Augustus 2005 stoppers, deel 9!!!

Fijn wat van je te horen Ilse!!! Spannend dus voor jullie en dan moet je je rustig houden wil dat wel een beetje??

Ik hoop dat de beeb en jij het nog even vol houden want hoe langer hij bij jou blijft hoe beter natuurlijk!



Joepie net het laatste stukkie behang eraf getrokken!!! Morgen gaat Edwin het nieuwe erop plakken!

Het boeken wilde vanmiddag niet… kon alleen telefonisch… vreemd ik probeer het zo nog maar eens, en anders ga ik er een belletje aan wagen, ik heb er nu zelf ook wel veel zin in!!

Natascha wat goed dat je toch bent gegaan!!! Toch weer gerustgesteld, dat is fijn!! Ach en een weekje thuis zitten is ook best fijn!!



Bianca leuk dat je op mag passen! Dat zou ik ook liever doen dan naar fysio gaan!! We zijn trouwens op Thomas zijn nieuwe kamer bezig, de beebs kamer komt daarna. Het moet een stoere peuterkamer worden, beetje met een vissen/ finding nemo thema!!

Ik voel me verder oke ja, dank je wel!! Mijn buik groeit weer net zo snel als bij Thomas wat dus waarschijnlijk in gaat houden dat over een tijdje zelfs mijn positiebroeken knellen, hihihi…

Verder alles zijn gangetje hiero, helemaal nu het met Edwin ook weer super gaat dankzij die spuiten!! Dat is echt een wonderniddel voor hem geweest!! En daar wordt ik ook weer blij van :smiley:



Oh Heske morgen de meubeltjes!! Leuk, leukl, leuk!!! plaats je even een foto? Ik ben aagje hoor!!!



Ellen dus de ongie is weer weg? Nou dat is fijn nu kan je weer voor het echie gaan!! Spannend!

Haha ja die Thomas vind het dan wel best, ik hoop nu alleen dat ik hem niet op ideeen heb gebracht door samen met hem behang te trekken, straks gaat hij in zijn nieuwe kamertje ook weer met frisse moet aan de slag :think:

happy de peppie vor edwin fijn dat dat goed gaat het spuiten en dat ze aanslaan, ben zo blij er voor, zon pijn maakt je ook niet gezelliger er op,



goed zo meid dat alles zijn gangetje gaat, veel fun met het kamertje voor thomas. zet je hem online op zijn site?



ik zal spoedig eens zien daar dat was 2 week trug voor et laatst hihhi



nou toedels mij



weet je wat ik toch zo lief vind, ze hadden een topic vor me geopend, hier op kok, terwijl ik zo veel meer dappere lieve meiden hier vindt, en ieder heeft zijn eigen sores en vervelende dingen, KOK is gewon the best,



nou ik ga even gtst uitzien en csi kijken

morguhhhhhhhhh

Hey goeiemorgen!!!



Erika, super dat die spuiten zo goed helpen. Eindelijk zeg! Kan me wel voorstellen dat jij je dan ook stukken beter voelt!

Haha, zie het al helemaal voor me, Thomas in zijn vers behangen kamertje, lekker aan het scheuren :? :lol:



Bianca, leuk, maandag lekker oppassen. Ja, dan moet die fysio maar even wachten :mrgreen: Enne… leuk dat ze een topic voor je geopend hebben. Ik vind dat je het wel verdient hoor meis. Tuurlijk, er zijn veel mensen bij wie het allemaal niet meezit, maar er zijn er maar weinig die ondanks alles ook zo voor anderen klaar staan.



Yona, goed dat je ff naar de gyn geweest bent, ben je tenminste weer even gerustgesteld. En nu dus lekker een weekje thuisblijven. Ga maar lekker genieten van je vrije tijd, en goed voor jezelf zorgen.



Ilse, hoe is het nu met je?



En Ellen, hoest met jou? Ben je al begonnen met voetballen? Of volgend seizoen pas? (weet niet precies hoe dat zit met zomer- en winterstop, hebben we bij ballet natuurlijk niet…)



Kimzie en Garfield, met jullie alles goed. Garfield, ik heb je uit het lijstje gehaald, omdat je dat vroeg, maar wil niet zeggen dat je niet meer mag meekletsen natuurlijk. Ff voor de zekerheid…

Kimzie, zag in 't lijstje dat je afgelopen weekend NOD had… Meis, ben benieuwd…



Ellen en Bianca, moet ik voor jullie trouwens nog een NOD invullen op 't lijstje? Kweet niet of Ellen al weet hoe haar cyclus nu ongeveer zal zijn hoor, maar voor alle zekerheid… Meiden, ik hoop zo dat we binnenkort lekker met z’n allen zwanger zijn! Of zwanger en mama, want voor Monique (darkangel) komt de uitgerekende datum wel heel dichtbij, en voor Ilse is het ook al zo spannend nu. Hihi, en voor mij stiekem ook best, alleen besef ik dat nog niet altijd.



