Erika leuk!!! Leuke meid ben je toch! Gaaf je haar, lekker stoer!
En een hele mooie buik :thumbup: :inlove:
Meiden!
Alles goed met jullie?
Nou ik wilde even vertellen dat ik vannacht ongesteld ben geworden dus duimen is niet meer nodig :-
Bedankt dat jullie mee hebben geleefd lieverds!!! Jullie zijn kanjers en ik ben blij dat hier altijd even mij ei kwijt kan!
Met mijn zus was het gister trouwens top! We hebben alletwee ons hart gelucht en daar ben ik super blij om. Ik wil nu echt met haar meeleven.
Ik moet echt kappen met dat gek maken van mezelf want op die manier houdt ik dat zwanger worden alleen maar tegen. Net als mijn gewicht ben ik dit nu eindelijk helemaal zat van mezelf! Heb ik dat eerder gezegd :think: . Ik ben er gewoon van overtuigd dat ikzelf degene ben die het tegenhoud door mezelf helemaal gek te maken en er gewoon teveel mee bezig te zijn. Ik ga geen datums meer bijhouden om te kijken wanneer eventueel mijn vruchtbare dagen zouden zijn. Met mijn gewicht is het ook gelukt dus moet dit ook lukken toch!
Dus als ik wat minder schrijf dan weten jullie dat maar ik blijf natuurlijk wel met jullie meeleven :thumbup:
Verder is het rustig hier!
:-
Hoi meiden,
Ellen, nou heb ik je foto gemist
Ik ben het hele weekend zo’n beetje op de tennisbaan geweest. Gisteren weer een finale gewonnen. Vanavond moet ik alweer de eerste partij voor het volgende toernooi. Mijn lichaam begint wel een beetje te protesteren, want ik slaap een beetje te weinig… Vanavond moet ik helaas pas om half tien, dus daar baal ik eigenlijk wel een beetje van.
De prijs was in ieder geval een bos bloemen en een bon voor de Intersport. Misschien vanmiddag even een tennisrokje erbij kopen, want alles zit natuurlijk in de was na zoveel partijen, hihi!
Ke, wat een geweldige badkamer zeg! Kan inderdaad zo in een woonblad. Ik heb vrijdag naar een appartement gekeken, maar het was echt te klein. Ik kon bij haar geen kast ontdekken waar ze haar kleren in had hangen/liggen. En met mijn studiespullen er ook nog bij… en een beetje in een achterbuurt. Dat gaat het dus niet worden. Nog maar even geduld…
Groetjes,
Garfield
Dus druk op zoek naar een nieuwe woning Garfield? Ja dat komt er natuurlijk ook allemaal bij kijken.
Jij bent flink fanatiek met tennisen of niet? Alweer een finale gewonnen knap hoor!!!
Ellen dat is toch weer even balen, maar wel super dat het zo leuk was met je zus!!!
Wat je zegt over jezelf gek maken door er zoveel mee bezig te zijn herken ik helemaal, maar het is zo moeilijk om het niet te doen. Ik hoop dat het je lukt, want was je de vorige keer ook niet zwanger in de maand daqt je het het minst verwachte?? Ik zou het je zo gunnen!! Het gaat je zeker lukken!!!
Het is hier idd rustig, helemaal nu Bianca weg is.
Hier is alles goed, vanmorgen weer bij de ha geweest en alles was weer goed, beeb is nog niet ingedaald, maar dat gebuerd bij een tweede meestal heel laat pas. Verder niets bijzonders.
Dit weekend weer druk geweest, zaterdagmiddag even bij mijn ouders geweest, want mijn broer had zijn zoontje dit weekend en dan moeten die jongens natuurlijk even met elkaar spelen.
En gisteren bij een oude schoolvriendin geweest, was ook leuk!
Verder rijd de auto echt super, we zijn er zo blij mee!!! Vanavond even een bakkie doen op mijn werk en dan gaat Edwin aan de slag om ee geboorteschilderijtje te maken voor de kleine spruit. En dan ook nog voor Thomas want die heeft er ook nog steeds geen 1.
En morgen gaan we eindelijk de beeb erkennen. Dat wordt wel eens tijd… :oops: Maar ja er kwam steeds iets tussen enzo… nu moet het echt anders is het straks te laat…
Nou ik ga er weer van tussen!! :-*
Ha meiden!
Bedankt voor jullie enthousiaste reacties op onze badkamer. Ik ben er ook zoooo blij mee!!!
Ellen, jammer dat je toch ongi bent geworden Nou, ik begin gewoon alvast te duimen voor volgende maand hoor
Wel goed om te proberen er wat minder mee bezig te zijn. Is moeilijk, maar het blijkt echt vaak te helpen. Succes ermee meis!
Garfield, lekker dat het tennissen zo goed gaat. Zal ook wel een goede uitlaatklep zijn nu, of niet. Pfff, en dan in zo’n situatie op huizenjacht, lijkt me best rot. Succes meid, ik hoop dat je een mooi paleisje kan vinden waar je lekker opnieuw kan beginnen en waar je heel gelukkig wordt!
Erika, leuk kapsel en héle mooie buik zeg!! En hebben jullie de beeb inmiddels erkend? Wij waren er ook redelijk laat mee hoor…
Yona, hoe is het met jou??
En hoe zou het zijn met Kimzie? En met DarkAngel? Die is natuurlijk allang bevallen nu… hoop dat ze nog een keer wat laat weten, want ik ben en blijf enorm nieuwsgierig :mrgreen:
Ik heb ook 2 drukke dagen achter de rug. Zondag kwam ik op het achterlijke idee om even te gaan winkelen in Rotterdam. We moesten nog moltons voor in het wiegje hebben, mandjes voor in de badkamer en de blije doos ophalen. Maar we waren er pas om half 3 en alle parkeerplaatsen in de buurt van het centrum waren natuurlijk allang bezet, dus we moesten een heel eind lopen. Ik was echt helemaal kapot, overal pijn Dacht zelfs ff dat ik zo de bevalling op gnag had geholpen, want ik had enorme buikkrampen. Maar thuis ging ik op bed liggen en toen waren die krampen al snel weer weg. Maar al bij al niet zo’n succes dus :?
Gisteren met m’n schoonzusje en haar kids, plus 2 kids uit de straat, naar speeltuin cq zwembad geweest. Was erg leuk, er waren 3 terreintjes, één met de zwembaden, één met de speeltuin voor de grotere kinderen en één met de speeltuin voor de kleintjes. Allemaal gescheiden door hekjes die de ukkies niet open konden maken, dus echt ideaal. De kids hebben echt lekker gespeeld daar, en m’n schoonzusje en ik hebben heerlijk in de zon zitten kleppen. Erg gezellig, maar ja, wel weer vermoeiend!
Vandaag ff een rustig dagje. Ga de lakentjes enzo voor het wiegje wassen, zodat ik het wiegje straks op kan maken. En ik ga een poging doen in m’n eentje de box uit elkaar te halen en beneden weer op te zetten.
xHeske
Ik wilde jullie even trakteren op een hele lieve foto.
ondanks dat mijn broer en zijn ex dus uitelkaar zijn proberen wij de 2 jongens nog zoveel mogelijk bij elkaar te laten zijn omdat het echt dikke maatjes zijn!
Hier het bewijs!!! Om op te vreten!!!
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: Wat een schatjes!!!
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: o wat vreselijk lief!!! Wat een heerlijke schatjes!
Meiden hoe is het verder met jullie en jullie buikies?
Mmmm sorry dat ik ff niks geschreven heb hier, maar het zijn warme laatste dagen van de week nog een hevige hyperventilatie aanval gehad.
Waar ik zelf niet uit kwam en deze week dan ook nog de laatste loodjes op het werk.
Infectie is gelukkig weer helemaal over.
Heske groot gelijk hoor dat je geen opdrachten meer aan neemt en je nu kan gaan voorbereiden op alles wat komen gaat.
Jeetje alweer 38 weken en een dag zeg :shock:
En dat een paleisje jullie badkamer heerlijk om daar de nodige ontspannings uurtjes in door te brengen.
En is het nog gelukt met de box :?:
Erika ik had het al bij de andere topcic geschreven wat een mooie buik zeg, en pittig kapsel wederom.
Lekker het het toekomstig kindje ook weer erkent is, weer een punt om door te strepen op het lijstje.
En wat een schatjes zeg :inlove:
Ellen wat kl#te dat je nu weer ongi bent geworden meid, kan begrijpen dat je wat meer afstand wilt nemen.
Ik hoop dat het je ten goede komt en ons snel goed nieuws kan komen melden.
Maar wat fijn dat je jullie zussen bij elkaar het hart hebben gelucht.
Garfield volgens mijn ben jij echt een fanatiek tennisster zeg, weer een finale gewonnen.
Hoe gaat het verder met je, komen jullie er nu een beetje uit gezamelijk :?:
Yona, het houdt maar niet op bij jou hè. Is het geen infectie, dan is het wel hyperventillatie. Pfff meis, wat zul jij blij zijn als jullie beebje er straks is (nou ja, wie niet?..).
Met de box is het uiteindelijk nog gelukt. M’n moeder kwam gisteren onverwachts even langs, dus die heeft even geholpen. Nu is echt alles klaar voor de beeb :dance:
Zometeen weer naar de vk. Zal wel weer routinebezoekje zijn, maar blijft leuk!
xHeske
Ja heske wat jou betreft kan het nu elk moment gaan gebeuren he!!
