Hoi meiden,
Ik ben nog steeds druk met de studie.
Maandag moest ik twee werkstukken inleveren en de eerste daarvan moest ik gisteren presenteren en de andere morgen.
Dan volgende week donderdag nog een presentatie en dan eindelijk een beetje rust.
Hopelijk kan ik dan ook eens voor mezelf bedenken wat ik nu met onze relatie wil. Het gaat niet slecht, maar ook zeker niet goed. Dus daar moet ook aan gewerkt worden!!
Als straks wat meer tijd heb, zal ik ook jullie kiekjes van de babykamers opzoeken, want ik ben natuurlijk wel nieuwsgierig
Oh, en ik hoor graag of de Da Vinci code een succes was :thumbup: of niet :thumbdown:
Groetjes,
Garfield
Damens wat is er weer veel geschreven, mmm ik lees ook vaak wel maar dan heb ik weer ff geen zin om te schrijven erg he :oops:
Bianca wat vervelend dat het gesprek niet is verlopen zoals je gehoopt had.
Maar huil maar lekker, misschien lucht dat een beetje op, op proppen heeft in ieder geval geen zin.
Ik hoop dat je een besluit hebt kunnen nemen om wel of niet naar de psycholoog te gaan.
Heske wat heelijk dat je ouders weer gezien hebt van de week.
Mooi kado zo kinderwagen, wat voor 1 hebben jullie er :?:
Erika super dat Thomas nu de beter slaapt op z’n nieuwe kamer
En hoe was de Davinci code :?: :?: :?:
Ja inderdaad is het zelfde kamertje als thomas, die zaterdag wordt geleverd :inlove:
Ellen fijn dat je examen goed gegaan is van de week, nu 28 juni weer.
Succes :!: :!: :!:
Garfield, succes met je presentatie vandaag, oww dat vond ik altijd wel zo verschrikkelijk.
Nu nog trouwens
Hier verder alles rustig, geen nieuws is goed nieuws zullen we maar zeggen.
Nu lekker twee dagen vrij, en dan za en de pinksterdagen.
Gaan jullie verder nog wat leuks doen dan :?:
Haai!
Ow, de Davinci Code, daar wil ik ook zo graag heen! Heb dat boek gelezen en vond het helemaal geweldig! Al vond ik het Bernini Mysterie misschien nog net iets beter… Anyway, wil graag de film zien, en wil ook wel naar Parijs… Maar dat laatste zit er ff niet in
Yona, nog 2 nachtjes slapen! Maarre… mooi kamertje dus, als het dezelfde is als die van Thomas!
Ellen en Grafield, succes met studeren!
Garfield, rot dat het nog steeds niet echt lekker gaat met je relatie. Zijn jullie er al eens met z’n tweetjes tussenuit geweest? Misschien dat dat opheldering geeft. Of juist ff afstand van elkaar nemen. Moeilijk hoor meid, ik hoop echt dat jullie eruit komen!
Bianca, hoe is het nu met je meis?
Wij hebben niet echt plannen voor dit weekend. M’n vader is zondag jarig, maar m’n ouders zijn zelf een weekendje weg, dus het feest is pas een week later. Op vaderdag, dus dat komt mooi uit! Denk dat m’n vriend dit weekend de zolder wel af wil maken, en dat ik dan maar achter de pc kruip om aan m’n scriptie te werken. Niet echt een gezellig vooruitzicht dus. Maar het schijnt wel redelijk mooi weer te worden, dus misschien kunnen we tussendoor wel ff uitwaaien aan het strand. Ben ik ook weer blij :mrgreen:
xHeske
Meiden, ben ik nog ff. Ben in shock… de eerste juli-baby is geboren! :shock: :shock: :shock: Tientje heeft een zoon, Pepijn (lieve naam!). Anderhalve maand te vroeg, dus hij ligt nog in de couveuse. Jeetje, ik schrok me echt wezenloos. Hoop dat alles goed met ze gaat, maar geloof het wel. Pfff, nú komt het pas echt heel dichtbij :shock:
Ja Heske ik hoorde het van Marlous bij de aug.mama’s! Dat is echt even schrikken he, dan komt het ineens wel heel dichtbij!!! Ik begreep dat behalve dan dat hij te vroeg is, alles wel goed gaat met hem??
Nog even en dan ben jij ook aan de beurt om mama te worden!!!
De davinci code was goed!!! Al die slechte recensies, ik snap er niets van, ik vond hem goed en precies naar het boek gefilmd!! Ik heb echt een leuke avond gehad!!! Tom Hanks was super en wat een mooie vrouw die Sophie speelde zeg!!! En waren ook 2 meiden mee die het boek niet gelezen hadden en die vonden de film ook goed al moesten zij er wel echt met hun gedachte bij blijven!! Nu hopen dat ze het bernini mystery ook gaan verfilmen, want die vond ik ook steengoed Heske!!!
Natascha nog 2 dagen!!! :dance: :dance:
Wij gaan niets beijzonders doen, waarschijnlijk even naar edwin zijn ouders als het mooi weer is, die staan in Drenthe op de camping, dus bij slecht weer ga ik daar echt niet heen!! Verder niets in de planning.
Garfield je hebt het dus druk!! Hoe ging je presentatie vandaag??
Ik hoop idd dat je straks als je weer rust hebt goed kan bedenken wat je wil, want je moet wel gelukkig zijn natuurlijk!!! Moeilijk hoor!
OOOO heske wordt zenuwachtig :mrgreen: Ik ben zo benieuwd naar je kleine meid! :inlove:
Erika lekker knallen!!! Ja ik heb er ook heel wat schietbeurtjes opzitten. Wel apart he om met zo’n pistool in je handen te staan. Ik moest daar in het begin heel erg aan wennen want het is in principe maar voor 1 ding bedoeld…
Garfield succes met je studie meis en ik hoop dat alles goed komt voor je :-*
Ik mis biancaatje een beetje :think: ik denk dat ze aan het werk is of misschien ligt het internet eruit of ze is ons een beetje zat :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Natascha fijn dat het goed gaat meis!
Nou wat gaan wij doen van het weekend. Nou wij willen dus naar de Davinci code en we hebben zaterdagavond een feestje en verder lekker op de bank hangen met z’n tweetjes en filmpies kijken…als het slecht weer is in ieder geval…
Groetjes
Ellen
Heske lijkt me inderdaad geschrikken als de eerste baby van juli is geboren.
Komt dan in 1 keer wel heel dichtbij lijkt me.
Erika gelukkig was de film goed, al die resenties willen soms ook helemaal niks zeggen.
Mm hoop op mooi weer voor jullie, is natuurlijk wel ff lekker er een dagje tussen uit.
Ellen zo te horen genoeg te van het weekend veel plezier :!:
mmm wou nog wat schrijven maar ben het weer vergeten, hopelijk kom ik er straks nog op :wall:
hallo ben er nu even , heb momenteel neit zo heel veel zin om te compen,
-xxx-
En Natascha ben je er ondertussen al achter? :mrgreen: :mrgreen:
Wat is het rustig vandaag hier…
Nou meiden ik heb maar weer eens een banner neergezet al heb ik nog niet echt een idee of er al een beetje regelmaat in zit. We zien het wel!
In ieder geval een fijn weekend toegewenst en een hele dikke knuffel!
:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
Ellen nee ik ben er jammer genoeg niet meer op gekomen.
Hoop voor je dat je cyclus wat meer regelmaat gaat krijgen.
Lijkt me erg vervelend zo onregelmatige cyclus.
Iedereen een heel fijn weekend.
Hai hai,
Nou, ik schreef het laatst al bij de juli-mama’s, maar ik baal verschrikkelijk. M’n schoonzusje kwam donderdag even langs met haar kids. Haar oudste is net 7, en kan erg goed lezen… M’n vriend en ik hadden 's morgens zitten brainstormen over een geboortekaartje, en m’n vriend had een ontwerpje gemaakt waar met koeieletters de naam voor ons frummeltje op stond. En dat zag mijn neefje dus liggen. Voor ik er erg in had riep hij enthousiast ‘ik weet hoe de baby gaat heten: …!!!’ Kt, kt, k*t!!! Was zo overrompeld, dat ik niets wist te zeggen. Dus nu weet m’n schoonzusje 't, en m’n neefjes oook
M’n vriend z’n reactie was dat we nu maar op zoek moesten naar een andere naam. Maar dat wil ik niet. De naam die we nu hadden hoort voor mijn gevoel al zo bij onze kleine, ik kan haar nu echt niet meer een andere naam geven. Dus nu maar hopen dat m’n schoonzusje en m’n neefjes er verder hun mond over houden. M’n schoonzusje vertrouw ik wel, maar ja, die mannetjes zijn nog maar 4 en 7 (de jongste is 2 en die had niks in de gaten), ik weet niet of die snappen dat ze het echt niet mogen vertellen…
Maar goed, verder is alles prima hier!
