Dit was de derde test, na twee heel onduidelijke!!
Ik kan het nog steeds niet geloven, maar het is toch vrij duidelijk, hé!
Woehaaaa Ilona!!! Ik kan het niet geloven joh!!! Gefeliciteerd!!! :dance: :dance: :dance:
Yehhh!!! Eindelijk!! Ik ben echt super blij voor je!!! Wauw!
:-* Deedee
NOD
Deedee (1976) - 21 maart
Irene (23-03-1976) - 23 maart
“EVEN” AFSTAND VAN FORUM
Klaziena (1979)
Angela (1973)
Tata (1977) - 150 mg Clomid + Metformine
Maria (1977)
ZWANGER
Maja (1976) (uitgerekend 02/04/2006)
Aurora (1976) (uitgerekend 28/04/2006)
Toensie (10-08-1976) (uitgerekend 29/06/2006)
Liza (1976) (uitgerekend 26/08/2006)
Ilona (1981) (uitgerekend …/…/2006)
BEVALLEN
Kellyamely - dochter Jade op 16 juli 2005
Dolfijntje (30-08-1978) - dochter Fiona Teuna Martina op 1 oktober 2005
Surprise (1976) - dochter Sanne op 7 oktober 2005
Pheebs (1978) - dochter Femke op 11 oktober 2005
Amy (1979) - dochter Esri op 3 november 2005
Danien (1981) - dochter Kyara Mylene op 28 december 2005
Miepie (1974) - zoon Luuk op 31 december 2005
Miepje (1968) - zoon Christoff op 6 januari 2006
Famke (1979) - zoon Jurjen op 17 februari 2006
Zo, nu eerst maar weer een aangepast lijstje!
Ilona, dan was dat beetje bruin dus mooi van de innesteling! :wink:
Irene, het zou zeker een geweldig verjaardagscadeau zijn!
Fijn dat alles er goed uit zag! Dat is super goed nieuws! Het gaat jullie vast gauw lukken!
Ik word in september ook 30! Toch hoop ik dat het voor die tijd raak is hoor.. Maar dan zijn we denk ik wel begonnen met de mmm.
Hoe was het bij de huisarts? Hopelijk gaat het al wat beter met je maag. :-*
Maja, leuk dat je er weer bent! Wat een mooie buik heb je intussen gekregen zeg! Het duurt nu echt niet lang meer!
Hoe is het met de rest van de meiden? Het lijkt hier steeds stiller te worden...
Famke, ik denk aan je! Ik heb laatst je zoontje weer eens bekeken op je forum, en het is wel een schatje zeg! :inlove:
Hopelijk gaat alles snel weer helemaal goed!
Proficiat Ilona!! :dance: :dance: Geniet ervan samen! Kun je het al een beetje bevatten?
Hier wordt het inderdaad steeds rustiger Deedee. Hoewel ikzelf natuurlijk ook niet vaak hier te vinden ben. Ik blijf het best moeilijk vinden om er telkens mee geconfronteerd te worden. Maar we blijven positief en het gaat verder goed.
Officieel is mijn NOD 15/3, Maar ik verwacht het maandag 13/3. Cyclus is meestal 26dagen bij mij, hoewel het vorige keer na de miskraam wat verstoord leek. We wachten af, maar ik heb geen verwachtingen.
Liefs margje
JOEPIE!!! Ilona, van harte gefeliciteerd!! Geniet er van!! :inlove:
Ben hier regelmatig om te lezen, maar de puf om te schrijven heb ik eigenlijk niet zo, zit ook bij de december mama’s, maar daar lees ik eigenlijk ook alleen maar, en heel af en toe schrijf ik eens iets…
Heb nl zelf ook een forum, en er zijn nog wat andere fora waar ik wel eens kom, beetje drukjes dus! :roll:
Maar alles gaat goed, Luuk groeit goed, begint al lekker te brabbelen, en lekker te lachen, heerlijk, een super kind! :inlove: Zit alleen nu wel op de lente te wachten, zodat we lekker kunnen gaan wandelen met z’n drietjes (hond ook mee) we lopen nu alleen maar kleine rondjes.
