Augustus 2005 stoppers deel VII, 8 zwanger van de 17

He Lieve meiden!!!



Ik wil jullie allemaal alvast een heeel gelukkig 2006 wensen!!!

Ik hoop dat al onze diepste wensen in vervulling mogen komen!!!



Liefs Erika

Hoi meiden, ook namens mij allemaal een héle fijne jaarwisseling toegewenst, en vooral een héél gelukkig 2006!!!



:-* Ke

Ik wens jullie allemaal een super 2006 met allemaal aankomende babietjes… :inlove:

Ik wens jullie allemaal een heel gelukkig en gezond en heel erg vruchtbaar 2006!!

Met een hele hoop lieve, gezonde, mooie baby’s :inlove:

goedemorgen



een heel goed 2006 gewenst aan iedereen,



liefs bianca

Meiden,



De beste wensen voor 2006!



Groetjes,

Garfield

Ook namens mij nog maar een keer: een héél gelukkig nieuwjaar!!!

Wat is het hier toch rustig bij de aug.stoppers.

Volgens het lijstje ben jij degene op wie we ons geld nu inzetten Bianca!!

Nog een weekje wachten… wat denk je zelf deze keer, heb je al een voorgevoel??? :thumbup: :thumbup: :thumbup:

hey lieve meid,



haha niet op me wedden hoor das et niet waard,



hoop maar voor me en stuur wat van die hormoontjes daar ben ik al blij mee!!!



Ik heb geen idee ik ga nergens van uit ik ga niet weer te vroeg testen ,



ik wil geen teleurstelling nog boven op de teleurstelling die het al is als ik ongi wordt.



Het enigste wat ik doe is hopen hopen en hopen.



Liefs van mij !!!

Hier komen ze aan :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:



Ik hoop met je mee :pray:

Bianca, ik hoop ook met je mee!!! En hier nog een lading hormoontjes: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:

Vangen!!! :smiley:

jullie zijn lief meiden , bedankt,



:-* :-*

Vanmorge toch nog maar eens getest of er wel hormoontjes aanwezig zijn, en ze zijn er nog steeds dus bianca hier komen ze :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

:-* :-*

Hoi meiden, vanmorgen echo gehad… Oh wat was dat geweldig!!! :inlove: Alles zat erop en eraan. Twee armpjes, twee beentjes en een heel mooi kloppend hartje. Het is een lekker beweeglijke wurm ook, dus dat belooft wat :wink:



xKe

Allereerst nog allemaal de beste wensen voor 2006 !!!



Wow Ke, dat is bijzonder om te zien zo’n echo. Ik kan me voorstellen dat je daar helemaal verliefd op bent.



Hier nog steeds geen ongi. Ik ben bang dat ik echt aan de onregelmatige cyclussen weer toe ben. Vroeger kon het ook varieren tussen 5 weken en 5 maanden. Dus de kans op een zwangerschap wordt daardoor ineens een heel stuk kleiner.

Yvonne, heb je nog een keer getest???



Ook ik heb vandaag mijn echo gehad…Ik was zo nerveus. Maar al snel was er een prachtbeebje te zien, kloppend hartje, ogen, neus kaak, armpjes en beentjes…

Ik ben, zoals ik dacht, op 30 juli uitgerekend…



Dames…hier nog wat hormonen van mij…



:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

Oww Marlous en Ke geweldig dat jullie zulke mooie echo’s hebben gehad :!:

Kunnen jullie ze toevallig ook hier op de site zetten :?:

Ben wel weer erg nieuwsgierig :smiley:



Yvonne jeetje wat balen dat je cyclussen nu zo onregelmatig zijn geworden. Toch blijf ik hoop houden :!:

voor de meiden die een echo hadde,n super gefeliciteerd, weer een stapje dichterbij dat het goed zal gaan,



heel veel geluk en nogmaals gefeliciteerde.

Had m’n echo ook al bij de juli-mama’s geplaatst, maar hier kan natuurlijk ook… Komt 'ie! ('t Is een foto van een foto, dus iets minder duidelijk dan het origineel, maar alles is toch nog prima te zien hoor!).



Meiden, hoop dat jullie ook allemaal snel zo’n mooie echo’s kunnen laten zien!



xKe