Augustus 2004 gestopt met de pil. (deel 7)

Klaziena, gelukkig dat je er van af bent. Maar het is jammer van de ronde, elke ronde is er toch weer één.

En het is waar, het komt bijna altijd wanneer je het niet verwacht.

Balen dat je weer ongesteld geworden bent, maar je verwachtte het ook al een beetje toch? :frowning:

Veel sterkte/ succes bij de gyn over anderhalve week!

:-* Deedee

Tata, gefeliciteerd!!!

Aurora, jij ook gefeliciteerd met je huwelijk!!

Voor iedereen die nog aan het wachten is, ik :thumbup: voor jullie!!

Ik begin nu echt te merken dat ik zwanger ben. De misselijkheid is begonnen, en niet alleen 's morgens bij mij, maar bijna heel de dag! Maar ik klaag niet hoor, het hoort er voor mij gewoon allemaal bij! Ik ben erg benieuwd naar de echo van morgen. Ik laat jullie zeker iets weten!

Veel liefs,

Ilona

Ha Ilona,

Misselijk is natuurlijk niet leuk maar het maakt je er wel meer van bewust dat je zwanger bent. Heel veel plezier bij je echo morgen!

Deedee hoe is het? zijn de :twisted: al gesignaleerd of nog niet? ik :thumbup: voor je.

Liza

Hoi!

Ik ben net terug van de echo. En alles is perfect in orde! Ik heb zelfs het hartje zien kloppen. Wel erg klein allemaal, maar het was er wel.

Het is echt een fijn gevoel, nu ik ons kleintje heb kunnen zien!

Veel liefs,

Ilona

NOD

Irene (23-03-1976) - 23 maart

Deedee (1976) - 17 april

“EVEN” AFSTAND VAN FORUM

Klaziena (1979)

Angela (1973)

Maria (1977)

ZWANGER

Maja (1976) (uitgerekend 02/04/2006)

Aurora (1976) (uitgerekend 28/04/2006)

Toensie (10-08-1976) (uitgerekend 29/06/2006)

Liza (1976) (uitgerekend 26/08/2006)

Ilona (1981) (uitgerekend 14/11/2006)

Tata (1977) (uitgerekend …/11/2006)

BEVALLEN

Kellyamely - dochter Jade op 16 juli 2005

Dolfijntje (30-08-1978) - dochter Fiona Teuna Martina op 1 oktober 2005

Surprise (1976) - dochter Sanne op 7 oktober 2005

Pheebs (1978) - dochter Femke op 11 oktober 2005

Amy (1979) - dochter Esri op 3 november 2005

Danien (1981) - dochter Kyara Mylene op 28 december 2005

Miepie (1974) - zoon Luuk op 31 december 2005

Miepje (1968) - zoon Christoff op 6 januari 2006

Famke (1979) - zoon Jurjen op 17 februari 2006

Ik heb zoals verwacht een nieuwe nod.

De volgende ronde ga ik dus beginnen zonder temperaturen en zou ik als uitgerekende datum 25 december hebben. Eigenlijk vind ik het niet zo leuk in de decembermaand, vanwege alle feestdagen en verjaardagen.

Maar we hebben besloten dat als het dan toch zo mag zijn, we daar heel blij mee mogen zijn. We zijn al zo lang bezig, we willen geen ronde meer overslaan. Dus we zien wel...

Ilona, fijn zeg dat het hartje klopte!! Nu is het allemaal nog een beetje echter denk ik hè, nu je je kleintje hebt gezien? Sterkte met de misselijkheid! :-*

Irene, hoe is het met jou? :-*

@Tata wrote:

He meiden,

Ik ben ZWANGER!!! Vanochtend een test gedaan en deze was overduidelijk. 3-4 krijg ik de 1e echo bij de gyn, dan weet ik ook meer over de uitgerekende datum, maar dat zal ik ieder geval eind november zijn.

Hartelijk Gefeliciteerd !!!!
Geniet er maar lekker van

Tata gefeliciteerd.

aurora gefeliciteerd met je huwelijk.

Ilona fijn dat de echo goed ging.

Deedee en klaziena balen van de duivels, maar we duimen weer voor de volgende ronde.

Dames met BIB geniet er nog maar even van.

