Ohh Heske, dus het rommelen is begonnen? Spannend hoor.
Wie weet wat er afeglopen dagen al gebeurd is! Toen ik de eerste keer de ha belde om te zeggen dat ik me anders voelde, had totaal niet het idee weeën te hebben, bleek ik al 5 cm ontsluiting te hebben!!! Dus wie weet!!
Nou ik ga een verdieping lager, want het is hier niet uit te houden…
Heske SPANNEND :shifty:, we houden je in de gaten :!:
Pff vandaag wederom een zeer warme dag, sterkte allemaal 8)
Wat hoor ik…rommelen!!! O wat spannend!!!
Heske! heske! heske! heske! heske!
Ik houd het in de gaten!
Meiden! Alles goed verders!!! Ja het wordt echt spannend voor jullie alledrie!!!
Hier rustig verder 8) :mrgreen: geen bijzondere dingen in ieder geval!
Mijn zus heeft gister haar eerste echo gehad en alles was picobello in orde! Ze is nu 10 weken en 5 dagen :dance: :dance:
Nou ik houdt het hier in de gaten… 8)
Wat fijn voor je zus. Altijd spannend die eerste echo, dat kan jij weten.
Heerlijk dat alles goed is en het hartje klopte!!!
Nou, m’n buikie is weer rustig vandaag hoor, dus het zet allemaal nog niet echt door. Jammer, maar ja, kan nooit lang meer duren!
Ellen, fijn dat de echo van je zus goed was!
M’n ouders en m’n zusje zijn vandaag hier geweest. Erg gezellig, en fijn om ff een dagje niet alleen thuis te zitten. En m’n vader heeft de hangmat in elkaar gezet. Heb er net lekker in liggen pitten, in de schaduw uiteraard!
xHeske
Heske oww heerlijk een hangmat, lekker dommelen in de schaduw.
Ben benieuwd wanneer je kindje zich gaat laten zien.
Inderdaad fijn om een dagje niet alleen te zijn, ook natuurlijk om weer ouders te zien.
Die woonden bij nou ook niet echt om de hoek toch.
Ellen wat heerlijk dat je zus een goede eerste echo heeft gehad, altijd weer een hele opluchting.
Ben ook wel benieuwd hoe het nu met darkangel gaat en Ilse en haar fransje :!:
Hier verder ook alles rustig, je rustig houden is volgens mijn ook het enigste wat je kan doen met dit weer.
39 weken vandaag Heske!! Dat kan niet lang meer duren!!
Wat is het warm he… gelukkig staat er nog een lekker windje en is het bij ons in de tuin in de schaduw nog wel uit te houden, maar leuk is anders.
Nou ja, verder alles zijn gangetje hiero, niet veel bijzonders te melden…
Pfff, ik vond de warmte gisteren nog wel te hebben, maar nu… gats, wat een vies zweterig weer. Als het warm is wil ik zon, en die zie ik nu niet
Nou, de 39 weken gepasseerd inderdaad. Ik word echt met de dag ongeduldiger :oops: Zometeen weer naar de vk, maar verwacht niet dat ik daar veel spannend nieuws te horen krijg. We zien het wel weer. M’n buik blijft rommelen, dus heb wel het idee dat er Ãets gebeurd. Het voorbereidende werk zeg maar…
Bij de augustusmama’s is het ook echt begonnen nu hè. Spannend dus ook voor jullie!
Hoe is het verder met iedereen???
Damens is hier nu toch wel akelig stil
Heske nu ruim 39 weekjes al meid, het zijn de laatste loodjes.
Pff maar wel hele zware loodjes met dit weer.
Kan me voorstellen dat je steeds ongeduldiger wordt, kriebeld bij mijn nu ook al behoorlijk.
En ik loop toch echt een aantal weekjes achter op jouw.
Gisteren wel me kraam intake gehad, krijgen 44 uur verspreid over 8 dagen.
Volgens mijn is dit een normaal aantal uren.
Damens hoe gaat het verder met iedereen :?:
Sterkte allemaal in deze warmte 8) :!:
Hatascha dat is volgens mij idd wel zo’n beetje gemiddeld ja, ik krijg dat volgens mij ook.
De vorige keer kreeg iedereen gewoon nog standaard 8 dagen 8 uur per dag, maar dat vond ik best lang hoor. Ik heb de kraamhulp de laatste dagen toen geregeld eerder naar huis gestuurd.
Het is hier verder idd erg stil, maar ja Bianca schrijft niet meer mee, en ellen zou ook wat minder komen.
De andere meiden komen ook maar af en toe langs dus we zijn nog maar met ons drietjes!!
Heske hoe was het bij de vk??
Het weer was idd niet te houden gisteren zeg. en daardoor slaap ik nu ook al 2 nachten niet zo goed, blehh, maar verder alles goed!!
Nog 2 dagen en dan ben ik 37 weken en dan mag het gaan gebeuren!!!
Van mijn moeder moet ik nog minimaal een week wachten want dan heeft ze vakantie en gezien ze natuurlijk elke dag langs wil komen!!
Vanmorgen mijn vader op visite gehad met mijn neefje. Die is dit weekend bij mijn broer, maar die moest gewoon werken vandaag en mijn moeder ook, maar mijn vader is vrijdags altijd vrij dus paste hij op.
Hij had lekker aardbeientaart meegenomen :drool:
Nou ik ga nog even verder kijken hier!!
Kus :-*
MMM Erika aardbeientaart :drool:
Kan me helemaal voorstellen dat jullie het zat zijn, nog 2 dagjes en dan heb ook jij je laaste mijlpaal behaald voor dat jullie kleine komt.
Oja ik dacht laat ik is opzoeken (via de gebruikerslijst) of er al nieuws is van darkangel.
En volgens mijn is ze bevallen van een dochter Sarah op 20 juni 2006.
GEFELICITEERD :!:
Ze heeft een site:
monique.michaelplaza en natuurlijk www ervoor en .nl er achter
hoi hoi
sorry dat ik jullie zo verwaarloos tis erg lastig om tijd te vinden om vaak te reageren.
naast dat fransje graag veel aandacht wil hebben mijn oudste 2 ook nog grote vakantie dus extra druk.
Met fransje gaat het super goed tis echt een dikke beer aan het worden hij komt per week zo’n 0,5 kg aan das erg veel maar het buro verwacht dat ie snel wat minder gaat aankomen.
zat in de wacht kamer met allemaal baby’s van 3 maanden nouw hij was van allemaal dik de grootste en zwaarste.
niet schrikken hij weegt nu dus al 5,5 kg en hij is vandaag pas 4 weken.
Een voordeel iedereen durft hem nu wel vast te houden omdat ie er niet zo breekbaar uit ziet.
zal ff wat foto’s plaatsen.
dames heel erg veel succes en sterkte met de laadste loodjes en de andere dames sterkte met deze hitte tis echt te warm
Leuke foto’s Ilse :!: Ja dat is zeker een kanjer! Dat wordt later een beer van een vent! Verder alles goed met je?
Meiden wat wordt het spannend!!! Ik houd jullie nog steeds in de gaten hoor Ik heb zelf alleen niet zo veel te vertellen…
Dus een knuffel voor jullie allemaal!!
:-*
hoi hoi
ja hoor hier gaat alles goed de nachtvoedingen zijn soms vermoeien maar voor de rest niks te klagen hoor.
hebben straks een bbq feest frans is vandaag 27 geworden dus tegen de avond komen fam. en vrienden bbqen.
Moeten eerst nog ff snel langs het tuincentrum ff wat bloeiende planten halen zul je net zien als je gaat bbqen alles er dor bij ligt tja tis ook extreem heet geweest de afgelopen tijd.
hier nog wat leuke foto’s van me manneke
Wat een lieverd Ilse!! Heel mooi!!!
Nog een par weken en dan kom ik ook foto’s showen!!!
Fijn dat alles zo goed gaat verder!!
Hier staan de bloempjes er ook minder vrolijk bij dan ik zou willen, maar ik vergeet dan 'savonds ook nog wel eens te sproeien… wij zijn gewooon geen tuinmensen, elk jaar doen we weer een poging en elk jaar kan ik halverwege de zomer voor nieuwe plantjes…
goedemorgen lieverds,
Ow heske en erika meiden spannend ook voor julie zeg. De laatste loodjes, en die zullen zwaar zijn met dit weer.
Darkangle dus ook bevallen, VAN HARTE GEFELICITEERD ! en heeeel veel gleuk met de kleine.
Ilse, wat een mooie foots van jullie fransje zeg, geweldig hoe lief zin ukkie kan slapen, zo vertederend he?
Erika hoe gaat het verder met jou en thomas en je man? Hij had toen die medicijnen , helpt dat nog goed? Ik hoop het maar hoor.
Ellen jou zie en spreek ik wel bij zwanger wordn hé meid? :-* van jou.
Yona hoe is verder met jou?
Garfield, je schrijft ook af en toe hier nog mee, ik las iig van je goede resultaten van je examens, knap hoor. Hoe voel je je verder? Blij dat je doorgezet hebt of ook toch wel heel erg verdrietig, een relatie be eindigen is nooit leuk… meid knuf voor jou hoor en sterkte
Heske ik zag laatst je badkamer af, gaaf geworden joh , enorm mooi hoor, heeft wat erg moeite gekost en werkuren, maar het resultaat is prachtig.
Heerlijk straks een mooi af huisje en dan een kleintje zeg.
Nou meiden , ik wou even reageren hier weer hoor,. langzaam aan krabbel ik op … en gaat eig best wel oke. Ik heb nog steeds gesprekken bij Ggz lopen en dat doet me goed.
OOk nog bij de fysio voor hyperventilatie, maar as maandag laatste consult :dance: ook dat gaat prima nu weer.
Vorige week zaterdag ben ik dus opgenomen in zkh onverwacht, heb een laparoscopie gehad, want men vermoede een torsie ( verdraaide eierstok) gelukkig was dit niet zo, maar wel is endometriose geconstateerd met wooekeringen ( nog gnet geen verklevingen’
Nou verder genieten we volop van het weertje andre heeft vakantie en wendy inmiddels ook, we gaan verder niet weg, alleen de dagjes uit dan.
Straks komt Juudje hier van KOK bij mij op visite, en blijft logeren, zal vast een happy weeekdn worden.
Nou zwangere damezzzz, heel heel veel geluk he, dat moet ik toch e cht zeggen, zon wondertje baren is niet niks en dan deze warmte… alle goeds.
Meiden die graag zwanger zouden willen wordennog meer gelukg ewenst, immers er is nog ms een lange weg te gaan… en das niet altijd even makkelijk. Sterkte en liefs.
voor de meiden die ik nietpersoonlijk genoemd heb, ik vergeet jullie echt niet hoor,
alle liefs knuf en een fijn weekend, geniet van weertjuh
:-* :-* :-* bianca.
ow ennuh wel goed dat ik weer efkes kwam binnenvallen he :?: :mrgreen: :-*
Heyyy Bianca, wat leuk om weer wat van je te horen!!! Fijn dat het wat beter met je gaat, dat de gesprekken bij ggz je goed doen, en dat je de hyperventilatie weer onder controle hebt!!! Maar jeetje, endometriose, da’s natuurlijk minder… heeft m’n schoonzusje ook… heb ik wel eens verteld volgens mij. Ze wil ook heel graag een kindje, maar dat wil niet zo lukken, maar dat komt ook omdat haar vriend ook nog eens ‘traag zaad’ heeft. Ze is wel behandeld voor die endometriose nu, en haar bm is zo goed als schoon. Nu gaan ze voor IUI, in de hoop dat ze zwanger raakt voordat de verklevingen ed weer terugkomen. In ieder geval veel sterkte ermee meis. Kan dit nu eigenlijk ook verklaren waarom het steeds mis is gegaan bij je? Klinkt misschien stom, maar ik hoop het voor je, want dan betekent het dat er iets aan te doen is, en dat er bij een volgende zwangerschap gewoon een heel mooi en gezond kindje geboren gaat worden. Ik blijf voor je duimen meis, ookal ben je hier nu niet meer zo vaak, we denken nog wel aan je!!!
Yona, leuk dat je gecheckt hebt hoe het met Darkangel gaat. Ik zal zo even in het lijstje zetten dat ze bevallen is. En Darkangel, als je hier nog een keer meeleest: gefeliciteerd met je dochter!!!
Meiden, elke avond heel even de tuin sproeien doet echt wonderen. Hier staat alles héél mooi in bloei nu. Alleen de lavendel is nu iets minder aan het worden. Ik heb ook absoluut geen groene vingers hoor, maar ik weet wél hoe de tuinslang werkt
Ilse, wat een geweldig mannetje is Fransje toch! :inlove: Vooral blijven showen hoor! En gefeliciteerd met je vriend!!!
Erika, morgen 37 weken!!! :dance: Kom maar op met die kleine!!!
