Augustus 2005 stoppers deel VII, 8 zwanger van de 17

hoi meiden hier nog gene ongi en helemaal ook geen gevoel dat het zou komen , wel meer afscheiding hihi wezullen zien nog 2 dgn en dan zou ik woensdagkunnen testen ,maar goed als het uitblijft hihi

eeeeeeeej wat zijn er al een hoop zwanger van deze club!

Allereerst nog een supergelukkig en vruchtbaar jaar!

Ben een tijdje niet online geweest hier, erg druk met andere dingen thuis.

Moet vandaag even een afspraak maken voor de eerste controle. Maf… ik merk er nog maar weinig van dat ik zwanger ben, op mn borsten na dan… Vind het wel spannend…zou het hartje al te horen zijn?

Greetz son

hey son ook weer terug, wb hoor!!

Al weer 11 week joh leuk hoor succes bij de eerste bezoek aan de vk,

het hartje kan vanaf een week of 12 te horen zijn , maar soms eerder en soms ook pas bij 14 week dus geen touw aan vast te knopen,

maar op de echo is iig het hartje te zienen ik kan je vertellen alleen dat gevoel is al machtig rijkdom hihi

nou toedels

ow ja hiernog geen ongi :pray:

Ha Bianc, wat maak je het spannend meid!!! Hier op de valreep nog wat hormoontjes: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**: Oh, ik hoop het zo voor je!!

Corien, ben ook al heel hard voor jou aan het duimen hoor! En de hormoontjes hierboven zijn natuurlijk ook voor jou!

xKe

Dank je Ke

ik blijf ook elke maand weer spannend vinden hoor,

als ik gemiddelde cylusduur neem zit ik op 28/29 dagen vandaag zit ik op dag 31, en ik heb nog geen ongi tekens

dan denk ik owwwww zal ik testen en dan denk ik neee

want immers is mijn langste cyclusduur 31 /32 dgn, morgen dus nog afwachten tjee wat een gedoe he eig

Oh Bianc, ik leef helemaal met je mee hoor! Erg is dat, dat afwachten en in spanning zitten. Wel knap dat je nog kan wachten met testen! Helemaal als het er zo veelbelovend uitziet… Nou, ik duim me rot, dus wat dat betreft moet het haast wel zo zijn :wink:

xKe

tja ik hoop het ook zooo he, hhi ik heb gewoon kriebels inmijn buik omdat mijn gevoel het ingeeft dat het deze maand zo zou moeten zijn,maar ik durf het ook niet te geloven en te denken

spannend m eis…Wanneer ben je van plan te testen???

Ik ben niet nieuwsgierig hoor… :mrgreen:

Oww Bianca wat spannend, super ik hoop echt dat je gelijk hebt :dance: .

Ik gun het je van harte :!:

donderdag pas testen denk ik hoor,

heeft nu geen zin

heb sinds een uurtje wat erg last van wat steken in mijn onderbuik en rugpijn,

heb ik nooit bij ongi maar je weet het niet, dus denk wel dat ongi komt, maar zolang niet is duimen we verder

spannend bianka!! Ik duim voor je!!

even een gesprekje van net met dre:

haha die lief vasn mij komt net beneden

je ging naar de wc je bent het toch niet he/?

ik : nee nog niet maar mijn bm staat laag, heb ik gevoeld :oops:

ow wat zegt dat?

ik: ja weet niet precies ik voel het nu wel anders

hij"kan het dan met de vorm te maken hebben?

ik" yja kan

hij zo , ik hoop het wel maar ook weer niet dat je zwanger bent ik zo wan?

nou zegt ie aan de ene kant wil ik zo graag aan de andere kant ms weer zon teleurstelling al smis gaat.

tja toen ging ie naar boven , merkte ik echt dat ie best in angst zit, ook wel sneu ,

Hier nog geen ongi te bekennen ook niet het gevoel dat het zou komen , ik zit vandaag op dag 32, zo lange cyclus heb ik nog niet eerder gehad hoogstens dat ik op dag 31 ongi werd,

het komt toch wel erg dichtbij , hihiih :pray:

Ohhh Bianca… wat maak je het spannend… eigenlijk ben je dus al overtijd of niet???

Ik hoop het zo, ik hoop het zo, ik hoop het zo…

eigenlijk ben ik nu 1 dag echt overtijd , ja klopt,

ben nu ookkotsmisselijk maar is dat zo of voelt het zo of denkik het zo :?: :?: ik heb geen idee hihihi ,maar euh morgen weten we meeer

duim je voor me mee :?: hoe is ie met jou meid alles goed

Ik ben zo ziek als een hond, maar verder alles goed :smiley: Gisteren echo gehad en met de beeb is ook alles goed, dat is dan toch weer een hele geruststelling, ik maakte me er toch meer zorgen om dan dat ik had gedacht…

Verder Thomas net zo ziek als zijn mama dus het is erg gezellig hier in huis!

Ach beter nu dan volgende week want dan gaan we op wintersport… Aankomende vrijdagnacht gaan we weg.

Meid tuurlijk duim ik voor je mee!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

hey meid beterschap vor jullie , zeg waardeloos hoor, maar idd goed en beter nu dan vrijdag, leuk joh wintersport , maar voor die tijd weet je het dus wel als ik zwanger zou zijn hihi

fijn dat de echo oke was, je maakt je toch wel zorgen hoor, zo werkt het eenmaal,

nou liefs van mij groetjes bianca

Hey Bianca, nog steeds erg spannend dus! Oh meid, het zou zo gaaf zijn als je nu zwanger was! Moet zeggen dat het allemaal goed klinkt nu. Maar ja, je weet het toch niet. Hopelijk morgen een positieve test!

Wel lief dat je hub zich zorgen maakt, kan me dat ook wel een beetje voorstellen. Ik hoop gewoon echt voor jullie dat je nu zwanger bent en dat alles dan helemaal goed gaat.

Erika, wat rot dat je zo ziek bent. En je kleine mannetje ook ziek. Hopen dat jullie opgeknapt zijn voor vrijdag!

Super dat je echo goed was! Lekker gevoel is dat hè, als je met eigen ogen gezien hebt dat het alles in orde is!

Ik krijg met de dag meer energie terug. Echt fijn. Was die misselijkheid en vermoeidheid wel een beetje zat aan het worden, maar voel me nu echt veel beter. Gisteren weer ballet gehad, 2 1/2 uur achter elkaar en dat ging eigenlijk prima. Vandaag vrij, omdat ik dus gedeeltelijk gestopt ben met lesgeven, dus kan nu even bijtanken. En dan mag ik morgen wel weer 5 1/2 uur lesgeven. Dat doe ik nog 2 keer en daarna alleen nog de laatste 2 1/2 uur. En op de maandag ga ik zo lang mogelijk door. Heb nog 2 wedstrijden op het programma staan, in maart en april, dus ben heel benieuwd hoe dat zal gaan, met dikke buik enzo.

xKe

He Bianca, het komt wel steeds dichterbij is het niet? :dance:

Vandaag zou Yona toch ook uitslag krijgen?

Spannend hoor allemaal… :?:

Hier weinig nieuws, ik ben gisteren weer begonnen met werken, wel lachen, krijg je allemaal commentaar op mn bruine kleur, hahaha!

Haha, Corien, zo’n bruin kleurtje is nu natuurlijk ook wel errug aso!

Volgens mij was Yona d’r uitslag morgen, toch? Yona, ik duim voor je dat alles oké is!!!

En Bianca, kun je de verleiding om te testen nog weerstaan? Ik hoop natuurlijk van niet, want 't is voor ons ook veel te spannend hoor :wink:

xKe