augustus 2005 stoppen....!

Hoi,

We kijken het nog even aan, maar we nemen geen extra voorbehoedmiddel. We zien het wel waar het schip strand. Vindt het wel erg spannend allemaal.

groetjes Linda

Super spannend ja.

:-* jentel

Hoi,

Garfield en Jentel, ik was jullie even door elkaar aan het halen. Sorry. Garfield, hopelijk heb je nu een wat kortere cyclus, het duurt anders wel erg lang. Ik heb een heel wisselende cyclus, kan 28 dagen zijn maar ook wel 40. Vandaag zou ik eigenlijk ongesteld moeten worden als ik 28 dagen cyclus heb. Vorige keer ging ik dan telkens al testen maar nu doe ik dat niet meer. Ik ga dus maar een week wachten, maar ik vind het wel heel spannend. Als ik een langere cyclus heb deze keer, langer dan 30 dagen, dan ben ik niet zwanger, want mijn vriend is toen dus weggeweest. Maar bij een kortere cyclus kan het wel.

Jentel, ik ben erg benieuwd wanneer jouw ongidag komt. Of misschien wel niet, maar dat kan niet, toch?

Wendy, welkom, leuk dat je met ons mee komt schrijven. We kunnen nog wel een paar meiden erbij hebben, want het is leuk als er veel geschreven wordt. Spannend hoor, als je na 10 jaar pil gestopt bent!

Doeg,

Sanne

Wendy moet dus Linda zijn :oops:

Sanne,

Spannend met zo’n onregelmatige cylcus hè? De eerste keer ging ik ook vrij snel testen, maar dat doe ik nu ook niet meer. Het scheelt wel dat ik dit keer (volgens mij) mijn eisprong heb gevoeld. Dan heb ik toch wat meer houvast. Het klopte ook precies met de ovulatietest, dus nu maar afwachten!

Groetjes Garfield

Hoi Garfield,

Jeetje, wat handig dat je je eisprong hebt gevoeld! En fijn dat het klopte met de ovulatietesten heb je toch wat meer houvast. Hoelang probeer jij nu om zwanger te worden?

Sanne

Hoi Linda ook welkom bij het Augustus forum.

Spannend he allemaal, wanneer ben gestopt met de pil :?:

Zelf ook ruim 11 jaar de pil geslikt en wacht ook op m’n eerste echte menstruatie.

Nu maar hopen dat het allemaal een beetje op gang komt :pray:

Haha en dat iedereen maar snel zwanger mag worden :!: :!: :!:

@Sannnetje wrote:

Jentel, ik ben erg benieuwd wanneer jouw ongidag komt. Of misschien wel niet, maar dat kan niet, toch?

Sanne

Nee wij doen het nog niet voor het eggie :lol: :lol: (dus dat zou wel heel erg appart zijn. :wink:

Maar ik ben wel erg nieuwsgierig, gister had ik echt het gevoel of het er aan zat te komen (erg veel buikpijn) maar vandaag weer niet.

Maar het kan nog het is vandaag pas de 29ste dag.

Hoi Sanne,

Ik ben in april gestopt en we hebben dit keer voor het eerst echt bewust geklust. Was al wel eerder de bedoeling, maar toen zat ik opeens met een cyclus van 41 dagen (daarvoor 30 en 33). Nu zou ik, als ik het goed gevoeld heb, op 32 dagen uitkomen. Dan ga ik er maar van uit dat die 41 een foutje is geweest. Dan zou het wel weer meevallen!

Groetjes Garfield

Hallo allemaal,

Mag ik mij bij jullie voegen???

Ik heb maandag mijn laatste pil geslikt.

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

We hebben een zoontje van bijna 6 maanden en willen er dus weer voor gaan…

Ik ben Madre, 27 jaar en woon in Amsterdam…

Hoi allemaal,

Ik heb 2 augustus mijn laatste pil geslikt en als ik het na 28 dagen wordt dan is dat 5 september. Ben benieuwd of het allemaal snel op gang gaat komen.

Even een vraagje de meeste van jullie hebben een leuk grafiekje onder de tekst staan. Hoe krijg je dat?

groetjes Linda

@Madre wrote:

Mag ik mij bij jullie voegen???

Natuurlijk, gezellig ik hoop voor je dat het snel lukt.

Linda en Madre welkom hier!

Ik moet 14 September ofzo ongi worden en daarna beginnen we ook.

