Augustus 2005 stoppers, deel 9!!!

hoi hoi

sorry dat het ff heeft geduurd dat ik me hier weer gemeld heb :stuck_out_tongue:

Ik moest donderdag naar de gynocoloog en toen bleek me onderdruk gestegen te zijn naar 110 dus mocht gelijk weer blijven.

Ze wilde die middag me beeje nog evt. inleiden mits me baarmoeder er klaar voor was.

Maar nee de boel zat donderdag nog potdicht :cry: toen ik opgenomen lag zakte me bloeddruk weer gestaag dus mocht vrijdag weer op naar huis.

Morgen moet ik weer langs de afdeling voor een ctg en me bloeddruk hopenlijk willen ze dan weer naar me baarmoeder mond kijken, het goed nieus is wel dat beeb helemaal ingedaalt is en dat voel je goed auw.

zal vanmiddag ff proberen op iedereen te reageren :stuck_out_tongue:

alvast fijne zondag hopenlijk valt bij jullie de extreme hitte wel mee

Jeetje damens schaam :oops: is weer een tijdje geleden dat ik geschreven heb.

Zal de schade meteen weer in proberen te halen.

Ilse spannend hoor ben benieuwd wat je bezoek aan de gyn jullie vandaag weer gaat brengen.

Hoop dat verder alles wel weer stabiel blijft en je spoedig mag bevallen van een mooie gezonde jongen.

Hoe gaat het nu met de handen van je man :?:

Erika hoe gaat het nu momenteel met je rug :?:

Mmm hoe nu aan kijk naar de bevalling, zie meer als een noodzakelijk iets wat moet gebeuren.

Voor dat ik zo iets moois als in me armen mag houden.

Zie er niet echt tegen op maar kijk er ook zeker niet naar uit :!:

Maar ik krijg zelf steeds meer het gevoel dat het een keizersneede gaat worden, omdat het kindje tot nu toe helemaal nog nooit gedraaid is en nog steeds heerlijk over dwars ligt. En ik een afwijkende baarmoeder heb auq vorm dan.

En tegen een o.k. zie ik wel op (de ruggenprik en het herstel erna), maar ja eerst maar afwachten :?

Heske fijn dat het fietsen geen woorden wisseling heeft opgeleverd met je schoonmoeder.

Vervelend he die hooikorts, bij mijn is die ook weer uit het niets weer op komen zetten.

Bianca oww wat spannend nog 3 dagen tot NOD ik hoop het zo voor jullie :: :: :: :: :: :: :**:

Brrr jeetje zeg 33,2 meter hoog :shifty: ziet er erg hoog uit :shock:

Uitzicht zal zal vast mooi zijn geweest.

En hoe was het avondje uit met het werk van dre.

Foto’s van het kamertje staan bij het showforum bij de kamertjes.

Ga zo ff rustig je verslag lezen bij zwanger worden.

Ellen balen dat je weer ongi bent geworden, maar wel super dat er weer regelmatigheid in zit zeg.

Hier gaat alles goed, gisteren heerlijk naar de boot geweest.

Onder de parasol gezetten en me ingesmeerd en als nog licht verbrand :? .

Snap er niks van normaal verbrand ik zelden.

Vrijdag bij de bedrijfsarts geweest en ik blijf tot aan m verlof 50% werken, haha dat zijn nog 14 dagen keer 4 uur ====== is 56 uur werken.

14 juli is me laatste werk dag :dance:

Vanmiddag de laatste keer de predecho, heb er veel zin in.

En woensdag naar de gyn, hopelijk krijgen we dan onze keuring voor de vakantie van a.s. vrijdag

Bianca hen net je haal gelezen bij zwanger worden.

Wat fijn dat je nu eindelijk wel de juiste persoon hebt gevonden die aandacht en tijd in je investeerd.

Jeetje wel schrikken lijkt me van die cyste zeg.

Zou het zelf me ook ff rot schrikken als de artsen onderling moeten overleggen en er andere colleg’s bij moeten halen.

En een zwangerschap zit er dus jammer genoeg niet in deze maand.

Toch blijf ik hopen dat je wel op korte termijn zwanger zult zijn en in 2007 mag bevallen van een mooie zoon of dochter.

Ik gun het je zo :-* :-* :-*

hoi hoi

yona ik heb bij me dochter een keizersnee gehad en ik vondt het reuze mee vallen je beeb wordt mooi perfect bij je neer gelegt en daarnaast weet je ook precies waneer je zult gaan bevallen.

