He meiden,
Irene, ook van mij heel van sterkte toegewenst!
Klaziena, sterkte, zal toch niet makkelijk zijn om aan je ouder te vertellen, maar het is ook absoluut fijn dat mensen het weten en dat je erover kunt praten.
Nou, komende maandag 3-4 hebben wij onze 1e echo. Ik moet zeggen dat ik nog steeds heeeel blij ben , maar poeh he, wat wordt je er ook onzeker van om zwanger te zijn. Zou alles wel goed zijn komende maandag etc. Nou ben ik verder ook nauwelijks misselijk, dus het besef is erg lastig. Buiten wat krampen en pijnlijke borsten heb ik verder nergens last van. En als de pijn in de borsten een keer wat minder is, denk ik meteen, het zal wel fout zijn… Dus de opgeluchtheid/blijheid dat het eindelijk gelukt is wordt wel steeds afgewisseld met onzekerheid. Hebben meer mensen hier last van gehad??
Overige meiden: ik ben nog steeds hormoontjes aan het blazen. Helpt het al??
Liefs tata
hoi,
Tata die onzekerheid snap ik wel hoor. Ik heb ook af en toe minder last van pijn aan mijn borsten ne dan ineens weer meer. Af en toe ben ik dan ook wel onzeker. Maar bij mij is de misselijkheid duidelijk aanwezig, wat ik na 3 weken wel een beetje beu ben. :? Maar echt klagen doe ik niet hoor. Het hoort er voor mijn part allemaal gewoon bij!
Mijn onzekerheid is na onze eerste echo wel sterk verminderd, nadat we het hartje zagen kloppen.
veel liefs,
Ilona
Irene, dat is misschien wel het moeilijkste, hij komt echt niet meer terug en alles om je heen gaat maar verder. Alles lijkt ineens niet meer belangrijk. Het doet je weer nadenken over het leven.
Knap dat je samen met je zus nog gesproken hebt. Fijn dat het een mooi afscheid was, daar denk je nog vaak aan terug.
Heel veel sterkte meid! :-
Maja, nog B.I.B zie ik! Hopelijk duurt het nu niet lang meer voor jullie van je kleintje mogen genieten! Nogmaals succes!!
Ilona, misselijk zijn hoort er bij, maar ik kan me voorstellen dat je het helemaal zat bent. Geniet je er verder wel van? Al een beetje aan het rond kijken naar babyspulletjes?
Klaziena, wat moet dat moeilijk voor jullie zijn om te horen dat er weinig zaadcellen te zien waren. Ik wens jullie veel sterkte met wat komen gaat! Hopelijk nu ook met steun van jullie ouders. :-
Tata, dat lijkt me ook zo erg hè, als je net zwanger bent na zo’n lange tijd wachten, dan maak je je weer zorgen over of alles wel goed blijft gaan. Ik duim voor een mooie echo 3 april!
En meiden blijf maar strooien met die hormoontjes!! We kunnen ze wel gebruiken!
We heben afgesproken dat we deze ronde wel zien wat er van komt, ook hebben we ons bij een eventueel decemberkindje neergelegd. Onbewust heb ik toch zoiets van, het is toch weer niet raak. En als het wel zo is, kan het ook eerder of later komen. We zien wel!
Ik moet zeggen dat het niet temperaturen me ook wel bevalt! Maar ik ben er niet minder mee bezig dan anders. Volgende maand wil ik weer eens ovulatietesten gaan voorstellen aan mijn vriend, kijken of we er dan voor de volle 100% een poging aan kunnen wagen.
Fijn weekend allemaal!!
:-* Deedee
Irene veel sterkte!!!
Deedee wat heerlijk om eens niet te temperaturen! Het zal vast fijn voelen om het een maandje een beetje los te laten.
Hier alles goed. Heb deze week voor het eerst de baby voelen bewegen. Dat voelt echt heel bijzonder.
X Liza
Liza, het voelt echt fijn, ik ga er ook niet meer mee beginnen. Wat leuk dat je de baby al hebt voelen bewegen! Dat gaat nu vast veel vaker gebeuren!
Maja, hoe is het met jou? Vandaag is de grote dag, nog B.I.B? Of ben je al bevallen?
Nee hoor… gewoon nog BIB :mrgreen: . En ik merk nog weinig aanstalten om eruit te komen, die kleine Beer zit daar nog wel lekker. Dus we hobbelen gewoon door, geeft ook niks! Ik voel me gelukkig nog vrij fit, alleen het slapen gaat beroerd.
