Augustus 2005 stoppers, deel 9!!!

erika beetje laat maar nog gefeli met je ouders hun trouwdag, was het gezellig?

kamertje van thomas is gaaf geworden,maar ik heb je een pb gestuurd al er over, k zag em vanmorgen elders staan nl :thumbup: tof kamertje hoor.



ellen,de kaart voor buuf van wendy was tof geworden, heeft ze veel werk op ehad, buuf is al weer zkh uit en in geweest nu weer thuis maar nog niet helemaal 100%,



HOE IS HET VERDER MET JE?



heske ook mooie kamertje, stond in showforum, wel erg mooi de spullen, straks als die kleine er is, helemaal toppie.



HOE IS HET MET DE DAKKAPEL VERBOUWING, GAAT ALLES NAAR WENS? zeker nog veel nawerk nu ie klaar is , en buiten verven wordt et em nu niet he/



ilse hoe is et met jou geneklachtennog weer gehad, goed in de agten houden hoor meid.



nou toedeloe meiden ik ga even eten ,



doei

Ha meiden, hier ook weer eens een berichtje van mij!



Met de afwerking van de dakkapel gaat alles prima, schiet al aardig op! Maar voor een goede voor- en na-fotoreportage is het nog te vroeg hoor, dat zal ik wel ff doen als 't helemaal af is. In ieder geval zijn wel helemaal klaar met aftimmeren, het plafond is gestuct, de zijkanten zijn behangen met glasvezelbehang, en geschilderd, en alles staat in de grondverf. Nu nog aflakken, nieuwe vloerbedekking en dan inrichten!



En gisteren hebben we de planken opgehangen in de babykamer, dus ik kon weer in de weer met alle kleine frutselspulletjes :smiley: 't Is zo’n gezellig kamertje nu. Binnenkort krijg ik schilderijtjes, die is mijn moeder nu aan het maken. Als die hangen dan zal ik nog eens wat foto’s maken van het eindresultaat.



Met mij gaat het verder ff wat minder. Heb een enorme dip gehad afgelopen zaterdag. Ben de bemoeienissen van m’n schoonmoeder even helemaal spuugzat. Ze bedoelt het goed, maar ik ben zo bang dat ze na de bevalling hier de touwtjes in handen gaat nemen. Dat probeert ze nu al af en toe, weet alles beter, en weet vooral precies te vertellen wat ik wel en niet kan en wil. GRRR!!! :evil: :evil: :evil: Daarnaast mis ik mijn eigen ouders en m’n zusjes ff heel erg. Die wonen namelijk niet bepaald om de hoek… helemaal in het oosten van Brabant, en m’n oudste zusje zelfs in Limburg. Heb ze nu een maand niet gezien, en de laatste keer dat ik ze zag was de hele familie (ooms en tantes enzo) er, dus heb ik ze nog amper gesproken. De keer daarvoor was met Pasen… Terwijl er nu zoveel gebeurt in mijn leventje. Wil het allemaal zo graag met ze delen. Maar tot nu toe mail ik ze iedere 3 weken nieuwe buikfoto’s, en ook de babykamer kennen ze alleen nog maar van foto’s. Niet leuk :cry: Maar morgen ga ik even bij ze langs. Zie ze dan maar 1 1/2 uur, maar dan is m’n oudste zusje er ook, en daarna ga ik nog ff bij ballet langs. Wie weet kan ik er dan weer een beetje tegenaan.



Pfff, lang verhaal weer… sorry voor mijn depri gedoe, maar moet het af en toe ff kwijt.



xHeske

Ow ja, Erika, ik ben héél benieuwd naar de foto’s, maar kan ze nergens vinden :frowning: Waar oh waar???

Hahaha meiden allemaal kok aan het afspeuren voor de foto’s?/ ik plaats ze hier ook gewoon hoor, alleen even wat later want we zijn weer eens zo druk geweest de afgelopen dagen ben bijna niet hierboven geweest, behalve dan om de wasmachine te vullen en te legen… Maar nu weer alle tijd!!! Dus hieronder volgen ze!!!