Met frans zijn handen gaat het al wat beter hij had feit als ie er mee door gelopen had had zijn vinger eraf gemoeten dus dat was wel schrikken.

Hij heeft heel vaak wonden aan zijn vingers door al het werk in de bouw.

Maar hij gaat nu wat vaker met zijn handen in de soda dus hopenlijk komt het niet meer zo ver.

nouw nu mijn nieuws mijn bloeddruk was vanochtend 95 dus dat viel mee moest dik 1 uur aan de ctg.

En waarempel heb ik toch zomaar 3 weeen gehad tijdens de ctg ze stelde niks voor maar toch voor het eerst had ik weeen registratie

De gyno vondt het ook hoopvol hoewel het natuurlijk niks voorspelt.

Wel vertelde ze me dat het geen nut had om me door te laten lopen beeb groeide toch nog maar amper nu en ik met m,e gesukkel met de bloeddruk.

Dus van haar mocht vrijdag mits me baarmoeder wil het vruchtwater wel gebroken worden

Maar ze zei waarschijnlijk is ie er dan al voor die tijd.

Ik had genoeg vruchtwater en beeb beweegt nog zo veel dat ik me nergens druk over maak.

Ben benieuwt of het doorzet ik hoop het zow maar aan de andere kant porbeer ik mezelf steeds te zeggen dat het nog niks voorstelt.

ik hoop dat ik me manneke nu snel mag bewonderen ik weet dat ik niet mag zeuren ik moet er nog 2 weken maarja ben het nu toch echt wel beu.

ilse,

meid wat een spanning bij jou zeg gelukkig mag je nog even naar huis zo lang als kan,

succes meid de komende week ms heb je snel je beebje in je armen. :-*

fijn dat met hubbies handen beter gaat feit er in is knap rot en pijnlijk.Beterschap voor em.

Yona

mooi dat goed gaat hoe was de pretecho? heb je hem op forum staan?

voor woensdag alvast succes meid bij de gyn.

Nee een zw sch zit er niet in deze maandms volgende maar de kans is klein, we hebben gewoon wat pech nu.

Maar ms snel hulp, iig bedankt voor je lieve worden.

Verder hoer weinig nieuws , nog geen ongi dag 30 vandaag.

Wel steeds buikpijn, maar goed zal wel een dezer dagen komen,

nou liefs van mij,

liefs voor alle meiden

Oww Ilse wat spannend zeg, oww ik ben zo benieuwd zeg.

Hou je het nog van de spanning, klinkt in ieder geval erg hoop vol.

Nog een paar dagjes waarschijnlijk en dan heb je kindje in je armen geweldig.

Hoop dat de handen van je man spoedig genezen zeg, das schrikken als je zoiets te horen krijgt.

Bianca vervelend dat je wederom weer buikpijn hebt.

Hoop dat het deze keer mee valt en je het daarna de komende 9 maanden niet meer wordt.

Gisteren voor de predecho geweest maar die viel dit keer wat tegen, kindje werkte niet echt mee.

Lag het zelfde als op iedere echo overdwars met de beentjes in stuit.

En volgens mijn had de echoshopiste ook niet haar dag volgens mijn.

Had het hartje en de placenta doorvoer niet eens bekeken.

Verder ook nog de geboortekaartjes besteld, krijgen over een paar weken de proefdruk.

Darkangel hoe gaat tie met jouw, is er al nieuws te melden :?:

Gisteren was je uitgerekende datum toch :?:

Ha meiden,

Ben ik ook weer eens! Sorry, is al best weer een tijdje geleden, maar was niet helemaal mezelf met dat warme weer. Was vannacht dan ook errug blij met onweer en regen. Heb nu alle ramen en deuren tegen elkaar open staan zodat het hele huis weer een beetje af kan koelen. Lekker :mrgreen:

Ellen, fijn dat je cyclus nu mooi regelmatig is. Goed begin, toch? Wanneer is nu je NOD? Ik zal zo het lijstje eens bijwerken, want dat heeft ernstig last van achterstallig onderhoud.

Yona, jammer dat de pretecho tegenviel. Hoop voor je dat jullie beeb toch nog draait hoor. Ik weet dat bij Biebs hun hummel ook steeds verkeerd lag, maar een week of 2 (?) geleden issie toch nog goed gaan liggen. Dus wie weet!