Nou, tussen 8.00 en 12.00 zouden de meubeltjes bezorgd worden. Ben benieuwd (en héél ongeduldig)! En tuurlijk ga ik 't kamertje straks wel ff showen hoor. Moet alleen tot morgen (op z’n vroegst) wachten, want m’n vriend moet vandaag de hele dag werken en heeft morgen dus pas tijd om de boel in elkaar te zetten. Ben gisteren wel begonnen aan de babywas. Opeens vind ik het leuk om te wassen :? Hahaha. Maar 't is zo schattig, al die kleine kleertjes! Zometeen ga ik de eerste lading kleertjes strijken, en heb er gewoon zin in :mrgreen:



xHeske[/list]

hoi hoi



bedankt voor jullie lieve reacties.



was best bang gister toen ik thuis kwam in hoeverre frans mijn vriend weer alles aan mij over liet.



Mij hij begon goed heeft wat opgeruimd en gestofzuigt en vroeg daarna wat ie nog meer kon doen.



Heb gister wel zelf ff de vaatwasser in geruimd en ga dalijk een klein beetje opruimen en dan weer bank liggen.



Tis wel lastig hoor om niks te doen vooral als je nesteldrang hebt en het huis vies is in mijn ogen.

Tis gewoon een puinhoop en heb momenteel niemand die hier ff kan bij springen naast me vriend dan.



En hij werkt al vanaf 6 uur sóchtends tot 5 uur sávonds in de bouw dus is vaak al moe zat.



Zit ook nog eens met een ander dilemma er bl;ijkt eregister een kat vast gezeten te hebben in ons raam op de slaapkamer die op kantelstand stond. De brandweer en politie is er zelfs bij geweest.



Dus ik gister eerst eens verhaal gehaald bij de buren aangezien wij in het ziekenhuis waren. Vraag aan de buuf welke kat het was wijs mijn 3 poezen aan zegt ze nee het was een rooie



rooie :shock: dat zal wel die kater zijn die al weken op mijn witte poes uit is dies dus naar binnen gekomen en niet weer weg gekunnen en volgens de buuf kon ie gewond zijn.



Maarja frans zij gister luchtig dies alang buiten heb dagen de deur open gehad. Maar vanochtend roept me dochter dat ze een rooie kater achter de schotten op zolder zag weg schieten :shock:

Ik kan daar niet bij met me dikke buik.



Kan toch geen kwaa om tot vanmiddag te wachten of wel ?

Of zou ik de dierenambulance moeten bellen ?

Jaaaaa, de meubeltjes voor de babykamer zijn er!!! :dance: :dance: :dance:



Had alleen bedacht om -heel eigenwijs, want m’n vriend wil het persé niet hebben- alvast de commode in te richten, aangezien die in één stuk geleverd werd. Maar dat plannetjes is mislukt. De bezorgers hebben de commode op z’n zijkant neergezet, en hij is te zwaar om 'm in m’n eentje te kantelen :frowning: Of zal ik m’n zwager ff bellen, of 'ie toevallig thuis is en tijd heeft om te helpen :stuck_out_tongue: Nee, zal ik maar niet doen, dan krijg ik vast ruzie met m’n schatje, en dat moeten we niet hebben. Ik ga gewoon nog maar even verder met babykleertjes wassen en strijken, ook best leuk…



xHeske

Erika super dat het behang er nu af is, vandaag alweer een start aan het nieuwe behang :dance: .

Hoop dat een fijn behangetje is om te behangen succes.

En is het boeken nu gelukt :?:

Wat heerlijk om te lezen dat je met edwin nu een stuk beter gaat met die injecties.



Ilse ik hoop dat je nesteldrang een beetje in toom kunt houden.

Je gezondheid van jouw en je kindje gaat natuurlijk voor alles.

Spannende tijden hoor, wens je heel sterkte toe :-*

Wat vervelend dat er nu een rode kater bij jullie op de zolder is, maar ga jij nu alsjeblieft niet over spullen klimmen.

En bel anders de dieren ambu, en wacht anders maar op je mannetje.



