Augustus 2005 stoppers, deel 9!!!

hoi hoi



ik zal vanaf vandaag wer gaan proberen op iedereen te gaan reageren



Gisteren zijn me moeder en oma vanuit limburg over gekomen voor 1 dag. Ze hebben heel veel bij gewerkt in me huisje ik dus helemaal blij.



Had zondag al zo’n emo dag het was een rommeltje en heb nesteldrang en de beeb kan ieder moment gehaald worden en die moet ik dan in dit huis verwelkomen.



Maar vriendlief doet ontzettend zijn best mag niks van hem doen stuurt me constand naar de bank.

Zoals ik al eens vertelde is hij enigst kind en heeft nooit niks hoeven doen nouw hij doet nu echt alles en ik hoef er niet eens om te zeuren



Op een volle wasmand na is alles redelijk netjes en mag beeb volgende week al komen van mij.

Voel me redelijk maar begin het wel beu te worden ben blij als ik me manneke eindelijk mag bewonderen en dat we mogen gaan genieten van ons compleet gezinnetje.



Wie weet zeg ik dan pffff had ik maar meer genoten van de dagen dat ik nog nachtrust had



Maarja alles hier oke morge naar de gyno en wil nu gewoon antwoorden, als ik moet blijven is frans tot en met zondag bij de kids dus das al fijn.

En oma bood ook aan een paar dagen te komen.



En ik ga de gyno ook vertellen hoe moeizaam het is kwa hulp en opvang voor mijn kids vooral door hun speciale zorg.

Maar verwacht zelf wel dat het 36 of 37 weken wordt.



Twijfel wel of het niet juist egoistisch is van mij om te willen dat beeb een maand te vroeg komt ?





tot vanmiddag

Kimzie wat fijn om weer wat van je te lezen, jeetje zeg je mannetje thuis in de ziektewet zeg :!:

Kunnen ze verder nog wat voor hem doen behalve pijnbestrijding :?:

Wat voor klachten heeft tie :?:

Hoop dat hij zich snel wat beter voelt, sterkte :!:

En lekker stiekem mee lezen hoor, doen waar je jezelf het beste bij voelt :!:



Ilse hoe bedoel je egoistisch, de artsen houden je in de gaten ivm zwangerschapsvergifftiging. Das niet niks hoor!

Ze halen het kindje echt niet eerder dan nodig is.

Ze doen juist wat het beste voor jouw en kindje is.

Heerlijk dat je man zoveel voor je doet thuis, en zo heerlijk oplet op jouw.

Heel veel succes morge bij de gyn, en ik hoop dat je dan weer voor een paar dagjes naar huis mag!



Hier gaat alles goed, gister avond voor de eerste keer samenbevallen.

Leek me een leuke groep mensen.

Intotaal 5 stellen, varierend van 24 tot 31 weken in de zwangerschap.

Vanmorge weer contact gehad met de gyn, en mag nu halve dagen gaan werken op arbeidstherapeutische basis.

Ik ben hier erg blij mee kan ik toch weer wat nuttigs gaan doen.

He meiden!!



Natascha lekker dat het nu goed gaat nu je thuis zat!!! Dat is toch het belangrijkste he, dat het goed gaat met jou en de beeb!! En op therapeutische babis kan je in je eigen tempo werken he!

Leuk dat 3 juni de kamer wordt gebracht, dat is al snel!! Kan je nu nog wel wachten??

Dus de eerste keer cursus gehad? 5 stellen dat is net eengezellig groepje!



Ilse heerlijk zo’n vriend! Lief van hem hoor!! Lekker gevoel dat je r klaar voor bent, of niet! Spannend hoor dat het elk moment kan gaan gebeuren.

Die arme kat zeg… jullie hebben in ieder geval alles voor hem gedaan, meer kan je dan ook niet oden, maar het is altijd zielig als zo’n beestje dood gaat…



Kimzie leuk van je te horen weer! Beterschap voor je vriend, is de last tijdelijk of kunnen ze daar niets over zeggen?

Ik hoop snel goed nieuwes over jou te joren! Ik blijf voor je duimen hoor!!



Heske zal zo even je kamertje gaan bekijken!!



Bianca gaaf hoor kaartjes voor Marco!!!

Wij hebben kaartjes voor Robbie Williams, maar we gaan niet, ik zie het echt niet zitten om tegen die tijd nog zollang te staan en in die drukte enzo… ik wacht dus wel op de dvd… wel jammer want was heel graag gegaan maar ja…



Garfield dus druk aan de studie? Euro disney is idd ook eg leuk!!! Als de kids straks wat ouder zijn gaan we daar ook zeker een keer met ze heen!!



