augustus 2005 stoppen....!

En de NOD natuurlijk… dat duurde bij mij wat langer, ha ha!

Garfield

Hahaha, ja, het zijn allemaal van die rare termen. Ik kan er maar niet aan wennen.

Het is wel heel spannend allemaal. Op mijn vruchtbare dagen is mijn vriend een paar dagen weg, helaas. Hopelijk liggen mijn dagen toch een beetje anders dan de banner aangeeft. En ach, anders is het ook niet zo heel erg, want als het al meteen raak zou zijn zou ook wel snel zijn. Maar ja, dan moet ik weer zolang wachten!!

Hoe komen jullie dat wachten eigenlijk door? Ik ben vandaag naar de stad geweest en ik kwam allemaal zwangere vrouwen tegen! Pffff. Het lijkt wel een hype :o

Doegie!

Ik kom hier al 2 jaar dus ik ben de termen inmiddels gewend :smiley:

Ik vind de tijd eigenlijk best voorbij vliegen maja ik begin ook pas volgende maand dus ben er nu nog niet extreem veel mee bezig en heb ook een mannetje die de nodige aandacht vraagt.

Sanne: heb jij een foto van jouw dochtertje, ben errug benieuwd.

Ik zal mijn kleine prins nog ff showen: straks gemaakt: :inlove:

Echt een mooi mannetje hoor :inlove:

En ik zit wel in mijn klusdagen maar wij doen het nog veilig he,

Wij beginnen pas in januari.En ik vind het wel lang duren allemaal,

(Maar ja volgens mij heb ik nergens gedult mee)

:-* jentel

Over termen gesproken …

NOD???

Of ik ben echt blond, maar ik weet even niet wat het betekent?

Dank je Jentel :oops: :smiley:

Jentel: nog een paar maandjes geduld…is zo voorbij hoor…en als je echt niet meer kunt wachten begin je toch ietsje eerder…na je vakantie naar Mexico ofzo :mrgreen:

Corien: NOD betekend NIET ONGI DAG…dus de dag dat je eigenlijk onig moet worden maar niet wilt omdat je zwanger wilt zijn snappie?

Jolanda

Dank je wel jolanda, dan weet ik nu tenminste waar we over praten, hahahaaha!

Maar die NOD dat heb je ergens dus zelf in de hand, want volgens mij zit het ook een stuk tussen de oren. Stress houd namelijk ook je lijf tegen. zelfs toen ik de pil slikte merkte ik wel eens als ik het heel druk had of niet lekker in mn vel zat dat mn ongi langer uitbleef. Terwijl ik normaal er de klok op gelijk kon zetten.

Hoi Corien,

Toen ik aan de pil was kon ik ook de klok erop gelijk zetten… dat is toen eigenlijk altijd zo geweest. Des te irritanter dus, dat ik er nu echt niet meer van op aan kan. Toch maar afwachten, wanneer de volgende NOD weer is…

Groetjes Garfield

Hallo!!

Hoe kan ik de foto’s eigenlijk bekijken? Ik ben niet zo bekend met dit forum.

Jentel, nog lang wachten dus! Ach de maanden zijn wel zo voorbij, maar ja, als je iets heel graag wilt en je moet erop wachten duurt het wel dubbel zo lang!

Doeg!

O, Jolanda, ik zie de foto’s al, ze waren straks gewoon niet geladen. Wat een schatje zeg! Echt een heel mooi mannetje!

Ik kan je wel een foto laten zien van mijn dochtertje, maar dan moet je me even een prive bericht sturen met je email, dan zal ik de foto daar naartoe sturen. Ik wil het hier niet opzetten, ik schrijf ook niet onder mijn eigen naam.

Heb je een pb gestuurd Sanne. :smiley:

Ik kon er ook de klok op gelijk zetten toen ik aan de pil was maar dat is ook logisch…en nu heb ik ook niet echt een regelmatige cyclus.