Heske wat fijn dat de meubeltjes gearriveerd zijn, maar laat de meubeltjes nou maar staan zo als ze nu staan.

Want hommeles in de tent is niet wat je nodig hebt nu.

Veel pezier met strijken :shock:



Hier gaat alles goed, gisteren nog veel pijnlijke harde buiken, maar vandaag er nog geen 1 gehad (afkloppen).

Verder weinig te melden hou me rustig.

Nee grrrr boeken is nog steeds niet gelukt, straks nog 1 poging en dan ga ik wel even bellen, want we willen nu echt!!!



Jeetje Ilse dat is ook wat een vreemde kat in je huis… ik zou het eigenlijk niet weten wat je dan moet doen idd de dierenambulance bellen, als hij maar niet je huis onderpiest om zijn teratorium af te bakenen… Succes ermme, dat kan je er nog wel bij hebben…



Heske heb je je zwager nog gebeld?/ Hihi ik was ook zo’n ongeduldige zwangere muts, dat moest dan direct gebeuren… ik snap je dus helemaal!! :smiley:



Bianca kok is idd de best! En jij verdiend je eigen topic hoor!!! Zoals al eens gezegd als jij zwanger bent hangt iedere kok-er de vlag uit!!!



Natascha fijn dat je na 1 dag thuis al zo’n verschil merkt! ik hoop voor je dat het zo blijft, want als het werk alleen het euvel is dat is het natuurlijk zo opgelost door te stoppen!!



Ik ben net met mijn vader en neefje in bataviastad geweest, niet echt wat gekocht alleen wat make-upjes bij de bodyshop en een speelgoedje voor Thomas. Mijn neefje is natuurlijk wel veel vaker bij mijn ouders, maar nooit als mijn moeder er niet is, en die moest werken vandaag… dat zag mijn vader dus niet zo zitten en belde hij mij of ik ook niet wilde komen met Thomas. hihihi leuk hoor, achteraf gezien had Eddie (mijn neefje) net zo goed hier kunnen komen, of ik nou 1 dreumes heb rond lopen of 2, dat maakt ook niet meer uit.



Nou ik ga nog 1 keer center parcs proberen en dan ga ik bellen!!



:-*

hoi



de kat is nog steeds niet gered de dierenambulance wil niet komen omdat ik niet precies weet waar hij zich bevindt.



Plus ze hadden te weinig mankracht :evil:



Mijn dochter heeft hem achter de ketel zien schieten dus ik heb net alles weg gehaald daar maar zag hem niet.

Wel ontbreken er een paar vloerplanken achter de ketel dus hij moet wel daaronder zitten vermoed ik.



Er ligt een verse plas bloed op zolder dus maak me wel zorgen.



Maarja ik kan niet de vloer open breken dus moet nu wel wachten tot frans thuis komt en hem bevrijd.



Ik moest de ambulance maar bellen zodra we hem hadden dan kwamen ze zo snel mogenlijk en dan werd ie naar een dierenarts gebracht zo’n 30 min. hier vandaan.



Ik aangegeven als ie bloed en hij zit er al een paar dagen dan breng ik hem liever zelf naar de dierenkliniek hier in de buurt.



De dierenkliniek gebeld en de sitiatie uitgelegd en hun staan klaar om hem te redden en als de eigenaar hem niet claimt gaat ie naar een asiel waar hij naar een nieuw gezin gaat.



Wat een stress en gedoe zeg ben zo’n dierenvriend dat ik het zo moeilijk vindt om toe te kijken en niks te kunnen doen.



Ga weer liggen wil mezelf en beeb niet in gevaar brengen

He meiden!



Heske leuk!!! Heb je ze bij de babydump gekocht? of ergens anders?

Nou net wat Natascha zegt laat ze nou maar ff staan :wink:

Leuk al die kleine kleertjes…



Hahaha Erika ik zie het al helemaal voor me dat thomas straks ineens zijn eigen behang gaat trekken. Om mama te helpen zeg maar :wink:

Lekker ventje :inlove:



O Ilse het lijkt mee voor jou ook niet makkelijk om nu rustig aan te doen. Is volgens mij voor een vrouw zowiezo niet makkelijk…

Maar goed het gaat om jou en je kindje he en dat is het allerbelangrijkst. Leuke filmpies huren…echt van die vrouwenfilms :mrgreen: :mrgreen:

Of even leuke tijdschriften voor jezelf kopen…

Sterkte in ieder geval :-

Misschien moet je even wat eten neerzetten voor die rooie kat dan komt ie waarschijnlijk vanzelf tevoorschijn. Dan kan het denk ik geen kwaad om te wachten tot frans thuis is…dat bedoelde je toch?



