Augustus 2005 stoppers, deel 9!!!

Ellen Nee!! 9 kilo al!!! :shock: Knap hoor!! Ik wil voor en na foto’s zien!!!

Ja ik kan me voorstellen dat dat even moeilijk was om te horen van je zus. Ik heb het voor Thomas ook gehad met mijn (inmiddels ex)schoonzusje. Wij waren al anderhalf jaar bezig en ik had ook al een mk gehad toen zij vertelde dat ze zwanger was. Ik was heel blij voor ze, maar ik wilde zelf gewoon ook zo graag. we hebben er even flink om gehuild en wonder boven wonder bleek ik 10 weken later zelf ook weer zwanger te zijn!! Nu schelen onze jongens 8 weken (Thomas was 2 weekjes ‘te vroeg’) en dat is echt ontzettend leuk!!!

Wie weet Ellen hebben jullie straks ook dat geluk!!!

Natascha dus jij hoeft het nieuwe jaar pas weer te beginnen?/ Heerlijk zeg!!! Ik begin december weer en dan een maandje werken en dan weer een weekje op wintersport!!! :dance:

Succes bij de gyn!!!

Heske ja meid dit is je maand!!! Ja die warmte he… wat dat betreft had ik het met Thomas beter dat was in december, lekker fris!! Maar ja daar hebben we nu niets aan.

Gelukkig is dat zwembadje idd ook voor mij heerlijk!! Misschien ook een idee voor jou?!!

Garfield wat en gedoe heb je dan ineens he… succes ermee.

Hoe was je tennisfinale? Heb je gewonnen? Dat zal niet meegevallen zijn met die hitte zeg!!

Oh ja die auto… dat was ik alweer helemaal vergeten al is Edwin er natuurlijk helemaal vol van, maar ja mannen en auto’s he… :wink: Die ene auto (een opel astra) was al weg, maar we hadden er nog 1 op het oog die edwin eigenlijk veel liever wilde hebben en die stond er nog wel. Hij heeft hem dus gelijk maar gekocht, we kregen een goede inruilprijs voor onze auto, en hij zag en mooi uit, reed goed en al dat soort dingen. Donderdag kunnen we hem ophalen!! oh ja het is een Volkwagen Golf (type 4 moet ik er dan bijzeggen van manlief, hihi) Ik wilde een auto met meer ruimte dan we nu hebben en lange gordels achterin omdat in onze auto de maxi cosi niet achterin past ( TIP: pas even in je eigen auto, anders moet voorin de airbag uitgeschakeld worden!!) En de wagen met reiswieg paste niet in de kofferbak en in deze auto wel.

Maar goed alweer een veel te lang verhaal over een auto. Hier verder alles zijn gangetje. Dit weekend weer gebadderd bij mijn ouders in de tuin, Thomas vind dat zo lekker!! En ik ook trouwnes, en gisteren bij vrienden op visite geweest. Allebei hun kids zaten onder de waterpokken dus wie weet wat Thomas over 3 weken heeft…

Verder heb ik niet echt last van de warmte als ik maar rustig aan doe. Morgen naar de kapper, dat is dan weer wat minder goed gepalnd… Zit ik daar met zo’n droogkap en een stuk plastic om mijn kop… nou ja… als je haar maar goed zit he :wink:

Nou meiden. Ik ga de babykamer even afstoffen want die is dit weekend ook nog gekomen en staat nu in elkaar!!! :dance:

Hallo allemaal! Daar ben ik weer eens :slight_smile:

Ik las dat jullie een teken van leven wilde horen dus bij deze is het teken :smiley:

Mijn banner klopt niet maargoed. Er is nog niets veranderd in de situatie. Ik heb de hoop opgegeven. Ik laat het nu een tijd rusten en ik ga niets proberen. Over een tijdje beginnen we gewoon van voor af aan :). Ik heb het nu erg druk. Vriendlief in het gips, dit jaar nog operatie, en dan een half jaar zeker revalideren en genezen. Dus komende half jaar/3 kwart jaar zijn we wel onder de pannen. Ook ben ik vandaag weer begonnen met werken. Ik was eerst ontslagen maar nu wilde ze me weer graag terughebben. Dus dat heb ik maar gedaan, extra centjes zijn altijd welkom, niet?

Met onze puppy gaat het heel erg goed, hij groeit ontzettend hard. Dat is echt niet normaal!!

Zo en nu zijn jullie aan de beurt:

Bianca: Heel erg veel sterkte en succes in de toekomst en ook jij kan het!!!

Garfield…wat een rot tijd staat jouw te wachten!! Het lijkt me erg moeilijk om dit allemaal te doen. Heel erg veel sterkte en ik hoop dat binnekort het geluk je weer toelacht!

Ilse: HARTELIJK GEFELICITEERD MET FRANSJE!!! Wat een knapperd! :inlove: En heel veel geluk als mama :D. Bevalt het een beetje? (ja natuurlijk, stomme vraag)

Erika: gefeliciteerd met jullie nieuwe auto! Lekker veel ruimte nu :D. Geniet van je verlof!

Het duurt altijd veel te kort :slight_smile:

Yona: Wat een mooie buik :D. En die achtergrond van de foto’s…als in een droom!!! Wauw!

Heske: Sjieke buik hoor! Misschien wil de kleine nog dichterbij je zijn en heeft ie zich lekker genesteld tegen je ribben :P.

Ellen: Heel erg veel succes en laat je niet gek maken deze dagen!! Daar is het veel te warm voor!

Ik hoop dat ik niemand vergeten ben?

Heske dat het je lukt om met dit weer nog heerlijk uit te slapen wel lekker hoor :!:

Wat vervelend dat je nu zoveel vocht vast gaat houden, meid het zijn de laatste lootjes sterkte :!:

Ellen waardeloos geslapen, ik hoop dat je vanacht goed geslapen hebt.

Ik hoop zo dat je zwanger bent, ik kan me voorstellen dat het een klap in je gezicht geeft als je hoort dat je zus zwanger is.

Te meer omdat je het zelf ook zo graag wilt.

Wisten jullie van elkaar dat jullie met jullie kinder wens bezig zijn :?:

:shock: Jeetje 9 kilo zeg :shock: Toch hoop ik dat je kan stoppen met afvallen en dat er snel een mooi zwangerschaps buikje voor in de plaats mag komen.

Spannnend hoor die paar dagen voor je NOD.

Erika jullie hebben de wintersport nu al gepland staan zo te lezen.

Ik vindt het een heerlijkheid dat ik pas in januari hoef te beginnen.

Maar misschien is dat thuis zitten ook wel niks voor mijn.

Ach we zullen het mee maken.

En donderdag de auto ophalen heerlijk hoor, gelukkig heeft mijn man niet veel met auto’s en de gordels van onze scenic zijn lang genoeg voor de maxi cosi.

Succes bij de kapper vandaag, pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

Kimzie wat heerlijk dat je weer werk hebt zeg, en je mannetje in het gips gatsie.

Ben denk ik weer vergeten wat er allemaal aan de hand was, sorry.

Kan iemand mijn dat vertellen :?:

Lekker dat jullie pup zo lekker groeid, gaat zo hard die eerste tijd.

Zijn net babytjes, eerste jaar gaat zo rap :!:

Nou gisteren bij de gyn geweest kindje ligt nog helemaal in stuit zoals tie al bijna de hele zwangerschap ligt :frowning: .

Over 3 weekjes gaan ze kijken of de kleine zich bedacht heeft.

Zo niet dan gaan ze de kleine in week 36 proberen te draaien, hoop dat dit me bespaard blijft.

Damens nog een fijne dag verder 8) :!:

Poeh he, wat een hitte darr bij de kapper, en druk dat het was, ik dacht dat ik de enige was die zo gek was om de afsprak niet af te bellen, maar er waren er meer.

Ach ik ben er in ieder geval flink van opgeknapt :mrgreen:

Ja Natascha wintersport is vaste prik bij ons ieder jaar. Als we weggaan boeken we altijd direct de kamers weer voor dezelfde week het volgende jaar.

Dus je beeb ligt nog steeds in een stuit? Balen zeg… ik hoop echt dat hij zich nog bedenkt en met het koppie naar beneden gaat liggen, dat draaien schijnt niet al te fijn te zijn, maar goed je hebt nog een paar weken!!!

He Kimzie leuk van je te horen!!

