Pfffff… even tijd voor mezelf… Het is hier helemaal mis…
Mijn lieve (stief) papa is zondag overleden… Plotseling, ineens, in één klap alles weg… Alles gaat op de automatische piloot. M’n moeder helemaal alleen verder, zonder haar maatje… Wat verschrikkelijk **** is dit zeg…
Het is even teveel allemaal… Ik probeer snel weer te schrijven…
Ik ga zo m’n zus ophalen van de trein… Ze komt uit Parijs…
Kus, Irene
Lieve Irene, ik wil je heel veel sterkte wensen! Zo plotseling kan het leven eindigen, ik vind het ellendig voor je moeder en voor jullie allemaal! Fijn dat je zus komt en ik hoop dat jullie allemaal heel veel steun en troost bij elkaar vinden. Ik denk aan jullie
Danien: gefeliciteerd met je baan! Idd een lichtpunt: het wordt allemaal steeds beter, jullie komen er wel!
Famke: ik ben blij dat het beter gaat met Jurjen en dat hij thuis is. Goed dat jullie voet bij stuk hebben gehouden in het z’huis! Hij is prachtig :inlove:
Irene, heel veel sterkte voor jou en je familie! Ik denk aan jullie!
Veel liefs,
Ilona
NOD
Deedee (1976) - 21 maart
Irene (23-03-1976) - 23 maart
“EVEN” AFSTAND VAN FORUM
Klaziena (1979)
Angela (1973)
Tata (1977) - 150 mg Clomid + Metformine
Maria (1977)
ZWANGER
Maja (1976) (uitgerekend 02/04/2006)
Aurora (1976) (uitgerekend 28/04/2006)
Toensie (10-08-1976) (uitgerekend 29/06/2006)
Liza (1976) (uitgerekend 26/08/2006)
Ilona (1981) (uitgerekend 14/11/2006)
BEVALLEN
Kellyamely - dochter Jade op 16 juli 2005
Dolfijntje (30-08-1978) - dochter Fiona Teuna Martina op 1 oktober 2005
Surprise (1976) - dochter Sanne op 7 oktober 2005
Pheebs (1978) - dochter Femke op 11 oktober 2005
Amy (1979) - dochter Esri op 3 november 2005
Danien (1981) - dochter Kyara Mylene op 28 december 2005
Miepie (1974) - zoon Luuk op 31 december 2005
Miepje (1968) - zoon Christoff op 6 januari 2006
Famke (1979) - zoon Jurjen op 17 februari 2006
Danien, gefeliciteerd meid!!! Dit is de start van een nieuw begin!
Irene, wat vreselijk.... :cry: Ik weet niet wat ik moet zeggen... Heel heel veel sterkte en gecondoleerd met dit verlies..
Dikke knuffel! Ik denk aan jullie! :-*
:-* Deedee
hoi!
Ik heb net een tweede bloedname gehad en het zwangerschapshormoon is nog goed gestegen. Dinsdag hebben we al onze eerste echo. Ze gaan me de eerste 3 maanden nog opvolgen in de vruchtbaarheidskliniek. Dat betekend dus al heel snel en meer echo’ s dan normaal. Na 3 maanden zal alles zijn zoals bij iemand die op de natuurlijke manier zwanger is geworden en moeten we ook een andere gynaecoloog zoeken.
Ik vind het wel vreemd dat ik niet meer moet gaan werken, maar dat zal ook wel wennen zeker. Op het werk zeiden ze al, tot volgend jaar in april.
Veel liefs,
Ilona
Lieve iedereen,
Laat ik beginnen met het condoleren van Irene, wat een verschrikkelijk nieuws! Hoop dat je goede steun hebt aan je zus en je moeder, en zij natuurlijk aan jou in deze tijden!