Bianca, zal zo je verhaal eens lezen, ben benieuwd hoor. Maar aan de reacties van de rest te lezen gaat het de goede kant op dus. Fijn meid! En is je ongi al op komen zetten? Hopelijk de laatste keer :pray:

Ow, Ilse, wat is het toch spannend bij jou! Kan echt niet lang meer duren volgens mij, wie weet heb je binnen nu en een paar dagen je kleintje in je armen!!

Erika, wat leuk dat je klein(st)e mannetje zo lekker veel beweegt! Ons frummelke ook hoor, en ik blijf er ook van genieten. Ze heeft nu ook regelmatig de hik, grappig gevoel is dat.

Ben trouwens erg benieuwd naar die nieuwe van Dan Brown. Had 'm voor m’n vader willen kopen (die vierde zondag z’n verjaardag), maar hij was uitverkocht in de boekhandel waar ik was. Dus denk dat ik 'm zelf maar ga kopen. Ben wel nog in een ander boek bezig, deel 2 van een trilogie, dus die moet eerst uit, en dan deel 3 natuurlijk, maar dan kan Dan me door de laatste weekjes zwangerschap heenloodsen. :mrgreen:

Tja, en met mij gaat eigenlijk alles goed. Heb dus wel heel veel last van de warmte gehad, terwijl ik normaal een echt zonaanbidder ben. Hou vreselijk veel vocht vast, dus zie er echt niet uit nu, zo opgeblazen. Maar ja, 't is nu weer wat koeler, dus hopelijk trekt het een beetje weg.

Maandag nog even de stad in geweest om de laatste babyspulletjes en spulletjes voor de bevalling te halen. We zijn er helemaal klaar voor nu!

xHeske

HE meiden, ik heb jullie een beetje verwaarloosd de afgelopen dagen, sorrie!!!

Het was hier (en overal) zo warm dat ik me er niet toe kon zetten om lang achter die computer te gaan zitten. Daar komt nog eens bij dat mijn broer en schoonzusje na 12 jaar uit elkaar zijn gegaan… dat was eigenlijk best onverwacht, ook voor mijn broer. Zij ziet het niet meer zitten en wil niet meer verder met hem en ja wat kan hij daar dan nog aan doen… Ze hebben een zoontje van 20 maanden (van die foto die ik wel eens geplaatst heb) dat is nog het ergste vind ik… dat hij straks gescheiden ouders heeft en dat mijn broer hem dus niet meer zo vaak als normaal zal zien. gelukkig hebben ze absoluut geen ruzie, dat scheelt weer… Maar ja… het is gewoon mooi klte allemaal…

Maar goed, met mij verder alles prima hoor! Vanmorgen met Thomas naar het consultatiebureau geweest en hij zit mooi boven het het gemiddelde met alles, maar ja dat is zo ook wel aan hem te zien :inlove:

Verder begint hij echt te kletsen sinds kort, wil alles na zeggen, zijn nieuwste woordje is komkommer…

Ik ben blij dat het vandaag weer wat koeler is, want die hitte van gisteren ging mij net iets te ver. Warmte vind ik niet erg, maar dit was wel extreem hoor.

Met jullie ook alles goed?

Heske ik vond hem weer goed de nieuwe dan brown.

Dus je bent lekker opgelazen? Gelukkig valt dat hier nog wel mee la heb ik wel mijn ringen af m oeten doen. Nog even meid en dan is het zover!!!

Ja Natascha daar zeg je wat over Monique!! Ben benieuwd hoe het gaat!

Jammer van die echo zeg… wat stom dat die vrouw niet alles bekeken heeft, dan kan zij haar dag niet hebben, maar ze snapt toch wel dat het voor jullie speciaal is… en dan lag hij ook nog eens niet goed. Jammer hoor!

Met mijn rug gaat het trouwens wel, dank je! Het verschild een beetje per dag, als ik rustig aan doe heb ik wein ig last, maar als ik dan eens teveel doe heb ik wel direct 2 of 3 dagen last, nou ja, nog maar een par weken!!! En dat geld natuurlijk ook voor jou!!!

Dus jij denkt dat het een ks wordt? Je beeb heeft nog alale kans om te draaien natuurlijk he! Hebben ze daar ook iets over gezegd dan door die afwijkende vorm dat je meer kans hebt op een ks?