Ellen, staat je goed, die banner!! Hopelijk mag je 'm snel vervangen door een ander exemplaar
xHeske
Hoi meiden,
De extreme drukte qua studie is hier gelukkig weer voorbij. Dinsdag moet ik nog twee opdrachten inleveren en donderdag nog commentaar leveren op de presentatie van een ander, maar daarna kan ik echt achterover gaan leunen. Nog héél even volhouden dus.
Ik had gisteren en eergisteren wel barstende koppijn, dat zal de ontlading wel geweest zijn. Voor de eerste presentatie een 8, dus ik mag best tevreden zijn…
Maar Heske, wat vervelend van je neefjes. Tja, en of ze nou snappen dat ze hun mond moeten houden. Ze zijn natuurlijk door het dolle heen omdat ze in de gaten hebben dat ze iets weten dat voor hen verborgen moest blijven. Ik kan me goed voorstellen dat je deze naam al helemaal vind passen (ik weet niet hoelang jullie deze naam al in gedachten hebben…) en dus niet wilt veranderen. Als het goed is, moet je nog even… Kan je schoonzus ze niet onder de duim houden??
Ik kan nu eindelijk eens een weekend doen waar ik zin in heb, dus ik ga vanmiddag weer eens lekker tennissen. Ik heb mijn slag nog niet echt te pakken voor dit seizoen, dus ik hoop dat het een beetje gaat.
Nou, genoeg geklets:
Prettig weekend!
Groetjes,
Garfield
hoi hoi
dalijk langs de thuiszorgwinkel voor de klossen.
De kraamzorg had me geadviseert om vanaf 36 weken me bed al te verhogen.
Ben benieuwt of dat ook werkt volgens haar kon ons bed wel omhoog vindt het best eng slapen dalijk knalt het bed naar beneden :?
Voor de rest wil ik me slaapkamer helemaal netjes hebben en dat gaat wel lukken als het bed omhoog staat dan kunnen we er eens goed onder door zuigen.
frans gaat beneden alles opruimen en hopenlik de achter tuin hopenlijk gaat alles nu vanzelf en hoef ik niet alles aan te dragen.
alvast een fijn weekend doei doei
He meiden!!!
Ja Hekse ik had het gelezen bij de Juli mama’s. Wel balen he meis maar ja er is niets aan te doen en om daarvoor nou de naam te veranderen…nog een paar weekies meis en dan is je kleine meisje er!!!
Misschien kan je even met je neefjes gaan praten dat het heel bijzonder is wat ze nu weten en dat je het heel lief en knap van ze zou vinden als ze jou geheimpie nog even kunnen bewaren
Als die naam goed voelt zou ik hem lekker zo houden…
Ik vind het zo wie zo al knap dat je het zo lang geheim kan houden!!!
Maar ik wil me nergens mee bemoeien hoor :oops: Het is voor iedereen weer anders natuurlijk.
Ilse oooo wat komt het dichtbij! Mijn vriendinnen zitten nu ook op 37 weken en ik vind het zo spannend!!!
Garfield lekker meis dat de studiedrukte nu voorbij is!!! Even lekker genieten nu he want dat heb je wel verdiend!!
Zo ik heb even geshopt vanmiddag!! Echt toffe kleren gekocht! Twee spijkerbroeken en gister al twee paar schoenen :oops: Eindelijk van die cowboy laarzen! Die vind ik zo tof!!!
Daarna even met mijn zusje wat gaan drinken. Ze is best wel depressief en ik wilde echt even de tijd nemen om met haar te praten…zo zielig.
Ineens sromen de tranen over haar wangen zeg ze ‘o El ik vond het zo zielig toen je daar in dat ziekenhuis bed lag na je curretage’. Aaaaahhhh
Ik wist niet dat het zo’n indruk had gemaakt! Ze leven zo mee…mijn familie, echt heel lief. Maar het ik heb me zo sterk gevoeld die periode en ik had dat echt nodig voor mijn zelfvertrouwen…klinkt gek he!
