Augustus 2005 stoppers, deel 9!!!

Weer een nieuw deeltje, met hopelijk straks een paar nieuwe zwangerschappen!!

Mijn ongi is ongi nu hoor, dus geen kans deze ronde volgende maand weer,

ik moet straks naar de ha, ik wil eens goes praten zo gaat het niet, er komt te vele op me af.

Heb ook meneer de agent gebeld, ik krijg nog een nagesprek wb het meiske wat mishandeld is, ik zitertoch wel erg mee krijg het niet uit mijn hoofd, stom eig,maar het was dan ook iet leuk te zien.

Wendy noemde van de week ook op het schoolplein mama daar is dat meisje die mama zo boos was, tjaniet zo leukmaar tis een kind.

het gesprek is dus meer evenvoor mezelf ms dat het meer afsluit,

nou meiden alle goeds bianca,
_________________



zo even geqoute van andere deeltje nog,

ik ben weer trug ik heb alles op tafel gegooid welliswaar in tranen, van het zkh en hun fouten , het idee dater gespeeld wordt met me, de frustraties om het niet zwanger raken, wat ik 2 week trug meemaakte met dat meiske, en dat ik de laatste 3 week zo meniet goed voel en klachten heb, dat ik zelf heel goed wistdat het ws psychisch is maar dat dit zo niet verderkan.

Ik krijg wel een bloed onderzoek uitgebreid, om ook mn mijn schildklier na te gaan, en ik mag weer even een paar keernaar fysio voor de hyperventilatie om onder controle te krijgen, ben ik wel blij om, de fysio belt me trug vanmiddag.

Ze vroeg of ik ook hulp wou, ik heb gezegt dat ik binenkort gesprek heb met de politie en ms even bij slachtofferhulp langsga........want dat is waar ik meest mee zit ook om dat ik mijneigen van vroeger oprakel, bj slachtofferhulp kunnen ze zo mijn dosier er bij halen.mocht dat nodig zijn.

En dat ik afwachte wat zkh zou doen met de klachtenbrief ze zei meestal krijg je oproep tot mondeling gerichte afspraak,

ze zei dat ik wel goed bezig was zo, dat ik om e zelf moestdenken, doe ik ook wel, heb ik wel geleerd met de jaren.

Over 2 week moet ik terug komen voor bloeduitslagen en gesprekeje dit mag bij mijn egen ha, ze zei ze hebben toch wel oveleg en met toestemming van mij speelt ze mijnverhaal vanvandaag door aan hem. gelukkig maar.

Nou het loopt goed dus, bedankt en liefs van mij.

Hey Bianca, fijn dat je er met de huisarts over hebt kunnen praten. 't Is ook nogal wat, wat je de laatste tijd voor kiezen krijgt. Hoop dat je nu een beetje rust hebt voor jezelf. Ook goed van je dat je nog contact hebt gezocht met de politie, zodat je daar ook nog een keer kan praten. Die mensen weten hoe ze daarmee om moeten gaan. Hoop dat je er iets aan hebt meis. Heel veel sterkte iig!!!



Pfff, voel me ff niet zo lekker. Vannacht gelukkig wel weer goed geslapen, maar ben nog steeds heel erg moe. Vanmiddag nog maar ff lekker een dutje doen :slight_smile:



Was van plan vandaag veel te werken, maar krijg m’n collega niet te pakken. Irritant! Zo nog maar eens bellen…



xHeske

beterschap meid en wel e rust nemen idd hoor anders overdag zeker s een tukje doen,



liefs bianca, die wendy gaat halen :inlove:

He heerlijk zo’n fris nieuwe deeltje!!!



Nou Bianca fijn dat je ha je in ieder geval wel serieus neemt, daar kan het zkh een voorbeeld aan nemen!!

Als de politie of slachtoffer hulp je nu ook kan helpen met dat voorval met dat meisje zou het helemaal mooi zijn, het is ook niet niks als je zoiets ziet en dat je aan vroeger doet denken.

Idd knap dat je zo aan jezelf denkt en direct stappen onderneemt ipv er mee door te lopen!!!

Nu nog even wachten op de fysio!



Nou Heske dat is balen dat je niet fit bent. doe maar lekker rustig aan, kopje thee erbij, benen omhoog en lekker niets doen!!!



