Wat een slecht nieuw berichten zeg het afgelopen weekend hier.
Ilse jeetje he dat is niet niks van je schoonmoeder… Bij het woord kanker schrik ik altijd direct heel erg. Wat een spannende zenuwsloipende tijd zullen julokie tegemoed gaan niet alleen om je schoonmoeder, maar je bevalling zit er ook nog eens aan te komen. Dat zou een mooie tijd moeten zijn, maar dan wordt het overschaduwd door een groot verdriet…
Heel veel sterkte met allebei! Ook voor je man natuurlijk…
Garfield toch besloten ermee te stoppen? ja als je alles geprobeerd hebt en het gaat niet… moeilijk, maar hopelijk kom je er gelukkiger uit! Jij ook veel sterkte!!!
Ellen een 8 voor je examen!! Super, dan heb je niet voor niets geleerd!!!
Met mij is verder alles goed, Al gaat het me niet in de koude kleren zitten en daar maakt edwin zich dan weer druk om… ach zo blijven we bezig!! Verder met de beeb alles goed, druk mannetje, dus dat kan nog wat worden.
Heske, leuk hoor oppassen op je neefje!! Is de aannemer er al??
Jaja, de aannemer is er inmiddels! Was bijna 10 uur toen 'ie eindelijk voor de deur stond. Hij was vreselijk omgereden en had ook nog eens in de file gestaan… Nu een hoop herrie en rotzooi hier in huis :? Wordt echt ff 2 weken afzien hoor…
M’n neefje is alweer naar huis, maar 't was wel leuk hoor! Heb ook meteen ff kunnen oefenen met luiers verschonen, want 't mannetje had bedacht dat het wel leuk was om mij met een str*ntluier op te zadelen… Maar verder is het echt een makkelijk ventje. Heeft lief met z’n autootjes gespeeld en buiten achter de poes aan gerend (vond poes niet leuk, maar kan ze ook vast wennen).
Pfff, zit nu al een paar uur te wachten op een telefoontje van m’n opdrachtgever. Heb haar al een paar keer proberen te bellen maar ze zit steeds niet op haar plek, dus nu zou ze mij bellen… hoop dat ze opschiet, want ik verveel me wezenloos, dus kan wel wat werk gebruiken…
xHeske
hoi hoi
ik ben er nog
moest eind vanmiddag bij de gyno zijn.
werd getoucheerd en er was amper verandering dus de teleurstelling was errg groot.
Aangezien ik al sinds zaterdag weeen had had ik eigenlijk wel iets verwacht.
Toen mocht ik mezelf weer aankleden en hij ging vanalles in het dossies schrijven zegt ie zo dan moeten we nog maar een controle plannen voor volgende week.
En de tranen begonnen te branden in me ogen weer beloftes die weer gebroken werden. Dus ik huilend gaan zitten aan dat buro.
Toen gaf ie aan nouw dan bel ik de verloskamers om te checken wanneer er plek is.
Het wordt dus vrijdag ochtend om half 8.
Er wordt dan bij binnenkomst gelijk me vliezen gebroken en krijg ik een infuus met ween opwekkers. En krijg ik een ruggeprik.
Maar het besef is er nog niet het is nog zow onwerkelijk dat ik vrijdag of zaterdag weer mama ga worden.
Ik ga snel voetbal kijken morgen klets ik weer wat meer
hup holland hup
ilse :shock: zo meid , ik dacht die heeft der kelintje alwel zeg
noui succes meid en nuh nu benje echt zeker weten snel mama,
liefs bianca, ensucces de komende dagen en heel veel geluk en veel goede gezondheid gewenst voor jullie … :dance: :-*
Oh Ilse, wat super spannend!!! Vrijdag gaat het dan eindelijk gebeuren! Nou, ik zal aan je denken meid! Succes!!!
Hier in huis is het één grote bende, de verbouwing van de badkamer is in volle gang. Moet zeggen dat het best aardig opschiet, dus hopelijk kunnen we eind volgende week lekker in ons bubbelbad van de nieuwe badkamer genieten!
Verder alles oké hier. Begin een beetje last te krijgen van harde buiken en wat gerommel in m’n buik, maar voorlopig zit de kleine nog wel prima daarbinnen. Over een weekje weer naar de vk, en dan voortaan iedere week. Het wordt steeds spannender!
Hoe is het verder met iedereen? 't Is een beetje rustig hier, de laatste paar dagen…
xHeske
Ilse spannend meid!!! O zo ik ben benieuwd! Sterkte meis en met de bevalling en we horen graag van je!!
Heske lekker een bubbelbadje :shock: kan je lekker badderen.
Voor jou ook nog maar vijf weekies he meis. Wat is de tijd hard gegaan zeg…
Hoe is het met de rest van de meiden?
Ja ik heb verder weinig te melden eigenlijk…
:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
Oh Ilse ik zal aan je denken, wat spannend!!! En nu ga ik net een weekendje weg, moet ik tot maandag wachten om te lezen hoe het is gegaan…
Nou meid heel veel succes!!!
Met mij alles best hiero! Druk bezig nog even wassen opruimen spullen pakken, want we gaan morgen weekendje weg.
Vanavond zou ik eigenlijk naar Robbie Williams, maar ja dat zag ik nu echt n iet meer zitten om zo lang te staan… jammer… maar ja. Mijn zwager en schoonzusje nemen een t-shirtje voor me mee en ze bellen even tijdens het concert voor een live verslag, Toch lief…
Oh Heske lekker een bubbelbad!!! Heerlijk en het begint dus een beetje te rommelen?? Ja het wordt idd steeds spannender!! ben ook zo beniewud naar jullie meisje!!!
Morguh meiden
Ilse voor jou is het als het goed is nu allemaal aan de gang. Ik zit toch wel de hele tijd te denken “o hoe zou met Ilse gaan!!!”
Nou we wachten geduldig af
Erika veel plezier dit weekend! En wel verslag doen he als je terug komt!
Ik heb wel een beetje spierpijn hoor Gister mijn eerste voetbaltraining gehad maar ik vond het weer superleuk! Ik heb wel een slechte conditie maar het voetballen dat verleer je niet! Ik was helemaal enthousiast toen ik klaar was maar ik had een hoofd als een aardbei :mrgreen:
Nou we zitten in onze klusdagen hoor en aangezien ik probeer om er niet teveel mee bezig te zijn proberen we ze wel te benutten…
Ik vind dat zo stom eigenlijk maar ik vind het altijd weer zo zonde als we het niet hebben geprobeerd, begrijpen jullie?
Dan zeg ik tegen mezelf El laat het nou los :evil: Je moest is weten hoeveel gesprekken ik met mezelf heb :roll: :mrgreen:
Maar goed het klussen blijft gelukkig wel leuk hoor :inlove: :inlove:
Maar dat vind ik toch wel het allermoeilijkste van zwanger worden! het loslaten :evil: :evil: Maar ik zal vast niet de enigste zijn…
Nou verders is het vrij rustig in mijn leventje. Vandaag weer even studeren want dinsdag opnieuw examen…spannend :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Hup ellen Hup :mrgreen:
O Zondag ga ik waarschijnlijk naar Parkpop :dance: :dance: en s’avonds natuurlijk voetbal kijken :dance: :dance:
Nou meiden laat even weten hoe het met jullie is!! En als ik jullie niet meer lees wens jullie een fijn en heel zonnig weekend toe!
Groetjes
Ellen
Ilse veel succes!!! Ik zal aan je denken en hopelijk heb je snel je mooie beeb in je armen!!!
Wij gaan straks weg en maandag komen we terug denk dat het dus dinsdag wordt vorodat de comp weer aan gaat hier!
Tot die tijd… lief zijn allemaal
:-*
Ow, wat een gek idee dat Ilse nu waarschijnlijk gewoon aan het bevallen is… Ben zoooo benieuwd!
Ellen, mooi dat je het voetballen nog niet verleerd bent. En ja, conditie… die verdwijnt meestal sneller dan dat je 'm weer opgebouwd hebt… Wordt bij mij straks ook weer even afzien denk ik. Maar ja. Beetje spierpijn hoort erbij hè, dan voel je tenminste dat je wat gedaan hebt!
Met de badkamer gaat het echt super hard. Heb gisteren gewoon al kunnen bubbelen in ons nieuwe bad! Wel nog een rotzooi verder hoor, maar vandaag is de aannemer begonnen met tegelen en heeft 'ie de vloer geëgaliseerd. Begint echt ergens op te lijken nu.
En verder ook alles prima hier. Weinig nieuws eigenlijk…
xHeske
Hallo LieveLieve mensen…
Ik heb een besluit genomen, en wel het volgende:
Ik kom “afscheid” nemen van dit topic. Ook bij de NOD lijst in zwanger worden zal ik niet meer typen.
En bewuste wel overwogen keuze die niks met jullie te maken heeft,maar des te meer met het feit dat ik soms niet meer kan opbrengen hier te typen, kwa tijd kwa zin en kwa het uit 1 houden van alle lieve mensen hun verhalen en achtegronden.
Jullie hebben me hier enorm gesteunt en lief en leed gedeeld te samen, daar voor enorm bedankt. Ik blijf ook zeker net als ik nu al doe mee lezen en met jullie mee hopen en bidden dat zwanger worden lukt, dat de al wel zwangeren een heerlijke meid of knul ter wereld brengen en vol pracht op doen groeien.