Ik ben een tijd afwezig geweest…wilde afstand maar las op de achtergrond wel met jullie mee! Gefeliciteerd alle zwangere vrouwen van augustus 2004! Ik ben zo blij voor jullie! :dance:
Hier wordt ik inmiddels gek…ik zit 6 dagen voor mijn NOD (19e) en heb pijn in mijn buik, bruin verlies en allerlei kwaaltjes die ik verder nooit heb! Ik ben stipt met mijn ongesteldheid, erg regelmatig en deze maand moet alles weer over hoop…net nu ik mij er bij neer gelegd had dat we in juli verder de MM in moeten/ willen! :think: Ik weet het even niet meer en wilde bevestiging/ hulp/ een luisterend oor van mensen die mijn gevoelens kennen. Die de onzekerheid maand in, maand uit ook voelen en die ook elke keer dat een vriendin meld dat ze zwanger is, oprecht blij is voor haar maar tevens ook verdrietig is! :wall: Jullie kennen die gevoelens en weten precies wat ik bedoel!
Morgen breken waarschijnlijk gewoon de :twisted: :twisted: door en heb ik me nu onrustig gemaakt voor niets en relativerend weet ik ook wel dat het geen innesteling kan zijn en dat de natuur speelt met mijn hormonen…maar ik zou het zo graag willen!
Nou lieverds, ik hoop dat jullie beter om kunnen gaan met dit soort gevoelens dan ik en vergeet niet dat ik wel mee lees, maar gewoon niet sterk genoeg ben om elke keer mee te schrijven…dit wachten/ oefenen en hopen op een uitbreiding op ons geluk maakt met met tijden gek!
Ik hoop voor jullie en steek met tijden een kaarsje voor jullie aan! Laten we hopen dat we voor augustus allemaal mogen zeggen dat, ook wij, na 9 maanden een kleine koter in onze armen mogen houden! :inlove: :inlove:
Heel veel liefs, Angela
Hallo lieverds,
Even een update vanuit het midden van het land… de :twisted: :twisted: zijn gearriveerd! Heb dus een korter cyclus (24 dagen) maar zal gemiddeld gewoon 28 blijven aanhouden!
Ik hou jullie op de hoogte!
Kus, Angela :inlove:
He meiden,
Ik ben ZWANGER!!! Vanochtend een test gedaan en deze was overduidelijk. 3-4 krijg ik de 1e echo bij de gyn, dan weet ik ook meer over de uitgerekende datum, maar dat zal ik ieder geval eind november zijn.
Voor de meiden die nog bezig zijn: bij deze blaas ik wat hormoontjes en geluk toe!
Liefs tata
tata GEFELICITEERD :dance:
:oops: Ik had vaker moeten komen :oops:
Lieve meiden, hoe gaat het met jullie?
Irene, wat een vreselijk nieuws krijg jij nu ook nog eens te verwerken. Gecondoleerd. Ik wens jou, je zus, je moeder en rest van de familie heel veel sterkte met dit plotselinge verlies.
Kimm, Jurjen is echt een plaatje en ik lees regelmatig je log even bij om te kijken hoe het met hem (en jullie) gaat.
Deedee, nog altijd even geinteresseerd in iedereen. Een dikke knuffel voor jou!!
Tata en Ilone, YESSSSSSS! :dance: Voor jullie is het ook eindelijk zover! Meiden geniet ervan want het is zo weer voorbij. De afgelopen maanden zijn echt zo snel gegaan hier!!
Angela, wat vervelend dat je cyclus nu ineens onregelmatig is. Kop op he!
Danien, gefeliciteerd met je nieuwe baan! Wat fijn dat er weer iets positiefs op je staat te wachten.
Voor de rest heb ik prachtige foto’s voorbij zien komen. Echt super!
Een kleine update van mijn kant. 3 maart j.l. ben ik met mijn hubbie Eelco getrouwd en we hebben een prachtige dag gehad! Verder gaat het qua zwangerschap nog steeds heel goed. Het wordt wel wat zwaarder allemaal, slapen gaat erg slecht en ben gewoon veel moe en heb veel hoofdpijn maar ja, dat hoort er nu eenmaal bij op het eind. Ik klaag niet want ik ben nog steeds zo blij dat ik zwanger ben. Volgende week is het kamertje ook helemaal geschilderd en behangen (zijn ze nu mee bezig) en kan ik lekker gaan wassen en inruimen. Moet nog wel een en ander kopen (plankje, luieremmer, babyfoon etc) maar het meeste heb ik inmiddels.
Vinden jullie het leuk als ik foto’s van het kamertje laat zien als het af is? Zo niet, dan is het ook niet erg hoor. Ben ook zo lang niet geweest… :oops:
Op mijn weblogje kan je trouwens recente foto’s zien van buik en bruiloft voor wie daar zin in heeft (link staat in mijn signature).
Jullie zijn absoluut niet uit mijn gedachten en voor de meiden die op dat hele korte lijstje staan… voor jullie komt het ook, echt! Jullie zullen supermama’s worden :inlove:
Dikke knuffel,
Marloes
NOD
Deedee (1976) - 21 maart
“EVEN” AFSTAND VAN FORUM
Klaziena (1979)
Angela (1973)
Maria (1977)
ZWANGER
Tata (1977) (uitgerekend …/11/2006)
BEVALLEN
Tata, gefeliciteerd!!!!!!!!!! Ik ben superblij voor je!!!!!!!!! :dance: :dance: :dance: :dance: Wat goed!!!!!!! Geweldig!!!!
Angela, ik dacht even dat kan niet missen, tot ik je tweede berichtje las...
Onze tijd komt ook, het duurt gewoon wat langer. :-*
Ilona, fijn dat je zoveel echo's krijgt!
Aurora, :naughty:
Gefeliciteerd meid!!! Hoe voelt dat nou getrouwd zijn?
Foto's wil ik altijd zien hoor!!! Liever teveel dan te weinig! :wink: Ik zal binnenkort je log weer eens bekijken..
Het lijstje wordt inderdaad gelukkig steeds korter! Nog 5 meiden te gaan!!
Irene, ik denk aan je.. :-*
tata gefeliciteerd!!!
aurora leuk weer wat van je te lezen… jij ook gefeliciteerd met je huwelijk!!
liefs danien
Tata GEFELICITEERD !!! Geniet ervan!
Irene gecondoleerd, veel sterkte de komende dagen.
Ilona wat fijn dat je snel een echo krijgt. Het is heel speciaal om je kleintje voor het eerst te zien.
Danien gefeliciteerd! Eindelijk weer een meevaller.
Deedee hoe is het met jou?
Mijn buik begint nu langzaam te groeien. Ik pas mijn eigen broeken niet meer. Het is nu wel echt nog een tussen fase. Ik kan niet wachten tot je echt overtuigend kan zien dat ik zwanger ben.
:mrgreen:
:-* Liza
Tata… meis… wat ben ik ongeloofelijk blij voor je!! Na al dat wachten nu eindelijk beloond. Wel met de MMM, maar heerlijk dat het nu gelukt is. Van harte gefeliciteerd en schreeuw het maar lekker van de daken!!
Liza: ik had dat precies hetzelfde hoor, in het begin lijk je wel “gewoon dik”, ik werd pas echt trots toen het duidelijk een ‘babybuik’ werd. Nu op het laatst vind ik het wel weer een beetje veel van het goede (het is ook nooit goed :mrgreen: ). Geniet ervan hoor (en veel foto’s maken).
Hihi, Marloes, jou spreek ik al vaak genoeg, dus geen reactie hier
Hier nog steeds alles prima, al vind ik de laatste loodjes ook zwaarder worden. Minder energie, slechter slapen, wat vocht her en der. Maar ook nog steeds leuk hoor, we zien uit naar ons kindje…
Maja, wat komt het nu al dicht bij voor jou!
Spannend hoor. Succes met de laatste loodjes.
Liza
He meiden,
Bedankt voor jullie lieve reacties. Wij kunnen het nog steeds niet geloven. Je raakt er zo aan gewend om een paar keer per maand naar het ziekenhuis te gaan en nu zijn we eindelijk ZWANGER en weten we weer waarom we er eigenlijk mee bezig waren.
Ilona, ik ben benieuwd wat je allemaal op deze 1e echo al ziet, laat je het ons even weten?
Liefs tata
Hallo meiden,
Hier ben ik weer eens!
Eerst de dames van harte gefeliciteerd die nu net weten dat ze zwanger zijn !! SUPER (dit geeft een positief gevoel aan mij, nu weet je weer dat het toch nog kan!!).
Hoe staat het er bij ons voor…
We zijn inmiddels begonnen aan de MMM, de HA heeft mij kort inwendig onderzocht (op het eerste oog niks mis) en mijn hubbie is ook onderzocht door hem en ook niks mis mee. De volgende dag moest hij om 8 uur zwemmertjes inleveren en hier was de HA niet echt tevreden over, er waren weinig zwemmertjes. Nu hebben we doorverwijzingen gehad.
We zijn inmiddels 1x bij de uroloog geweest, deze heeft opdracht gegeven om 1x in de 4 weken zwemmertjes te brengen in het ziekenhuis (3x), de eerste keer is inmiddels geweest, begin juni krijgen we hier dan de uitslagen van.
Zelf moet ik over anderhalve week naar de gyn…spannend!
We hebben wel wat pech gehad, een aantal weken geleden ben ik geopereerd aan een blindedarmonsteking, dit “kost” je natuurlijk ook weer een aantal weken (balen…).
Maar we gaan vol goede moed verder…
Ik verwacht ongeveer 21 / 22 maart mijn NOD, maar ik verwacht er weinig van, ik probeer mezelf niet voor de gek te houden.
Zo, nu zijn jullie weer een beetje op de hoogte (eindelijk weer eens :oops: )
:-* Klaziena
NOD
Deedee (1976) - 21 maart
“EVEN” AFSTAND VAN FORUM
Klaziena (1979)
Angela (1973)
Maria (1977)
ZWANGER
Tata (1977) (uitgerekend …/11/2006)
BEVALLEN
Ik denk dat ik gewoon weer ongesteld ga worden. Mijn temperatuur is vrij laag gebleven, niet echt gestegen als anders.
De volgende ronde ga ik ook stoppen met temperaturen, ik ben het echt helemaal zat. Een eisprong heb ik zeker wel, en mijn cyclus is mooi gelijk, dus ondanks dat het me rust geeft stop ik er maar mee.
Dan laten we het gewoon op ons af komen allemaal. Wie weet...
Liza, het gaat nu steeds sneller, voor je het weet kun je lekker pronken met je buik!
Maja, nog steeds B.I.B. dus? Nog even en dan heb je je kleintje in je armen. Aurora ook natuurlijk! Ik weet nog zo goed dat jullie net zwanger waren, wat gaat het eigenlijk snel hè.. Die 9 maanden zijn veel sneller voorbij dan het oefenen zeg maar.. :mrgreen: Jullie houden ons wel op de hoogte hè?
Ilona en Tata, ik moet veel aan jullie denken! Dat geeft me weer hoop! Jullie zijn zo lang bezig geweest en leeft er zo naar toe, en nu is het echt zo ver! :inlove: Ik ben benieuwd straks naar de verhalen over de mini beebjes op de echo.. :wink: :mrgreen:
Irene, hoe gaat het met je? Ik denk aan je! :-*
Toensie, hoe is het met jou?
Klaziena, wat goed dat jullie de stap genomen hebben om de mmm in te gaan. Hopelijk zijn de uitslagen positief! :pray:
Jeetje, een blindedarmontsteking.. Gaat het nu weer beter met je?
Fijn weekend allemaal!
De blindedarmontsteking was ergens in februari, dus daar heb ik nu weinig last meer van, maar je verspeeld wel weer een ronde…
En Deedee, je weet maar nooit…het komt altijd op een moment dat je het niet verwacht!
Goedemorgen,
Ik wil jullie even laten weten dat ik gisteravond weer ongesteld ben geworden, deze keer een cyclus van 26 dagen, maar ik heb liever dat ik te vroeg ongi word, dan wanneer je in spanning zit als je overtijd bent!