Zal proberen eens wat vaker te schrijven! 8)
Maja, mooie buik heb je!!! Wat gaat het hadr hè! Al bijna 30 en al bijna mama!!
:: :: :: :: Ilona!!! Wat goed!!! GEFELICITEERD!!! ECHT SUPER!!! :: :: :: ::
Besef je het al een beetje?!?
Deedee, ook al een bijna 30-er… Ik had echt gehoopt voor m’n 30e een kindje te hebben… Dat is eigenlijk het enige wat ik moeilijk vindt aan het 30 worden! Maar goed, wie weet! Ik heb van de huisarts een drankje gehad voor m’n maag, hopelijk helpt het!
Heee Maria, fijn om weer even wat van je te lezen en dat het goed met je gaat! :-*
Miepie: fijn ook dat alles goed met jou en Luuk! Lekker genieten van je ventje hoor!
Het begint stilaan een beetje door te dringen. Ik ben ook al naar de huisarts geweest en de bloedwaarden waren al goed gestegen. Ik besef wel dat het allemaal nog erg pril is.
De voorlopige uitgerekende datum is 14 november. Zo klinkt het allemaal wel echt.
Ik moet nu ook gelijk stoppen met werken, omdat mijn werk een te groot risico vormt.( Ik werk met vrij zware verstandelijk gehandicapten.)
Er zullen dus wel veel mensen het vroeg weten, maar ja ik wil natuurlijk geen risico’s nemen.
Veel liefs,
Ilona
Ilona: Van harte meid! Echt super. Ik had al zo’n voorgevoel na je laatste berichtje, maar nu is het dan zeker. Geniet ervan :!: :**:
Liefs
Toensie
Ilona van harte gefeliciteerd meis :dance:
Eigenlijk toch best maf he.
Verschillende dames zijn hier nog steeds teleurgesteld als de :twisted: :twisted: :twisted: weer op bezoek zijn, terwijl ik inmiddels weer blij ben als ze er zijn. Dan weet ik tenminste weer dat het allemaal werkt Als ik nu een keer niet ongesteld ben, zit ik meteen in de stress
Deedee, nog steeds voor je hoor, net als voor Irene en de andere meiden.
Heb weer een paar mooie echo’s en buiken voorbij zien komen. Geniet maar lekker dames van de mooie momenten. Alles gaat zo snel.
Sanne doet het goed. Gisteren was ze al weer 5 maanden. Op mijn verjaardag (ja ook mijn 30ste) is ze precies een half jaar.
Het wordt echt al een grote meid hoor
Hoe is het trouwens met Danien? Trek je het een beetje zo in je eentje met je meisje?
Oh…mooie foto!! :inlove:
Ilona: van harte meis…!! Het is je gegund, wat heerlijk dat het nu raak is! Ik hoop dat je een superzwangerschap zult hebben, eerst maar even het eerste trimester door en dan kan je echt gaan genieten.
Wat worden er veel meiden 30 dit jaar! Ik hoop dat jullie ook allemaal voor of op je 30e zwanger zijn!
Wat wordt Sanne al groot zeg! En fijn dat het met Luuk ook goed gaat.
Meiden die nog wachten en zoveel geduld hebben (Deedee, Irene, Maria, Klaziena, Angela, Tata) … ik denk veel aan jullie!!
WOW!!! Ilona gefeliciteerd!!!
Ik ben super blij voor je!
:-* Liza
p.s. ook ik wordt dit jaar 30. :mrgreen:
Ilona gefeliciteerd zeg. Wat een goed nieuws.
Wat een mooie buikfoto heb ik voorbij zien komen. lekker he zo’n eerste week verlof. Jeetje het lijkt voor mij alweer zo lang geleden. Apart hor. geniet ervan.