Bianca hoe is het verder met jou? Heb je evrhaal ook gelezen en fijn dat je eindelijk serieus genomen wordt! Wat een mazzel dan dat die vrouw er niet was! Ik hoop dat er nu eindelijk eens iets voor jullie gaat gebeuren!!!

Oh Ilse wat spannend!!! Misschien ben je nu dus wel bezig, of hij is er al!!!

Nou hier verder dus alles zijn gangetje!!

:-

He meiden!!!

Lekker he dat het een beetje is afgekoeld. Ik heb wel aan jullie gedacht hoor afgelopen dagen met die warmte. Mijn vriendin had ook al zo’n last van die warmte…

Ilse wat heftig zeg van Frans zijn handen. Hij moet het wel even rust geven zeg anders gaat het straks weer minder met zijn handen. Nou meis misschien nog wel een paar daagies he…jeetje wat spannend. Ik houd het forum scherp in de gaten hoor :wink: :-*

Heske jij ook al 34 weken. Wauw ik vind de tijd toch wel hard gaan hoor. Fijn dat je alles nu klaar hebt voor je kleine meisje.

Mijn NOD…nou ja als ik deze maand nog steeds een cyclus heb van 28 dagen dan is tie… :think: donderdag 6 juli. Maar ik wordt op 1 of andere gekke manier altijd in het weekend ongi dus ik ga van zaterdag 8 juli uit. Meiden we zien het wel maar ik merk wel dat ik het zo graag wil hoor…al die echo’s en die mooie buiken op het forum, jeetje.

Ik ben trouwens een paar weken geleden naar een paranormaal beurs geweest. Altijd leuk om daar rond te struinen…al die wierrookjes enzo. Maar goed El die liet weer is een keertje haar handen lezen…volgens die meneer…zonder dat ik ernaar gevraagd heb he…krijg ik twee kindjes. Een meisje en dan een jongen. Nou ik ben benieuwd :wink: :mrgreen: Ach is wel leuk om te horen en ik ben benieuwd of hij gelijk krijgt. Is wel een goeie vent trouwens. Ik heb wel vaker mijn handen bij hem laten lezen en ik vind dat toch het minst zweverig dat handen lezen. Net als dat iedere vingerafdruk uniek is, is ook elke hand uniek en kan je door middel van al die lijntje best wel wat informatie daaruit halen. Wat karaktertrekken en zels allergieen heeft hij toch altijd bij het rechte eind gehad en bij Chiel stond ik helemaal perplex! Sindsdien ga ik altijd even bij hem zitten aangezien handen gewoon heel erg veranderen en ieder mens weer groeit in zijn leventje.

Maar goed we zullen zien :wink:

Zo natascha dus die kleine wilde niet meewerken :wink: Misschien houdt hij/zij gewoon niet zo van al die belangstelling :wink:

Wel jammer dat ze dan niet even naar het hartje kijkt…

Verder gaat het goed he meis! Nog een paar weekies en dan lekker je zwangerschapsverlof! Heerlijk hoor!

Biancaatje je ongi ondertussen al gekomen?

Nou mijn verhaal is alweer veel te lang geworden :oops:

Dikke knuffies voor jullie!!

Groetjes

Ellen

hoi hoi

vindt het altijd weer zow lief hoe jullie met me mee leven en zoveel intersee in mekaar hebben echt super :clap:

ellen leuk joh een meisje en een jongen nu maar hopen dat die droom snel mag uitkomen ik gun het je zo :pray:

En kwa afkoelen ben erg blij dat het weer een beetje omgeslagen is kunnen we vanavond eens lekker koel slapen.

erika das rot nieuws he van je broer en erg rot voor je kleine neefje

Wat wel goed is dat ze het zonder ruzie op dit moment oplossen vooral voor de kleine is dit het beste hij heeft hier niet voor gekozen.