Hier gaat alles goed. Fiona is inmiddels begonnen aan de 6 maanden potjes en alles gaat goed naar binnen. Vandaag is ook haar eerste tandje door gekomen dus het is al echt een grote meid.

Hai Deedee,

Wat ontzettend balen :frowning:

:-* Liza

Hallo dames,

Kon even niks van me laten horen omdat we nog even heerlijk met zijn tweetjes op vakantie waren. 12 daagjes naar mijn schoonfamilie in Tunesië. Heerlijk van het zonnetje genoten en even helemaal bijgekomen 8)

Wat is er in de afgelopen twee weken veel gebeurd!

Allereerst:

Irene: nog gecondoleerd meid met het verlies van je stiefvader. Ik wens jullie heel veel sterkte toe.

Tata: GEFELICITEERD! Eindelijk is het zover, geniet ervan :dance:

Danien: Gefeliciteerd met je nieuwe baan, kan je tenminste weer een frisse start gaan maken.

Aurora: Eigenlijk kan het niet hoor, dat je zo’n tijd niet geweest bent, maar ja, het is je vergeven hoor :wink: Jij ook nog gefeliciteerd met je huwelijk, als het goed is nog een maandje en dan is je geluk compleet :inlove:

Deedee: Balen weer, dat het weer niet gelukt is :frowning:

Hier gaat alles goed hoor, heb af en toe het idee dat die kleine nu echt met een groeispurt bezig is. Voel hem steeds beter en vaker. Ik merk wel dat ik wat sneller moe begin te worden hoor.

Voor dat we op vakantie gingen hadden we vloerbedekking besteld voor de kinderkamer, zodat we eindelijk de meubeltjes in elkaar konden zetten (die inmiddels al bijna twee maanden in delen door het hele huis staan). Toen het gelegd was, bleek dat ze de verkeerde kleur afgeleverd hadden :wall: Moest het dus weer opnieuw besteld worden en kon dus niet meer voor de vakantie geleverd worden. Hopelijk kunnen ze binnenkort wel weer komen leggen, zodat we de boel eindelijk af kunnen maken. We hadden gehoopt dat we de foto’s van het kamertje mee konden nemen voor de familie, maar dat ging helaas dus niet door. Maar gelukkig hebben we al het goed is nog even de tijd.

Veel liefs

Toensie

Ik heb nu geen tijd om bij te lezen.

Maar wilde jullie al wel even deze pics laten zien.

Over de punten van de wedstrijd hebben we het maar niet, die vielen zwaar tegen.

Maar Sanne heeft voor het eerst op een paard gezeten. :slight_smile:

He laat eens los, ik wil dat zelluf doen :j

Kijk zo doen wij dat :smiley:

Hoi meiden,

Even een kort berichtje van mij, zodat jullie weten dat ik nog rondloop met BIB. Nog geen echte tekenen van een naderende bevalling ook, hoewel ik wel wat meer pijntjes begin te krijgen. Maar echt ongeuldig ben ik ook nog niet, dus kleine Beer mag ook nog wel een weekje blijven zitten als hij/zij daar zin in heeft. Ik beslis daar niet over hè :wink: ? Alles staat in ieder geval klaar voor de komst van de beeb en we zijn natuurlijk best nieuwsgierig :stuck_out_tongue:

Deedee:… wat een geduld moeten jullie hebben! Ik kan weinig zeggen om je te helpen helaas, behalve dat ik veel aan jullie denk en jullie ontzettend een zwangerschap toewens. Dat geldt voor alle dames die zo graag zwanger willen worden!! OOk voor Klaziena een dikke knuffel… telkens weer die teleurstelling!

Suprise: geweldige foto’s weer, Sanne lijkt het best naar haar zin te hebben zo hoog te paard!

Dolfijntje: wat gaat het hard zeg! Fiona al een tandje… :stuck_out_tongue: Laat je weer een keer foto’s zien (ik ga wel even op je website kijken… gaat sneller)?

Zwangeren… gaat het allemaal goed? Het is een heel bijzondere tijd hoor (met leuke en iets minder leuke dingen), maar het gaat zo hard dat je er wel bewust bij stil moet staan. Nu geniet ik nog van de bewegingen in mijn buik (hoewel zo’n baby op het laatst best sterk is, soms denk ik dat hij zijn voetjes bijna door de buikwand heen kan steken :mrgreen: ) en straks ligt er een baby in het bedje :shock:

NOD

Deedee (1976) - 17 april

Irene (23-03-1976) -

“EVEN” AFSTAND VAN FORUM

Klaziena (1979)

Angela (1973)

Maria (1977)

ZWANGER

Maja (1976) (uitgerekend 02/04/2006)

Aurora (1976) (uitgerekend 28/04/2006)

Toensie (10-08-1976) (uitgerekend 29/06/2006)

Liza (1976) (uitgerekend 26/08/2006)

Ilona (1981) (uitgerekend 14/11/2006)

Tata (1977) (uitgerekend …/11/2006)

BEVALLEN

Kellyamely - dochter Jade op 16 juli 2005

Dolfijntje (30-08-1978) - dochter Fiona Teuna Martina op 1 oktober 2005

Surprise (1976) - dochter Sanne op 7 oktober 2005

Pheebs (1978) - dochter Femke op 11 oktober 2005

Amy (1979) - dochter Esri op 3 november 2005

Danien (1981) - dochter Kyara Mylene op 28 december 2005

Miepie (1974) - zoon Luuk op 31 december 2005

Miepje (1968) - zoon Christoff op 6 januari 2006

Famke (1979) - zoon Jurjen op 17 februari 2006

Wat is het hier rustig.....

Dolfijntje, bedankt!! :-*

Fiona haar eerste tandje al, wat leuk!! Maar ook slapeloze nachten waarschijnlijk?

Liza, :-* We gaan weer met goede moed voor een nieuwe ronde!

Met jou alles nog steeds goed?

Toensie, :-* jij ook bedankt!

Lekker vakantie!! Dat doet altijd goed!

Wat jammer van de kinderkamer.. Er gaat ook bijna altijd wel iets mis...

Surprise, wat een leuke foto's!! Sanne geniet er echt van! :inlove:

Maja, :-* Bedankt voor je lieve woorden weer!

Je bent echt aan het aftellen nu hè... Nog een paar dagen.. Het lijkt zo snel voorbij!

Heel heel veel succes met de bevalling straks, ik hoop dat alles gaat zoals je hoopt! Succes!! :-* (ik ben misschien wat vroeg, maar wil ook niet te laat zijn.. :wink: )

Aurora, bij jou ook nog B.I.B? Voor jou ook alvast: heel veel succes met de bevalling en dat ook bij jou alles gaat zoals je hoopt! :-*

Irene, hoe is het met je? Was het een mooi afscheid? :-*

Hoe is het met alle andere meiden (en kindjes)?

Fiona heeft geen last gehad van haar doorkomende tandje. Geen slapeloze nachten dus. gewoon na de maaltijd om half acht naar bed. Eerst nog borstvoeding, maar sinds twee dagen warme maaltijd plus toetje en dan zonder de borst slapen. Ik zit dus nu op drie borstvoedingen per dag en het gaat hartstikke goed.

Wat fijn joh! Ik ken andere verhalen van doorkomende tandjes.

Je hebt een modelkind! 8) :smiley:

Ik zal trouwens weer eens op je site kijken, dat is al weer even geleden… :oops:

Surprise wat een leuke foto’s van Sanne! Jong geleerd, oud gedaan toch! Wordt vast een paardenliefhebster, dat kan niet anders :slight_smile:

Hier inderdaad nog steeds bib. We hebben nog niet alles klaar (ziekenhuistas e.d.) dus hoop dat ie ook nog even blijft zitten. Alhoewel aan de andere kant het verlangen om hem vast te houden wel enorm groot wordt hoor. Maar eerst Maja…!!

Liefs, Marloes

Hoi lieve meiden,

Eindelijk kan ik weer wat schrijven hier…

Ik reageer nog niet op jullie verhalen, maar weet dat ik aan jullie denk!

Het is nu net 2 weken geleden dat mijn vader is overleden… Het verhaal schrijf ik misschien nog wel een keer.