Ja Heske dat kan ik me helemaal voorstellen dat dat heel vervelend is als je familie zover weg is… En dat van je schoonmoeder, daar was ik ook wel ‘bang’ voor. De mijne wil ook graag dat alles op haar manier gebeurd en helaas voor haar is haar manier niet de mijne. Voor Thomas ging ik er nooit zo tegenin, maar de moederoergevoelens die in mij los kwamen toen Thomas er eenmaal was hebben haar totaal geen ruimte gegeven om haar zin door te drijven. Ik accepteerde het gewoon niet en zei dat direct (wat ik anders niet zo doen) waardoor ze geen kans had en nu gaat het goed. Als Thomas bij haar is gaat ze maar lekker haar gang met hem, maar ik pas mijn regels in huis voor hem niet aan omdat zij het zielig vind dat hij iets niet mag…

Dus Heske dat komt allemaal wel goed!!! We hebben er wat ruzies om gehad, maar voor mijn kind ging ik graag die strijd aan!!



Ja Bianca was gezellig de trouwdag! Mijn moeder had zo’n lekker vlaai met krokante bodem (met die zachte vind ik niet zo lekker) en vruchten jummi jummie. En verder niet echt feest hoor, gewoon ff een bakkie doen. Ik had een mooie bos bloemen laten bezorgen van ons.

Ik las je pb ja! Ja is mooi geworden he!! Ik ben er zelf ook zo wijs mee, en hij lijkit direct een stuk beter te slapen, want dat waren echt drama’s de laatste weken en sinds 3 dagen (even afkloppen) gaat het goed!! Hopen dat dat nu zo blijft!!!

Verder ook de hele woonkmaer opnieuwe ingericht! Dat is ook mooi geworden!!!



Ilse hoe is het met jou??



oke de foto’s!

He meiden!



Das weer even geleden. Leuke foto’s Erika. Das toch thomas zijn kamertje of begrijp ik het nou verkeerd :think:

Wanneer was de trouwdag van je ouders? Die van mij waren afgelopen vrijdag 30 jaar getrouwd :inlove: Maar alsnog gefelicteerd.



Heske vervelend van je schoonmoeder. Waarom moeten die vrouwen zich er ineens zo mee bemoeien? Daar wordt een mens toch onzeker van?! En dan je eigen familie ook zo ver weg…

He meis ik voel helemaal met je mee…het lijkt me zo vervelend. Heeft het zin om met haar te praten en dit tegen haar te zeggen? Ik zou er ook absoluut niet van gediend zijn…

Het is jouw proces en moeder worden is een proces en daar kun je geen betweters bij gebruiken… :evil:



Bianca alles goed met je? en hoe is het met Wendy? en met je zus niet te vergeten…



Ilse hoe is het met jou en de beeb?



Nou hier alles goed hoor meiden. Ik heb van de week zo’n fietsje/homtrainer gekocht en heb afgelopen drie dagen als zo’n 60 km gefietst en 1200 calorien verbrandt! Echt heerlijk dat fietsen :mrgreen:

Maar goed het afvallen gaat ook rustig maar goed. Ik zit nu op 6/7 kilo dus daar kan ik best tevreden over zijn…

Maar goed mijn leven bestaat gelukkig niet alleen uit afvallen :mrgreen:



O ja Erika jij vroeg naar mijn examen. Ik moet mijn beveiligingspapieren halen omdat deze functie een receptiefuntie is met beveiliging dus vandaar. Morgen examen en zo nog maar even leren…



Verder weinig te melden meiden. Ik heb nog geen idee hoe mijn cyclus eruit ziet. Ben na de curretage 1 keer ongi geweest en dat was rond de 13de van mei. Voor mijn korte zwangerschap was ik altijd rond de 20ste van de maand ongi dus ik denk dat het allemaal nog gaat schuiven…

Dus geen idee van vruchtbare dagen of NOD’s…

Maar ik heb zoiets hoe minder ik weet hoe minder ik me ermee bezig kan houden :wink:



Nou weer een heel verhaal :oops:



Meiden een fijna dag!



Groetjes



Ellen

Succes dan morgen ellen!! Heb je er een goed gevoel over??

Het is inderdaad Thomas zijn kamertje! Maar dat is ook nog een kleine jongen dus gewoon nog met commode en ledikantje! de babykamer gaat nu volgen, maar daar hebben we nog een maandje de tijd voor!

De trouwdag van mijn ouders was 23 mei, 31 jaar alweer! Afgelopen dinsdag was dat! Jij ook nog gefeliciteerd met jouw ouders !!!