Maar ook voor jouw zal het wel slikken zijn of niet ?

heske het wordt nu ook flink spannend voor jouw, heb je nouw alles bij elkaar voor je beebje ?

yona wel balen hoor dat je echoscopiste zo raar deed en dat beebje niet mee wilde werken, je verheugt je er zo op en dan valt dat wel tegen.

in ieder geval fijn dat jullie uit de geboortekaartjes zijn das soms een erg lastige taak.

bianca hoe voel je je nu ? een kersenpittenkussen helpt mischien wel voor je buikpijn. heel veel sterkte

hier gaat alles nog goed maandag was het loos alarm :cry: hij zit al flink te duwen in me bekken soms erg pijnlijk maajr hoop dat het me baarmoeder flink stimuleert zodat het goed week wordt van beneden.

alles is klaar voor hem en iedereen wacht vol smart wordt dagenlijks gebelt haha. Vrijdag mag ik weer naar de gyno hopenlijk heeft hij een plan van aanpak.

hoop stiekum dat ze me volgende week toch gaan inleiden afgelopen maandag zei de arts ook al dat het voor beeb geen nut meer had om te blijven zitten aangezien ie groot en voldragen is en voor mijn bloeddruk en de eiwitten het ook niet bevordelijk was om lang door te sukkelen.

maarja geen enkele arts hakt de knoop door maarja vrijdag heb ik een afspraak met een ervaren oudere gynocoloog die ook nog eens professor daar is dus ben erg hoopvol dat ik vrijdag de verlossende woorden te horen krijg.

ik ga weer lekker op de bank liggen want heb weer teveel gedaan vandaag e buik en zij doet zeer.

Hopenlijk zet het snel door en dat allemaal geheel natuurlijk zonder extra hulp van het ziekenhuis.

Heb gister al een glas tonic op en ga dalijk aan de frambozenthee en vanavond mischien eens vrijen wie weet wat het te weeg brengt. :oops:

Yona jammer dat pretecho niet zo lekker ging en alles net meewerkte, jammer want je betaald er wel voor.

leuk man geboorteproefdrukkaartje komt ook al dichtbij allemaal he, leukleuk

Darkangel hoe gaat tie met jouw, is er al nieuws te melden
Gisteren was je uitgerekende datum toch
ja ik ben ook wel aagje.

Heske weer iets afgekoeld meid, tja zo warm isookniet fijn als je zon buik mee moet dragen en die hormonen maken het jeniet makkelijker he, voel jeje iets beter weer?

Mijn ongi zit er haast al weer op nu, moet 3 julie weer naar zkh naar de gyn voor echo, ver wel oke eig.

erika ook al warm gehad he hihih, tis wel wat hoor maar begrijpelijk, hoe is het met je nu verder? En met je beeb in buik,lekker beweeglijk?

Klote van je broer meid , das altijdnaar als 2 mensenuit 1 gaan en zeker met ene kindje, vaak verwarrend,maar soms wel nodig, gelukkig is het zonder erge ruzies, sterkte voor hen en voor jou meid. :-*

ellen ja veel echos en zohiero he, dat heb je ook snel en maargoed ook natuurlijk, maar hetkan best eens treffend zijn en je gevoel even verdrietig doen, dat heb ik ook af en toe wel. Ons tijd komt vast dat moet gewoon, we gaan er voor.

ilse nog niet bezig mied? spannunt hoor, hoop dat je snel je beebje hebt. suucesiig voor de laatste loodjes :-*

zo ik ga me omkleden en moet zo weg werken dan wendy halen en dan naar de fysio

toedeloe

@bianca81 wrote:

ilse nog niet bezig mied? spannunt hoor, hoop dat je snel je beebje hebt. suucesiig voor de laatste loodjes :-*

jammer genoeg is hier nog niks aan de hand :(

Maar nu mag ie wel wachten tot maandag als ik de kues heb me zoontje is zaterdag jarig en zou het voor hem wel erg fijn vinden als zijn kleine broertje zijn feestje niet in het water gooit.

Mag morgen om 12 uur naar de gynocoloog hdenk dat ik morgen wel te horen krijg waneer ze me nu gaan inleiden, afgelopen maandag zei de gyno ook al het heeft geen nut om jouw nog door te laten lopen.

Beeb is al boven het gemiddelde en zal net meer groeien en voor mij wordende risicoÔ te groot vanwege die bloeddruk en de eiwitten in me urine.

Maarja de meeste gyno's die ik de afgelopen keren gehad heb zijn van die jongen honden en durven dan geen knopen door te hakken.
Maar morge heb ik een oude gyno die ook nog eens proffesor is heb hem al eens eerder gehad.

