augustus 2005 stoppen....!

Jentel, ik zal even een paar foto’s plaatsen van mijn mannetjes…

Wat een mooie mannetjes :inlove:

(lekker bruin ook)

:-* jentel

Zo dat zijn zeker een paar mooie manneke’s!



Ik heb mij gewoon verteld met de pil, willen jullie dat geloven???

Ik heb gewoon gisteren de laatste pil al moeten slikken:



WE GAAN ERVOOR!!!



Ik ben echt zo blij als een kind.



Wij gaan er in principer direct voor al verwacht ik er de eerste 2 - 3 maanden niet veel van,

sterss met de verhuizing enzo

Nou ja we gaan het zien!

Kus van Corien

Jeee jij ook gestopt voelt lekker he,

Vanaf (1 week) dat ik gestopt ben met de pil heb ik wel veel hoofdpijn

ik ben benieuwd of het daardoor kom :?:

:-* jentel

Hadden of hebben jullie ook klachten :?: :?: :?:

:-* jentel

Hoi hoi,



Britt; Wat een heerlijuke kereltjes heb je, lekker schoffies :!:



Jentel; zelf ben ik net gestopt dus weet niet of ik klachten zal krijgen.

Voor ik aan de pil was ik altijd vrij onregelmatig en heftig ongi en had vaak last van hoofpijn.

Hoop dat het nu wat beter wordt :?



Corien; je nu al vertelt :wink: , haha nu kan het echte werk beginnen ben benieuwd.

Vind het nu al spannend, jij ook :?:



Groetjes Yona

Hoi Jentel,



Ik merk nu dat de ongi zelf een stuk heftiger is, maar dat is alleen sinds deze keer zo. De twee keer hiervoor, zonder pil, verliepen vrij normaal. Ik heb er verder dus op zich niets van gemerkt dat ik met de pil ben gestopt…

Hopelijk valt het bij jou, en ook bij jou Yona, een beetje mee!



Groetjes Garfield

Oh ja, het lijkt wel of ik nu wat emotioneler ben. Ik vind op tv ook opeens alles zielig, heeft iemand van jullie dat ook? Of heeft dat gewoon met de leeftijd te maken :? ?

Ja het lijkt wel of ik dat ook herken ik vind ook alles zielig.

Maar mischien zijn mijn klachten niet van het stoppen met de pil.

(het kan ook gewoon zomaar hoofdpijn zijn natuurlijk)

:-* jentel



P.s. hebben jullie al vakantie of moeten jullie nog vakantie krijgen :?:

Hoi Jentel,



Ik moet gewoon werken, terwijl iedereen om mij heen op vakantie gaat. Wij gaan in september een weekje lastminute naar de zon, maar ik vrees dat het te weinig is om echt uitgerust van te raken… we zien wel! Als het in NL opeens super mooi zomerweer is, blijven we misschien wel hier…



Groetjes Garfield



Wij blijven nu drie weken thuis (wel dagjes weg) en in november naar mexico :smiley: .

Hebben jullie maar een week vakantie :?: ,

Jullie hebben in iedergeval wel laat vakantie.

Maar ja ook leuk als straks iedereen aan het werk is en jullie hebben het nog te goed.

:-* jentel

vandaag is het de dag volgens mij he, Je hebt de laatste pil genomen. Succes met zwanger worden.



Ik ben vorig jaar eind augustus gestopt en inmiddels ben ik bijna 33 weken zwanger. Ik stuur in ieder geval vast wat zwangerschaps hormonen jullie kant op.

Hoi,



Ik ben een 8 juli stopper en over een kleine week weet ik meer. Mijn gevoel zegt ja, maar ja dat willen we toch allemaal.

Ik wens iedereen die nu gestopt is veel succes met zwanger worden.



Groetjes M.

Welkom: ik hoop dat je gevoel klopt :mrgreen:



Jentel: Lekker zeg naar Mexico…goed vooruitzicht

Dat klinkt zeker niet verkeerd, naar Mexico! Wij zitten nog steds een beetje krap met de centjes, dus ik hoop dat we een goedkope lastminute kunnen vinden. Ik bespeur bij ons allebei een beetje dat we het zonde van het geld vinden, maar ik wil er echt even tussenuit. Zeker nu we dat nog een keer met z’n tweetjes kunnen doen (wordt trouwens de eerste keer in vier jaar)…

Welkom, het zou natuurlijk heerlijk zijn, gelijk de eerste keer raak! Nog een weekje in spanning dus :?



Groetjes Garfield

Ja mexico ik heb er echt zin in,

Wij wilden nog iets geks doen voor dat we aan kinderen beginnen en dat is dus mexico geworden.

(Niet dat je met kinderen niets meer kan doen)

Maar dan heb je gewoon minder geld.

:-* jentel

Hoi meiden,



Voor mijn is de vakantie vandaag begonnen, heerlijk 3 1/2 week.

Blijven waarschijnlijk dit jaar wel in eigen land, gaan er dagjes op uit.

In April net een nieuwe woning betrokken, dus we kunnen nog wel wat klussen in huis en tuin.

Misschien in het najaar of voorjaar nog ff een weekje op vakantie :wink:



Lijkt me een mooi land hoor mexico Jentel, naar welke deel gaan jullie?



Spannend hoor welkom, hoop gevoel klopt. Zou wel gaaf zijn meteen in de eerste ronde.

Eigen land is ook leuk met mooi weer ,en volgens mij is een huis nooit af.

Wij gaan naar het plaatsje Cancun.

(Ze moeten daar de witste stranden hebben en de blauwste zee)

ik ben benieuwd.

:-* jentel

Hallo hallo,

Zo we hebben gisteren de sleutel van ons nieuwe huis gekregen! Ik ben dubbel blij nu, hahahaha!

Of ik klachten ga krijgen weet ik inderdaad ook nog niet, ik ben nu ongesteld, maar dat is natuurlijk nadat ik vorige week de laatste pil heb geslikt.

Meer emotioneel ben ik ook tijdens de pil geweest, dus ik ben wel benieuwd of ik daar nu verandering in merk.



Wat een vakantieplannen allemaal … zucht …

Wij zijn in juni even naar de griekse zon geweest, maar nu gaan we in het huisje opknappen. Dit jaar denk ik weinig vakantie meer, en als ik vrije dagen nog ergens verstopt heb zullen ze naar het huisje gaan.

Liefs Corien

Een nieuw huisje is ook leuk (lekker in de winter met kaarsjes aan)

Ik vind elk jaargetijde wel wat hebben en jullie.

:-* jentel



p.s. en we horen het wel wie klachten krijg van het stoppen met de pil

(Mijn hoofdpijn is over :slight_smile: )