Nou ja daar ga ik jullie niet mee lastig vallen
Ik heb gewoon meer vertrouwen gekregen…ook dat klinkt misschien gek.
Maaaaarrree hoe is het verder meiden?
Ik sta klaar om naar een feestje te gaan alleen moet vent van mij zich nog even omkleden :think: :mrgreen: Schiet lekker op zo…
Nou toedels!
Groetjes
Ellen
Hey Ellen,
Lekker gefeest gisteren? Hier gaat het dus ook 9 van de 10 keer zo. Zegt m’n vriend dat ik maar op moet schieten met omkleden ed, omdat ik altijd zoveel tijd nodig heb, maar aan het eind van het verhaal sta ik áltijd op hem te wachten… Ach ja, mannen… :roll:
Gaaf dat je van die cowboylaarzen hebt gekocht, die vind ik ook zoooo gaaf! Maar ja, ik pas voorlopig alleen slippertjes en één paar ballerina’s… opgezwollen pootjes heb ik, echt niet normaal. Maar heb met mezelf afgesproken dat ik straks na de bevallig eerst eens wat kilo’s kwijt moet, maar dat ik daarna eens flink mag gaan shoppen. :dance:
Wat lief joh, van je zus, dat ze zo met je meeleeft. Ik blijf het enorm knap vinden dat je zo sterk bent gebleven. Hoorde dinsdag dat een vriendin van mij (een van de meiden bij ballet) ook weer zwanger is. Ze vertelde dat ze gelijk met mij had kunnen lopen, maar dat ze dus ook een mk heeft gehad. Stond ik echt van te kijken. Ze was zo oprecht blij voor me toen ze hoorde dat ik zwanger was, terwijl ze net zelf zo’n schok te verwerken had gekregen. Dat jij nu zo sterk en positief in het leven staat vind ik ook gewoon super van je. En meid, kijk maar naar die vriendin van me. Voor hetzelfde geld ben je binnenkort ook weer zwanger. Zij heeft nu 2 echo’s gehad, met 7 weken en met 10 weken, en alles ziet er goed uit. Hopelijk loopt het bij jou ook zo!
Wat de naam voor ons frummelke betreft, die houden we gewoon zoals 'ie was. Ik heb die naam al vanaf het begin van m’n zwangerschap in m’n hoofd, en met een week of 19 (vlak voor de screeningsecho) was m’n vriend ook overtuigd. We zijn er teveel aan gewend nu. Ã?k heb al tegen m’n neefje gezegd dat het een geheimpje moet blijven, en dat ik denk dat hij als mijn grote neef zeker wel een geheim kan bewaren. M’n schoonzusje heeft het er ook nog met hem over gehad. Dus we hopen er maar het beste van. Heb m’n schoonmoeder gisteren nog gesproken, en ze heeft er niets over gezegd, dus ik ga er maar vanuit dat ze nog van niets weet.
Garfield, bijna vakantie dus, wat je studie betreft! Lekkerrrrr! Zo, en een 8 is niet verkeerd zeg! Succes nog met de laatste loodjes! Ow, en lekker tennissen dit weekend. 't Is er wel mooi weer voor, lijkt me (niet dat ik verstand heb van tennis hoor, heb het dus echt nog nooit gedaan, maar het is sowieso best mooi weer nu).
Ilse, is het gelukt met de klossen? Wij moeten ze binnenkort ook maar eens gaan halen. Maar ja, heb nog wel een paar weekjes natuurlijk. Ik lees trouwens overal dat je die klossen vaak gratis kan lenen bij de thuiszorg. Nou, niet bij de thuiszorg hier hoor, stelletje commerciële eikels, we moeten ze huren… Dus dat ga ik zo lang mogelijk uitstellen. Of we gebruiken frisdrankkratten, dat schijnt ook goed te zijn…
Nou, ik ga eens even bedenken wat ik vandaag zal gaan doen. M’n vriend is weer op zolder aan het klussen ('t wordt zo mooi!!), dus ik moet mezelf zien te vermaken Gisteren al bijna 't hele huis gepoetst, dus ik ben bang dat ik vandaag maar eens moet relaxen
:dance:
xHeske
hoi hoi
ik reageer vanmiddag wel wat uitgebrijder tis altijd zow druk in het weekend met klussen en de kids.
marlous over de klossen hier bij de thuiszorg zijn ze inderdaad gratis voor 2 maanden en daarna huur je ze evt. maarja zolang heb je ze niet nodig lijkt me.