Dus verwacht morgen toch eindelijk wel te horen wat ze nu toch allemaal willen. Vanaf maandag mogen ze alles van me , maarja wie weet wil mijn manneke zijn vader wel verassen op vaderdag :inlove:

Damens hier een laatste berichtje, want ik ga een weekje op vakantie.

Heb goed keurig gekregen van de gyn, dus ben helemaa happy.

Morgen om deze tijd lig ik heerlijk lang uit in de onder een parasol in de zon 8)

Heske ik herken dat helemaal hoor, kan normaal goed tegen de zon.

Verbrand nooit, maar nu ik zwanger ben verbrand ik vrij snel :frowning:

Begin sinds deze week ook vocht vast te houden in me enkels.

Wat heerlijk dat je nu alles in huis hebt zeg, weer een hele zorg minder.

Erika wat een narigheid zeg van je broer en je schoonzus die nu uit elkaar zijn.

En helemaal voor je neefje is dan extra vervelend, als er een kleine bij betrokken is.

Wel lekker dat het met Thomas zo goed gaat, groeid lekker in ieder geval.

En het woord komkommer, haha daar kan ik me tong nog wel over breken met al die kkkkkkkkkkk :smiley:

Ik had het gevoel dat het misschien in keizersnede zal worden maar dat is helemaal nog niet bekend.

Kindje kan natuurlijk altijd nog draaien.

Ach we wachten eerst maar af, anders proberen ze het altijd nog met 36 weekjes te draaien.

Moet ook eigelijk niet op de zaken vooruit lopen.

Ellen twee kindjes, kon hij ook niet zeggen wanneer.

Ik hoop dat het deze ronde zo mag zijn :: :: :: :: :: :: :: ::

Ilse heel veel succes morgen bij de gyn, hoop dat alles gaat lopen zo als je gepland hebt nu.

Hoop dat als ik terug ben ik je hele verhaal kan terug lezen.

Heel veel sterkte in ieder geval.

Bianca balen dat je ongi bent geworden, was nu te verwachten maar ja ergens blijft er altijd de hoop.

Hopelijk is dit je laatste ongi voor dit jaar, en mag je volgend jaar bevallen van een mooi kindje.

Deze zijn in ieder geval voor jouw :-* :: :: :: :: :: :: :: :: :**: :-*

Succes bij de fysio

Groetjes

Natascha

Hoi meiden,

Jullie hebben al even niets van me gehoord, maar ik heb het erg druk gehad, eigenlijk nog steeds… met mijn studie. Daarbij komt dat ik dus toch heb besloten om een punt achter onze relatie te zetten. Het was een moeilijke beslissing, maar volgens mij wel de goede. Ik typte hier natuurlijk al niet zoveel meer, maar ik blijf jullie nog wel in de gaten houden hoor. In ieder geval eventjes geen positief nieuws van deze kant. Gelukkig heb ik wel veel afleiding, dus ik sla me er wel doorheen hoor!

Groetjes,

Garfield

hoi

weet niet of sommige het al gelezen hebben bij juni/juli mama’s

Kreeg ik vrijdag te horen dat me schoonmoeder borstkanker heeft en dat het uitgezaait is naar haar lymfe.

Gelukkig is me schoonmoeder een super sterkte vrouw en staat ze erg positief in het leven dus we gaan er voor vechten.

ze wordt over 2 weekjes gebeld voor opnamen dan gaan ze de borsten weghalen en een deel van haar lymfe en dan kan de arts pas zeggen hoe de behandeling eruit gaat zien.

Vrijdag ook te horen gekregen dat ik dus al ontsluiting heb.

En hij dacht ook dat ik heel snel uit me eigen ga beginnen.

Heb ook al 2 dagen hele venijdigen weeen maar niet regelmatig.

Mag woensdag terug komen en dan plant ie de inleiding als het goed is donderdag.

Maar hij dacht dat ik dan alang bevallen ben :pray:

Hoi Meiden!

O Ilse wat rot van je schoonmoeder! En dan zo’n heftige en ingrijpende operatie…jeetje meis is niet niks hoor. Heel veel sterkte toegewenst voor jullie.

En aan de andere kant staat jullie een blije gebeurtenis te wachten! O meis al ontsluiting! Deze week gaat het dus echt gebeuren!! O wat spannend. Ik ben zo benieuwd en ook naar de naam van jullie kleine mannetje. Nou meis houdt ons op de hoogte he ook over je schoonmama!