Fijn dat je wat rust hebt Deedee, zonder temperaturen en alles.
Liza: die eerste bewegingen zijn idd ontzettend bijzonder! Geniet ervan en veel met je kleintje praten hè?
Tata: veel succes bij de echo! De onzekerheid blijft hoor, bij alles wat je voelt en niet voelt. Maar idd… als het hartje klopt is de kans dat het goed blijft gaan erg groot. En als je de 12 weken voorbij bent word je ook weer wat geruster. Gewoon stapje voor stapje en vertrouwen houden!
Klaziena: heel goed dat jullie de onderzoeken zijn ingegaan. Klinkt allemaal aardig bemoedigend toch, dat het zaad wat langzamer is zou kunnen verklaren waarom het zw. worden langer duurt (maar onmogelijk is het dan zeker niet!). En het is een momentopname ook, er moet zeker over een maand of 3 nogmaals een potje worden ingeleverd? Ik vind het ook verstandig om het de ouders te vertellen, dan krijgen jullie ook meer begrip van hen en voelen jullie je minder alleen. Maar leuk is anders… je kwam liever met een blij bericht nietwaar? Sterkte meis!
Dolfijntje, Maja, Tata, Liza, Klaziena, Deedee en Ilona: bedankt voor jullie lieve woorden, ik blijf maar denken dat ons frutseltje en m’n vader nu samen zijn. Ik weet ook dat de pijn in de loop der tijd minder scherp wordt, soms wens ik dat het al 2 jaar verder is…
Klaziena, fijn dat het goed is gegaan bij de gyn! Gaan ze nu verder kijken naar het zaad van je hubbie? Goed dat je het nu verteld aan mensen, kan je er ook makkelijker over praten niet?
Tata: veel succes vandaag! Hoe laat moet je er zijn?? Ik ga voor je duimen hoor! En die onzekerheid hoort er echt bij helaas! Ik hoop dat je hormoontje blazen helpt! Ik heb er in ieder geval een paar gevangen!!
Deedee: fijn dat je toch wat rust hebt nu… Ik probeer ook m’n thermometer niet te gebruiken, maar af en toe… Ik vind een december kindje helemaal prima hoor, maar het zal (als het deze maand raak is) een januari kindje worden… Net als de 1e keer… Het is 12 mei alweer een jaar geleden dat ik een positieve test had… Ik had toch wel gehoopt dat ik alweer zwanger zou zijn… In juni weer naar de gyn. voor een uitstrijkje en dan gaan we ook kijken of we verdere (hubbie) onderzoeken gaan doen…
Liza: wat leuk dat je je baby hebt gevoeld! Lijkt me echt geweldig!!
Hier toch ongi geworden (en flink ook helaas, na m’n miskraam is m’n ongi echt veel pijnlijker dan ervoor…), na bijna 10 dagen overtijd en 5(!) negatieve testen verder… Zal wel door het verlies van m’n vader komen dat ik zo overtijd was… Al die spanning en verdriet…
Ik heb het er nog flink moeilijk mee… Het grijpt je echt op de meest rare momenten… Vorige week weer begonnen met werken, dat viel vies tegen zeg… De wereld heeft daar niet stil gestaan, terwijl mijn wereld dat wel heeft gedaan… Ik mis Henk echt zo erg… En die pijn die m’n moeder heeft… Ik hoop echt dat jullie dit niet mee hoeven maken totdat jullie ouders ver boven de 80 zijn hoor!!
Verder voel ik behoorlijk *** vandaag, erg ongi, keelpijn en zo ontzettend moe… Vandaag een beetje rustig aan doen, ik ga morgen wel naar onze zaak ipv vandaag!
Oja m’n nieuwe NOD zal rond 6 mei zijn! (tjee wat klinkt dat ver weg zeg!!)
xx Irene
1 april kikker in je bil
Wat een mooi meisje hebben jullie toch Dolfijntje!
Irene: toch ongi geworden… waarschijnlijk idd door alle spanningen verlaat. Ik hoop dat de buikpijn snel zakt en dat je weer een nieuw potje moed en energie vindt. Nogmaals veel sterkte en ik kan me goed voorstellen dat dit een hele pijnlijke tijd is. De pijn is nog zo rauw… kon de klok maar een paar jaar vooruit :?