Maar ik vindt het oneerlijk alleen hier zelf te komen en te typen en dan niet reageren op jullie en julie bezigheden en zelf wel steeds verhaal doen. Dat is niet fair en voel ik me niet prettig bij. Ik hoop dat jullie dat begrijpen.
Ik zal wel typen blijven bij “We blijven doorgaan en houden de moed er in op naar 2007”, daar is een cluppie meiden die net als ik een mk of ma ( of meerder zelfs helaas) hebben gehad en net als ik ook de wens hebben zwanger te raken.
Daar voel ik me momenteel thuis, en snap ik elk en iedereen…
Hier blijft het gevoel van begin af an al dat ik eig natuurlijk heel geen aug stopper ben…
Als jullie graag wel willen dat ik belangrijke dingen hier mededeel wb de gyn bezoeken dan wil ik dat zeker doen,maar ook heb ik daarom wel een eigen topic bij “zwanger worden”. Maar geef dat dan even aan, dan typ ik het hier het hoogsbelangrijkste.
Ikzelf merk dat ik nu erg bezig ben met het MMM in zkh , met mijn eigen ,omdat ik niet erg goed in mijn vel zit, ik heb as maandag een 1e gesprek, de intake bij GGz en ook die man kan me en Andre helpen bij de weg in het zkh en alles omtrent het gebeuren, maar in 1e instantie om mij weer me zelf te doen zijn en te doen voelen .
Het klinkt erg egoistisch,maar ik weet ook (en ik ken jullie een beetje,) dan weet ik dat jullie het vast begrijpen dat deze keus niet zomaar de wereld in komt.
Na mijn verleden, van de sex mish, de scheiding van ouders, mama die vroeg overleed…en toen mijn eigen leven op rails was…de miskramen missed abortion het ziek zijn na de b12 tekort…en het niet zwanger raken en toen ook nog vorige maand het meiske wat zo vreselijk werd mishandeld , en de 2ling die overleed na die vreselijke ongeluk…ik heb daar allemaal best wat verdiret om.
En daarom denk ik meer om mezelf. Blijf hier op het forum want ben echt verslaafd…spelletjeshoek huiskamer en zwanger worden…vlinderpraat eig overal wel natuurlijk,maar minder en mindervaak reageren, dat doe ik nu al ( zal ms niet opvallen 8) ) maar toch.
Sorry voor het lange verhaal, in zijn geheel maar dan aangepast wil ik het ook even elders neerzetten.
Nogmaals bedankt en heel heel veel liefs sterkte succes moed kracht geluk en goede gezondheid Bianca.
Garfield knuf en kus , je hebt ene keus gemaakt in je leventje, knap en moedig van je. Alle goeds in de toekomst.
Darkangel,ilse,biebs,heske,marlous,erika en yona een goede voortzetting van zwangerschap, dat jullie kindjes groot en sterk worden. Alle geluk als mama zijn … :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-
Kimzie Ellen (tot in andere topic) succes met zwanger raken, en ook voor ieder die ik vergat natuurlijk. KOP OP he julie kunnen het hoor!
Knuf van mij. Bianca. :-
Hoi Bianca,
Lief dat je ondanks de dingen die je zelf aan je hoofd hebt ook nog aan mij denkt. Na ‘de beslissing’ moeten wij nu beginnen aan de volgende stap. Hoe nu verder? Wie blijft er in het huis, wat doen we met de spullen, de kat etc.
Geen leuke tijd in het vooruitzicht wat dat betreft, maar ik voel dat het de goede beslissing is geweest en daardoor voel ik me wel gesterkt. Ik ben hier natuurlijk ook niet veel meer, maar houd een aantal meiden in de gaten. Dus ik kom zeker af en toe bij je topic buurten! Veel succes met alles.
Liefs,
Garfield
PS: ik reageer later wel meer.
enneh Ilse: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Jeetje damens wat is hier een hoop gebeurd zeg :shock: .
Allereerst Bianca wat jammer dat je afscheid neemt van deze topcic.
Ik had het je echt reuze gegunt dat zwanger zou zijn, maar blijf ook hopen dat dit moois jullie spoedig zou mogen over komen.
En dat 2007 het jaar wordt dat jullie jullie kleine in je armen mogen houwen.
Kan me voorstellen dat je meer aansluiting in een andere topic kunt vinden met vrouwen die in ongeveer zo zelfde situatie zitten.
Ik zou zelf heel graag vernemen hoe het nu met je gaat en hoe de bezoeken aan de gyn verlopen.
Bianca heel veel sterkte ik vindt je een super sterke vrouw.
Dikke knuffels :-* :-* :-*
Garfield nu toch nog na zo lange tijd een punt achter je relatie gezet :!:
Dat vergt ook een hele hoop moed, ook al hing het in de lucht.