Erika wat een klote nieuws zeg van je broer. Is er goed kapot van zeker… aaaahhhh en die kleine hummel.

Hoe is het verder met jou :?:

Garfield meis ik heb je verhaal gelezen :-* :-*

Natas lekker op vakantie!!! Nou wij hebben ook zon hoor :wink: :mrgreen: Het is nu al warm ppfffffff.

Maar goed meis effe een weekie ontspanning :thumbup:

Die man had trouwens niet gezegd wanneer :mrgreen: maar ik dat het uiteindelijk goed komt had hij me niet hoeven vertellen want dat wist ikzelf diep van binnen wel. De vraag is dus inderdaad wanneer…

Nou hier lekker weekend gehad. Lekker in de tuin gezeten en zaterdagavond even de kroeg weer is in. Zondag weer in de tuin gezeten en gegeten met mijn zus en zwager. Dus een ontspannen weekend.

O ja ik had trouwens een 8 voor mijn examen van de laatste keer :dance: :dance: :dance: Dus dik geslaagd :mrgreen:

Maar goed meiden verder weinig te melden.

Groetjes

Ellen

goeiemorge

ellen :-* super gefeliciteerd met je exames echt een super punt joh.

hier nog niks aan de hand heb al dagen minder pijnlijke en erg pijnlijke weeen maar ze zetten niet door.

Vooral als ik bezig ben op loop worden ze heftig maar zodra ik lig of slaap is er niks.

Ik neem toch veel de rust want als het doorzet zal ik al me kracht nodig hebben.

Gisteren nog langs me schoonouders geweest voor vaderdag, was daar nog wat fam. op bezoek.

Iedereen leeft natuurlijk erg met ze mee.

We waren nog geen uur binnen en toen wilde me vriend al naar huis vondt het zo raar dus toen we in de auto zaten vroeg ik waarom ie zo plotseling naar huis wilde.

Hij kon het gewoon ff niet meer aan al dagen wordt er minstens 10 keer per dag door fam. vrienden en kennisen naar zijn moeder gevraagt en nu barste de bom ff en wilde ie liever vluchte naar huis en zijn gedachte verzetten.

Denk ook wel dat het een soort bescherming is tegenover zijn moeder dat ie bng is om zijn moeder te laten zien hoe angstig hij werkelijk is.

Heb de laatste dagen steeds zo iets van tis een slechte droom dit is ons niet overkomen. En dan slaat de realiteit weer toe.

Vindt het zo erg voor me vriend dit zou de allermooiste tijd in zijn leven moeten zijn, de geboorte van zijn enigst kind zijn zoon.

En ook voor me schoonouders me schoonmoeder wil der hele leven al zo graag om oma worden. En nu overschaduwt het allemaal.

Ze is in ieder geval bij de bevalling als ik deze week nog beval gelukkig.

Hoop dat we er samen met onze moeders een mooie bevalling van kunnen maken.

Zal denk ik vooral wel een emotionele bevalling worden maar dat geeft niet denk dat na de geboorte van de kleine er pas echt alles uit komt.

Jeetje Ilse, wat een moeilijke situatie toch meis. Het is zo dubbel allemaal. Aan de ene kant de spanning en het geluk van de komst van die kleine, en aan de andere kant een zieke schoonmoeder. Fijn dat ze een sterke vrouw is, wie weet komt ze er weer helemaal bovenop en kan ze nog jaren van jullie kleintje genieten. Maar moet voor je vriend idd ook echt vreselijk moeilijk zijn. En soms is het dan ook wel ff lekker om aan alles te ontsnappen en afleiding te zoeken. Lieve meid, heel veel sterkte voor jullie!! Enne… hou ons op de hoogte hè, want we zijn natuurlijk allemaal héél benieuwd wanneer je kleine mannetje besluit de buitenwereld te begroeten!

Ellen, goed joh, een 8 voor je examen!! En wat leuk dat je je hand hebt laten lezen. Ben benieuwd wanneer de voorspelling uit gaat komen. Hoop dat die man de nabije toekomst voorspelde!!!