Joehoe, het boeken is gelukt, niet via internet ik heb maar gebeld, en natuurlijk was het huisje wat wij wilden toen al weg, maar nu zitten we alsnog in een huisje vlak bij het centrum, want deze zwanger muts heeft geen zin om elke keer een kwartier te lopen als we naar het centrum willen. We gaan met mijn zwager en schoomzusje, leuk!!! Ik heb nu wel zin hoor, lekker zwemmen met Thomas enzo!!!

Verder is Thomas zijn kamer zo goed als af nu, donderdag gaan zijn meubeltjes erin en tot die tijd breng ik elke dag smaen met Thomas iets van zijn kamer die kant op zo kan hij langzaam wennen, al heb ik het idee dat dat niet nodig is, hij is nu al stapelgek op die kamer… :inlove:

Als zij eubeltjes er ook staan zal ik even een foto maken, nu is het alleen een mooi behnagen kamer met leuke gordijnen en een hele leuke erkerbank!!! Het si echt de mooiste kamer in het huis nu!!! Maar de babykamer moet nog en die wordt vast net zo mooi, anders krijgen de jongens later ruzie over de kamers :mrgreen:

oh wat zonde, watjammerdat je niet naar robbie gaat, is ook zo gaaaaf jogh



we zitten hier te knutsel even dus kort antwoord hihi ,



wendy maakt een kaart voor buuf we gaan vaanf op ziekenbezoek in zkh, het ging niet goed met der,



ik zal straks uitgebreider reageren,

Hai hai,



Yona, fijn dat de harde buiken wat minder worden! Wat je zegt over zo’n strak gespannen buik, dat heb ik nu ook al een paar dagen. Had ik op vakantie ook, en toen had de beeb idd een mega groeispurt gehad, dus ben benieuwd! Mag donderdag weer naar de vk, dus dan hoor ik het wel… En 3 juni komt bij jou dus de babykamer. Leuk!!! Ook wel ff showen dan hè!

En samen bevallen was leuk dus? Ik ben nu een aantal keer naar zwangerschapsyoga geweest, en vind het ook echt wel leuk. Alleen al om tussen al die andere zwangere meiden te zitten en ervaringen uit te wisselen. En samen naar de bevalling toe te leven.

Succes met werken meid, maar doe je wel rustig aan? Goed op jezelf letten hè!



Kimzie, wat rot dat je vriend in de ziektewet zit. Sterkte ermee meis. Hoop stiekem wel dat je snel goed nieuws hebt hoor, maar 't is goed van je dat je probeert wat minder geobsedeerd met het zwanger worden bezig te zijn. Lijkt toch steeds het beste te werken…



Ilse, succes morgen bij de gyn. Ben benieuwd hoor meis, wat hij te zeggen heeft!



Erika, wat goed dat het boeken gelukt is. Lekker hoor, er even tussenuit. Wanneer ga je?

Ben benieuwd naar de foto’s van Thomas z’n kamer! Wel fijn dat hij er zo enthousiast over is, dan zal de overgang vast goed gaan. En dan straks lekker aan de babykamer beginnen. :dance:



Bianca, knutsel-ze en beterschap voor je buuf!



Ik heb 'n lui dagje vandaag. M’n vriend moet weer de hele middag + avond werken en ik heb weinig te doen. Beetje aan m’n afstudeerscriptie werken, maar verder… Net al ff hier in de wijk naar het winkelcentrumpje geweest op zoek naar manden voor in de babykamer, voor speelgoed enzo, maar nix leuks kunnen vinden. Maar ja, zijn ook maar weinig winkels hier, zal er toch voor naar het ‘grote’ winkelcentrum moeten. Komt binnenkort wel, nu ff geen zin om dat hele eind te fietsen, met dit rotweer.



xHeske

Het is idd rotweer heske… bah… ik las net mijn stukje terug, maar wat een schrijffouten heb ik gemaakt, ben haast geneigd om de fouten er even uit te halen, hihi, maar dat doe ik niet.



Ik heb ook een thuisdag vanmiddag, al moet ik nog wel even eten halen voor vanavond. Maar er kan elk moment een pakket bezorgd worden met t-shirts die Edwin vanavond perse moet hebben, want ze moeten donderdagochtend klaar zijn en ze moeten nog gedrukt worden en alles. Gisteren zijn ze ook al aan de deur geweest, maar toen was ik werken. Ipv dat ze het dan even bij de buren brengen, nemen ze het weer mee… Nou ja… vandaag nieuwe ronde nieuwe kansen.

