augustus 2005 stoppen....!

Hallo!

Ik ben nu met de pilletjes bezig, ik slik vrijdag 29 juli de laatste pil. Ik ben deze week begonnen met foliumzuur. Ik vind het onwijs spannend allemaal… Ik merk dat ik er heel veel over wil vertellen over wil horen enzo, maar ja je gaat niet aan iedereen rond bazuinen dat je dit onderneemt. Het is voor de omgeving ook leuker om ineens te horen dat ik zwanger ben.

Daarom vind ik het juist leuk om op deze site met mensen te kletsen die dit ook meemaken. Ik hoop dus eigenlijk dat ik hier iemand of meerdere mensen tref die net als ik rond deze periode stoppen met de pil om zwanger te raken?

Liefs Corien :smiley:

Ik ben in augutus 2004 gestopt en helaas nog niet zwanger, maar ik wil je veel succes wensen met zwanger worden!



Er komen vast snel meer meiden bij, om met je mee te kletsen!



:-* Deedee

hai deedee,

Dank je wel,

ik realiseer me dat ik er van uit moet gaan dat het niet direct raak zal zijn. Daarbij komt ook nog dat ik niet een van de slankste ben (flink wat overgewicht).

Deze maand zijn we aan het verhuizen en in mn nieuwe woonplaats is een mega-sportschool vlakbij ons huis. Daar heb ik nu ook wel mn zinnen opgezet. Lekker weer wat fitness gaan doen (fietsen, roeien, lopen) Ik heb dat altijd gedaan maar heb 2 jaar geleden klachten gekregen waardoor het sporten niet lukte, nu is dat allemaal klaar, en met een nieuwe start ga ik er helemaal voor.



Deedee, jij ook succes!



Liefs Corien

Hé, hier nog een augustus 2004 stopper!! Ik wens je heel veel succes bij het zwanger worden en geniet van alle voorpret. Sporten is heerlijk ontspannend en afleidend en ook nog eens goed voor je… ik hoop dat het je gaat lukken. En vergeet ook niet om blij te zijn met wat je nu hebt (nog met z’n tweetjes dingen kunnen doen, uitslapen etc.), want elke fase heeft zijn eigen goede dingen.

Hoi,



Ik ben een juli-stopper 2005 en ik wens je heel veel succes met het zwanger worden :dance: .



groetjes Stiekem

Hoi Corien,



Fijn dat er ook nu iemand is die rond dezelfde periode stopt.

Gaan jullie voor het eerste kindje? en wat is jullie leeftijd? Werk je?

Ben erg nieuwsgierig, hopelijk melden meerdere augustus stoppers zich aan.

Heb een tijd mee gepraat/gekeken bij de topic’s:

-Het is bijna juli…

-Juli 2005 stoppen met de pil, wie nog meer



Zelf stop ik 30 Juli met de pil, eindelijk na hem 11 jaar geslikt te hebben.

Zelf ben ik 27 en mijn man 29, en we gaan voor ons eerste kindje.

We hebben nu 11,5 een relatie en wonen daarvan 5 jaar samen, zijn in april net verhuisd.

Vorig jaar September zijn we getrouwd :inlove:

En ik werk als verpleegkundige in een middelgroot ziekenhuis.



Nou genoeg verteld over mij :silenced: , hoop snel iets te vernemen van jouw en andere augustus stoppers…



Groetjes Yona

Hai Yona,

Wat leuk, we stoppen dus rond dezelfde datum met de pil…! Ben jij ook al begonnen met foliumzuur?

Ik ben zelf 29 jaar, mijn vriend is 33. We zijn nog niet zo lang bij elkaar, nu een jaar. Maar we allebei ons rugzakje aardig vol en weten dus inmiddels wat we wel en niet willen. We hebben nu rust bij elkaar gevonden… echt het settel-gevoel. We hebben nu ook een huis gekocht, waar we 1 augustus de sleutel van krijgen. Half augustus is de bedoeling dat we over gaan.

dat maakt de eerste periode wel gelijk een hectische maar we zien wel waar het schip strand.

Ikzelf ben werkzaam als coordinatrice binnen een dagcentrum voor mensen met een psychitrische achtergrond.

Nou hopelijk hebben kunnen we elkaar en anderen helpen en ondersteunen de komende periode!

Liefs Corien

dit is inderdaad ons eerste kindje, Mijn partner is wel eerder getrouwd geweest en daar hij heeft hij 3 miskramen moeten behappen, dus voor hem zit er nog een extra dimensie aan, zou je kunnen zeggen.

Hoi Corien,



Wat fijn dat jullie nu eindelijk de rust hebben gevonden bij elkaar.

Is ook wat dat je man al 3 miskramen heeft mee gemaakt in een vorige relatie :cry: Hoop dat jullie dit bespaard zal blijven :smiley:

Wel een hectische periode ga je te gemoet met 1 augustus jullie nieuwe woning, moet er nog veel gedaan worden in jullie nieuwe woning :?:

Ook leuk dat we allebei in de zorg werken, hebben dan in ieder geval meerdere raak vlakken met elkaar.



