augustus 2005 stoppen....!

Jentel, daar denk ik net zo over, dus daar wachten we zeker nog een tijdje mee :wink:

Garfield

Ja eerst lekker ongedwongen, lijkt me eigenlijk een raar gevoel als je dan ineens voor het eggie gaat klussen.

:-* jentel

Wij hebben het nu echt nav de test gedaan en dat was opeens weer heel intens. Maar of dat zo blijft, als het na een half jaar nog niet is gelukt… :?: :!:

:lol: :lol: Nee na een half jaar dan gaat de lol er af (denk ik)

Mijn vriendin zei al, dat het heel normaal is als het een half jaar duurt. Maarja, zij was binnen drie maanden zwanger :silenced:

Dat is makkelijk praten :wink:, maar het is wel zo als je na een jaar nog niet zwanger ben, dan kun je al die dingen nog doen.

:oops: eigenlijk vind ik een jaar wel lang :oops:

Ja joh! Ik vond om eerlijk te zijn een half jaar ook al lang, maarja, voordat je je cyclus een beetje door hebt, zit jer daar al snel aan…

Maar hopen dat het raak is voordat het voor je gevoel vervelend begint te worden :-*

Garfield

Ja, dat is waar, we kunnen allen maar hopen.

Inderdaad!

Hee, ik ga ervan door. Tot snel!

Liefs, Garfield

Tot schrijft.

Als je iets echt graag wilt dan is elke maand te lang natuurlijk! Ik vind een jaar ook lang hoor, een half jaar is gemiddeld zeggen ze en dat vliegt ook zo voorbij…maar goed hopelijk hoeven we allemaal niet zo lang te wachten :mrgreen:

Dat hoop ik ook, we zien het wel sommigen van ons moeten nog beginnen.

Dan wordt het pas echt spannend.

Mijn ongie is er, wel netjes na het stoppen met de pil, een cyclus van 31.

Dat is zeker netjes Jentel…! Jij heb over een paar maandjes echt goed inzicht in je cyclus hoor, dan kun je goed voorbereid beginnen :smiley:

Nou dan heb ik gelijk een vraagje:

Morgen is mijn laatste dag van mijn ongsteldheid (ben het nu nog een beetje, dus morgen over)…Vrijdag was het mijn eerste dag.

Ik had voor mijn zwangerschap een cyclus van 28/29 dagen.

Wanneer zou mijn ei kunnen zijn??

Hoi madre,

Op http://www.babybrabbel.org/ is een zwangerschapcalulator, bij een cyclus van 28 dagen. Is 1 September je vruchtbaarste dag en 2 september je eisprong.

Nou succes :wink: dat wordt klussen geblazen begin september.

Ja rond 1 september veel oefenen…dan zit je zeker goed :smiley:

he ik heb morgen ook mn laatste ongidag en ook rond de 29 dagen…dus mocht het deze maand niet raak zijn…gaan we volgende maand precies gelijk op!!! Dat zou leuk zijn he? :wink: :-*

xx Jolan

Ja leuk, al verwacht ik zeker niet gelijk zwanger te zijn…

De vorige keer heb ik ook met eieren lopen kloten, maar ik had het helemaal verkeerd gedacht…Hoezo naief…

Dat babybrabbel is wel handig ja…Dat zal ik in de gaten houden…

Jolanda, hoe snel was jij zwanger van Sam??

Madre: ik was meteen zwanger maar zie dit ook echt als een lucky shot hoor…dus dat verwacht ik nu zeker niet…zou wel erg toevallig zijn…maar ik hoop wel dat we tegelijk zijn hoor!!!

@Madre wrote:

De vorige keer heb ik ook met eieren lopen kloten,

:lol: :lol: Hier moest ik zo om lachen :lol: :lol:

En Jolanda24 het zou wel heel toevallig zijn als het nu weer in een keer raak is maar jij bent het voorbeeld, het kan wel.

:mrgreen:

Tja, ik snapt er echt niets van…

Maar deze keer zal ik wat meer voorbereid de strijd in gaan denk ik… :wink: