augustus 2005 stoppen....!

Ja vind ik ook als de basis dingen er zijn (liefde, tijd, en allebij het willen)

komt het allemaal wel goed. Maar dan nog willen wij wat achter de hand hebben. :mrgreen:

En ja veel krijgen, ik ben bang dat ik zelf niets meer te kopen heb straks wij krijgen nu al heel veel van onze ouders.

:-* jentel

Daarom, dat komt allemaal wel goed meissie, Wij dachten ook in het begin…oo kunnen we dat allemaal wel betalen maar achteraf valt het ons echt mee…alleen kinderopvang dat is stikduur gewoon!!!

Dat is ook waar ik me druk om maak, want ik werk vier dagen en mijn vriend werkt fulltime en onregelmatig…

Ik kan geloof ik wel ouderschapsverlof opnemen, maar als je dat een dag in de week doet, is het na een jaar ook op geloof ik. Ouders op laten passen is geen optie, dus dadelijk zijn we evenveel kwijt aan uitgaven voor kinderopvang dan dat er binnenkomt om het van te betalen!

Garfield

Ja dat is wel balen, wij weten nog niet hoe we dat op gaan lossen,

(We hebben gelukkig nog even :wink: )

Ja, precies! Ik wacht ook wel even met me daar druk over te maken…

Garfield

Goed idee, er komen nog genoeg dingen om je druk over temaken.

Maar nu nog niet eerst zwanger worden, ( :oops: dat is er al een zeker :wink: :smiley: )

Ja, inderdaad! Bij het begin beginnen hè :stuck_out_tongue:

Dat wordt klussen dus :smiley:

Garfield

Ja jij zeker :wink: .

Wel raar dat iedereen het kan zien.

Ja, dat is wel een maf idee hè?!

Gisteren had ik heel de dag kramp in mijn zij aan de voorkant een beetje. Ik heb ook vaak last van een spastische darm, dus ik zal dat ook eens wat beter in de gaten houden. Volgens mij was het gewoon de eisprong die ik gisteren voelde, want vanochtend was het streepje op de ovulatietest weer nagenoeg weg. Weet iemand of dat inderdaad zo werkt??

Groetjes Garfield

Geen idee, maar volgens mij voel ik het zelfde als mijn eisprong er is.

Nou ja, ik wacht het wel af. Als ik inderdaad over twee weken ongesteld word, weet ik in ieder geval dat het klopte. Dan was die laatste cyclus van 41 dagen hopelijk een foutje, :wink:

Groetjes Garfield

Ja wie weet nog even afwachten.

Hoi hoi,

Ik zal me maar wat minder druk maken. Hahaha. Het komt ook allemaal wel goed, dat is het de vorige keer ook gekomen.

Jentel, het zou goed kunnen dat het de eisprong was. Die 41 dagen, is dat direct na het stoppen met de pil? Want dan kan het altijd wat langer duren voordat je eigen cyclus weer op gang komt.

Nog een paar dagen moet ik wachten!

Sanne

Wie weet, ik hoop gat ik morgen ongie wordt (dan ben ik precies op tijd)

Hoi Sanne,

Nee, ik had de eerste keer juist een cyclus van 30 dagen en daarna 33 dagen. Toen kwam 41 dagen en nu is het dus afwachten. Als ik het allemaal goed gevoeld heb, zou ik op 32 dagen uitkomen…

Spannend!

Groetjes Garfield

ja je kunt altijd weleens een langere cyclus ertussen hebben, er zijn maar weinig vrouwen die elke maand een even lange cyclus hebben.

Wat is het rustig hier trouwens…

x jolanda

Ja heel erg rustig hier.

Mijn ongie is er nog niet, maar dat zou ook wel heel erg op tijd zijn.

We zien wel.

Hallo allemaal,

Ik ben Linda 23 jaar en ben sinds een paar dagen op dit forum aan het lezen.Ik ben sinds deze maand gestopt met de pil. Ik ben erg benieuwd wanneer ik voor het eerst ongesteld wordt. Ik heb de pil namelijk 10 jaar geslikt.

groetjes Linda

Hoi Linda,

Welkom hier! Ik had na het stoppen met de pil (ook na ruim tien jaar) een cyclus van 30-33-41. En als ik het goed gevoeld heb qua eisprong (ook voor het eerst hoor) is het deze keer 32 dagen. Ieder lichaam reageert er toch anders op. Hopelijk zit er snel een beetje regelmaat in bij je!

Groetjes Garfield

Hallo Linda, Gezellig dat je met ons mee klets, gaan jullie gelijk voor het eggie of kijken jullie het nog even aan :?: