vond ik leuk om weer te zien, kwamen me allemaal nog zó bekend voor! En we zijn 's middags naar onze oppas van vroeger geweest. Die had ik denk ik al 15 jaar niet meer gezien. Maar voelde meteen weer vertrouwd! Haar dochter was er ook, die kwam vroeger wel eens 's avonds op ons passen (haar moeder 3 keer per week overdag). En ik heb op mijn beurt weer op haar kinderen gepast, toen ze nog heel jong waren. Was echt heel leuk om ze weer te zien!



xKe

Gisteren een superleuke verjaardag gehad. Kylian was redelijk opgeknapt dus die heeft ook genoten. Hij wilde alleen niet gaan slapen met al dat kabaal. Hij heeft natuurlijk wel weer wat kou opgepakt omdat de deur vaak open en dicht ging dus vandaag is hij weer wat verkouden.



Vannacht heeft hij goed geslapen, maar nu heeft hij weer moeite om in slaap te komen terwijl hij heel moe is.



Ik ga nog even snel wat opruimen want dadelijk staan de kinderen van de buren weer voor de deur. Hun ouders moesten gisteren en vandaag werken en hun vaste oppas is op vakantie. Dus komen ze gezellig naar ons !!

fijn dat de verjaardag geslaagd is en je mannetje weer iets opknapt, gelukkig maar, die kleintjeszijn al zo weeerloos als ze ziek zijn enzelf voor je ookvermoeiend vaak.



Nou groetjesssssssss

Yvonne, fijn dat je een gezellige dag gehad hebt en dat Kylian een beetje opgeknapt is. Veel plezier (en succes) met al die kids over de vloer!