augustus 2005 stoppen....!

Hey Corine,

Wij zijn vorig jaar verhuisd, maar er zijn nog steeds wel wat klusjes die zijn bljiven liggen. Nog steeds genoeg te doen, zeker nu we ook een tuin hebben. Waar zijn jullie geweest in Griekenland, wij zoeken nog een (liefst goedkope) vakantiebestemming…



Groetjes Garfield

hoi hoi,

wij zijn in juni naar kreta geweest, chersonisoss. Hier moet je echt van houden… Wij vonden het te toeristisch maar onze vakantie bestond dit keer uit veel lezen, slapen en zwemmen (bij het hotel). Het was voor ons echt een rust vakantie. Maar dit dorp is helemaal ingericht op de toerist, broddje kroket van ed en cafe het leidseplein kom je daar allemaal tegen. Als ik een vakantie wil waar ik ook wat van de omgeving wil kijken dan zou ik dat niet daar doen.

Liefs Corien

Heyyyy stoppers…



Wil jullie even heel veel succes wensen de komende tijd…



vorig jaar augustus besloten wij ook te gaan “proberen” .

Ik ben, eind augustus, gewoon midden in een pilstrip gestopt :oops: en in september voor het eerst en laatst ongesteld geweest.

Resultaat:

Een prachtige Wessel die vandaag 4 weken oud is…



Hoop dat het bij jullie ook gaat lukken en jullie liefste wens dus in vervulling gaat…



Leuk he? Om “ermee bezig” te zijn. ik weet nog wel dat het zo’n samenzweerderig gevoel gaf. Alleen mijn beste vriendin wist het… oh ja… oke… en mijn zus… :oops:



Preggie

Ja het is echt spannend allemaal.

En jee wat is het bij jou snel gelukt. :smiley:

:-* jentel

Corien, daar was ik al een beetje bang voor (piet patat enzo…)! Maarja, het gaat ons voornamelijk om even relaxen en genieten van de zon. Het is ook te kort om er een heel schema op na te houden en dagtripjes te ondernemen. We houden ook allebei niet zo van o.a. aubergines, olijven en lamsvlees, dus misschien is Griekenland wel niet zo’n goed idee. Nou ja, we hebben nog even de tijd om erover na te denken. Ik ga nu snel douchen, want we gaan straks uit eten… BIJ DE GRIEK!



Groetjes, Garfield

LEKKER wij gaan Zaterdag.

:-* jentel

Hahaha,

Garfield, niet van aubergine, olijven en lamsvlees houden en dan vanavond naar de griek gaan en in griekenland op vakantie willen… tja dan zou ik bijna zeggen dat piet patat misschien toch wel handig is om de hoek, hahahaha!



Preggie, Jeetje dat is zeker snel gegaan bij jullie! We wachten het maar rustig af … zegt ze beheerst, terwijl de zenuwen door mn lijf gieren…



Liefs Corien

@Corien wrote:

We wachten het maar rustig af … zegt ze beheerst, terwijl de zenuwen door mn lijf gieren…


Ja ik ken het gevoel (en wij gaan nog niet eens voor het eggie)
:-* jentel

Ik probeer mezelf ook tot kalmte te dwingen. net even aan mijn vriendje uitgelegd dat het kletsen met jullie erg verslavend werkt, maar dat snapt hij wel!

PS: leker gegeten bij de Griek hoor (en mijn vriend vond Piet patat om de hoek wel een prettig idee, ha ha!)



Garfield

Hallo!!!



Ik ben nieuw op deze site. Sinds een paar dagen hebben mijn vriend en ik besloten om “ervoor te gaan”. Ik heb al een dochtertje en de vorige keer toen we aan het proberen waren heb ik mezelf helemaal gek gemaakt. Dat gaat niet weer gebeuren, dacht ik, maar ja, het is toch weer spannend en ik wil er zo graag over praten, maar ik wil het ook stil houden! Ahhhhhh!!! Maar goed, ik hoop hier met jullie mee te kunnen kletsen en de spanning delen.



Groetjes,



Sanne

Hoi Sanne,

Welkom hier! Ik had ook besloten om hier heel kalm mee om te gaan, maar ik waarschuw je… het forum werkt echt verslavend. Zelfs nu ik na 41 dagen toch ongesteld werd en het nu dus even stilstaat, kijk ik bijna iedere dag even.

Ik zou zeggen… klets gezellig mee!



Groetjes Garfield

Hoi Garfield!