Lekker dat je weer aan het werk bent, idd extra geld is altijd welkom!! Niet de hoop opgeven hoor!! Ik blijf gewoon voor jou en jullie allemaal duimen!!! Beterschap voor je vriend trouwens!!

He Meiden!

Zo Erika lekker naar de kapper geweest!!! Wat heb je voor moois gedaan met je haar :?: Ik ben nog nooit op wintersport geweest :? Lijkt me wel leuk zo’n duik nemen in de sneeuw :mrgreen: Misschien komt het nog een keer!!! Wat een leuk verhaal van jou en je ex-schoonzusje. Zo dicht op elkaar! Lijkt me heel leuk voor Thomas maar ook voor de toekomst!

Natascha! Wel balen zeg dat ie kleine in een stuit ligt…jou zwangerschap gaat ook niet helemaal probleemloos he meis. In het begin die onzekerheid en nu weer even dit. Ik hoop dat ie vanzelf draait meis :pray: :pray: :pray: :-*

Ik wist trouwens niet dat mijn zus dat ze met de pil gestopt was. Dat zou ze volgende jaar pas doen omdat ze in November gaat trouwen.

He Kimzie!!! Dus het gaat allemaal goed met je! Dus het zwanger worden staat even op een laag pitje :?: Ga je dan weer aan de pil beginnen?

Leuk dat het goed gaat met je hondje!!! Die kleine pup zal het wel warm hebben he…

Heske lieve meid hoe is het met jou? Nog een beetje uit te houden met dit weer voor je? Ik zou dolgraag zwanger willen zijn samen met mijn zus. Ze is altijd mijn beste vriendin geweest en wij voelen elkaar altijd zo goed aan. Vroeger als zij ziek was nam ik het altijd van haar over. Echt van die gekke dingen. We lijken qua uiterlijk ook heel veel op elkaar net een tweeling :mrgreen: Maar goed ik kan dus niet met mijn zwager overweg en dat is dus nu het hele probleem. Ik heb het gevoel dat hij een beetje jaloers was op de relatie die ik met mijn zus had en volgens mijn stookt hij heel erg want mijn relatie met mijn zus is afgelopen twee jaar veel slechter geworden :cry: :cry: en nu dit. Die opmerkingen die hij me heeft gegeven en de constante strijd die hij met me aangaat ik ben het zo zat en het heeft me al zoveel tranen gekost dat ik heb besloten even afstand te nemen van hun…Ik weet ook echt niet hoe ik met deze situatie om moet gaan en het gaat niet eens om de zwangerschap want ik ben echt oprecht heel blij voor haar maar hij wrijft het erin. Nee het stompt het erin :cry:

Maar goed ik probeer erop te vetrouwen dat mijn zus en ik elkaar wel weer vinden…het heeft alleen even tijd nodig denk ik… :pray:

Zo das dus een beetje het verhaal :shifty:

Maar goed gister was er ook ander nieuws!! Mijn vriendinnetje is bevallen van haar zoontje! Wat een schatje :inlove: :inlove: :inlove:

Ik heb echt zitten genieten van dat kleine jochie…

En verder heb ik echt geen nieuwtjes meer!!!

Groetjes

Ellen

Hoi meiden,

Zondag tennissen viel inderdaad niet mee. Gelukkig was onze wedstrijd verzet van 13.00 uur naar 10.00 uur ivm de hitte. Wel een strak plan, want toen had ik al niet veel energie van dat geren achter die bal aan, ha ha! Maargoed, nadat we de eerst set met 6-3 hadden gepakt, gaven onze tegenstanders op ivm een blessure. Dat was wel een domper, maar we hebben onszelf ervan overtuigd dat we anders ook gewonnen zouden hebben, dus terechte winnaars waren!!

Verder gaat de strijd hier nu hard tegen hard, dus dat is even minder. Vanavond ga ik lekker de deur uit, even tennissen, lekker afreageren en geen gedoe aan mijn hoofd :wall:

Ik heb mijn laatste cijfers ook terug. Een 8,0 en weer een 6,8. Nu ben ik gelukkig even klaar tot eind augustus, dan heb ik weer twee tentamens. Hopelijk is het vaarwater dan weer iets rustiger zodat ik een beetje kan leren :think:

Ellen, nog twee dagen… :thumbup:

Groetjes,

Garfield

Yeh Garfield!!! Gefeliciteerd met je overwinning!!!