En jemig he, jij gaat echt goed met je afvalrace!! knap hoor!!!

hoi hoi



mijn moeder was hier 2 daagjes dus geen tijd gehad om achter de pc te klimmen :stuck_out_tongue:



erika wat een mooie babykamer die hangzak had mijn dochter eerst ook op der kamer maarja zij is moeten verhuizen naar zolder en daar kon de zak niet meer hangen. denk dat beebje er heerlijk zal slapen.



ellen echt super knap joh dat je zo’n doorzettings vermogen hebt om af te vallen kan ik straks niet bij je in de leer komen :oops:

heel veel succes morgen met je examen ik zal aan je denken :thumbup:



heske ik ben erg benieuwt naar je eindrusultaat je zal wel blij zijn als alles dalijk af is? alvast een dikke knuffel voor je dip :thumbup:



bianca hoe gaat het bij jouw ?





hier gaat het wel redelijk ben het wel beu hoor :oops:

maarja zullen de hormonen wel doen en de mamoet buik.

ben zow benieuwt naar wat ze me woensdag te vertellen hebben hoop zow op duidelijkheid.



Laat me of gewoon lekker doorlopen of inleiden maar geef antwoorden en niet de ene week zow en dan weer anders.

Ben al 36 weken dus ver zat om eindelijk een plan van aanpak te hebben toch ?



nog 2 daagjes en dan hoop ik een hoop wijzer te zijn ben ook zow super benieuwt naar me manneke.

hoe erg ik ook tegen de bevalling opzag hoe graag ik hem nu in me armen zou willen houden.

Hoop zow dat ik vanzelf begin mijn moeder heeft mijn broertje en zusje ook met 36 weken gekregen.



maarja we wachten maar weer af waneer beebje mij van de buitenkant wil komen bewonderen :inlove:

He Heske ben erg benieuwd hoe straks het eind resultaat is van de dakkapel.

Zal wel een zee aan ruimte gegeven :!:

Vervelend hoor die bemoeienissen van je schoonmoeder, brrr altijd dat goed bedoelde bemoeierige adviesen verschrikkelijk.

Kan me voorstellen dat je fam nu mist, je wilt ook zoveel laten zien, en er gebeurdt zoveel nu met je.

Veel plezier morge :-*



Ilse oww ik kan me helemaal voorstellen dat je het zat bent, ook zoveel onzekerheid dat boven je hoofd hangt

Ook er vreemd dat je zo tijd moet wachten voor een gesprekje van niets.

Vreemde opmerking ook, of je zelf achterlijk bent of zoiets.

Nou ja we houden het er maar op dat het z’n dag niet was.



Bianca hoe gaat het nu met Wendy :?:

Zo te lezen ook al zo verslaafd aan CSI , ik kijk wel alle afleveingen maar dan op dvd.

Door mijn onregelmatige diensten is het anders niet bij te houden, gelukkig vindt man lief het ook een goede serrie, dus duiken we regelmatig vroeg het bed in voor een serrie van CSI :oops:



Erika heel herkenbaar hoor, denken dat je het goede mee genomen hebt, blijkt het thuis toch net de verkeerde te zijn.

Super mooie kamer hoor, helemaal m’n smaak :inlove:



Ellen jeetje dat gaat rap hoor dat afvallen nu al 6/7 kilo :!:

Succes morgen met je examen :pray:



Hier gaat alles nu weer z’n gangetje, werk nu halve dagen en dat is redelijk vol te houden.

In ieder geval geen pijnlijke hardebuiken.

Kijk erg uit naar zaterdag, dan wordt het kamertje geleverd :dance:

jeeetje veel getypt man, tjonge mag wel penen papier gebruiken,

hallo,



Ik heb zopas contakt gehad met het maatschappelijk werk. Een heel gesprek en tjee wat is het dan moeilijk aan te geven waarom je hulp wilt hebben, dat wordt nog wat bij de ha morgen, gelukkig kent diebesteman mij beter.

Ik heb wel gewoon verteld wat er is gebeurt, hoe ik me voel wat ik wil,

ze zegt zo jij hebt nagedacht, en alles al heel duidelijk op een rijtje, :mrgreen:

Maar goed, ze gaf aan dat er op zich wachtlijsten zijn voor maatschappelijk werk, ongeveer 2 week, ik wordt op de lisjt gezet en dan krijg ik een oproep voor intake. Pas dan gaan ze zien hoe of wat verder.

Ze gaf ook aan of het ms niet beter was om meteen psycholoog te gaan praten. Deze gaat vaak ook dieper in op verleden op gevoelens.