Biancaatje meis alle goed?



Nou hier gaat alles goed hoor. Stuitje heb ik weinig last meer van dus ik ben niet naar de dokter geweest. Voetballen Heske ga ik volgend seizoen pas doen. Een zomerstop nu :wink:

Vanavond naar een bruilofstfeest op Scheveningen :shock: Nou dat wordt wegwaaien!



Mijn mannetje heeft allemaal nieuwe kleertjes voor zichzelf gekocht :inlove: :inlove: . Echt een lekker mannetje :inlove:

Echt zo leuk we zijn alletwee 4 kilo kwijt en ik heb hem voor zijn verjaardag een zonnebank abonnementje gegeven. Iets wat ie eerst helemaal niets vondt maar nu wel lekker vind. Dus af en toe samen naar de zonnebank en volgend jaar samen bij dezelfde club voetballen. Gaat echt gewoon lekker tussen ons en dat voelt echt goed :thumbup:

Hoop dit jaar ook voor het eerst met hem op vakantie te gaan. We hebben het afgelopen jaren heel krap gehad maar hebben ons daar helemaal uitgewerkt en we plukken daar nu echt de vruchten van!

Wij waren echt van die huismussies met een trainingbroekie op de bank maar we ondernemen nu gewoon veel meer…echt super!

Ja ik weet eigenlijk ook niet waarom ik dit allemaal vertel hihi :mrgreen:



Nou ik zal jullie niet langer vervelen :wink:



Dikke kus voor jullie!!!



Kimzie leef je nog? Hoe is het met je meis? En met die kleine pup van je?



:-
:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

Aaaah Ilse arme poes…als ik bij je om de hoek had gewoond had ik je geholpen…hier nog zo’n dierenvriend :wink:

Maar goed meis je kan er nu even niets aan doen omdat je even de handen vol heb aan jezelf…nou je wordt wel getest zeg of je kan blijven liggen :shock: Het is even niet anders je hebt je best gedaan.



Sterkte en blijven liggen he :wink:



:-*

Ellen schreef

Biancaatje meis alle goed?




Nee niet alles, maar er komen leuke dingen aan, laat ik me daar aan vast houden



ik ga dus vanaf maandag oppassen op mijn vriendin haar kinderen, zal wel 1 week zijn, maar toch vindt het heerlijk.



We gaan als even kan zaterdag kaarten regelen voor marco borsato, ik zus en een vriendin gaan dan heen :dance: :dance: in oktober.



En gisteren het gesprek met de politie en de slachtofferhulp heeft me heel goed gedaan, soms is toegeven dat het niet goed met jegaat best goed hihi,echt heeft me goed gedaan en het was even makkelijker nu naar het zwembad te gaan en die moeder en dochter te zien.



Volgende week di even bloed prikken ( ben gisteren verkeerd gegaan, dom dom dom ) en die week er op weer naar mijn ha voor een gesprek.



Nou verder gaat goed, ik geniet nu van wendy, we gaan zo verstoppertje spelen en even naar de buuf om te zien of ik kan helpen ergens mee ( heeft in zkh gelegen)



ZO genoeg over mij,



Heske jje vroeg naar mijn nod, ik denk dat ie zo rond de 18 juni zal zijn. Maar zeker weet ik niet.

Leuk joh dat de meubels er zijn , heerlijk als alles er staat ingericht en al, lijkt me leuk die vooruitzicht, enuh lekker samen doen joh met je mannie,



Erika dus vaakntie boeken , lekker hoor nog even voor de 2e er is, even zo met zinn 3 tjes, hopelijk lukt boeken nog.

Hoe is verder met je?





Ilse doe je wel voorzichtig meid om je zelf en je lichaam denken hoor en anders echt je partner laten doen of samen,



de rest een megakus van mij , allemaal toppertjes,



liefs bianca

Haai!



Ff snel een berichtje tussen het klussen door…



Ilse, hoe is het met die kater afgelopen? Heeft Frans 'm nog weg kunnen halen? En wassie erg gewond? En hoe is het met jou nu?



Ellen, lekker dat je mannetje en jij nu zo van het leven genieten. Nou kan thuis op de bank natuurlijk ook heel gezellig zijn, als je je er zelf maar goed bij voelt. Maar iig leuk dat jullie zoveel ondernemen nu.