Garfield, ik schreef het ergens anders al, maar vind het dapper van je dat je de knoop het doorgehakt. Goed dat je ff aan jezelf denkt, want als je steeds maar twijfelt dan word je er ook niet gelukkiger van. Toevallig heeft een van m’n beste vriendinnen ook een tijdje terug haar relatie verbroken. Zij en haar vriend waren op een maand na precies even lang bij elkaar als mijn vriend en ik. Heel raar idee. We begonnen tegelijk, maar nu ben ik zwanger en zij vrijgezel. Een groter verschil bestaat er haast niet. Maar ze is wel heel gelukkig nu. Ze heeft nooit het gevoel gehad dat ze ongelukkig was met haar vriend, maar het was gewoon over, het gevoel was niet meer wat het geweest was, en er was niet genoeg voor in de plaats gekomen. Maar nu ze weer alleen is voelt ze zich ineens toch als het ware bevrijd. En hoewel ze het ook best moeilijk heeft zo nu en dan, weet ze zeker dat ze de juiste beslissing heeft genomen. Hoop dat jij je ook zo voelt nu! Sterkte in ieder geval!

Erika, ook jij al zo’n vervelend nieuws. Altijd zo heftig als 2 mensen na lange tijd uit elkaar gaan, en dan helemaal als er zo’n kleintje rondloopt… Veel sterkte voor je broer!!!

Yona, lekker op vakantie! Dat doe je goed meid!! Zou ook wel ff 2 weken willen ontsnappen, want vandaag begint hier de verbouwing van de badkamer… Aannemer zou er alleen een half uur geleden al zijn. Badkamer is zo goed als leeg, al het sanitair is in huis en de koffie staat klaar, maar nog geen aannemer te bekennen. Maar zal zo wel komen, want we hebben vrijdag nog ff gebeld om de afspraak te checken. Hij moet best een eindje rijden, dus zal wel in de file staan ofzo.

Verder alles goed hier. Regelmatig steken in m’n buik doordat ons frummelke aan het indalen is. Best pijnlijk, maar ik zie het maar als een goed teken. Ze wil eruit, en van mij mag ze… over een week of 3 :mrgreen:

Ow, zometeen komt trouwens m’n neefje van 2 hier, mag ik ff oppassen terwijl m’n schoonzusje naar het ziekenhuis is (had uitstrijkje gehad, was op zich goed, maar baarmoederhals zag er niet helemaal oké uit, dus ze gaan kijken wat dat kan zijn). Leuk leuk! (vooropgesteld dat er met m’n schoonzusje niets ergs aan de hand is, anders is het natuurlijk niet zo leuk).

xHeske

Ja jeetje Ilse wat een verhaal zeg. Maar ze kan er toch helemaal van genezen?

Ik herken je gevoel wel meis. Bij mijn moeder is 3 jaar geleden ook borstkanker geconstateerd. Ik kan me heel weing herinneren van die periode aangezien mijn moeder een dag na de begrafenis van haar vader het ziekenhuis in ging om de tumor te verwijderen. In 1 week tijd overleed mijn opa, had mijn moeder borstkanker en ging mijn toenmalige relatie uit dus ik leefde in een roes en was in twee weken tijd 10 kilo kwijt.

Hahaha sneller als nu :wink: :mrgreen:

Maar goed maar bij mijn moeder is er wel een wonder gebeurd hoor. Ze is geen van haar borsten kwijt en de tumor bleek wonderbaarlijk goedaardig te zijn terwijl hij in eerste instantie kwaadaardig was. Hoe dat is gebeurd is echt een raadsel en de doktoren hadden gezegd ā€˜dit mogen we 1 keer in de 3 jaar tegen iemand vertellen’. Wat een geluk…

Ik denk dat de oma’s misschien even nergens aan denken behalve aan dat kleine jochie dat er zit aan te komen. En je schoonmoeder gaat een hele zware tijd tegemoet met heel veel emoties maar ook oerkrachten die naar boven gaan komen, echte vechtlust. Dat zijn momenten waarop mensen beseffen hoe sterk ze eigenlijk zijn. Dat is heel gek maar zoals ik bij mijn miskraam had, had mijn moeder dat bij haar borstkanker toen. Het zijn moment waarop je als familie heel close bent en elkaar probeerd te steunen. Maar zo zie je maar bij Frans hele emotionele gevoelens naar boven komen. Ja het blijft je moeder he. Mijn vader was toen ook heel emotioneel en zo zie ik hem zelden…

Ik hoop dat de operatie goed gaat en dat ze weer helemaal beter wordt zodat ze kan genieten van haar nieuwe kleinkindje :wink: :-

Nogmaals sterkte meis voor jou en Frans.

:-