Dus ik heb gezegt dat ik morgen dit met mijn ha zal bespreken, zegt ze tegen me, bel je vanuit eigen initiatief.

Ik zo ja, owwwwwww zegt ze oke, goed van je . hihi. Maar goed ik ga dus in overleg et de ha wat hij het beste vindt.



Ik weet eig nog steeds niet of dit echt is wat ik wil twijfel enorm, maar anderszijds lucht het ookiets op. De tijd zal het leren denk ik zo,en ik kan ook op elk moment stoppen.



Ms dat ik iig wat rust krijg en het zwanger raken dan ook wil, dat een kindje dan in mijn buik wil groeien. Ik hoop het maar…daar doe ik het voor uiteindelijk.



Nou toedels meiden liefs bianca.

Zoooooooo nu eens me op julie richten haha , k heb pen en papier er bij gehad hoor, errug he :?:



Ke, ik ben beneiuwd naar de dakkapel hoor, zal vast moi worden, na zoveel werk.

Fijn dat het kamertje voor beeb al opschiet, leuk he met er mee bezig zijn.

Wel rot van je schonmama de bemoeial, niet leuk is dat, maar ja zo zijn ze, en dan is ze staks oma en dan weet ze aaaalees het beste :silenced: hihhi meid, lekker doen wat jij vindt en wilt hoor. :-* je doet het goed.

Veel plezier bij ballet vandaag ms doet het je even goed de meiden daar te zien, lekker toch, geniet er maar van.



Ellen,

Bianca alles goed met je? en hoe is het met Wendy? en met je zus niet te vergeten…


Met mij redelijk zie bovenstaand berichtje hhi , met wendy supergoed, met zus redelijk , zwager en zij hebben veel bepraaten gaat stapje voor stapje beter, of ze het redden is de vraag,maar ze knokken er voor.


Nou hier alles goed hoor meiden. Ik heb van de week zo'n fietsje/homtrainer gekocht en heb afgelopen drie dagen als zo'n 60 km gefietst en 1200 calorien verbrandt! Echt heerlijk dat fietsen


ik ook :dance: ik heb in 3 dagen nog maar 45 km gefietst fiets overdag ook gewoon he en in totaal nu 1150 kalorienv erbruikt, best lekker ik heb hem in de slaapkamer staan voor de tv.Gaatlekker rap dan hihi

succes met je examen vandaag, wanneer krijg je de uitslag :?:

succes ook met je cyclus meid, niks is vervelender als vrouw als die cyclus zo idioot doet, :-* voor jou dat het snel op orde en regel mag zijn.

Ilse
mijn moeder was hier 2 daagjes dus geen tijd gehad om achter de pc te klimmen

was et gezellie :?: :?:

hier gaat het wel redelijk ben het wel beu hoor
ben zow benieuwt naar wat ze me woensdag te vertellen hebben hoop zow op duidelijkheid.


ja meid, op gegeven moment heeft het lang genoeg geduurt dan he, nog paar weekjes joh dan hebje je moppie in handen,
succes voor morgen alvast bijde vk!

Yona
Zo te lezen ook al zo verslaafd aan CSI , ik kijk wel alle afleveingen maar dan op dvd.


Jaaaaaaa, maar ik kan er ook best missenhoor behalve die met H die moet ik echt zien, hahah , ja heerlijk, echt ook een moemtn voor dre en mij samen op de bank shippies ) ben net zon klien kind :mrgreen: haha
maar ja dat vinden we leuk, as vrijdag komt er een nieuwe serie op een mediumserie, die andere keken we ook maar is afgelopen nu gaan we de neiuwe volgen, k hebnu al zin.


gelukkig vindt man lief het ook een goede serrie, dus duiken we regelmatig vroeg het bed in voor een serrie van CSI :oops:


ja ja in bed csi kijken zeker, dacht je dat wij dat geloven :?: :mrgreen:

maar euh bij julie dus ook zaterdag het kamertje, joh gaaf lijkt me dat zulke momenten, topper , nou veel pelzier er mee, en dan aan het werk om het in 1 te krijgen. :dance:

volgend mij iedereen gehad, anders sorry voor vergeten,

doegie

ziet dat er toch leuk overzichtelijk en schattig uit he die kwoots :mrgreen: 8)

Zo meiden csi weer he, met H jojojojo



nu ja toedels,

jeetje lijkt wel of deze pagina voor mij alleen :stuck_out_tongue: is zeg hihi



nou stop ik t wordt vervelend 8)

:lol: :lol: :lol: Hihi, je had het best gezellig hier in je eentje toch?