Ilse hoe is het nou met jou?



Stormt het bij jullie ook zo? Het si hier echt niet normaal meer!! Maar wij wonen aan de rand van het dorp dus de wind komt hier rechtstreeks van het land, het waait hier altijd harder dan in het dorp enzo. Het enige wat nog mist is de zee!! Dat zou helemaal geweldig zijn! Ik zou wel graag in de duinen ofzo willen wonen, heerlijk die zeelucht altijd!! ik hou alleen niet zo van zand en ja dan heb je daar natuurlijk wel een probleem…

:think:

Maar goed verder ook niets zinnigs te melden!

Kussies!!

Hm, nee geen storm hier gisteren. En vandaag ook niet dus…



Voel me vandaag gelukkig weer een stuk beter. Heb lekker geslapen, dus kan er weer een beetje tegenaan.



M’n vriend zou vandaag de hele dag vrij zijn, maar moest vanmorgen onverwachts toch werken :frowning: Gelukkig issie rond een uur of 1 weer thuis, dus dan kunnen we verder met de babykamer. Ga zo wel nog even een muurtje schilderen, dan hoeven we vanmiddag alleen de plinten nog te leggen. :dance:



Ilse, hoe is het met je??? Hoop dat de gyn geen vervelend nieuws had?



xHeske

Jeetje damens ik verwaarloos jullie allemaal, maar kan soms gewoon ff de puf niet vinden om te schrijven :oops: sorry :oops:



Maar weer een nieuw deeltje, tijd voor VEEL ZWANGERE !!!



Ellen wat fijn dat alles er weer de gyn weer goed uit zag.

En ook weer ongi geworden wel fijn om te weten dat je lichaam toch weer op gang is gekomen.

Voetballen zeg, wat sportief. Zelf heb ik daar de ballen verstand ervan.

En interreseerd me allemaal ook niet zo erg, behalve straks het WK als Nederland speeld.

Maar 4.5 kilo, super zeg. Kan me voorstellen dat je nu angstig bent geworden voor je skeelers zeg, al bij de huisarts geweest voor je stuitje :?:



Heske vandaag alweer 30 weken zeg :!:

Wat een schattige foto uit je kinder tijd.

En wat een leuke kleurtjes voor jullie meisjes kamer, ben wel benieuwd naar het eind resultaat.

Vrijdag de meubeltjes :dance:

Nog een paar uurtje en dan is je vriend lief weer thuis.



Bianca geen echte tips voor hyperventilatie, behalve dan bij zo aanval in een zakje ademen.

Wel heel erg vervelend en wordt er zo angstig van.

Wel een paar leuke foto’s geplaatst weer op het forum, haha mijn hond zou je alleen niet zo neer kunnen zetten naast zo konijn.

Balen weer ongi worden gatsie, kan me voorstellen dat je teveel wordt zeg zo van alles bij elkaar. Gelukkig nemen ze je wel serieus, en kun je je verhaal kwijt.

Wens je echt betere tijden toe :-*



Erika ik heb de predecho gezien, wat een schatje zeg, kijk jij er nu ook regelmatig naar :?:

Liep de eerste dagen na de predecho echt ons kindje aan iedereen te showen :mrgreen:

En wat een leuke foto van Thomas, echt een boffie

Nope heeft hier niet gestormd, gister avond nog heerlijk buiten gelopen in sweater na het zwemmen.



Ilse echt een kleine monstertje na het wassen :mrgreen: de poes bedoel ik hoor.

Leuke foto van je dochter.

Fijn dat de groeiecho alles oke was, en dat de placenta niet voor de uitgang zit :dance:

Gatsie wel weer een verhoogde bloeddruk zeg, al de andere uitslaggen gekregen van urine en bloedonderzoek :?:



Hier gaat alles redelijk aflopen maandag weer bij de gyn geweest cervix slijm was weer tot nomaal aangegroei, was weer een hele opluchting.

Maar was dan vorige week de hele week vrij ivm vakantie, maandag weer begonnen en meteen weer last van harde buiken, kijk het van het weekend nog ff aan.

En ga anders toch maar met een werkgever praten om minder te gaan werken, want wil ons kindje nog wel een tijdje in de buik houden.