Na de eerste hectische en enorm emotionele week is de 2e week er één van het besef dat Henk echt niet meer terugkomt… Dat is moeilijk, zeker omdat de wereld gewoon doorgaat… De eerste dagen was ik boos dat de zon opkwam en de vogels floten… Toen we vorig jaar ons kindje verloren had ik dat ook…

Het doet verschrikkelijk veel pijn, zeker ook om mijn moeder met zoveel verdriet en pijn te zien… Ik bewonder wel haar enorme kracht… We praten, lachen en huilen veel… Alhoewel ik de laatste 3 dagen niet heb gehuild of niet heb kunnen huilen… Ik mis m’n vader heel erg. Het is zo definitief en zo onverwacht… Mijn moeder en hij hadden nog zoveel plannen…

Hij zal mijn kindje nooit leren kennen en mij niet weg kunnen geven als we gaan trouwen… Dat doet pijn…

Ik probeer maar te denken dat hij nu samen met ons frutseltje is, dat hij daar niet alleen is, maar met z’n kleinkind…

Het afscheid (de crematie) was heel mooi gelukkig en heel vredig… Er waren heel veel mensen, ook heel veel van zijn school waar hij bijna 40 jaar heeft gewerkt. De school zelf was vrijdags dicht zodat iedereen naar de crematie kon… Heel indrukwekkend…

Ik heb samen met m’n ene zus een zelfgeschreven gedicht voorgelezen, m’n andere zus een gesprekje over de door die ze met haar kinderen heeft gehad die ze nu voorlas. M’n broer heeft het laatste woord gedaan, was heel mooi. We hadden eerst waxinelichtjes aangestoken met z’n 7-en (mijn zussen, broer en moeder) en op de kist gezet… Aan het einde ging iedereen behalve wij en nog een aantal dierbare weg en hebben in een kring rond de kist gestaan en om de beurt een roos op de kist gelegd… Dat was heel mooi.

In de “koffiekamer” gingen we niet in zo’n rot condoleance rij staan, daar hebben we zo’n hekel aan, maar gingen we gewoon met de mensen praten waar we behoefte aan hadden… Dat was ook heel fijn…

Nou lieve meiden, hopelijk ben ik er snel weer…

Hele dikke kus, Irene

Irene fijn dat de crematie zo mooi verlopen is. Jou frutseltje is nu niet meer alleen. en je vader ook niet.

Sterkte de komende periode. We denken aan je.

Nogmaals heel veel sterkte Irene. Ik ben blij dat het afscheid mooi en vredeig was, maar snap je pijn ook heel goed. Het is alsof er een stuk van jezelf is losgescheurd en die wond voel je voortdurend :cry: . Het is idd oneerlijk dat de wereld gewoon doordraait, terwijl dat voor jullie nu allemaal anders is. Heel veel kracht en liefde toegewenst, jullie dragen elkaar door deze tijd heen, dat is heel bijzonder!

Irene, ik wens je nog veel sterkte toe in deze moeilijke tijd!

Veel liefs,

Ilona

Hallo dames,

Irene, eerst wil ik jou heel veel sterkte toewensen in deze verschrikkelijke moeilijke tijd!

Zelf ben ik afgelopen dinsdag voor het eerst naar de gyn geweest, viel mij erg mee moet ik zeggen!

Ik heb een inwendig onderzoek gehad, alles zag er zo op het eerste gezicht goed uit. Er was een een follikel te zien van 16 mm. En ik heb bloed laten prikken.

Vandaag moesten we weer komen voor een samenlevingstest, weer een inwendige echo gehad, follikel was nu 18 mm.

Baarmoederslijm bekeken door de gyn, slijm was echt perfect, maar er zaten weinig zaadcellen in.

Hubbie heeft vorige week een potje ingeleverd en hierin zaten 9 miljoen zaadcellen per mililiter, dit was niet slecht, ook niet perfect, maar de bewegelijkheid was wel slecht.

Volgende week na de eisprong weer bloed laten prikken op progesteron en dan nadat ik ongi ben geweest een baarmoederfoto (HSG).

Als je één keer in dit traject zit gaat het wel even heel snel, maar dat maakt ons niks uit. Na de baarmoederfoto gaan we weer met de gyn om de tafel om te kijken hoe we nu verder moeten.

Gisteren ook aan de ouders van hubbie verteld dat we hiermee bezig zijn, je wilt het toch wel eens kwijt. Zij waren er wel verdrietig van, ook hun eerste zoon en zijn vrouw hadden problemen om zwanger te worden, maar hebben ondertussen een kerngezonde jongen!

Vanavond gaan we het mijn ouders ook vertellen.

Dit was het voorlopig even…

:-* :-* Klaziena