gevoelige (.)(.) en af en toe steken in mijn buik…
Ik hoop het maar verder nergens last van…dus we zullen zien. Deze verschijnselen lijken idd erg veel op naderende NOD…
Oh Yona, wat erg! Maar ik heb nog heel veel hoop voor je hoor. Bij Juli-mama’s waren er super veel meiden met bloedverlies. Biebs ook toch? En het kan natuurlijk best dat het nu nog te vroeg is om het hartje te zien. En als het vruchtje wel groot genoeg is… Bij een meisje van ballet konden ze het hartje met 10 weken niet zien/horen. Maar toch bleek daarna alles in orde te zijn. Dus het kan allemaal nog. Meis, ik zal aan je denken, komende week. Zal een lange week voor je worden, maar hopelijk met een mooi nieuws aan het einde.
Biebs, dus jij zit ook al zo af te tellen tot na die 12e week… Nou, ik ook hoor. Misselijkheid wordt wel al minder, maar is er nog steeds, vooral 's avonds. En ik ben ook nog zo moe. Probeer wel steeds 's middags even te slapen, maar schiet er toch vaak bij in.
Madame M, gezellig dat je ook ff hier komt kletsen! Hopelijk breng je over 5 dagen meteen goed nieuws mee. Ik duim! En ook nog steeds voor Bianca natuurlijk!!!
xKe
spannend hoor madam m , ja moeilijk hoor, ik heb echt geen idee maar ja we hebben nog wat dgn te gaan eer we iets kunnen denken dus ik houd me rustig hihihi in tegen stelling tot vorige maand :roll:
Ke bedankt hihi
Nog 4 dagen Bianca… spannend heb je dan je langste cyclus of de gemiddelde genomen?
En dan over 2 weken alweer op gesprek. Weet je al of jullie die onderzoeken willen?
Ik denk aan je!!!
hey lieve erika, nog bedankt voor je pm leuk zeg en lief dat je aan me denkt,
hoe is het met je en met thomas?
alles beetje zijn gang?
Tja hiernog een aantal dgn te gaan ,
ik ben van dinsdag uitgegaan dan zit ik op dag 31 in mijn cyclus.
Dat isookdelangstedie ik had dus ja k ben benieuw hoor,mijn normale wat ik het meest vaak heb is 29 dgn of korter,
duimerdeduim dus hihihih
of we de onderzoeken willen weet ik niet althansdre doet weer es gezellig afstandelijk hihi , gene idee dus
ik zie wel hoe het gaat tztzal ikop kok wel vermelden weer!!!
Bedanktenkus voor jou meid.
Bueno Año Nuevo!!!
Ofwel een Gelukkig Nieuwjaar en dat het maar een vruchtbaar jaar mag worden!!!
Ik ben gsiternacht terug gekomen, en ben asociaal bruin … :oops:
We hebben een heerlijke week gehad op Tenerife, veel gezien, lekker geluierd en hherlijke tapas gegeten!
Ik heb even vluchtig terug gelezen, maar ik schrok wel van het bericht van Yona…
meid, ik duim voor je dat het mee valt en dat Ãe kleine nog lekker rondspartelt daarbinnen!
He Corien terug van weggeweest!!!
Dus je hebt het leuk gehad?? Mooi meid!! Hoe was het oud en nieuw daar, anders dan hier??
Met Thomas alles goed al zit zijn mama (moi) al flink in de stress voor de vakantie van volgende week, overal liggen al lijstjes met wat niet te vergeten hihi…
ik las je berichtje op zijn site, lief hoor!!!