Meiden hoe rekenen jullie de vruchtbaarste dagen uit :?:

Of klussen jullie maar wat :wink:

Ligt eraan hoe lang je cyclus is Jentel en of je regelmatig bent. Ik let altijd op mijn baarmoederslijm…dat wordt wat dunner/ wateriger net als eiwit rond je eisprong (zodat de zaadjes er goed door kunnen)

Kijk maar eens op http://www.vruchtbaarheid.org daar staan veel tips op.

Maar goed als je tussen dag 10 en 20 om de dag sex hebt dan heb je dikke kans dat je goed zit hoor.

xxx Jolanda

@Jolanda24 wrote:

Ligt eraan hoe lang je cyclus is Jentel en of je regelmatig bent. Ik let altijd op mijn baarmoederslijm…dat wordt wat dunner/ wateriger net als eiwit rond je eisprong (zodat de zaadjes er goed door kunnen)

Ik ga er eens op letten, en helaas weet ik nog niet hoelang mijn cyclus is, ik had gister echt ongie buikpijn en vandaag een beetje bruine afscheiding. Maar ik ben nog niet ongie.

Kijk maar eens op http://www.vruchtbaarheid.org daar staan veel tips op.

Ik ga snel kijken.

Maar goed als je tussen dag 10 en 20 om de dag sex hebt dan heb je dikke kans dat je goed zit hoor.

Klinkt goed :mrgreen:

xxx Jolanda

Hoi meiden,

Madre, welkom hier! Hoe is het bij jou met de eerste gegaan? Was het toen snel raak??

Jentel, ik heb bij september of juli iets geschreven over de ov. testen. Ik vond het wel erg makkelijk in ieder geval. Een handig hulpmiddel in ieder geval. Temperaturen heb ik nog niet gedaan, maar dat is ook niet zo effectief, omdat je dan al te laat bent. Op de lange termijn waarschijnlijk wel handig, maar we proberen het eerst een tijdje zo.

Groetjes Garfield

Hallo

Madre, welkom hier. Leuk dat je meeschrijft. Hoelang heb je dan de pil geslikt nu, als je zoontje pas 6 maanden is? Wat betreft dat grafiekje: dat staat bij community en dan leuke hebbedingetjes.

http://www.kindjeopkomst.nl/html/tickers/ticker_cyclus.htm

Als je dit allemaal invult krijg je een link, die kun je in je profiel zetten. Ik kon het eerst ook niet vinden.

Ik heb al een week het gevoel dat ik ongesteld moet worden en mijn borsten zijn erg gevoelig. Dat had ik bij mijn vorige zwangerschap ook, maar ik wil mezelf niet gek maken. Want ik weet dat ik de vorige keer ook ineens vanalles ging voelen en toen was er niks. Normaal zijn een paar dagen zo voorbij maar nu duurt het lang!!!

Sanne

Goedenmorgen dames…

Dank voor het welkom.

Ik heb nu 3 maanden de pil geslikt. Ik heb 6 weken gevloeid. We hebben het in de tussentijd met condooms gedaan, en toen ik voor de 2e keer weer ‘echt’ ongesteld werd ben ik de pil weer gaan slikken…

Het heeft 9 maanden geduurd voordat ik zwanger was…Toevallig zat ik mij gisteren te bedenken in augustus 2003 gestopt :mrgreen: , ik juni 2004 was ik zwanger.

En nu dus weer in augustus.

Ik kan mijn ticker pas instellen als ik niet meer ongesteld ben, en dat ben ik nu nog…Ik gok op nog een paar dagen…En dan kunnen we weer beginnen…

Vind het leuk om zo te kletsen als we aan het proberen zijn, dat heb ik bij de vorige niet gedaan.

Wel leuk dat iedereen meeleeft.

Nou ik ga naar mijn mannetje toe…even spelen…(hij slaapt van 20 -8)…

Groetjes, ik kom vanavond weer kijken, ik heb een verjaardag vanmiddag…

@Garfield wrote:

Jentel, ik heb bij september of juli iets geschreven over de ov. testen. Ik vond het wel erg makkelijk in ieder geval. Een handig hulpmiddel in ieder geval. Temperaturen heb ik nog niet gedaan, maar dat is ook niet zo effectief, omdat je dan al te laat bent. Op de lange termijn waarschijnlijk wel handig, maar we proberen het eerst een tijdje zo.

Groetjes Garfield

Het lijkt mij eigenlijk ook wel handig, maar eerst even zo proberen.

En Tempereturen lijkt mij z’n gedoe.(dus dat als laatst)