Wat vervelend dat jullie met zoveel sores uit elkaar zijn. ik hoop voor je dat dat snel allemaal afgerond is zodat je ook verder kan.

Goede cijfers weer hoor!! Heerlijk klaar tot augustus!!

Ellen Ja wintersport moet je een keer gedaan hebben zeg ik altijd! Ik zou het voor geen goud meer willen missen. Alleen al de sfeer!! Al is het nu met kinderen natuurlijk wel anders. Apres skiën zit er niet meer in, maar dat maakt me allemaal niets uit!!

Ik heb mijn haar kort!! Nog nooit zo kort geweest volgens mij, en verder donker met aan de voorkant rood, de roze van de vorige keer was ik niet zo over te spreken die werd toch wel erg licht op het eind en daar hou ik dan niet van, het moet wel mooi knallend blijven.

Hoe is het verder met jullie meiden??

Erika ik ben wel benieuwd naar je nieuwe kappels foto.

Lijkt me ook best lekker de wintersport, ik ben nog nooit meer dan een dag in de sneeuw geweest.

Ellen jammer dat dat nu zo gaat tussen jouw en je zwager zeg.

Ik hoop dat je ons snel goed nieuws kan melden en heerlijk samen met je zus kunt zwangeren.

Is nu wel heel spannend hoor nog 1 dag voor NOD :pray: :pray: :pray:

Gefeliciteerd met de geboorte van de zoon van een vrindin van je.

Verteerderd he die kleintjes :inlove:

Garfield gelukkig zit het er nu voorlopig op met leren voor dit schooljaar dan.

Ik hoop echt dat je snel in rustiger vaarwater terecht komt.

Want dit is ook heel zwaar dat hart tegen hart, tegen elkaar ingaan.

Heske hoe gaat tie nu verder met jouw :?:

Hier is alles rustig, heb wel weer een schimmel infectie van onderen te pakken.

Ook nog nooit gehad, ik pak ook wel alles mee nu in me zwangerschap.

Dacht dat zwanger zijn gezond was :think:

Maar ben nog nooit zoveel bij de dokter, ziekenhuis en apotheek geweest.

Verder weinig te melden kindje ligt naar mijn iedee nog heerlijk in stuit.

Fijne dag verder

Ha meiden, hier ook weer ff een berichtje van mij…

Ellen, wat rot dat je zwager zo tussen jou en je zus in staat. Dat lijkt me echt heel moeilijk. Hoop voor je dat de band tussen jou en je zus ooit weer helemaal zal herstellen.

En vandaag is je NOD meid? Heb je al nieuws? Ik vind het zo spannend voor je!!!

Yona, jij hebt idd wel zo ongeveer ieder zwangerschapskwaaltje te pakken gehad zeg. Gelukkig is zo’n infectie makkelijk te verhelpen. En lekker eigenwijs beebje, als ie gewoon rustig in stuit blijft liggen :? . Maar draaien kan nog hoor!

Erika, lekker is dat altijd he, als je net naar de kapper bent geweest.

Kimzie, leuk om weer ff wat van je te horen! Geef de moed niet op hoor meid, het kan zomaar ineens raak zijn. Beterschap voor je hubbie in ieder geval!

Garfield, dapper hoor, tennissen met dat warme weer. Jammer dat de tegenstander het op gaf, maar tuurlijk zijn jullie de échte winnaars :mrgreen:

Lekker dat je nu ff rust hebt van je studie!!! En meis, heel veel sterkte in de strijd!!!

Nou, hier alles goed! Gisteren weer naar de vk geweest, en alles was prima. Beeb is nu helemaal ingedaald! Op zich fijn, alleen ligt ze nog steeds klem tegen m’n ribben en dat zal dus zo blijven tot aan de geboorte. Hoop maar dat het niet lang meer duurt, ik ben zo vreselijk nieuwsgierig naar dat kleine hummeltje!

xHeske

Heske wat fijn dat alles bij de verloskundige weer goed was.

En je kindje mooi helemaal in gedaald zeg, wat heerlijk.

Weer een stapje dichter bij de bevalling.

Kan me helemaal je nieuwsgierigheid voorstellen, begint hier ook al echt te kriebelen.

Verder weinig te melden, vandaag heerlijk vrij en vanaf morge weer 3 halve dagjes werken.