Zo ik ga mn mannetje de fles geven…O hij krijgt binnenkort zn 1ste tandje :inlove: :mrgreen: Ik zie al een rood bobbeltje in zn mondje dus het zal niet meer lang duren voordat ie doorkomt.

kus Jolan

Ik snapte eerst ook helemaal niets van berichtjes in het showforum, maar volgens mij kun je ze dus alleen bekijken als je bent ingelogd…

op mijn werk zag ik de foto’s ook niet, maar nu wel.

En inderdaad een heerlijk menneke!

Groetjes Garfield

Hallo!

Ik kom nog maar een keertje langs. Hahaha, verveel me een beetje.

Gaan jullie nog wat bijzonders doen dit weekend?

Wij gaan morgen naar de Efteling. Ik hoop dat het niet al te druk is!

Vandaag zijn we even op kraamvisite geweest. Leuk, zo’n klein babietje! Hmmm, ben weer helemaal in to babies.

Doeg!

Veel plezier bij de Efteling…tis wel niet zo’n mooi weer maar je hebt ook veel binnen attracties…

Ik krijg vanavond bezoek en morgenavond gaan we op bezoek.

Nou tot snel

xxx Jolan

Wij zijn lekker wezen eten bij de griek HEERLIJK lekker wijntje erbij (nu het nog kan)

En we zien wel hoe lang we het wachten vol houden, we hebben het er wel bijna elke dag over.

Hallo!!

Het was wel leuk in de Efteling, maar ook koud, er stond nogal een flinke wind. Maar inderdaad, veel dingen binnen gedaan, dus toch een leuke dag.

Jentel, lekker bij de Griek! Grappig dat jullie het er bijna elke dag over hebben. Ben benieuwd hoelang je het gaat volhouden :slight_smile:

O, ik ben weer eens zo aan het twijfelen. Misschien toch nog even wachten, of misschien toch niet. Ik wil eigenlijk ook niet dat er teveel leeftijdsverschil komt met mijn dochtertje. Mijn vriend is vanaf morgen een paar dagen weg, komt pas woensdag weer terug, dus deze maand zal het toch wel niks worden omdat ik dus niet in mijn vruchtbare dagen zit rondom maandag.

Doeg!

Sanne

Lekker hè Jentel, bij de Griek. Wij hebben gisteren in A’dam in een steakhouse gegeten, maar dat vond ik eigenlijk een beetje tegenvallen. Zeker prijs/kwaliteit verhouding, maarja, dat heb je natuurlijk in hartje Amsterdam.

Jammer Sanne, dat het weer tegenviel in de Efteling. Maar daardoor was het misschien ook wat minder gigadruk of niet? Ik ben een keer op een zaterdag geweest dat de voorspellingen eigenlijk slecht waren en het toch mooi weer werd. Dat was echt relaxed! Je zult mij er in de zomervakantie dus ook niet vinden… maar ik probeer toch ieder jaar een keer te gaan naar zo’n park. Als het maar hard gaat, héérlijk!

Garfield

@Sannnetje wrote:

Jentel, lekker bij de Griek! Grappig dat jullie het er bijna elke dag over hebben. Ben benieuwd hoelang je het gaat volhouden :slight_smile:

Ik weet ook niet hoe lang wij het volhouden hoor maar de voorpret is ook leuk

O, ik ben weer eens zo aan het twijfelen.
Hoezo twijfelen :?: :?:

Ja hoezo :?:

Hoi meiden,

Ik probeer er ten opzichte van mijn vriend wel op te letten dat ik het er niet steeds over heb. Volgens mij gaat me dat ook wel goed af, hihi.

We zijn nog een ander spannend project aan het opzetten, want we willen graag een huis gaan kopen. Nog geen idee wat onze mogelijkheden zijn, dus binnenkort maar eens naar de Hypotheker. We hebben wel al even op internet naar woningen gekeken… en toen ontglipte hem toch echt het woord ‘babykamer’!! :wink:

Garfield