Zelf ben ik ongeveer 3 weken geleden begonnen met het slikken van foliumzuur.

Maar ik las ook dat er multi vitamine bestaan voor (a.s.) zwangere vrouwen waar ook foliumzuur in zit. Dus ga me daar is in verdiepen :wink:



Mmmmm nu maar aftellen de laatste pilletjes 10,9,8,7,6,5,4,3,2,1,0 :stuck_out_tongue:

Ik stop deze maand ook met de pil maar we gaan in januari pas voor het eggie zodat ik mijn lichaam een beetje kan leren kennen.

Ik hoop dat het bij jullie snel lukt :smiley: .

:-* jentel

Hoi Jentel,

Wat leuk dat je ook gaat stoppen met de pil :!:

Nu maar kijken of de cyclus weer met regelmaat op gang komt.

Wanneer is jouw laatste pil :?:



Zelf hoop ik dat we dit jaar zwanger worden, maar ja dat hebben we niet voor het zeggen :pray:



Groetjes Yona

Ik heb de 19de mijn laatste pil geslikt nu maar kijken of het op gang kom.

Eerst goed mijn lichaam leren kennen en dan in Januari voor het eggie. :shifty:

Ik hoop dat het bij jullie snel lukt. :thumbup:

:-* jentel

Hallo allemaal,

Nou Yona we gaan allebei de laatste week in met onze pil, ik merk bij mezelf dat ik er dit weekend zelfs een beetje emo van word, hahaha Na zoveel jaar de pil te hebben geslikt ga ik vrijdag gewoon de laatste slikken… Ik heb mezelf al voorgenomen dat ik vrijdagavond een feestje gaat houden, hahaha!

Kus allemaal

Hoi Corien,

Best spannend alleen al het stoppen op zich, dit weekend er niet zo bij stil gestaan en heb daar van de week ook weinig tijd voor omdat ik veel in geroosterd ben op het werk.

Maar eindelijk het einde pil tijd perk komt in zicht :slight_smile:

Nu nog 6 te gaan…



Groetjes Yona

Hallo meiden,

En hoe voelt het om te stoppen :?:

Ik heb vanacht gedroomd dat ik pukkels kreeg

(nooit gehad)

En nu heb ik er een (of komt het door de chocolade)

:smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

:-* jentel

Hoi Hoi,

Nooit geen pukkels gehad???

Ik heb ze altijd gehad in de week voor dat ik

ongesteld moest worden, voordat ik de pil

ooit begon te slikken tot nu toe…

Ik ben juist benieuwd of dit nu minder wordt

als ik stop, ik ben toch 15 jaar verder.



Niet zoveel chocola eten dus … :frowning:

horen wie het zegt …

ik ben in staat om s avonds nog naar de benzinepomp

te rijden voor een reep!!! :wink:

Succes meiden!

Kus Corien

Heeee, :smiley:

De 2e pagina alweer!

We gaan goed zo, dames!

Hahaha

Hoi hoi,

We zijn nog met een klein groepje, maar wel al weer op pagina 2…



Corien spannend hoor, morge al je laatste pil :dance:

Heerlijk hoor, voor mijn nog 1 dag langer.

Gaan jullie trouwens meteen voor het eggie??

Zelf wil ik eerst me ongesteldheid afwachten, na me pilongi, ff kijken of alles weer normaal op gang komt.



Jentel hoe oud zijn jullie, en is dit voor jullie ook jullie eerste kindje?

En is jouw ongi al opgang gekomen na de pil ongi?



Ben erg benieuwd hoe het allemaal gaat lopen… met het stoppen van de pil, komt je ongi op gang, wanneer zijn we zwanger ect…

Hallo meiden,



leuk om zo met jullie mee te lezen, ik krijg er gewoon weer kriebels van. Wij zijn vorig jaar augustus weer helemaal gegaan voor het zwanger worden en zoals jullie aan mijn banner wel kunnen zien heb ik nu een jochie van 2,5 maand oud. Wie weet hoe jullie er volgend jaar bij zitten…



Ik wil jullie in ieder geval heel veel succes wensen!!!



ps er komen vast snel meer mensen bij, gezellig.

Hallo meiden ja tweede pagina alweer :smiley:

Even wat antwoorden op jullie vragen.



CORIEN; Ik moet gewoon geen chocolade meer eten (eet echt veel te veel) Ik zorg altijd dat ik het in huis heb.



YONA; Ik ben deze maand pas gestopt met de pil dus weet nog niet of het goed op gang is. Moet mijn ong nog afwachten.

Wij gaan nog niet voor het eggie in januari pas (eerst mijn lichaam leren kennen)

Mijn vriend en ik zijn allebij 24 en we gaan voor ons eerste kindje.



BRITT; Wat een leuke jongens (heb je meer foto’s hier staan :?: )



:-* jentel