Hier nog gewoon BIB hoor… kleine Beer zit daar nog best. Ik ben nog niet ongeduldig gelukkig, geniet maar gewoon van een paar dagen extra verlof.
NOD
Deedee (1976) - 17 april
Irene (23-03-1976) - 6 mei
“EVEN” AFSTAND VAN FORUM
Klaziena (1979)
Angela (1973)
Maria (1977)
ZWANGER
Maja (1976) (uitgerekend 02/04/2006)
Aurora (1976) (uitgerekend 28/04/2006)
Toensie (10-08-1976) (uitgerekend 29/06/2006)
Liza (1976) (uitgerekend 26/08/2006)
Ilona (1981) (uitgerekend 14/11/2006)
Tata (1977) (uitgerekend …/11/2006)
BEVALLEN
Kellyamely - dochter Jade op 16 juli 2005
Dolfijntje (30-08-1978) - dochter Fiona Teuna Martina op 1 oktober 2005
Surprise (1976) - dochter Sanne op 7 oktober 2005
Pheebs (1978) - dochter Femke op 11 oktober 2005
Amy (1979) - dochter Esri op 3 november 2005
Danien (1981) - dochter Kyara Mylene op 28 december 2005
Miepie (1974) - zoon Luuk op 31 december 2005
Miepje (1968) - zoon Christoff op 6 januari 2006
Famke (1979) - zoon Jurjen op 17 februari 2006
Maja, al 40+4! Hopelijk duurt het nu niet lang meer voor je kleintje jullie komt bekijken! :wink:
Nogmaals veel succes met de bevalling! :-* (ik ben een weekendje weg, hopelijk hoef je niet meer zo lang te wachten!)
Irene, ik heb er ook vrede mee nu, met een eventueel decemberkindje, het lijkt me eigenlijk wel heel erg leuk! Dan zou eerste kerstdag de uitgerekende datum zijn... Maar ja, ik droom nog even verder.
Hoe is het nu met je? Elke dag blijft zwaar nu hè? Ik vind het zo erg voor jullie! Ik zou het vreselijk vinden als ik mij ouders kwijt zou raken. We hopen toch allemaal op een lang leven en dan vooral met een ieder die je lief hebt. Ik hoop dat je moeder en jij veel steun aan elkaar hebben. Dikke knuffel! :-*
Balen dat je ook nog ongesteld geworden bent. Ik ga mega voor je duimen dat je in mei weer een positieve test hebt! Het is je zo gegunt!
Dolfijntje, :inlove: een echte kikker in haar bil!! :inlove: Lief hoor! Hoe gaat het verder met jou? En Fiona?
Tata, hoe is het meis? Ik zit een beetje in spanning te wachten hoe je echo gegaan is! Ik ben zo benieuwd!
Klaziena, Angela en Maria, ik denk veel aan jullie, hoop gauw weer iets van jullie te lezen!
Aurora, nog steeds B.I.B? Het duurt nog wel even voor je bent uitgerekend, maar je weet het nooit, misschien heeft hij wel zin om eerder te komen! :wink:
Toensie, Ilona en Liza, met jullie alles nog goed? Hopelijk zijn jullie druk aan het genieten van de zwangerschap!!
Kellyamely, Surprise, Danien, Miepie, Miepje en Famke, hoe is het met jullie en de beebs? Foto's? :mrgreen:
Wij zijn weer aan het afwachten, al verwachten we er weer niet veel van...
Ik ben een weekendje weg, hopelijk zie ik als ik terug ben weer veel nieuwe berichtjes hier!
Hai Deedee,
Veel plezier dit weekend!
En uiteraard :thumbup: ik deze wachtperiode weer voor je mee.
Hier alles goed, ben nu op de helft.
Volgende week hebben we een echo en hopelijk weten we dan of het een jongen of een meisje wordt. Ik ben zo nieuwsgierig Uiteraard maakt het niets uit maar wil het gewoon graag weten.
Hoe is het met alle andere meiden?
Maja ben je al moeder inmiddels? ben benieuwd.
Irene hoe is het nu met je?
X Liza
Nee hoor… gewoon nog BIB! Die baby zit nog best geloof ik. We hebben geen haast hoor, volgende week is ook best (en een paaskindje is ook best leuk toch?)