Einde komt in zicht volgende week vrijdag me laatste dag :dance:

Ellen vandaag je NOD, hopelijk blijft tie weg.

En kun je binnenkort gaan testen :smiley:

He meiden!

Even snel een berichtje!

Heske wat fijn dat alles goed was bij de verloskundige!!!

Nou kleintje kom maar op!!! :wink:

Natascha wat kl*te zeg van die infectie. Wat gaan ze daar nou me doen?

Nou mag dat dan het laatste zijn :!: :!: :!:

Knuf voor jou meid!!!

Erika dus je haartjes zijn weer een mooie knallende kleur! Foto’s Foto’s!!

Nou hier nog geen ongi en het is echt spannend! Vanavond of morgen moet ie komen of liever niet natuurlijk.

Mijn banner is ook niet goed want als ik echt een cyclus zou hebben van 28 dagen wat ik de laatste twee maanden heb gehad zit ik nu op dag 29 dus 1 dag overtijd…

Maar ja ik ben cyclusschuiven gewend dus dat zegt niets en ik word altijd in het weekend ongi dus ik kan er nog steeds helemaal niets mee…

Maar goed afwachten dus!

Ik probeer trouwens even een foto te plaatsen van mijn schoonzus (de kanjer!) en mij. Ik ben dat kleine blondje.

Nou jullie horen het!

Kus

Ellen leuke foto van jouw en je schoonzus :!:

Leuk om te zien hoe eruit ziet :!:

Oww spannende tijden zeg, ik hoop ook echt dat je ongi weg blijft.

En je mooi zwangerschapsbuikje mag gaan ontwikkelen :smiley:

Heb van de huisarts wat (inwendige) tabletten gehad en een zalfje, merk nu al dat het werkt dus daar ben ik erg blij mee.

Ellen, leuke foto!!!

En en en…??? Heb je al nieuws? Meis, ik leef zo met je mee, ben gewoon plaatsvervangend zenuwachtig :mrgreen:

Yona, lekker joh, je verlof in zicht!!! Ik was eigenlijk van plan om zo lang mogelijk door te werken, maar dan wel gewoon thuis. Maar heb vorige week toch maar doorgegeven dat ik tot de bevallig geen opdrachten meer aanneem. Wil me gewoon nu op de beeb concentreren. Werken ging gewoon niet lekker meer, want ik heb zoveel andere dingen die ik nu belangrijker vind. En ik moet zeggen, het bevalt me goed zo. Lekker rommelen in huis, en de laatste dingetjes regelen voor de beeb :smiley:

Pfff, bij de juli-mama’s is de 5e al bevallen. En zij was maar een paar dagen voor mij uitgerekend :shifty: Ow, het wordt zo spannend nu!!!

De baas van m’n vriend gaat vandaag op vakantie en mijn vriend is nu de zaakwaarnemer. Maar als ik binnen nu en 2 weken ga bevallen, wat ik stiekem wel hoop, dan komt die baas als 'n gek terug van vakantie, zodat m’n vriend gewoon naar huis kan komen. In de tijd dat z’n baas in het vliegtuig zit is er al andere vervanging geregeld. Echt super dat ze er zo’n rekening mee houden!

Hoe is het verder met iedereen???

xHeske

OOOO Meiden wat zijn jullie toch schatten!!! Ik vind het zo lief dat jullie zo meeleven!

Helaas was de test die ik een half uurtje geleden heb gedaan negatief. Ik zit nu dus te wachten op mijn ongi die zal vanmiddag wel komen of morgen…nou ja het kan de hele week natuurlijk als die weer zin heeft om te schuiven…

Ja wel balen hoor maar het is niet anders. Ik zit er voor mijn gevoel zo dichtbij. …maar je kan het niet dwingen he. Komt echt als de tijd er rijp voor is! Vanmiddag even shoppen met mijn zus en moeders want mijn zus wil natuurlijk in haar toestand allemaal leuke dingetjes kopen, wat natuurlijk heel begrijpelijk is!!! Ik verdom het om die relatie kapot te laten gaan. Ik moet leren de bal wat meer terug te kaatsen naar mijn zwager en zorgen dat zijn opmerkingen me niet meer raken al is dat soms wel een hele klus! Het komt wel goed allemaal.