Zit 's avonds haast niet meer achter de pc Edwin heeft hem in zijn bezit als hij thuis komt, druk met de reclame enzo, dus msn ben ik ook al 2 weken ofzo niet meer geweest alleen overdag dan maar ben jij er niet… sorrie… ik zoek je snel wel weer eens op !!!
hey corien, welkom terug fijn dat je een leuke vakantie had,
erika, meid ik denk toch wel aan je en volg je her en der wel hoor zo af en toe lees ik even bij op thomas zijn site ,
we spreken elkaar vanzelf wel iets langer
:-*
Ha Corien, fijne vakantie gehad dus? Mooi zo! Lekker joh, om nu als een bruine poeperd tussen alle hollandse bleekscheten te lopen
Hier verder weinig te melden. M’n vriend heeft vandaag vrij, dus we gaan vanmiddag even naar de Ikea, en misschien nog naar zo’n grote babyspullenwinkel. Vast ‘oriënteren’…
Bianca, nog 3 daagjes hè… spannend!!!
xKe
Corien lees dat je lekker bruin bent gworden.
Hopelijk ben je ook zwanger geworden op tenerife.
In welke plaats zaten jullie, ben er namelijk ook al een keer of 4 geweest maar dan in aug/sept.
Bianca het wordt voor jouw nu ook weer spannend, ben vol op voor je aan het duimen :!:
Hier gaat het verder allemaal wel redelijk, oudbloedverlies is nu minimaal, en geen last meer gehad van flinke krampen zoals woensdag.
Ben nog steeds redelijk optimistisch over a.s. woensdag.
Voel me nog steeds zwanger, voor mijn gevoel groeien me boobs nog steeds, bloedverlies is minimaal en niet helder rood, geen hevige krampen dus dat ziet er gustig uit. Misselijk ben ik bijna nooit geweest, maar sommige geuren wordt ik helemaal onpasselijk van.
Was gisteren vanplan gehaktballen te maken, maar de geur alleen al daar kon ik niet tegen. Dus die zijn er ook niet gekomen, normaal vindt ik het lekker om ze te bakken.
normaal voor mijn 2e ma was mijn cyclus altijd 29 dgn , ik zit nu op dag 29 hihi,
maar de laatste maand steeds de 31e dag dus ja das dinsdag pas, spannend hoor ik voel niks iig nog.
zowel geen klachten die kan wijzen op ongi als zw sch.
Oh, Yona, dat klinkt wel positief… als je de heerlijke geur van gehaktballen niet kan verdragen…
Wij zaten in het zuidoosten in Golf del Sur, dat is een park met allerlei hotels rondom een groot golf gebied (hebben we allebei niks mee, maar het was een aanbieding), het ligt vlak bij Los Cristianos en Los Americos (dat zijn wat grotere toeristische plaatsen)
en tja of ik op Tenerife zwanger ben geworden dat zullen we maar weer afwachten, ik heb zelf geen speciaal gevoel…
hiernog geen ongi , maar wemoeten ook nog even natuurlijk,
iig ben ik de 29 e dag voor bij zonder ongi, het echte aftellen begint,
nog geen ongi , gelukkig maar, hihi
hopelijk blijfthet gewoon heeeeeeeeeeel langweg
Bianca ik hoop dat je ongi nog zo 8 maanden weg blijft, dat je je kan aan sluiten bij de september mama’s.
Ben druk voor je aan het duimen.
Corien ook voor jouw blijf ik duimen, zou toch wel een super mooi nieuwjaars kado zijn.
Damens hier nog wat hormooontjes, ik hoop dat ze nog werkzaam zijn :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::
ikvang er ene paar, ** slurp**
hihi ik hoop echt eenverlaat verjaardagskado hoor woensdag zal mooi zijn,
ik ben qqua gemiddeldenu 1 dag overtijd,
haha wat kan het toch vberanderen ik hebnu echt het gevoel ongi te worden nl, maar kan ookkomen door ik bezig ben met het hh,
ach raarhoor je voelt vanalles dan :roll:
Welnee Bianca dat gevoel verbeeld je je maar!!! Je bent gewoon zwanger punt uit!!!
Ik hoop het toch zo voor je…
mwaaaaaahhahaah erika, jij bent me er 1,
hihih nu ja nog geen duivels iig,
en bianca, al een speciaal gevoel?
Hoe zit het eigenlijk met de andere dames, ik zie namelijk in het lijstje nog een paar dames staan met de nod op een datum in oktober???
Horen we niks meer van hen?