Ilse wat is hij mooi!!! Gefeliciteerd en ik wens jullie alle geluk van de wereld!!! Bijna 60 cm!! Zo he wat een grote knul!!!
Ik ben benieuwd naar je verhaal!!!
Bianca ik zal je missen!! Maar blijf je zeker volgen hoor ook als je hier niet meer schrijft. Ik kan me je beslissing erg goed indenken. Het is ook allemaal niet makkelijk en dan is het prettig om met meiden te praten die weten hoe het voelt.
Je weet wel wat ik je toewens, en de vlag gaat hier uit als het zover is! Tot die tijd veel sterkte en succes!
Ik denk aan je, veel liefs :-*
Natascha jij hebt het ook spannend gemaakt op vakantie!! Gelukkig is het niet erger geworden zeg, dan zit je mooi op vakantie… maar verder heerlijk geweest lees ik!! Super!!
Ellen studeer ze!!!
Verder zijn wij net terug van een weekendje weg en ben moeier terug gekomen dan heen gegaan, maar het was zo leuk, heerlijk gezwommen en naar de kinderboerderij enzo! Ook de wasberen op het park vond Thomas super interessant!! Hihi hij heeft nog midden in een koeienvlaai staan dansen, maar nu is hij ziek… Gisteravond ineens koorts, ik denk oververmoeidheid in combinatie met al 3 weken last van tanden en kiezen die achter elkaar doorkomen en dan dit weekend wel 3 liter chloorwater(bij wijze van spreken) uit de zwembad gedronken… Nou ja we zien het wel weer, oin ieder geval hebben we een leuk weekend gehad!!
Ilse, hier ook nog maar een keer:
GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN FRANSJE!!! :dance: :dance:
Yona, dat zal wel ff schrikken zijn geweest joh, ineens van die krampen. Gelukkig is het vanzelf weer weggegaan!
Erika, beterschap voor je kleine mannetje. Fijn dat jullie een leuk weekend gehad hebben!
Ellen, studeer ze!!!
Hier alles oké. Verbouwing van de badkamer is in volle gang, wordt super mooi volgens mij! Verder eigenlijk weinig te melden, alles gaat gewoon z’n gangetje.
xHeske
Erika hoe gaat het nu met Thomas :?:
Heerlijk dat het weekendje weg zo goed bevallen is.
Hier verder alles rustig, met mijn dan :!:
Want de kleine probeerd zo nu de boel van binnen is flink te verbouwen overdwars :? :mrgreen:
Hai hai!
Alles goed met iedereen?
Yona, lekker hè, zo’n kleine draak die je buik verbouwt! Ik voel de beeb nu minder vaak bewegen, maar áls ze beweegt dat kan ik er ook echt niet meer omheen :shock:
Pfff, ik ben de rotzooi hier in huis nu echt flink zat hoor. Maar oké, nog een paar daagjes… de badkamer wordt wel heel mooi! Er wordt op dit moment een verlaagd plafond ingezet, met inbouwspotjes.
Bij de juli-mama’s is waarschijnlijk de derde beeb al op komst! Vind het zo spannend, nog een paar dagen en dan begint ‘onze maand’. Ben zo benieuwd hoe lang het nog gaat duren voor ons frummelke de buitenwereld wil gaan verkennen…
xHeske
He zwangere dames!
Jaja Erika, Natascha en Heske voor jullie gaat het enorm opschieten nu!!!
Nog een paar weekies en dan zijn jullie trotse mama’s! Erika in jou geval opnieuw
Ilse hoe is het met kleine fransje???
Nou met mij gaat het goed hoor. Gister weer examen gehad maar ik weet echt niet hoe ik het gemaakt heb. Ik moet nu drie weken wachten en dan hebben we de uitslag…maar dat zien we dan wel weer!
He dames!!! Ik wil buikfoto’s van jullie zien! Die van Erika heb ik pas nog gezien maar heske en natascha niet! Maar goed je moet het ook maar net willen en een camara hebben.
Kimzie en Garfield hoe is het met jullie meiden! Lang niet meer gelezen
Nou meiden verder weinig nieuws
Dus een dikke knuf voor jullie!
Groetjes
Ellen
He even snel!! Want mijn kindje moet zo naar bed!!
Ja het komt echt dichtbij nu Ellen, morgen nog even werken en dan is dat ook klaar!!!
Spannend hoor 3 weken wachten op de uitslag!!!
Ik wil ook meer foto’s zien!!! :dance:
Verder is het kaartje nu af en krijgen we volgende week de proefdruk, hij is zo mooi geworden… ik kreeg er tranen van in mijn ogen…
Heske hoe is het nu met de badkamer? En hoe bevalt je bad??? Heerlijk hoor die bubbels!!! Nog 2 dagen en dan is het juli!!!
Natascha dus de beeb is dr4uk druk druk??? ik vind het heerlijk als hij zo bezig is!!
Met Thomas gaat alles gelukkig weer beter, alleen nu tegen de avond nog wat verhoging, maar verder de hele dag niets aan de hand!!
Nou ik ga weer!!! :-*
Heske nog even door bijten, nog even en dan kun je genieten van je paleisje.
Ben wel erg nieuwsgierig naar het eind resultaat.
Jeetje Ellen weer drie weekjes wachten, we hopen op het beste :!:
Ook nog 8 dagjes tot je NOD ik hoop zo dat er is weer een zwangere bij komt op het forum
Ik heb nu niet echt recente buikfoto’s wel waar ik op staat met buik natuurlijk van de vakantie.
Is een mooi bescheiden buikhe hoor vindt ik zelf.
Erika vandaag je laatste dag werken voor je verlof :dance: heerlijk zeg.
Ik tel ze ook al af hoor nu nog 12 dagen das 48 uur :oops:
Ach die arme Thomas nog steeds wat verhoging, hopelijk is tie snel weer helemaal de oude is.
Ik vindt dat bewegen van het kindje ook erg leuk, maar soms lijdt tie me gewoon teveel af. Dat ik denk nu ff niet lieverd.
Hier gaat alles verder goed, begin vanmiddag weer met werken.
Ben benieuwd het nu weer gaat naar bijna twee weekjes.
Hai hai!
Yona, leuke foto’s! En idd, mooi bescheiden buikie! Ik krijg er wel de vakantiekriebels van hoor!
Erika, fijn dat het weer wat beter gaat met Thomas!
Wij hebben net de proefdruk van ons geboortekaartje gezien, en ben er helemaal gelukkig mee!!! :inlove:
Net bij de vk geweest, en frummel ligt dus echt helemaal klem tegen m’n ribben… :think: dacht al zoiets te voelen… terwijl ze dus wel al een heel stuk ingedaald is… Ach ja, nog een paar weekjes! :dance:
Bij deze ook weer een update van mijn buik, vanmorgen gemaakt, met 36 weken + 1 dag dus. Vind nog steeds dat je op die foto’s van de voorkant niet kan zien dat ik al zover zwanger ben. Maar da’s in het echt wel anders hoor :mrgreen:
xHeske
He lieve meiden!
Wat een prachtige buiken!! :inlove: Natascha leuk om jou ook eens te zien! Jullie zijn leuke meiden!!!
Heske hoe is het met je badkamertje? Wanneer zijn ze helemaal klaar?
Lekker bubbelen
Erika hoe is je laatste dagje geweest? Heb je nog leuke cadeautjes gekregen van je collegaatjes? Nou lekker genieten meid!
Natascha het zal wel weer even wennen worden he zo na de vakantie!
Nog maar 12 daagies!!! lekker hoor!
Vinden jullie het erg als ik even tegen jullie aanklets?
Ja meiden voor mij nog 8 daagies. Ik vind het voor het eerst weer echt een beetje spannend en je begrijpt dat El zich weer aardig gek zit te maken :mrgreen: :mrgreen: Maar goed ik heb dat maar van mezelf geaccepteerd :mrgreen: . ik probeer me er ook niet al teveel over uit te laten hoor op het forum.
Maar goed afgelopen weekend heb ik dus een hele heldere droom gehad. Ik was dus in het ziekenhuis en die man zij tegen me nou laten we maar is kijken of je zwanger bent. Dus ik zeg tegen hem ja dat kan helemaal niet want het is nog veel te vroeg!. Nou toen kreeg ik dus een echo en daar zag ik een beebje met een kloppend hartje :inlove:
Ik werd er gewoon wakker van en had dus gelijk zoiets oja het is maar een droom :mrgreen: Maar ik herinner mijn dromen nooit!
Sinds ik zwanger ben geweest ben ik veel bewuster van wat er in mijn lichaam gebeurd dus ik heb ook echt voor het eerst mijn eisprong duidelijk gevoeld en dus ook ons best gedaan :inlove:
Mijn borsten zijn gevoelig en ik ben weer een beetje prikkelbaarder…
Ergens heb ik zoiets joh El deze maand is het gewoon hardstikke raak maar aan de andere kant denk ik ja dat wil je gewoon graag :mrgreen: En volgens mij kunnen mensen zich helemaal zwanger denken :mrgreen:
Dus ik probeer echt met de beide benen op de grond te blijven staan ook wetende dat als het niet zo is de teleurstelling weer zo groot is.
Ik kijk dus echt uit naar mijn NOD dag…
Chiel is ook zo’n lieverd! Joh schat als het deze maand niet zo is komen er nog tig maanden waarin we wel zwanger kunnen worden. Het is wel fijn als je een nuchtere tegenhanger hebt…
Maar goed meiden dat is dus een kwestie van geduld en hopen dat het raak is! Ik ben er voor mijn gevoel zo veel meer klaar voor als de eerste keer maar ja daar ben ik niet de enige in he
Nou weer genoeg gezeurd :mrgreen: :mrgreen: Bedankt voor het meelezen
:-* :-* :-* :-*
Ellen
Hey Ellen,
Jeetje meid, spannend toch steeds weer hè, zo’n naderende NOD. Oh, en wat maf, zo’n droom. Ja, je weet nooit, ik zal de laatste zijn om te zeggen dat dromen niets betekenen. Ik droomde steeds over een meisjes-beeb, en ja, het is dus inderdaad een meid. Dusse… moeilijk om jezelf niet gek te maken dan.
Ik hoop het in ieder geval echt voor je. Het scheelt al dat je je eisprong gevoeld hebt! Dus wie weet kun jij over een tijdje ook je buikie showen Het is je iig héél erg gegund. Zal voor je duimen!!!
Met de badkamer gaat het goed. Eigenlijk zou 'ie morgenavond al af moeten zijn, maar de aannemer heeft toch nog een dag extra nodig (maar de etter is gisteren dus helemaal niet op komen dagen, dus ja, dan is het niet zo gek :evil: ). Dinsdag komt 'ie 't afmaken. Maar morgen komen ze wel al het sanitair aansluiten enzo, zodat 'ie dinsdag alleen maar wat hoeft af te kitten en misschien beneden het toilet nog een stukje moet betegelen. Komt goed dus. Zaterdag ga ik grote schoonmaak houden hier in huis, want echt álles is stoffig, en zondag komen mijn ouders kijken. Ze hebben de babykamer en de dakkapel ook nog niet gezien.
Nou, ik ga eens even kijken of er nog een juli-beeb bij is gekomen (er zijn er een paar flink aan het rommelen!), en daarna nog maar ff met een waterijsje de zon in 8)
xHeske
Wat een mooie foto’s!!! Jullie hebben superbuiken meiden!! Ik wordt helemaal jaloers van die strak blauwe lucht Natascha!!!
Ellen spannend hoor, je gevoel kan je toch een boel vertellen hoor, maar de andere kant is idd dat je gevoel ook een loopje met je kan nemen… afwachten dus maar. Ik hoop het!!!
Hier alles weer goed, Thomas weer beter dus dan ben ik ook weer blij!!
Nee geen cadeautjes gehad hoor! Ik heb ook niet echt afscheid genomen ofzo. De meeste wisten niet eens dat ik vandaag zou komen. er was ook maar 1 collega aan het werk. Ik ga ook nog wel een paar keer op de koffie, maar aan cadeautjes enzo doen wij niet. Straks als ze op kraamvisite komen!
Heske wij krijgen dinsdag de proefdruk, ben heel benieuwd of het wordt zoals wij bedacht hebben!! Dus alles was weer goe dbij de vk?
Oh er is iemand aan de deur dag meiden!!! :-*
Het lieve meiden!!
Wat een heerlijk weer is het he!!! Ik ga straks het zwembadje maar weer eens oppompen. Ik heb net zo’n elektrische pomp gekocht dus moe worden we er niet meer van :mrgreen:
Edwin gaat vanmiddag voor een nieuwe (nou ja voor ons nieuw dan) auto kijken. We hebben er 1 gezien en hopelijk staat hij er vanmiddag nog!!!
Verder niet veel te melden, ik heb weer eens last van mijn rug, maar ja dat zijn we wel gewend inmiddels
:-* :-*
OOO lekker Erika! Zo’n badje. Thomas gaat weer even lekker spetteren :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
O meid heerlijk nou hoor je zwangerschapsverlof!!! En dan ook nog dat mooie weer! Nou het kan niet op!
He Heske balen zeg van die aannemer dat ie gewoon niet op komt dagen. Asociaal eigenlijk :shock: Nou ja niets aan te doen he…
Nog even wachten tot dinsdag dus.
Natascha hoe is het met je?
Meiden het wordt hier wel steeds stiller he. Kimzie lees ik niet meer, Garfield nog heel weinig en Bianc heeft natuurlijk besloten dat hier liever niet meer schrijft…
Nou ja meiden het is niet anders he. Maar zo lees ik in ieder geval nog hoe het met jullie gaat.
Hier geen nieuws!
Groetjes
Ellen
Hoi meiden,
Ik typ niet zoveel maar lees wel nog heel regelmatig bij jullie hoor… dus niet weggaan :naughty:
Wij zitten ondertussen ruzie te maken over wie in het huis mag blijven etc.
Ik heb dus even niks leuks te melden. Behalve dan natuurlijk dat ik mijn laatste college van dit jaar heb gehad. Voor mijn laatste opdracht een 8,6 en nu alleen nog wachten op het cijfer van een werkstuk. Dat gaat gelukkig allemaal goed.
Vanavond komt een vriendin eten en ze blijft ook slapen. Misschien na het eten naar de film The Break up… kan ik nog ideeën opdoen… geintje!!
Nou, fijn weekend allemaal. Het belooft goed warm te worden en volgens mij is dat best zwaar met een bolle buik.
Ik moet zondag de finale tennissen voor de clubkampioenschappen, dus ik zal het ook niet makkelijk hebben
Liefs,
Garfield
Oh, en Ellen… mijn duimen draaien natuurlijk hè :thumbup: :thumbup: :thumbup:
He garfield!!
He wat balen zeg ruzie om dat huis. Ja uit elkaar gaan is nooit leuk.
Wel gezellig vanavond met je vriendin lekker filmpie kijken. Toepasselijke film ‘the break up’!
Succes zondag meid met tennissen en goed van je dat het ondanks die zware tijd toch nog zulke mooie cijfers haalt!!!
Gezellig dat je nog even wat van je liet horen!!!
Groetjes en een :-*
Ellen
Heske mooie buik hoor.
Wat lekker dat de proefdruk bij jullie helemaal goed was.
Nog een paar dagjes en dan alweer 37 weken :dance:, de laaste mijlpaal voor de bevalling.
Al heerlijk gedobberd in je nieuwe badkamer nu die af is :?:
Aah Erika je laaste werk dag zit er op, lekker hoor :!:
Zelf moet ik nu nog 8 dagen werken en dan stop ik er ook mee tot het nieuwe jaar.
Morgen de proefdruk ik hoop dat tie helemaal wordt zo als jullie gepland hebben.
Fijn dat Thomas weer opgeknapt is zeg, kan die lekker spetteren in het badje met dit warme weer.
En stond de auto er nog die jullie op het oog hadden :?:
Garfiel jeetje dat vervelend nu ruzie’s om de inboedel en het huis.