Hey Yona! Fijn dat bij de gyn alles goed was. Kan me wel voorstellen dat je opgelucht was ja. Meis, ik hoop dat je harde buiken wegblijven, of minder worden, maar anders zit er niets anders op dan minder te gaan werken… Ik werk zelf de laatste weken alleen maar thuis, en dat bevalt zo goed. Lekker rustig, op m’n eigen tempo, kan even gaan liggen of even met de poezen knuffelen wanneer ik dat wil, hoef niet te reizen, sta op wanneer ik dat wil… En of het nou daar aan ligt weet ik niet, maar ik heb nog geen enkele harde buik gehad.



Meiden, ik maak me een beetje zorgen om Ilse… Heb niets meer van haar gehoord nadat ze teruggebeld zou worden door de gyn, terwijl ze normaal toch regelmatig hier of bij de juli-mama’s te vinden is. Ze zal toch niet opgenomen zijn ofzo, ivm met haar hoge bloeddruk? :? Of heeft iemand van jullie nog iets van haar gehoord?



xHeske

ja idd ze heeftnogniet weer van der laten horen, mmm hopelijk gaat alles wel goed, hoe ver zwanger was ze?

ms bij de julie mamas eens vragen ms dat iemand het weet?



ellen goed dat je lichaam het goed weeroppakt allemaal.



yona bijjou ok alles goed dus gelukkig meid. fijn is dat te lezen,



zopas heeft mijn fysiotherapeute gebeld , ik mocht morgen komen nmaar moet dan werken, ik mag nu maandag half 11 al.



dus is wel te doen,



ik hoorde zopas vanmijn buuf dat ze in zkhheeft gelegen, de avond dat ik bij mijn zus was, dus niks vernomen, ik heb zopas even was opgehangen voor de en ga dan even in de middag heen af te halen, en helpen met eten voorberieden, opzetten kan ze zelf en als haar man der is vangt die wel op,



vanmiddag ga ik bij de politie langs tegen half 2,



zo weinig nieuws verder, jaeindelijk een goede nacht en om half 10 mijnbed pas uit :shock: :dance:

Idd stil rondom Ilse, ik las mee met de juni mama laatste en daar schreef ze toen dat ze elk moment gebeld kon worden, maar daarna heeft ze niets meer gepost. Ik heb haar al even gepb-t, want maak me dan ook wel een beetje zorgen… Hopelijk is alles goed met haar en de beeb.

Ze is trouwens 34 weken zwanger volgens mij!



Wat lief dat je zo voor je buuf zorgt! Jij staat altijd klaar voor iedereen volgens mij!!

Succes bij de politie, kan je direct naat slachtofferhulp dan, of heb je erst een gesprek over die aangifte met de politie zelf?

Heerlijk half 10 pas je bed uit! Daar kan ik nou jaloers op worden :wink:



Heske lekker dat je zo je eigen ritme kan bepalen door thuis te werken! Heerlijk hoor! Is je kamertje al klaar???



Natascha ik kijk nu idd geregeld naar de foto’s, de dvd kan ik inmiddels dromen hihi. Ik heb ook genoeg foto’s om naar te kijken, ben er super blij mee! Ook zo bijzonder dat ieder kindje al zoveel van zichzelf heeft!

Ik zou ook maar eens minder gaan werken dan hoor! Jij en je beeb zijn het belangrijkste en als je iedere keer met harde buiken thuis komt dan is het toch gewoon te veel volgens mij! pas goed op jezelf hoor!!!



Hier verder alles prima, ben nog steeds behang aan het trekken, maar nog maar 2 banen en dan is het klaar, gisteren het nieuwe behang opgehaald dus we kunnen bijna beginnen!!Het moet ook allemaal een beetje tussendoor, 's avonds slaapt thomas en dat gekrab op die muren hoort hij dan heel goed en hij slaapt niet zo diep dus dat durf ik niet aan, en overdag is hij er natuurlijk bij en dan is het met een half uurtje ook wel bekeken, want dan gaat ie lopen donderjagen :inlove:

Ik ga zo even een weekendje center parcs boeken, Huttenheugte, ik kreeg n kortingboekje en edwin wil nog graag even weg voor de beeb komt dus dan doen we dat!

He meiden!



Nou ik ben ook wel benieuwd of alles oke is met Ilse. Ik volg haar natuurlijk niet bij de juni/juli mama’s dus het was me eigenlijk nog niet zo opgevallen. Nou hopen dat alles in orde is met haar en de beeb…



He bianca echt balen van je zus zeg…en wat plotseling. Hoe is het met Wendy? En dan ook nog je buuf en de politie. Meis denk ook aan jezelf he ik kan het niet vaak genoeg tegen je zeggen.



He natas…je lichaam spreekt wel voor je he. Ik denk echt meis dat rustiger aan moet gaan doen. Dat je na je vakantie gelijk weer harde buiken hebt is in mijn ogen echt een teken van teveel hooi op je vork nemen…Heske kan haar eigen tijd indelen en als het genoeg is het genoeg en zij heeft er nog geen last van gehad. Nou kan ik begrijpen dat niet elke werkgever zo soepel is…echt hoor meis als het genoeg is is het genoeg :-*



Erika lekker behang aan het trekken :wink: en die kleine thomas heeft het op een gegeven moment wel gezien hahahaha. De kleine schat!



Nou hier alles goed hoor. Ongi is weer achter de rug…gelukkig. Nou kan het weer he in principe :wink: We zien wel wat de toekomst gaat brengen!



Nou meiden een fijne dag en een dikke knuf!



Groetjes



Ellen

Erika, fijn dat je Ilse ff een pb hebt gestuurd. Laat je het ons ff weten als je iets van haar hoort? Als ze tenminste zelf niets laat horen…

Wat lekker, nog even naar Center Parks!! Wanneer ga je?



Bianca, ben benieuwd naar je gesprek bij de politie. Hoop voor je dat je er iets aan hebt. Zal haast wel, die mensen zijn ervoor. Idd super lief van je dat je zo voor je buuf zorgt!



Ellen, yesss, ongi weer voorbij! :dance: Dus we kunnen langzaamaan weer voor je gaan duimen? :pray:



Hier is het babykamertje helemaal klaar om ingericht te worden. En da’s maar goed ook, want morgen komen de meubeltjes!!! :dance: Ga straks aan de babywas beginnen, dan kunnen morgen alle kleertjes meteen lekker fris in de kast. :inlove:



xHeske

ik ben pas bij de politie geweest, hetonderzoek is afgerond in zovere het incident is als eenmalig gereporteerd aanwijzingen voor vaker geweld is er niet.

Ik wordt zo gebeld door slachtofferhulp maar weet niet in hoeverre ik daarinmee ga of dat ik via mijn ha me door laat verwijzen naar een psych aangezien ermeer speelt dan alleen dit.

Over 2 week moet ik weer heen.



Wb zus, wendy weet nog van niks, kan ook best zijn dat wel goed afloopt hoor, we wetennog niks verder.



Nou toedels en liefs

ow ja toch nog even, ik had maandag afspraak bij fysio heb ik afgezegt nu, want mijn kameraad belde op ( van die net een baby hebben ) of ik dan hele dag kan oppasssen op hun 2 kleintjes en vrijdags ook leukkkkkkkk



dus euhm leuk vooruitzicht.



erika dus lekker met debebs kamer bezig?

en naar cp? lekker joh, even er tussen uithoe voel je je verder oke?

fijn dat je ilse ge pb hebt ben beneiuwd of we iets horen…



lovely ellen weer nieuwe rondes en kansen meid, gelukkig de ongi voorbij, succes voor je.

Inderdaad niets meer vernomen van ilse.

Laatste bericht dat ze schreef bij de juni mama’s was dat ze ieder moment gebeld kon worden, bericht was van Di 16 Mei 2006, 12:13.

Hoop dat alles goed met haar en het kindje gaat.



Bianca je buurvrouw boft maar met zo buurtje als jouw.

Succes vanmiddag bij de politie.

Jammer dat je vrijdag niet naar de fysio kunt door je werk, maar hopelijk is maandag vroeg genoeg.



Erika lekker dat het behang er bijna af is, haha dan kun je weer beginnen met het aan brengen.

Gelukt nog met het boeken van het weekendje weg?