Natascha het zit je niet echt mee he, ik las het al van die hyperventilatie, toch eng zoiets…
Ja het moest er nu toch echt van komen om de beeb te erkennen, maar gelukkig is dat nu klaar. Ik vroeg me al af wat er zou gebeuren als we te laat zouden zijn… weet iemand dat??
Ellen met 't buikie is 't goed!!Ik hobbel lekker door en ben het nog helemaal niet zat om zwanger te zijn!! Waarschijnlijk is dit ook de laatste keer wat edwin wil zoals het er nu voor staat geen derde, moet hij weer stoppen met medicijnen waarschijnlijk enzo. Juist daarom heb ik nog helemaal geen zin om afscheid te nemen van de buik, maar aan de andere kant ook weer wel, want hoe zou het straks zijn met 2 van die knulletjes!!!
Gisteravond begonnen met het geboorteschilderijtje voor op de beeb zijn kamer! Edwin kan heel goed schilderen, die maakt geregeld iets nieuws voor in de huiskamer, maar deze wilde hij dat ik ze zou maken. Nog nooit gedaan, maar ik moet zeggen dat het best aardig gaat!!!
Als deze af is ga ik er ook nog 1 voor Thomas maken, want daar is ook nog nooit van gekomen.
Creabea dus!!!
Damens ik met de kleine afgesproken dat we de rest van de zwangerschap geen cappriollen meer gaan uit halen.
Heske hoe was het routine bezoekje bij de verloskundige :?:
Wordt bij jouw nu ook wel heel erg spannend zeg.
Tel je de dagen al af naar de 40 weken???
Erika ook al 35w3d gaat rap nu he, lekker hoor dat je het nog niet zat bent.
Hopelijk kom je ook nog voor je bevalling toe aan het bordje van Thomas.
Ik ben het nu ook nog niet zat, merk alleen echt dat het werk me nu echt te zwaar wordt.
Gelukkig morgen me laatste werk dag.
Goeiemorgen!
Yona, veel succes vandaag met je laatste werkdag!! Straks lekker met verlof :dance: :dance: :dance:
Erika, wat leuk dat je zelf het geboorteschilderijtje maakt! Crea hoor!
Wat het erkennen van de beeb betreft, dat kan in principe ook na de geboorte nog, ik weet alleen niet hoe het dan zit met aangifte doen enzo. Maar het is hoe dan ook het makkelijkst om het voor de geboorte te regelen. Dus mooi dat dat ook weer gedaan is!
Bij de vk was alles weer oké, zoals ik al verwacht had. Frummelke lag nog hetzelfde als de vorige keer (maar was ook al ingedaald, dus niet zo vreemd), bm was niet meer gegroeid (ook niet vreemd, want komt tot aan m’n ribbenboog, dus er is simpelweg weg plek meer), bloeddruk was ongeveer hetzelfde, hartje was nog even mooi als altijd… nou ja, eigenlijk niets veranderd dus. Ze is gewoon helemaal af, dus tijd dat ze eruit komt :mrgreen:
xHeske
Hihi, ik dacht net helemaal verrast: ‘heee er is al een augustusmama!!!’ Maar dat was Natas, die schrijft ook met de juli-mama’s mee, dus dat wist ik al :wall: Nou ja, toch leuk, nu zijn de aug-mama’s dus ook al een beetje begonnen! Dus Erika en Yona, voor jullie wordt het langzaamaan ook heel spannend!!! :mrgreen:
Ja het wordt idd spannend, er zijn al een aantal meiden van de aug.mama’s over de 37 weken heen en die mogen dus nu ook gewoon thuis bevallen, ja dan wordt het echt…
Wel raar want als ik nu terug denk aan mijn zwangerschap met Thomas dan werd hij nu over 2,5 week geboren… dat gevoel heb ik nu helemaal niet dat het dan al wel eens zover kan zijn.
Het schilderijtje gaat goed!!! Vanvond maak ik hem af en dan begin ik aan die voor Thomas.
Ik vroeg me af of de beeb wel Edwin zijn achternaam mocht hebben als je nu verder niets geregeld hebt… Normaal gesproken krijgt elke beeb binnen hetzelfde gezin dezelfde achternaam, maar omdat deze beeb dan officieel niet van Edwin is vroeg ik me af hoe dat dan zou gaan…
Kan ik wel eens gaan opzoeken ben ik dan gewoon nieuwsgierig naar.
Fijn dat alles weer goed was Heske, voel je al iets dan of voel je je nog steeds net als anders? Ik weet nog goed dat ik echt wel voelde dat het niet lang meer ging duren, het rommelde als een gek, niet pijnlijk ofzo, maar het voelde gewoon anders.
Natascha dat is een goede afspraak nu maar hopen dat de beeb zich eraan houd!!