Maar goed, hier ben ik ook weer ff. En ben weer helemaal uit m’n dip :smiley: Gisteren lekker naar m’n ouders geweest. De kinderwagen (krijgen we van hun) was binnen, dus die heb ik uitgebreid kunnen bewonderen. Ze hadden er nog allerlei accessoires bij gekocht, voetenzak en adapter voor maxi cosi enzo, super lief van ze. En ik kreeg er nog een waardebon van 50 euro bij die ik in dat winkeltje kon besteden. Heb er meteen maar een dekentje (voor in 't wiegje), een spaarpotje en een groeimeter van gekocht. Pap en mam gingen helaas (voor mij dan, voor hun natuurlijk leuk) met collega’s uit eten, maar m’n oudste zussie was er ook, dus heb ik gezellig samen met haar gegeten. En daarna naar ballet. Lekker weer even kunnen geiten met die pubermeiden, was super gezellig. Heb echt het idee dat ik nu de wereld (en m’n schoonmoeder :mrgreen: ) weer helemaal aan kan! :dance:



Heb dus wel CSI met H gemist, want was pas om half 12 weer thuis :frowning: Was 't spannend? En hoe is het met H zijn nieuwe liefde?



Bianca, goed van je dat je contact hebt gezocht met maatschappelijk werk. Eens praten met een psych zou volgens mij ook heel goed kunnen zijn. Die zal gegarandeerd allerlei dingen uit je verleden opdiepen die je misschien liever wil vergeten, maar stuurt je dan wel zo dat je er nog beter mee om kan gaan enzo. Maar goed, de ha weet wel bij wie je het beste terecht kan. Meis, ik hoop dat je zo wat rust in je bolletje krijgt, en dat dat op iets heel moois uitmondt! :-*



Yona, fijn dat het beter gaat met de harde buiken! En zaterdag het kamertje :dance: :dance: :dance: Nog 3 nachtjes slapen :dance: :wink:



Ilse, veel succes bij de gyn vandaag!!! Hoop dat je nu eindelijk een beetje duidelijkheid krijgt. Kan me voorstellen dat je geduld op is, ik heb het zelf af en toe al hoor. En ik moet toch nog een paar weken langer…



Erika, super mooi kamertje, Thomas boft maar! En die bank, gaaf joh!!!



Ellen, wat lekker dat je afvalrace zo goed gaat. Zo te horen ben je zo echt een strakke sport-chick :mrgreen: Lekker hè, zo’n hometrainer. Hadden m’n ouders ook op zolder staan, en een roeier en een stepper. Daar stap je dan toch eerder op dan wanneer je ervoor naar de sportschool moet (al bleef ik bij de sportschool wel altijd langer aan de gang…).



Garfield en Kimzie, alles goed met jullie?



En Monique (DarkAngel), ben héél benieuwd hoe het met jou is!!! Ben je al aan het moederen??? Laat maar eens ff wat weten, als je toevallig nog eens hier op het forum komt.



xHeske

zo goed is hetniet verlopen, heb geen zin om nu alles te vertellen, maar ik bala otnzettend nu en ben alleen maar verdrietig en zit te huilen ,

bahbahbah wat rot is dit toch, was ik eindelijk zo ver hulpt te zoeken lukt hetniet zoals je zelf wilt

Ow sjips Bianca, wat rot meis… :cry: Lekker uithuilen hoor, mag best ff!! Dikke kus voor jou :-*

He bah Bianca, dat is niet fijn als ze niet meewerken… Ik hoop dat je je al iets beter voelt… Dikke kus hoor!! :-*



Ja Heske wij zijn ook super blij met zijn kamertje!!! En sinds hij in zijn nieuwe kamer slaapt, slaapt hij ook een stuk beter!! Hij was daar namelijk niet zo’n ster in, maar nu!!! Hij slaapt de sterren uit de hemel :dance:

Lekker dat je de wereld (en je schoonmoeder hihi) weer aan kan!!



Ik heb gisteren ook lekker csi gekeken! Niets over de liefde van H, maar met het oog van Wolf gaat het niet zo goed. Vond het weer een leuke aflevering alleen een eind waarbij de bad-guy vrijuit gaat…

Nou en daar zeg je wat over Monique ja!! Die zal al bijna zover zijn!!! Ik ben ook aagje laat eens wat horen meid!!!