Ellen heerlijk dat je ongi weer voorbij is, vindt het knap dat jullie nu zo stand punt kunnen innemen.

Ik merk toch op dat veel vrouwen plotseling zwanger waren in de maand dat ze het eigenlijk niet meer verwachte.

Hoop dat het iedereen hier snel mag over komen.



Heske spannend morge de meubeltjes, plaats je wel een foto op het showforum bijvoorbeeld. Ben wel erg nieuwsgierig naar het eindresultaat.



Hier vanmorge toch maar weer ff bij de gyn geweest ivm me harde buiken alles weer onderzocht en zag er nog goed uit.

Weer een opluchting, hij wilt alleen wel kijken hoe het nu zal gaan als ik een weekje niks doe (niet werken ect).

Dus me afdelingshoofd maar weer verblijd met dit nieuws.

hoi



heel lief dat jullie nog aan me gedacht hebben :slight_smile:



Dinsdag ben ik rond 13.00 uur gebeld door de gynocoloog het bleek dat mijn bloed en urine niet goed was.

En ik met spoed naar het ziekenhuis moest komen.

En dat ik dus zwangerschapsvergiftigin heb



Ik ben gelijk opgenomen en werd de hele dag goed in de gaten gehouden moest 24 uur urine in een pot opsparen.

Die is vanochtend door het lab gecontroleert.

Bij 30% eiwitten heb je ernstige zwangerschapsvergiftiging en mag je niet meer naar huis.



Vanochtend had ik 29.9 % en mocht ik toch naar huis na 3 daagjes opname.

Er is me al vertreld als dit zo aanblijft waarschijnlijk met 36 weken het kind gehaald gaat worden.



Maarja iedere arts heeft daar weer iets anders op te vertellen.

Ik mag nu alleen nog maar de hele dag liggen en niks in huis doen en vooral niet druk maken en wordt nu per week bekeken hoe ernstig het is en of beeb ter wereld mag komen.



Maar als ie met 34 weken geboren zou worden zou hij maar 1 dag in de couveuze hoeven als ie zich goed op temperatuur zou houden.

Hij weegt al 2,5 kg dus hij’s groot zat.



Voel me eigenlijk wel heel goed alleen soms misselijk met beeje gaat het super tis alleen mijn lichaam die het niet meer aan kan.

Mijn nieren functioneren nu een stuk slechter en dat wordt nu wekenlijks gecontroleerd.



Ik hoop dat ik nog een paar weekjes thuis mag blijven maarja met een 0,1 % speling op ernstige zwangerschaps verggiftiging en opname en evt. geboorte is niet veel.



Maarja de komende dagen ben ik lekker thuis en ga ik er super van genieten en gezellig weer alles bij houden hier op het forum.

Ilse wat fijn om weer wat van je te vernemen zeg.

Maar is wel ernstig zo te lezen, bij 30% opname en je zit nu al op de 29.9%.

Gelukkig wordt je nu goed in de gaten gehouden, en is je kindje in ieder geval groot genoeg om te komen.

Maar iedere dag extra is er een.

Ik wens je heel veel sterkte toe, doe rustig aan.

En hou ons op de hoogte he.

:-* :-* :-*

He Ilse,



Fijn om weer wat van je te horen meis. Wat een toestand allemaal zeg…

Nou doe lekker rustig aan en laat je thuis maar lekker vertroetelen door man en kids :wink:

En houdt ons op de hoogte.



Groetjes en een dikke knuf :-*



Ellen

Ha Ilse, fijn om wat van je te horen! Zat echt een beetje over je in. Nou ja, niet onterecht dus… Meis, doe het heel rustig aan, denk goed aan jezelf en hou het asjeblieft goed in de gaten. Als je het zelf niet vertrouwt meteen aan de bel trekken bij de gyn hè. Nou ja, dat weet je zelf natuurlijk ook wel. Vind zwangerschapsvergiftiging alleen zoiets akeligs. :frowning: Lieverd, ik duim voor je dat het allemaal goedgaat en dat je beeb dus nog een tijdje mag blijven zitten :pray:



xHeske

ilse fijn van je te lezen, helaas is het nieuws minder meid rustigaan hoor denk goed om jezelf



heel veel liefs biancsa