Beeb luister goed naar je moeder!!! Geen rare dingen meer doen!!!
Vandaag je laatste dag heerlijk meid, je hebt het verdient om lekker thuis te zitten!!!
Ja wordt nu ook erg spannend bij de augustus mama’s zijn er nu al twee bevallen.
Erika lijkt me inderdaad een vreemd iedee dat je nu over plus minus twee weekjes mischien wederom bevallen bent.
Maak je een foto van de geboorte schilderijtjes :?:
Heske fijn dat alles weer oke was bij de verloskundige, is altijd toch weer fijn om te horen.
Nou me verlof is dan nu officeel in gegaan erg vreemd zo laaste dag gisteren hoor.
Heb er wel een traantje gelaten bij het afscheid nemen en dan is het maar voor 5 en halve maand.
Maar toch, we gooien het maar op de hormonen.
Vandaag om de tien minuten naar toilet en een wat krampende buik.
Toch ff gebeld en mocht ff langs komen, en ja hoor weer een fikse blaasontsteking. Dus we gaan weer kuren.
Wederom aan het ctg gelegen en daar was veel buik activiteit op te zien.
Gelukkig zat alles van onderen nog pot dicht.
Nou nou nou Natascha en ik dacht dat je geen gekke dingen meer zou doen tot de bevalling.
Het houd ook maar niet op he…
Wij zijn vanmorgen lekker naar het strand geweest, maar met de wind erbij was het toch net iets te koud voor Thomas, die stond daar te klappertanden. We zijn dus niet zo lang gebleven, maar het was wel even lekker!
Hoe is het verder met jullie?
Jammer dat het te koud was op het stand, maar een klapper tanden Thomas das ook niets.
Hier heeft man lief van het weekend de trap en de voordeur aan de binnen zijde geschilderd.
Ziet er weer picobello uit, heb nu wel de neiging dat alles straks af moet zijn voor de kleine er is, dus er staat nog een klein klusje voor hem op het programma.
Verder lekker in de tuin aan gerommeld, en die nu weer helemaal onkruid vrij, maar ja voor hoelang :?
Verder zijn me krampen nu helemaal weg dus daar ben ik erg blij mee.
Damens een hele fijne dag allemaal.
Wordt werderom warm.
Ja wordt idd weer een lekker warm dagje vandaag. Had eigenlijk vanmorgen willen strijken en poetsen, maar was pas om 10.15 wakker… :oops:
Het is echt behoorlijk aan het rommelen in m’n buik nu. Dacht gisterenavond dus echt serieus dat het ging beginnen. Enorm pijnlijke harde buiken, een hele tijd lang en best regelmatig. Maar nu is 't weer weg… heb alleen nog ongipijn en harde buiken. Dus we wachten wel weer af.
Yona, last van nesteldrang? Leuk hè, dat die mannen van ons het dan ook moeten ontgelden. :lol: Tja, we moeten die hele zwangerschap ook niet te makkelijk voor ze maken, ze mogen best een beetje met ons meevoelen :mrgreen:
En hoe voelt het nu om verlof te hebben?? Ga er maar lekker van genieten meid!!!
Erika, lekker joh, ff naar het strand! Heb ik ook wel zin in. Misschien gaan we woensdag wel, dan heeft m’n vriend vrij.
Oef… weer zo’n pijnlijke harde buik. Haha, pijn is fijn! Van mij mag het nog veel meer pijn gaan doen. Dan ga ik woensdag wel niet naar het strand. Jeetje, ben toch wel een beetje benieuwd of het misschien één dezer dagen door gaat zetten. Het voelt wel heel actief daarbinnen… :?
Wat die achternaam betreft, als je te laat zou zijn met het erkennen van je beeb, dat weet ik eigenlijk niet. Denk dan dat beeb idd jouw achternaam zou krijgen…Maar da’s wel raar eigenlijk, als Thomas al de achternaam van z’n vader heeft. Geen idee. Maar gelukkig is 't op tijd geregeld nu!
Nou, ik ga toch nog ff wat in huis doen, voordat het té warm wordt, of voor de beeb toch besluit om op de verjaardag van d’r grote neef (vandaag dus, Mik wordt 5! :dance: ) geboren te worden…
xHeske
Heske is vandaag maar ook de komende dagen ook niet echt weer om te poetsen.
Spannend hoor al dat gerommel ik hoop dat het snel uitmond in een super bevalling en een mooie dochter.
Zelf ben ik dan nu begonnen met het wassen van de babykleertjes, lakentjes en andere babyspul.
Moet me zelf er wel toe zetten, dus of het nesteldrang is
Hangt in ieder geval allemaal wel erg schattig op de lijn.
Hopelijk kan ik dan morgen het wieg gaan opmaken maakt het weer een stuk echter.