Bianca, fijn dat het gesprek met politie en slachtofferhulp je zo goed heeft gedaan. Kan nooit kwaad om alles van je af te praten hè. Ow, en wat gaaf, kaarten voor Marco! Ben benieuwd of het gelukt is!



Nou, de babykamer schiet al lekker op. Ik was vreselijk eigenwijs gisteren, en heb de commode toch in m’n eentje op z’n pootjes gezet, de laden in elkaar gezet en de eerste spulletjes erin gelegd. :oops: Kon het gewoon niet laten. Gelukkig is het goed gegaan, geen vloer, commode, muur of zwangere vrouw beschadigd :wink: En m’n vriend kreeg toch ook een beetje de kriebels toen hij thuis kwam, dus we hebben gisterenavond de kast ook nog in elkaar gezet. Ziet er nu al super leuk uit! Straks ff wat laatste dingetjes afmaken, en de planken schilderen. Die planken kunnen we dan morgen ophangen en als dan alle kleine spulletjes een plaatsje hebben is het klaar! We gaan ook de box vast in elkaar zetten, die staat dan ook zolang in de babykamer. Zo leuk allemaal. Maar ik zal morgen ff foto’s maken en plaatsen, dan kunnen jullie het ook bewonderen :mrgreen:



xHeske

Hoi meiden,



Heske, het is goed hoor dat je me uit het lijstje hebt gehaald. Ik heb het nu even gigantisch druk met mijn studie, dus vandaar dat jullie nu helemaal even weinig van me horen. Staat de commode al, hihi?!

Ilse, vervelend die zw. vergiftiging, helemaal als je dan rustig aan moet doen en er spelen zich thuis van die perikelen af :wink: Sterkte ermee in ieder geval.

Erika, lekker inderdaad: nog even naar center parcs. Mijn ouders zitten in juni in Parijs en misschien wil ik dan wel naar eurodisney ofzo, ook even een weekendje ertussen uit. Center parcs doen we meestal twee keer per jaar, met familie of met een groep vrienden. Ik vind het altijd wel leuk!

Natascha, bij jou gaat het nu gelukkig allemaal weer wat stabieler hè?!

Ik ga maar eens douchen en dan weer achter de boeken :cry:



Groetjes,

Garfield

ja we hebben kaarten voor marco,



kus meiden,



:-* :-*

hoi hoi



door dat ik veel lig ben ik nu wat minder actief op het forum :slight_smile:



Zal jullie vertellen hoe het afgelopen is met de rooie kater.



Heb zelf naar hem gezocht kan moeilijk een beetje dood laten bloeden toch? maar hij zat onder de vloer en een vloer open breken lukt me gewoon echt niet.



Dus toen frans thuis kwam is ie gelijk gaan zoeken en heeft de vleor gedeeltelijk open gerbroken om hem te redden.

Ik de kooi open gehouden en hupakee in de kattenkooi mee naar de dierenarts.



Op het eerste gezicht viel het reuze mee met hem hij zag er vies en verwildert uit maarja als je al 3 dagen onder een vloer zit met pijn dan zie je er ook niet te best uit.

Maar hij had geen bloed dus dat was een pak van me hart.



We zijn direct naar de dierenkliniek gereden en we mochten erbij zijn toen huij onderzocht werd. Toen ze hem uit de kooi haalden zagen we gelijk dat het helemaal niet goed zat met hem.



Hij kon zijn achterpoten niet gebruiken en was verlamd.

Ze heeft gekeken met pijnprikkels of er nog leven in zijn achterlijf zat maar het was hopenloos.



Het blijkt het kantelraamsyndroom te zijn gebeurt schijnbaar zo vaak dat katten vast zitten tussen een raam en dan alles afgeknelt komt te zitten en wie weet hoe lang hij tussen het raam heeft gezeten :cry:



Dus frans is er ff bij gebleven toen ze hem in lieten slapen ik ben naar de wachtkamer gelopen. Tis niet mijn kat maar toch was het erg emotioneel het was een erg mooie kater en dit gun je geen enkel beest.



Hij’s nu uit zijn leiden verlost, toen hij dood was liet hij zijn urine lopen bleek vol bloed te zitten dus hij was inwendig ook helemaal beschadigt.

Ben blij dat we hem toch hebben kunnen helpen tis jammer dat het zo afgelopen is.



Met mij gaat het goed probeer zoveel mogenlijk te rusten maarja tis lastiger dan het lijkt. De kids vragen veel aandacht en me huis moet nog veel gebeuren.