Vanmorgen even bij mijn ouders geweest, voor een bakkie en een taartje! Ze zijn vandaag 31 jaar getrouwd dus dan gaan we er altijd even heen met een mooie bos bloemen.



Vanavond weer csi, met H. speciaal voor Bianca!!! En daarna Grey’s anatomy!! Dat is mijn tv-avond de dinsdagavond!!!

He meiden!



Wat gaan jullie weer snel!



Nou Ilse ik ben benieuwd de laatste weekies voor jou gaan lopen meid. En lief van Frans dat ie zo goed voor je zorgt :thumbup:



Heske ik heb je kamertje gezien hoor! Echt super leuk! Mooie kleurtjes en mooie witte meubeltjes…



Natas lekker halve dagen werken. Even wat meer tijd voor jou en je beeb! En lekker uitkijken naar 3 juni :!:



Kimzie sterkte met je vriendje…



Bianca mooie kaart geworden voor de buuf?



Zo Erika dus Thomas zijn kamertje is bijna klaar. Ik ben wel benieuwd naar het eindresultaat :!:



Nou hier alles rustig. Bruiloft was gezellig alleen aardig stormpie op Scheveningen…Verder verjaardag van mijn paps gevierd en zondag lekker filmpies gekeken met m’n mannetje. Toen was het weekend weer voorbij en nu ben ik me aan het voorbereiden op mijn examen van volgende week dinsdag. Ik heb echt een hekel aan leren maar ik moet mezelf even aanpakken he!

Verder weinig te vertellen…



Dus ik stop maar weer eens!



Fijne dag meiden!



Groetjes



Ellen

Vanavond weer csi, met H. speciaal voor Bianca!!!


:dance: :dance: :dance: :dance:

jaaaaa met shippies :drool: :drool:

:lol: :lol: :lol:



Ellen, ook al druk aan het leren dus… succes meid!!!



Erika, gefeliciteerd met je ouders!



Ik heb net gewoon 2 uur lang héérlijk geslapen! Zo gek, de babykamer is af en ik slaap opeens weer. Wel lekker hoor, want ik had de laatste tijd echt last van slapeloosheid, maar was wel continu vreselijk moe. Voel me nu spontaan weer een beetje mens :smiley:



Dinsdag is idd een lekkere tv-avond. M’n vriend heeft dan meestal koopavond, dus dat komt goed uit, de afstandbediening is helemaal van mij! :dance:



xHeske

Damens wat is er in een paar uur tijd weer een hoop geschreven, alleen om dat feit is halve dagen werken al nodig :wink:



Erika is zeker een een leuk groepje met samen bevallen :!:

En dat wachten lijkt nu wel eindeloos, ach nog anderhalve week is toch eigenlijk niks.

Jammer dat je niet naar het concert kunt van Robbie Williams, zou het nu ook niet snel meer doen hoor :!:

Heb je wel de kaarten weten door te verkopen :?:

Spannend hoor voor Thomas donderdag naar ze nieuwe kamer :!:

Ben benieuwd hoe hij het gaat vinden straks het eerste nachtje slapen in z’n nieuwe kamer. Zet je de foto nog hier op KOK :?:

Super er nog ff lekker tussen uit.

Gefeliciteerd met 31 jarig huwelijksdag van je ouder, wat een tijd zeg :!:



Bianca en is het kunstwerkje van Wendy mooi geworden, heeft de buuf het kaartje al ontvangen :?:

Veel plezier van met je tv avond :mrgreen:



MMM Heske hier is het vandaag wel droog gebleven das weer een mazzeltje, maar wel erg fris.

Ook druk bezig met je eind afstudeerscriptie, hebt er nu wel al tijd voor als vriend lief moet werken.

En er lekker aan toe geven hoor je lichaam geeft het vanzelf aan :!:



Ellen succes met studeren, nog ff blokken en dan komt het eind resultaat in zicht :dance:



MMm hele koelkast staat vol met eten vooral gezond en wat wil ik weer eten patatjes.

Man lief heeft er maar weer aan toe gegeven, dus hebben heerlijk patatjes gehaald :eh:

Hey Yona, lekker gegeten gisteren? Ik heb een pizza in de over gegooid. Ook zo heerlijk ‘gezond’ :wink:



Op dit moment is een halvegare aannemer bezig een enorm gat in ons dak te maken :shock: We krijgen EINDELIJK de langverwachte dakkapel!!! Ben zo benieuwd naar het resultaat!



xHeske

Heske wat spannend zeg, plaats je een foto van als het klaar is :?:

Ook nog een foto genomen voordat het gat in het dak zat :?:

Hoop dat het droog blijft, hangen hier donker wolken :frowning:

Zal zo ff wat foto’s maken. We hebben iig wel foto’s van een gatloos dak. De aannemer heeft net een flinke stortbui over zich heen gekregen. Maar hij zit er niet zo mee, geloof ik, is vast niet de eerste keer. Gelukkig hebben we al onze spullen die nog op zolder stonden goed afgedekt met een groot zeil. De vloerbedekking is zeiknat, maar die moet toch vervangen worden. Komt goed dus!



xHeske

Heske leuk hoor een nieuwe dakkappel!! Dat zal een boel extra ruimte geven!! Wel even zooi, maar dan… zoiets doen ze in 1 dag toch??



Het hoost hier ook flink, had vanmorgen het leuke idee om naar de kinderboerderij te gaan, maar toch maar niet gedaan… heb toen maar een neiwue zomerjas voor Thomas gehaald.

Ook nog bij de ha geweest vanmorgen en alles was weer goed met mij en de beeb! Ik was 2 kilo… afgevallen… dat is toch heel apart, nou ja. Zij maakte zich er niet druk om want de beeb groeide goed, dus dan maak ik me ook geen zorgen!! Omdat het allemaal zo goed gaat hoef ik pas weer over 4 weken! Vlak voor center parcs.



Natascha mijn schoonzusje wil de kaartjes wel hebben voor 2 vriendinnen van haar, en anders had ik nog 2 collega’s die ze ook wel wilden. Foto van Thomas zijn kamer komt als alle spulletjes er staan! Nu staat er alleen nog maar wat speelgoed en zijn aankleedkussen heb ik die kant al op gedaan! Morgen waarschijnlijk naar de ikea voor leuke accessoires, hij moet nog een lamp en dat soort dingen!



Bianca genoten van CSi?? Leuk he dat hij verliefd is, alleen dan weer een domper dat ze ernstig ziek is…



Ellen hoe gaat het met je studie? Waarvoor moet je examen doen?

hoi hoi



een berichtje van mij :dance:



ik mocht weer naar huis.



Maa was wel een beetje teleurgesteld in de arts heb dik 1,2 uur zitten wachten en dan ben je eindelijk aan de beurt sta je binnen 2 min. weer buiten.



En ook de opmerking die die maakte vondt ik een beetje raar.



hij zei: opname hangt als een zwaard van damocles boven jouw hoofd.



als of ik dat niet wist :wall:



Me urine was hetzelfde en moest nu bij ieder klachtje gelijk bellen.

Hij gaf aan bij me vraag inleiding dat ie tot 37 weken probeeerde te rekken.



En 37 weken vindt ik prima hoor maar als ik me dan nog steeds zo voel als nu dan hoop ik dat het niet later wordt dan 37 weken.



ik ga weer lekker op de bank liggen anders wordt frans zo weer boos hij’s zo beschermend mag nog maar amper lopen :oops:



fijne woensdagavond allemaal

goedemorgen meiden,



ik moet zowerken ben nog even aan bijlezen,

ik reageer vanmiddag wel even uitgebreidt,



ow erika ja csi was weer leuk er komt echt weer eeen mooi verhallijnin daar hou ik wel van, wel triest idd voor H dat ie zo een meiske treft.



WE hebben trouwens bij mijn zus gezien, die avond zijn we bij mijn buuf in zkh geweest op bezoek en van daaruit bij zus langs, komen we niet zo vak, dus wel gezellig.

goede vroegemorguh.



zo wendy en ik zitten in de kamer, we zijn vaanaf 3.15 wakker aangezien wendy benauwd heeft en hoest, heb der bij ons op de kamer gehad, op zich gaat wel.

Steeds als ze hier is is ze benauwd ws toch reactie op jimmie ms.



maar goed langer op bed liggen was ookniet fijn.



Dus zo eten en dan naar huis en dan even pufjes nemen, en dan moeten we oppassen bij mijn vriendin hihi ,

Goeiemorgen!



Bianca, de uurtjes slaap die jij gemist hebt, heb ik ingehaald hoor. Heb heerlijk tot 9.15 uur uitgeslapen! Slaap tegenwoordig steeds 's middags een uurtje, maar de afgelopen 2 dagen is dat erbij ingeschoten, dus ik was echt heel erg moe.

Anyway… rot dat Wendy zo’n last van benauwdheid heeft. Hoop dat de pufjes een beetje helpen. En dan veel plezier met oppassen vandaag! Hoe bevalt het werken nu eigenlijk?



Ilse, je weet dus eigenlijk nog niet veel meer dan de vorige keer, of wel. Rot die onzekerheid. Maar 37 weken zou wel mooi zijn natuurlijk. Dan is je mannetje als het goed is groot genoeg en kan hij zonder problemen geboren worden. En dan hoef jij iig niet tot 40 weken of langer met dat onzekere gevoel rond te lopen.



Erika, fijn dat alles goed gaat met de beeb! Wordt jij bij elke controle gewogen dan? Ik dus niet… Omdat je eigen gewicht dus niet echt belangrijk is als de beeb het maar goed doet. Ik ben inmiddels al 10 kilo aangekomen :shock: en da’s voor een ex-anorexiaatje (om het zo maar even te noemen) best even slikken. Maar ja, ik hoef ook nog maar 2 maanden, dus het zal allemaal wel goedkomen. En zo niet, ach ik heb het er allemaal graag voor over! Dan word ik gewoon een gezellige 'big mama :lol: '(of fanatiek lid van de sportschool :wink: )



En de dakkapel zit erop hoor! Dat doen ze idd in 1 dag tijd. De aannemer heeft wel een flinke plensbui over zich heen gehad, en het was een secuur werkje om met die harde wind (leek 's morgens mee te vallen, maar uiteindelijk was het toch wel windkracht 5 of 6 hier) die dakkapel netjes op het dak te plaatsen. Nu moeten we de boel nog afwerken. We hebben er bewust voor gekozen om wat geld te besparen door alleen de ruwe dakkapel te laten plaatsen, en de afwerking zelf te doen. M’n vriend vindt het leuk om te klussen en is ook best handig. Gisteren hebben we de zijkanten en het plafond al afgetimmerd met gipsplaten, en alle kieren en gaten weggewerkt. Nu moet er nog een vensterbank op, en alles moet geschilderd worden. Ook de buitenkant van de kozijnen :? Da’s wel hard nodig met al die regen, maar het waait steeds zo hard dat ik eigenlijk niet wil dat mijn vriend nu het dak op gaat. En tja, schilderen in de regen is ook geen succes natuurlijk…



Maar goed, ik zal vanmiddag even een fotootje plaatsen van hoe de zolder was, en hoe 'ie nu is, en dan natuurlijk nog een update als 'ie straks helemaal klaar is. Want 't is een behoorlijk metamorfose hoor!



xHeske

Poeh he kort nachtje Bianca! Zielig he als die kleintje zo benauwd of ziek zijn…

Hoe was het oppassen?



Ilse fijn dat je weer naar huis mocht, nog 1 week en 6 dagen en dan zijn er 37 weken voorbij! Dat is wel een beetje magische grens he! Ik hoop dat je het red als je je zo blijft voelen! Lief hoor zo’n man die zo bezorgd !! Laat je maar lekker verwennen!!



Heske Ja ik wordt bij elke controle gewogen, maar alleen als ikd at zelf wil hoor, het hoeft niet. Bij Thomas ben ik er bij de 20 kilo mee opgehouden, toen vond ik het wel best en hoefde ik het verder niet meer te weten :mrgreen: Nu dus nog maar 8 kilo en dat is voor mijn doen weinig vergeleken met de vorige keer!!

Jij 10 kilo is ook netjes, maar kan me idd voorstellen dat dat als ex-anorexiatje heel erg veel lijkt!! Ik vind je er nog steeds superslank uit zien. Bij ons bij de aug-mama’s is er 1 al 16 kilo aangekomen, maar als ik foto’s van haar zie weet ik niet waar die 16 kilo zitten.

Arme aannemer, met die plensbui, hihi…Ben benieuwd hoe het eruit ziet!!



Ik zal morgen een foto maken van Thomas zijn nieuwe kamer hij is nu zo goed als af! Alleen nog een lamp, die hebben we gisteren bij de ikea gekocht, maar ik heb de verkeerde doos gepakt… nu hebben we dus een vlinderlamp ipv een vissenlamp. Die moet dus even geruild worden en dan neemt hub direct een salontafel mee, want we zijn ondertuseen ook in de woonkamer begonnen, ja als we eenmaal beginnen hier… Het dressoir is weg en we hebben nu een open kast die aan de muur vast zit met en plank erboven. Heel mooi!!! Maar nu past de salontafel er niet meer bij… Ach en zo blijven we bezig, hihi…

hallo lieve meiden,



tjee lange dag idd, vanaf 2 uur wakker en in de weer met wendy om half 8 oppassen, en daarna bij de ha geweest en toen winkelen, we hebben een homtraienr gekocht en andre broeken,



mijn bloed was prima, niks aan de hand mee,



woensdag heb ik afspraak met mijn eig ha, kan dan praten of ik evt hulp wil, wat en hoe.



:-*