Maar goed genoeg over mij!

Heske dus je kan je nu helemaal richten op die kleine meid van je! Lekker hoor en heel begrijpelijk dat je hoofd niet naar werken staat. Je gaat een hele nieuwe fase van je leven in! Tof dat je op het werk van je mannetje zo’n rekening met jullie houden!

Natascha! Fijn dat dat zalfje werkt! Is weer een zorg minder meis! En volgende je week vrijdag je laatste dagie!!! :dance: :dance: :dance:

Dan kan je lekker even rustig bijkomen en genieten!

Erika hoe is het met je!

Meiden ik haal die foto er dit weekend wel weer af hoor. Ik weet niet of mijn schoonzusje het erg leuk vind maar dan hebben jullie in ieder geval een ideetje :wink:

Nou dikke :-* voor jullie en bedankt dat jullie zo met me meegeleeft hebben!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Ik lees jullie weer!

Hè sjips, Ellen, wat balen van die negatieve test. Tja, het kan natuurlijk altijd nog zo zijn, maar zo’n test is altijd een teleurstelling. :frowning: Maarre… ik blijf heel stiekempjes voor je duimen hoor!!

Vind het dapper van je dat je nu met je zus mee gaat shoppen hoor! Tuurlijk, zou heel zonde zijn om de relatie met je zus te laten verpesten door je zwager. Maar lijkt me wel pijnlijk om nu met haar voor babyspulletjes te kijken. Ow, meid, ik hoop zo dat ze volgende week, of desnoods volgende maand met jóu mee kan!!!

Heb net ff foto’s gemaakt van onze badkamer, want die is nu helemaal af! Nou ja, op wat frutsels na, maar dat is bijzaak :dance: Wil 'm ff showen, dusse…

xHeske

En nog 2…

Whowww Ke!!! Heel mooi!!! Die kan zo in zo’n woonblaadje staan!!!

En nog helemaal klaar voor de bevalling!!! Ik vind het heel mooi geworden!!

Bij mij begint het nu ook welk te kriebelen, en het gokken is hier ook begonnen. Edwin roept 7 augustus, mijn vader begin aug, en ik… ik hoop zo rond die tijd, maar houd er ook rekening mee dat het eind aug. kan worden (al was Thomas ook 2 weken te vroeg)

Elen wat zie je er leuk uit!! Je bent een knappe meid! Ik had gedacht dat je korter haar zou hebben en donker… ik weet ook niet waarom…

Wat klte van de negatieve test…maar weer afwachten dan nu. En inderdaad laat je relatie niet kapot maken door iemand anders!!!

Ik zal zo even aan Edwin vragen of hij een foto wil maken!

Natascha dat is ook weer wat, nu weer een infectie erbij. Nou ja daar is gelukkig makkelijk wat aan te doen, het is alleen zo’n vervelende plek om iets te hebben…

Gisteren bij een vriendin geweest, haar dochter is e2 maandjes ouder dan Thomas en ze heeft nu weer een dochter van 4 maandjes, als ik dat dan zo zie kan ik helemaal niet meer wachten. ben zo benieuwd hoe at straks gaat met Thomas…

Nou ik ga even naar de was en dan beneden even het 1 en ander opruimen.

Kus :-

Wauw heske wat prachtig! :shock: Ein inderdaad fijn dat je badkamer klaar is zo voor de bevalling!

Grappig Erika bij dat andere topic dachten mensen ook dat ik donker haar had en kort en dat ik dikker was :mrgreen: Haha ja dat was ik ook!!!

Nee voor die lange blonde manen ben ik al lang aan het sparen. Je kan het niet goed zien maar mijn haar is ongeveer tot mijn onderrug dus al best wel lang gegroeid! :dance: :dance:

Echt heel grappig dat mensen zo’n ander beeld van iemand kunnen hebben he :mrgreen:

Ja het is even afwachten hoe thomas op zijn broertje gaat reageren he! Zal even wennen zijn dat zie ik nu bij mijn vriendin maar dat is maar even. Hij zal dolblij zijn dat hij iemand heeft om straks mee te spelen!

Nou ik zit te wachten op mijn moeder en zus :eh: :roll: ze doen er ook zo lang over! hahahahha :wink:

:-*

Foto van haar en tegelijk ook buik!!