Maarja frans doet echt heel erg zijn best en vraag van de week toch extra hulp aan bij schoonmoeders want het idee dat ik binnen enkele weken een baby mee naar huis neem in zo’n zooi.



Klinkt erger dan het is hoor maar tis stoffig en door me nesteldrang is het gewoon niet goed genoeg :slight_smile:



alvast fijn weekend

och jee arme poes gelukkig uit zijn lijden,maar het raakt je zo diep dan he?

houd je de nesteldrang wat in bedwang meid denk om jezelf hoor, succes met de komende tijd en knuf van mij



:-*

Ach gos, die arme kat :frowning: Jeetje Ilse, dat is wel rot zeg, het arme beessie. :cry: Bah, niet zo’n lekker begin geweest van jouw weekend dus. Hoe is het nu verder met je? Wanneer moet je weer op controle? Oh, ik hoop zo voor je dat die kleine nog even mag blijven zitten. :pray:



Garfield, vind het wel leuk om zo nu en dat wat van je te horen hoor :smiley: Succes met je studie! M’n zusje heeft het er nu ook zo mega druk mee. Stageverslag, scriptie, tentamens…



Hoe is het verder met iedereen?



De babykamer is zo goed als af. We moeten wel nog wat planken ophangen, en wat accessoires neerzetten/ophangen enzo. Het leukste werk eigenlijk :smiley: Maarre… het is nu al zo mooi geworden! Zal zometeen ff foto’s plaatsen bij 't showforum, dan kunnen jullie ook ff meegenieten :wink:



xHeske

Zal ook weer ff reageren na het weekend :!:



Erika is het nu gelukt met het boeken van het het weekendje weg :?:

Las dat de kamer van Thomas al flink voordere, willen foto’s :!: :!: :!:



Ellen fijn dat je nu een stuk minder last hebt van je stuitje, mocht ook wel eens tijd worden.

Hebt er behorlijke smakert gemaakt.

Hoe was het bruiloftsfeest, niet weg gewaaaid :?:

Lekker hoor zo zonnebankje, moet eerlijk bekennen dat we er 1 hebben staan.

Maar sinds we hier wonen nu ruim een jaar ben ik er pas 1 keer onder geweest :oops:



Bianca oww wat gezellie oppassen, je zult vandaag wel je handen er aan vol hebben.

Veel plezier in iedergeval :!:

En kaarten voor Marco Borsato weten te scoren, hoorde er veel over op de radio dat het erg hectische was gegaan, alle computers konden het niet meer aan.

Fijn dat het gesprek bij slachtofferhulp je goed heeft gedaan, lekker van je afpraten hoor!



Oww owww die Heske toch het toch niet kunnen laten om weer te gaan tillen :naughty:

Heb je kamertje gezien is echt een plaatje geworden, toppie :!:



Garfield lekker hoor een lekker in juni naar euro Disney, wij gaan er ook naar toe in Dec stond al gepland voor de zwangerschap.

Ach gelukkig is de kleine dan alweer ruim 3 maanden.



Ilse hou je maar rustig hoor :!: Je moet nog ff de beeb in buik houden.

Hoe gaat het nu met je :?:

Ach wat zeilig voor die poes zeg, gelukkig is hij nu wel uit z’n lijden verlost :!:

Maar het doet je nartuurlijk altijd wat.



Hier gaat alles wel goed, weinig harde buiken gehad van het weekend daar ben ik wel heel erg blij mee.

Buikie voelt wel contstant strak aan dus denk dat ik weer een groei spuurt krijg.

Vrijdag ook een telefoontje gehad komen 3 Juni de kinderkamer bezorgen :dance:

Vanavond voor het eerst naar de cursus samen bevallen, hoop dat een beetje leuke groep is.

Hier eigelijk niets nieuws onder de zon…Nog steeds geen goed nieuws…En we hobbelen wat door enzo. Vriend zit nu in de ziektewet… Dus daar ook druk mee enzo…



Is lang verhaal…ongeluk gehad 8 jaar geleden, en nu weer heel veel last van. We zijn vandaag bij huisarts geweest, 3 maal daags 600 mg pijnstilling. Dus gaat weer lekker hier zo.



En ja nu kunnen we nergens heen…dus maken we ook niet zoveel mee om over te vertellen :slight_smile:



Ik lees af en toe een beetje mee…maar niet veel meer…ik was totaal geobsedeerd om zwanger te raken…dus vandaar wat afstand…Maak ik lees stiekem mee dus ik ben er wel :wink:



Succes allemaal!