Maarja de klossen pasten niet onder ons bed dus frans is gister naar de supermarkt gereden voor kratten.
Het bed staat dus nu op bierkratten maar blijf het nog wel een beetje eng vinden ben zow bang dat we door het bed heen gaan ofzo.
Opzich gaat het wel makkelijk met het in en uit stappen
Heyyyy meiden! We waren een beetje erg ver naar beneden gezakt :? Ff wat aan doen hoor
Lekker weekend gehad allemaal? Ik ben gisteren met m’n schoonmoeder ('t kon weer ff), m’n schoonzusje en m’n neefjes naar de kinderboerderij geweest. M’n schoonmoeder had wel weer een lullige opmerking (net het hele verhaal al verteld bij de juli-mam’s, dus nu geen zin om het weer helemaal te typen), maar heb haar meteen gezegd hoe ik er over dacht en dat lucht enorm op :dance: Verder super leuke middag gehad. Kan zo genieten van die mannetjes van m’n schoonzusje, echt scheetjes zijn het. Ook nog bellen geblazen, was lachen. De jongste kan niet blazen, alleen een beetje sputteren :mrgreen: , dus was ik achter hem gaan zitten, en blies ik steeds over zijn schouder. Je had dat koppie moeten zien toen hij al die bellen zag! :inlove: Hij dacht echt dat hij het zelf deed en was helemaal door het dolle heen. Zoooo cute!
Ondertussen waren m’n vriend, m’n schoonvader en m’n zwager bij ons op zolder laminaat aan het leggen :dance: De zolder is er echt enorm van opgeknapt. Nu nog plinten, een vensterbank en dan de boel opruimen en inrichten. Foto’s volgen hoor, zodra alles af is.
Maarre… hoe is het verder met iedereen???
xHeske
Heske ik kan me voorstellen dat je ontzettend baalt dat nu je schoonzus en neefje de naam van jullie frummel weten.
Zou ik ook hebben, ik hoop dat ze wel hun mond houden.
Zou zelf ook niet snel de naam veranderen hoor, als je al zo gewent bent aan die naam.
Maar wat heerlijk dat de zolder zo lekker opschiet zeg :!:
Ben benieuwd naar het eind resultaat :!:
Goed dat je zegt hoe je er over denkt heske tegen je schoonmoeder.
Garfield een 8 das toch een heel mooi cijfer zeg, toppie hoor.
Nou nog ff deze week door en dan wordt het voor jouw gelukkig ook wat rustiger :!:
Is het tennissen nog een beetje gegaan van het weekend :?:
Ellen wat lekker dat je geslaagd bent voor allemaal kleding en schoenen, voel je weer extra aantrekkelijk als je weer wat moois nieuws aan hebt.
Fijn dat je er voor je gevoel sterker bent uit gekomen, en dat er zoveel begrip is vanuit je directe omgeving, kan me voorstellen dat dat je goed doet.
Ilse lijkt me inderdaad best eng zo hoog slapen, eigenlijk wel vreemd want wanneer val je nou uit je bed :!:
Hoe is het verder met iedereeeeen :?: :?: :?:
Hier gaat alles wel goed, nu weer een batterij aan het opladen van 3 halve dagen werken.
EN het kamertje is zaterdag bezorgd echt helemaal super :dance:
Zaterdag meteen in elkaar gezet, was gelukkig eenvoudig te doen
Natuurlijk meteen het kamertje helemaal uitgesopt in richt met alle spullentjes.
Oww kan er nu echt heerlijk op weg dromen :inlove:
tjee ik kan amper bijhouden meer nu ik er minder ben :? vindt ik niks aan, ik hoop snel er meer te zijn en bij te houden, ik lees wel mee hoor meiden
:-* :-*
Yona, leuk dat je nu het kamertje ook hebt!!! Heb je er foto’s van, of mogen we 't nog niet zien? Ben wel heel nieuwsgierig hoor!
xHeske