Maar die stap zetten lijkt me oww zo moeilijk, heel veel sterkte de komende tijd met alles wat je nu komen gaat.
Ilse wat een heftig nieuws van je schoonmoeder dat hakt er behoorlijk in.
Zo te lezen is je schoonmoeder een sterke vrouw ik hoop dat de operatie voorspoedig zal verlopen. Het gevoel is ook zo dubbel aan de ene kant moet dit zo mooie periode zijn, dat nu zo zwaar wordt overschaduwd. Sterkte daar mee in ieder geval.
Maar ook zul je nu ondertussen wel bevallen zijn van jullie zoon, hoop dat niet al te zwaar was.
Ben heel benieuwd naar de naam en hoe het nu momenteel met je gaat.
Neem de tijd en probeer te genieten ondanks alles wat er in je achterhoofd mee speeld.
Ellen een 8 voor je examen wat super :dance: Das een lekkere opkikker.
Aankomende dinsdag wederom examen succes ermee, gaat je vast lukken.
Veel plezier op parkpop vandaag, lekker uit je dak gaan.
Wat heerlijk dat het voetballen je weer zo goed is bevallen, haha en die condie komt vast wel snel weer.
Heske de verbouwing is nu dus in volle gang, kan me voorstellen dat je gek wordt van de troep.
Owww maar wat zal je straks kunnen genieten van jullie nieuewe spa.
Haha maar al gebruik kunnen maken van jullie nieuwe bubbelbad, heerlijk.
Erika een weekend er nu nog heerlijk tussen uit geniet ervan.
Wij hebben een heerlijke vakantie gehad, was lekker om er nog even tussen uit te zijn geweest.
Was nog even 1 keer spannend van dinsdag op woensdag nacht had toen 3 uur achter elkaar om de 5 minuten een minuut (soms langer) lang buik krampen had die steeds heviger werden.
Maar gelukkig nam het daarna snel af, voor de zekerheid wel ff een gyn gebeld hier in nederland. Maar konden natuurlijk weinig betekenen.
Ben ook benieuwd hoe het nu zal gaan met Darkangel, zou ze al bevallen zijn :?:
En Corien, Yvonne en Kimzie ook al een tijdje niks van vernomen, damens ik ben benieuwd hoe het nu met jullie gaat.
Misschien als jullie dit lezen kun jullie een berichtje achter laten.
Lieve Bianca, wat jammer dat je ons gaat verlaten. Het zal wel stilletjes worden hier, zonder jou Maar snap het wel, hoor meis. Gelukkig verdwijn je niet helemaal van KOK, dus ik blijf je verhalen gewoon volgen, en heel hard voor je duimen dat het geluk nu eens aan jouw kant zal staan. Meid, als je zwanger bent, viert heel KOK een feestje, dat is zeker. Bianc, je bent een kanjer!!! Als je dat maar nooit vergeet!
xHeske
goeiemorge
zoals jullie denk ik al gedacht hebben ben ik vrijdag om 20 voor 6 bevallen vaan een hele mooie zoon
Genaamd FRANSJE
Het ging allemaal super snel gelukkig maar zal snel me bevallingsverhaal schrijven.
Ben vandaag ontslagen nu net thuis dus denk schrijf snel ff hier dat ik een hele mooie zoon heb gekregen.
Hij woog trouwens 3985 gram en is geschat bijna 60 cm lang.
Een flinke bol met haar zijn gewicht zit hem meer in zijn lengte want dik is ie niet. Hij’s erg tevreden alleen erg hongerig me brostvoeding is goed op gang alleen heb heel erg last van kloven dus twijfel nog fftjes.
hier komen nog wat foto’s probeer zo snel mogenlijk weet te reageren.
liefs ilse
Gefelciteerd met je kindje wat een mooi mannetje,
Fransje welkom op deze wereld, en heel veel geluk met je mama en zusjes,
Heel veel liefs bianca
OOOOOOOO Ilse wat een kanjer! Gefeliciteerd met jullie zoon Fransje :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Wat waren wij ongeduldig zeg
Biancaatje lieve meid ik heb gereageerd bij arm om je schouders maar we lezen elkaar nog he :-
Meiden verder weinig te melden :- Moet nodig verder studeren als dat voorbij is kom ik weer even uitgebreid reageren :-*
Groetjes en een dikke knuffel voor jullie allemaal!!!
Groetjes
Ellen
Ilse en natuulijk je man en kinderen gefeiciteerd met jullie prachtige zoon Fransje.
Jeetje wat een lange jongen zeg :!: En wat een mooie volle bos haar :inlove:
Ilse,
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Fransje!
Groetjes,
Garfield