Zijn altijd nare periodes.
Heerlijk dat je laatste college er nu op zit voor dit jaar, en wat een top cijfer zeg :!:
En is het een beetje gelukt met tenissen zondag met het bloed hete weer :?:
Ellen nu nog maar 4 dagen tot NOD, spannend
Hier is het verder rustig, net vier 1/2 daagjes gewerkt was gelukkig rustig.
Maar ben toch best moe van, merk dat ik nu alles langerzamer aan ga doen sneller buiten adem. Maar dat zal er wel bij horen denk ik.
Vanmiddag weer naar de gyn.
Pfff, weet niet hoe het mogelijk is met dit warme weer, maar ik heb heerlijk uitgeslapen :dance:
Yona, succes bij de gyn vanmiddag! Oh, en lekker joh, nog maar 8 dagen werken! Daarna lekker alle tijd voor jezelf en je hummeltje!
Ellen, hou je je zenuwen nog een beetje onder controle? Meid, ik duim voor je hoor :thumbup: :thumbup:
Garfield, wat rot joh, ruzie over het huis enzo. Hoop dat jullie eruit komen. Moeilijk hoor. Succes ermee meis!
Erika, lekker zo’n zwembadje! Niet alleen voor Thomas, lijkt me En hoe is het met de autojacht? Stond 'ie er nog?
Hier gaat alles zo z’n gangetje. Heb weer een beetje last van de warmte, hou heel veel vocht vast nu, maar nu het eind in zicht is, is het allemaal toch beter uit te houden. De juli-mama’s bevallen bij bosjes geloof ik, dus ben zo benieuwd wanneer ik aan de beurt ben. Donderdag weer naar de gyn. Mag nu elke week :dance:
xHeske
He meiden!!!
Natascha succes bij gyn vanmiddag! Kan me voorstelln dat het nu allemaal wat langzamer gaat. Ja je loopt toch voor twee he
Heske lekker uitgeslapen meid! Spannend je beebje komt steeds dichterbij! [] [] [] [] [] [] [] voor jou ook wat ijsklontjes :mrgreen:
Erika hoe is het? ja je hebt ons nog helemaal niet verteld of die auto er nog stond.
Ik heb het 02:30 zien worden en om 05:00 ging het wekkertje weer.
Dus je wil niet weten hoe ik er nu bij zit :mrgreen: :mrgreen:
Ja met de zenuwen gaat het goed hoor beter als van de week :mrgreen: :mrgreen: Ik heb het vandaag al twee keer opgeschreven maar ik kreeg gister even het nieuws te verwerken dat mijn zus 8 weken zwanger is. Aan de ene kant super leuk aan de andere kant heb ik even lekker zitten brullen
Het was even zo confronterend ik kan het niet echt uitleggen maar ja ik heb het al lekker van me afgeschreven en ik denk dat ik gewoon even moet wennen… Dus ik ben niet echt met mijn eigen zenuwen bezig.
Het zou wel heel toevallig zijn als we nu tegelijk zwanger zouden zijn en behalve pijnlijke boobs heb ik geen kwaaltjes ofzo hoor. Ik probeer mijn beide beentjes op de grond te houden, begrijp ie
Verder dames ben ik 9 kilo kwijt! Het gaat heel langzaam maar het gaat er nog steeds af :mrgreen: En ik met mezelf afgesproken dat mocht ik niet zwanger zijn dan wil ik die laatste kilo’s er nog ff afknallen!!!
Lekker fietsen, voetballen en zwemmen!
Nou meiden verder niets meer te melden!
:-* :-* :-*
Oei Ellen, kan me voorstellen dat dat ff pijnlijk nieuws is, van je zus. Tuurlijk ben je blij voor haar, maar je wil zelf ook zo graag… Maar wie weet meid, zou wel heel leuk zijn als jullie samen zwanger zijn, toch? Ik hoop het zo voor je!!!
En wat goed joh, 9 kilo kwijt!!! :shock: :shock: :shock: Echt knap dat je het zo goed volhoudt!!!
xHeske