Hier blijft het maar rommelen in m’n buik, maar het zet niet door. Heb geregeld pijnlijke harde buiken nu, maar het zakt steeds na een tijdje weer weg. Dus het blijft afwachten. Heb nu af en toe wel echt een dip, begin het aardig zat te worden. Dus gisteren heb ik besloten dat ik er maar vanuit ga dat de kleine nog 2 1/2 week blijft zitten, dan kan het alleen maar meevallen :mrgreen:
xHeske
@Ke wrote:
Kan dit nu eigenlijk ook verklaren waarom het steeds mis is gegaan bij je? Klinkt misschien stom, maar ik hoop het voor je, want dan betekent het dat er iets aan te doen is, en dat er bij een volgende zwangerschap gewoon een heel mooi en gezond kindje geboren gaat worden. Ik blijf voor je duimen meis, ookal ben je hier nu niet meer zo vaak, we denken nog wel aan je!!!
Heske
Dank je, ik denk ook aan jullie hoor en leef echt mee dat weten jullie ook best.
De endo is geen verklaring voor het misgaan van de zwangerschappen, het kan wel ( mede) verklaren waarom een zwangerschap uitblijft tot op heden, in sept mogen we naar de vpg en wordt de rest onderzocht…
Erika JOEPIE jij ook al je laatste mijlpaal 37 weken :!: :!: :!:
Volgens mijn is 44 uur ook een normaaal gemiddelde, en naar mijn iedee ook lang zat.
Volgens mijn heb je op een gegeven moment ook echt zoiets dat je ff samen wilt zijn met je nieuwe gezinnetje, en geen bemoei van buiten af.
Ilse heel begrijpelijk hoor dat je hier niet iedere kunt komen hoor.
Wat een schatje jullie Fransje, echt al een beer zeg 5,5 kilo :shock: :!:
Leuke dochter heb je trouwens ook.
Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je man :!:
Ellen fijn om te horen dat in ieder geval alles goed gaat met je :!:
Bianca Ik vindt het alrtijd super fijn om weer wat van je te mogen vernemen.
Wat fijn om te horen dat je langzamerhand weer wat opkrabbeld, en dat de gesprekken je bij de Ggz je zo goed doen.
Succes vandaag bij je laaste sessie bij de fysiotherapeut voor de hyperventilatie.
Pfff erg vervelend om te hebben zulke aanvallen, had er 1 een 2 weekjes geleden. Pfff weet nu pas hoe naar dat kan zijn.
En dan ook nog die onverwachtese opname in het ziekenhuis, en dat er nu endometriose is geconsateerd.
Jeetje das ook weer wat, ik blijf hopen dat snel zwanger mag worden en een super mooie zwanger mag hebben, is je echt gegund bianc :-*
Heske ik kan me voorstellen dat je helemaal zat bent helemaal met deze extremen temperaturen van van de week, en dan het iedee dat het nog niet voorbij is.
Pff zaterdag hadden we een straat bbq, en dit maal zatten wij in de organisatie.
Gelukkig hebben wij maar in een klein straatje van 22 woningen waarvan er 5 nog niet opgeleverd zijn (kavels pfff dat kan soms jaren duren).
Was gelukkig erg gezellig, maar was blij dat ik op een gegeven moment naar me bed kon.
Zondag heerlijk gevaren op de loosdrechtse plasssen.
Toch weer iets verbrand, me huid is nu echt heel anders dan normaal.
Normaal verbrand ik bijna nooit.
Vanmiddag weer naar de gyn, ze gaan kijken of het kindje gedraaid is, maar ik heb erg goede hoop van wel, anders gaat het kindje volgende week waarschijnlijk gedraaid worden.
Fijne dag verder iedereen!!!
Groetjes Natascha
Yona, succes bij de gyn vanmiddag! Ik zal heel hard duimen dat je beeje gedraaid is!!!
Ik krijg geloof ik 40 uur kraamzorg, 8 dagen en dan 5 uur per dag. Lijkt me wel prima, zit er ook niet op te wachten dat er hier de hele dag iemand rondloopt. Al lijkt het me best gek om voor 't eerst alleen te zijn met de beeb…
Bianca, ik hoop voor je dat ze een oorzaak kunnen vinden en dat ze er iets aan kunnen doen. Succes meis! En lief dat je aan ons denkt!
Hoe is het met de rest?
Hier alles nog steeds hetzelfde. Een hoop gerommel in m’n buik, maar daar blijft het bij. Nog 2 daagjes tot de uitgerekende datum, dus wie weet ga ik overtijd lopen. Zou me niet zoveel verbazen.
xHeske