Bedankt! 41 dagen, dat is lang! Ikzelf heb een onregelmatige cyclus, loopt van 28 tot 35 dagen zo ongeveer.

En dan maak ik me dus als de 28 dagen voorbij zijn helemaal gek. Tenminste, zo ging het de vorige keer. Maar deze keer ga ik dat niet meer doen, beloofd beloofd :?



Ik ben overigens niet gestopt met de pil, ik slik de pil al heel lang niet meer en we gebruikten condooms. Ga jij er ook nu voor vanaf augustus? En wanneer hebben jullie dat besluit genomen?



Groetjes!

Hoi hoi,

Eigenlijk hebben we de beslissing in januari genomen. Toen wisten we het allebei zeker. Ik wilde graag een paar keer een normale cyclus en ben uiteindelijk in april met de pil gestopt. De eerste twee keer was ik gewoon ongesteld en hadden we eigenlijk ook op de verkeerde momenten geklust, zoals ze dat hier noemen. Nu dacht ik dat we goed hadden geklust, maar toen duurde het dus opeens 41 dagen. (daarvoor 30 en 33)

Ik ben dus heel benieuwd hoe het hierna verder zal gaan…



Garfield

He tis hier wel wat drukker als bij de sept stoppers…



Sanne: leuk dat jullie er weer voor gaan! Hoe oud is je dochtertje?? Wij gaan er volgende maand ook weer voor…mijn zoontje is dan bijna 8 maanden.



Garfield: komt echt goed hoor met je cyclus is nog ontwennen van de pil denk ik…was je voor je aan de pil ging wel regelmatig???



Ik weet niet wie er weer naar kreta ging maar ik ben ook in Chersonissos geweest, vond het ook veel te druk maar goed wij waren daar wel echt in het hoogseizoen.



xxx Jolanda

Hoi hoi,



Sanne en Jolanda welkom hier bij de topic augustus 2005 stoppers.

Leuk hoor allemaal nieuwe mensen, waarmee in deze spannende tijd dingen kunt delen :slight_smile:



Nog ff een vraagje in de groep, hebben jullie er al over na gedacht hoe jullie het gaan doen na de zwangerschap met werken :?:

En wat voor werk doet een ieder voor de kost :?:



Zelf werk ik als verpleegkundige in een middel groot ziekenhuis, en hoop nadat ik zwanger ben geweest zo’n 24 uur te gaan werken.

Ik werk onregelmatig dus kan veel buiten de werktijden van mie man werken), mijn man gaat dan ook 1 dag minder werken.

Nu maar hopen dat iedereen spoedig zwanger zal worden :thumbup:



Groetjes Yona

Hoi hoi,



Sanne en Jolanda welkom hier bij de topic augustus 2005 stoppers.

Leuk hoor allemaal nieuwe mensen, waarmee in deze spannende tijd dingen kunt delen :slight_smile:



Nog ff een vraagje in de groep, hebben jullie er al over na gedacht hoe jullie het gaan doen na de zwangerschap met werken :?:

En wat voor werk doet een ieder voor de kost :?:



Zelf werk ik als verpleegkundige in een middel groot ziekenhuis, en hoop nadat ik zwanger ben geweest zo’n 24 uur te gaan werken.

Ik werk onregelmatig dus kan veel buiten de werktijden van mie man werken), mijn man gaat dan ook 1 dag minder werken.

Nu maar hopen dat iedereen spoedig zwanger zal worden :thumbup:



Groetjes Yona

Jo :shock: :shock: :shock: ???

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



:-*

Lous nneeee ik moet nog tot half sept geduld hebben hoor :mrgreen: :mrgreen: maar het was zo rustig op het sept topic…

Yona: dankje, misschien moeten we er een aug/sept stop topic van maken want het is zoo rustig…



Ik werk al minder sinds Sam er is. Werk nu 2,5 dag (20 uur) en dat bevalt prima. Het liefst ben ik natuurlijk de hele dag bij mn mannetje :inlove: magoed er moet ook brood op de plank komen. Ik werk als Management Assistant in een groot internationaal bedrijf.



Nou ga nog wat doen…!



xxx Jolanda

Hallo Sanne en Jolanda!

Welkom in de club!



Hoe ga ik het met het werk doen? Ik werk nu 36 uur op een dagcentrum voor mensen met een psycho-sociale achtergrond. Ik wil graag straks naar 24 /28 uur en mijn vriend gaat 1 dag minder werken, maar hij werkt sowieso in de avond, hij is hypotheekadviseur, dus we kunne het makkelijk combineren denk ik.



en de anderen?



Liefs Corien