Natascha zaterdag je kamertje!! lEuk hoor!! Ik weet natuurlijk al hoe hij eruit ziet, je hebt dezelfde als Thomas toch?? Het is echt een geweldig kamertje!

Fijn ook dat het met je werk nu goed gaat! Ik regel nu ook mijn eigen diensten, morgen ga ik werken en afgelopen maandag heb ik gewerkt, en ik weet nu eindelijk wie mij gaat vervangen dus kan ik haar ook nog even in werken!



Vanavond naar de Davinci code met mijn moeder, mijn schoonzusje, een vriendin van mijn moeder en haar dochters en schoondochter! Daar heb ik wel zin in! Gezellig met de meiden uit!!

He meiden,



He biancaatje gaat het een beetje meissie? Wat gaat er niet zoals je zou willen? De wachtijd voor de hulpverlening?

Lieve schat ik kan je echt aanraden om naar een psycholoog te gaan. Ik heb zelf ook een periode bij een psycholoog gelopen om vooral zaken uit mijn verleden te verwerken. Het is eigenlijk gewoon een uurtje praten met zo’n persoon en alles draait om jou en doordat zij de juiste vragen steld kun je heel diep tot de kern van bepaalde problemen/gevoelens komen. Je zit gewoon in de knel doordat je veel heb meegemaakt en ook veel op je schouders neemt…

Sinds ik bij de psycholoog heb gelopen en sinds ik gestopt ben met de pil gaat het stukken beter met mij. Hormomen zijn echt funest voor mij.

Maar een doorverwijskaart van je HA? Als het goed is kan zij iemand zoeken voor jou die bij jou past…wachttijden zijn er helaas overal.

Sterkte meis en blijf vooral lekker fietsen!!! Dat is hardstikke goed voor je lijf en je geest! Maare jij fietst volgens mij wel een lekker tempootje! 45 km en dan 1150 Calorien :shock: …mmmm ik zie een uitdaging :wink:



Heske fijn dat je gezellig bij je ouders ben geweest! En je oudste zussie weer gezien…even nieuwe energie opgedaan. En zo lief dat je die kinderwagen heb gehad! Er gaat niets boven je oude vertrouwde nestje he :wink: Als ik het helemaal gehad heb ren ik ook naar moeders toe…is echt mijn engel.



Erika lekker met de meiden weg! Ik wil ook naar de Davinci code! Is wel leuk trouwens want vriend en ik willen deze zomer naar Parijs dus kan ik alles ook nog is van dichtbij bekijken…



Natascha lekker die halve dagen en fijn dat je geen harde buiken hebt :thumbup:



Meiden het gaat allemaal wel heel dichtbij komen he! Ik ben zo benieuwd naar jullie beebs…spannend spannend…



Ilse hoe is het met je? En met Kimzie en Garfield natuurlijk…



Nou hier eigenlijk weinig nieuws…o ja mijn examen! Volgens mij ging het wel goed :thumbup: Ik krijg over drie weken de uitslag dus even geduld hebben. 27 Juni heb ik alweer mijn tweede examen maar deze keer gaat het vooral over strafrecht, wet wapens en minutie bla bla maar goed ik als ex agentje moet dat natuurlijk wel weten! Dus ik ga maar weer rustig beginnen met leren…



Nou meiden een dikke knuffel voor jullie!



Groetjes



Ellen

Hihi wet wapens en munitie daar weet ik ook nog wel het een en ander van.Was zelf tot begin dit jaar in het bezit van een pistool, maar omdat ik nu dus zwanger ben en daarvoor al met Thomas zat is hij overgeschreven naar Edwin zijn verlof. Heb gewoon geen tijd om mijn schietbeurten te halen.

Misschien als de kids wat groter zijn dat ik weer lid wordt van de vereniging, want ik heb het altijd met veel plezier gedaan!! Hub is nog wel lid, dus we doen nog wel mee aan de bbq en dat soort gezellige dingen.



Leuk dat je naar Parijs gaat! Ik ben er ook al wel een paar keer geweest, maar ik zou nu met hele andere ogen naar het Louvre kijken. Er schijnen speciale da vinci toeren door de stad te zijn.



Studeer ze!! Ik ga even make-uppen en dan ga ik de deur uit!!!