Deedee: geniet van je weekend. En ik duim deze maand weer mee voor je natuurlijk. Een kerstkindje zou heel bijzonder zijn
Liza: spannend hoor die 20 weken echo. Kan je alles heel mooi zien, ik vond het heel bijzonder! Wij wilden het geslacht niet weten, maar ik kan me ook voorstellen dat je het wel graag wilt… kan je leuk kleertjes kopen voor een meid of een knul.
deedee veel plezier!!
irene wat erg zeg!! ik wil je heel veel sterkte wensen. :-*
maja en aurora geniet nog maar even lekker van dat frummeltje in je buik! ik mis het getrappel echt! (ja ik weet het, tis moeilijk voor te stellen.)
liza veel plezier bij de echo!
dolfijntje mooie fotos van je moppie zeg! tis echt een schatje!!<br /> <br /> foto
s??? ok hier komen er een paar!! :inlove: binnenkort ook fotos van kyara
s 1e palmpasenhaantje! mijn moeder heeft er een voor haar gemaakt! hij is erg leuk geworden!!
liefs danien
Hallo meiden,
Danien: Wat groeit die kleine meid hard zeg :!: Erg leuke foto’s.
Maja: Je laat ons wel in spanning zitten hoor, elke dag kijk ik even snel om te zien of je kleintje er al is :mrgreen:
Irene: :-* Ik hoop dat er snel weer wat beter tijden voor je aankomen.
Liza: Heerlijk gevoel he, dat gerommel in je buik :inlove: Dat wordt alleen maar sterker hoor. Heel veel plezier met jullie echo. Wij wilden ook graag weten wat het wordt, maar ukkie was eigenwijs en dacht: Wacht maar tot ik er ben, ik houd mijn benen lekker op elkaar!
Tata: Hoe was jullie echo, ben je ook helemaal verliefd geworden?
Deedee: Geniet van je weekendje weg hoor, hier wordt intussen nog steeds hard door geduimd! Een beetje rust kan ook wonderen doen voor een mens.
Ilona: Bij jouw ook alles nog goed? Hoe voel je je nu?
Hier gaat alles weer helemaal zijn gangetje. Gister controle gehad en alles verloopt precies volgens het boekje Het begint nu toch wel echt zwaarder te worden hoor, met namen het fietsen en 's nachts is het lastig om een lekkere slaaphouding te vinden, maar ik heb het er graag voor over. Afgelopen weekend heb ik de meubeltjes in elkaar gezet, dus het kamertje is nu bijna klaar. Zal kijken of ik een paar foto’s kan plaatsen.
Liefs
Toensie
Hier dan een paar foto’s. Ja, het kamertje is blauw, maar dat wil niet zeggen dat het een jongetje wordt hoor!
We moeten alleen nog een rolgordijn kopen en een deurtje plaatsen.
En dan natuurlijk nog even gezellig aankleden :lol:
Ik ben er wel trots op hoor hahaha! Elke keer als ik het kamertje in kom, krijg ik helemaal de kriebels :**:
Liefs
Toensie
Hey meiden, ik kom even vertellen dat gisteravond de weeen bij Maja zijn begonnen en dat ze nu dus misschien haar kleine Beer al vast heeft! Ze zal het vast snel komen vertellen als het zover is maar ik dacht, ik breng jullie even op de hoogte!
Hier nog steeds BIB hoor!
xxx Marloes
He Meiden,
Oh Maja, spannend hoor. We duimen voor je.
Toensie, kei leuk fleurig kamertje!
Onze echo zag er goed uit, we hebben het hartje zien kloppen! 3 mei hebben we weer een echo in het ziekenhuis en als die goed is kunnen we gewoon naar de verloskundige.
We hebben afgelopen maandag het ook tegen iedereen verteld en de lieve kaartjes en eerste kleertjes komen binnen. Echt super!
Oh, ik ben trouwens 19-11 uitgerekend.
Liefs tata
Tata ! gefeliciteerd met dat goede nieuws. Altijd fijn om weer een bevestiging te krijgen dat alles goed is.
Maja ik ben benieuwd hoe het met je is!!!
Leuke kamer Toensie!
Liza
deedee je vroeg naar foto’s??
Maja gefeliciteerd met kleine beer Noemi. Ben benieuwd.
Toensie wat een leuke kamer gezellig hoor. Klaar voor de kleine. Marloes bij jou ook alles al klaar?
Danien wat een mooie meid is Kyara en Kelly wat is Jade al groot zeg. Al weer 8 maanden.