Augustus 2005 stoppers deel VII, 8 zwanger van de 17

hey Ke weet je , dit is de eerste echo die ik weer durf te kijken, gek he?

Ik heb echt wonderlijk zitten staren naar je kleintje.

Totnu toe en ik zag een echo scrollde ik snel verder, ik zag gewoon steeds die beeld voor me van ons laatste echo en die waszomooi helemaal niet meer.



Maar echttof,je ziet het duidelijjk en als ik het zo zie krijg ik echt vlinders inmijnbuik, ikwil ooooooook hiihi



genietse meid, echt proberen te doen hoor :thumbup:

Bianc, fijn dat je er gewoon naar kan kijken. Zal eerlijk zeggen dat ik een beetje twijfelde om de echo hier te plaatsen, kan toch pijnlijk zijn voor degenen die nog niet zo zwanger zijn, en zeker als het al een keertje (of meerdere keren, gadver, zo oneerlijk) mis is gegaan. Dus thanks voor je reactie. Meid, hoop ook zo voor je dat je snel aan de beurt bent. Nog een paar daagjes wachten en dan weet je of het deze maand raak is hè… oh spannend! Ik duim heel hard voor je :thumbup:



Maarre… genieten doe ik zeker. De misselijkheid is minder aan het worden. En nu ik die kleine frummel echt heb gezien, durf ik het langzaamaan ook een beetje te geloven.



Hier nog even een lading hormoontjes meiden: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**:



xKe

Dank je!!!



:-* terug, ennuh ik heb ze gevangen hoor een aantal dan, kan een ander ook nog er wat van nemen :wink:



liefs bianca, hoe is het met de restvan de meiden tis hier zo rustig zeg, saai hoor af en toe hiihi

Hebben demensen hier ook dat telkesn als je nod er aan komt, je buikpijn hebt , ikheb nu ook erg veel afscheiding, maar sinds de laatste maand of 4 steeds dat ik buikpijn onder in mijnbuik heb, heel ergnaargevoel, ik had het ook met de gyn besproken en ze zei al als het erger wordt wil ze er es aandacht aan besteden,maar goed het zal er vast b ij horen, iemand herkenning??/

als ikzo zie aan het lijstje ben ik de enige die op mijn nod wacht :cry:

Bianca, ik had dat ook altijd hoor, die buikpijn als m’n NOD eraan kwam. Was er soms echt helemaal naar van. Maar ik had het ook toen ik zwanger bleek te zijn, dus het zegt verder weinig. Lastig is 't wel, maar 't hoort er allemaal bij, geloof ik. Paracetamolletje en je buik lekker warm houden, meer kan je er volgens mij ook niet aan doen.



't Is inderdaad wel héél erg rustig hier, de laatste tijd. Hoe is het met iedereen.



Tja, Bianca, alle ogen zijn nu inderdaad op jou gericht. Maar één troost, jij staat dus ook vooraan om alle hormoontjes op te vangen. En we denken wel allemaal aan je hoor, we leven met z’n allen met je mee (nou ja, kan natuurlijk niet voor de rest spreken, maar ik leef in ieder geval met je mee :wink: )



xKe

Yvonne, hoe is het eigenlijk met jou nu? Nog steeds geen duivels???

Hoi Ke,



Van mijn kant uit is het rustig omdat het nu niet zo goed met mijn relatie gaat. Vandaar dat ik me een beetje afzijdig houd, maar ik lees wel alles mee hoor!!



Groetjes Garfield

hey garfield wat rot zeg, das naar, hopelijk komt het wel weer goed en is het een dip die jullie hebben andre en ik hadden dat 2 maand terug, maar alleen de tijd die zal het leren, en heel veel gedud hebben, ik wil je succes wensen,



liefs bianca,



Ke :-* lief van je.

ow sjips, Garfield, da’s minder zeg. :frowning: Hoop dat jullie er bovenop komen :pray: Sterkte meis!

hey bianc, wij lopen gelijK!!!

Kunnen we samen af gaan tellen en elkaar het hoofd gek maken!!!Volgende week dinsdag!!!

Liefs

haha ja goed lan hihi, ben je overigens ookeen ayg stopper? jekomt me zo niet bekend voor hihi, maar euh maakt niks uit, wel leuk,



ben je in de laatste week ook zo aagje?



ik heb dat erg hoor,

Damens ik heb ff niet dee puf om alles terug te lezen.

Zal het ook maar meteen vertellen, vanmorge eerste een beetje (bruin) oud bloedverlies, toch meteen in de rats en de verloskundige gebeld die zei wacht het nog ff af het kan ook nog een innesteling zijn, of van het vrijen komen, mag mocht terug bellen als het erger werd. Ik redelijk gerust gesteld, maar toch continu naar het toilet.

Om 15 kreeg ik wat krampjes en begon ik wat meer te bloeden ook wat helderder. Wederom de verloskundige gebeld, mocht meteen naar het ziekenhuis voor een (inwendige) echo, maar konden geen kloppend hartje vinden, wel een vruchtje van ongeveer 7 weken.

Volgende week mag ik terug komen om te kijken of er dan wel een kloppend hartje te vinden is, maar moest ook rekening houden met een miskraam. Ik ben er op dit moment erg verdrietig onder, en zal dus wat minder hier op het forum aanwezig zijn, hopelijk heb ik volgende week beter bericht

oh yona meid wat lees ik nu, verdorie zeg, tjee wat rot stertke, en ik hoop door voor je dat het goed mag wezen toch wel hoor :pray: :pray:

He gets Yona, bah wat naar. Helemaal dat je nu in spanning moet zitten wachten tot volgende week. Heel veel sterkte voor jullie. Ik duim voor je!



Ke en Marlous, gaaf dat alles goed was!! Geweldig dan om alles opeens te zien he!!

Mooie echo hoor Ke!



Bianca, ik hoop dat de hormoontjes hier hun werk doen voor jullie!!





Zelf ben ik erg druk geweest t weekend en was er helemaal kapot van, zo moe. Ik heb nu pas het idee dat ik een beetje bijgekomen ben. Maandag en dinsdag kon ik alleen maar s avonds na mn werk slapen op de bank. Even terug naar af dus. Ik was daarvoor nl net weer minder moe aan het worden. Dus hopelijk gaat het zo verder, ff die 12e week voorbij en dan…kom maar op met de energie!

Oh Yona, wat een vervelend nieuws. Ik hoop dat het toch nog allemaal goed is. Heel veel sterkte de komende week met wachten. Ik weet uit ervaring hoe vervelend dat is. Dikke kus !



Ke, mooie foto’s van de echo. Als ik dat zo zie dan gaat het echt weer kriebelen : ik wil ook :smiley: :smiley:



Marlous, tof dat de echo goed was. Ik heb trouwens niet meer getest. Mijn lijf zegt dat ik niet zwanger ben, en ruim twee weken geleden was er hier in huis een echte ziekenboeg (dus weinig geklust :wink: )

Damens bedankt voor jullie reacties, en ik hoop stilletje toch nog op een kloppend hartje op de echo volgende week.

Al is er gisteren wel door twee gynaecologen naar gekeken.

Ik hoop gewoon te vroeg te zijn geweest, en ze zeiden dat het soms toch voor komt dat ze het een week later beter wel iets kunnen zien.

Vruchtje klopte qua grote bij de duur van me zwangerschap.

Jeetje Yona, sterkte!!





Bianca, klopt heb hier nog niet geschreven, ben een november stopper eigenlijk…Maar lees overal eigenlijk wel een beetje mee.



Heb jij al verschijnselen?

Yona ik ben echt voor je aan het duimen echt waar, het moet gewoon zo zijndat als je terug komt ereen hartje is, ik hoop en duim voor je :**:



Madame M, ik heb geen verschijnselen, alhoewle ja vanalle kwaaltjes maar zoals ikinmidels weet ook die bij aan naderende nod horen, dus ja geen idee, wat ik wel neuw heb ennog nooit eerder in al die jaren is veel waterig aafscheiding , dus hoop dat dat dan een teken mag zijn ,



en jij?