Hier gaat alles zo zijn gangetje. Onze kleine meid is erg lief alleen wil overdag niet zo graag slapen en das wel lastig, want je wordt natuurlijk wel ontzettend moe van heel de dag wakker zijn en dat is niet zo fijn. Maar goed ze moet dus nu bewust in slaap leren vallen en das niet makkelijk.
ilona!! super nieuws zeg! ik zal heel hard voor je duimen dat alles goed blijft gaan en dat je in november eindleijk je kindje kan vasthouden!!!
wat een mooie foto`s heb ik voorbij zien komen zeg!
:thumbup: :thumbup:
@suprise: tja wat is alleen woon nog bij mijn ouders dus echt alleen ben ik niet en dus trek ik het wel… den kdat als ik straks eenhuisje heb het allemaal ook wel goed gaat komen.
heb afgelopen dinsdag een sollicitatiegesprek gehad. voor oproepmedewerker afdelingsassistent bij stichting sein. (epilepsie instelling.) ik kom dan op de kinderafdeling te werken.
morgen moet ik naar het ziekenhuis om mijn verstandskies te trekken. brr. maar ja we zien het wel. duimen jullie voor me? ook voor mijn soll. volgende week krijg ik bericht daarvan. spannend!!
ben vandaag voor de 2e x naar het cb geweest met kyara! ze kreeg haar 1e prikje. ze moest keihard huilen, was helemaal overstuur. maar tot nu toe heeft ze er verder geen last van gelukkig. ik had haar op schoot tijdens die prik. en ik had de tranen in mijn ogen. vond het zooo zielig…
nou meiden ik dnek aan jullie!!
liefs danien
Allereerst, ilona gefeliciteerd!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :mrgreen: :mrgreen:
Hier alles weer goed, vorige week zaterdag mocht Jurjen mee naar huis en sindsdien gaat het heel erg goed met hem!
Er zijn nogal wat fouten gemaakt door de kinderarts, die ons na 3 dagen naar huis stuurde (met een kindje van 36 weken zwangerschap en geboren met vacuum en tangen en geelzien (billirubine veel te hoog)
Hij was zo verzwakt dat we na anderhalve dag alweer in het ziekenhuis zaten, en ik kan je vertellen dat dat je als kersverse kraamvrouw dwars door het hart snijd!!
De kraamtijd heb ik dan ook in het ziekenhuis doorgebracht en ik heb respect gekregen voor wie er nog veel langer met hun kindjes liggen…
Ik liep namelijk tegen de muren op daar!
Maar goed, weer terug in het ziekenhuis heeft hij sonde voeding gekregen (ook weer op aandringen van ons en 2 verpleegkundigen)
Toen na 3 dagen (voor het weekend) wou de arts ons alweer naar huis sturen, wij gingen hier niet mee accoord en hebben gezegt dat we hem pas weer meenamen als hij zelf een flesje leeg kon drinken (het kleine ventje had zo’n opdonder gehad van die nare bevalling en daarnaast ook nog veel te vroeg!!) hij kon echt zo niet mee naar huis, dan hadden we er binnen 2 dagen weer op de stoep gestaan…
Na een goed en duidelijk gesprek met deze kinderarts wist hij wat onze standpunt was en kon ons alleen nog maar gelijk geven…wat dat betreft gaat het alleen maar om $$
Jurjen heeft er toen nog een dikke week gelegen en al met al 14 dagen, hij heeft het dus echt nodig gehad!
Maar het gaat nu prima en hij woog vanochtend 3110 gram (bij de geboorte 2770 en hij heeft op zijn ligtst 2510 gewogen)
Ik ben blij dat we zo sterk in onze schoenen stonden!!
Het jammere is dat toen hij zo zwak was iet aan de borst kon, dat koste hem te veel energie, dus kolfde ik en zo kreeg hij het met het flesje, nu “weigerd” hij mijn borst of beter gezegt hij weet niet wat er mee te doen…
Hij krijgt nog steeds afgekolfde moedermelk maar de productie loopt erg terug en zal binnenkort over moeten op kunstvoeding…
naja hier nog wat foto’s :inlove:

Famke, wat een verhaal! Ik ben blij voor jullie dat alles nu goed gaat. Geniet er maar van! Erg leuke foto’s ook! Jullie hebben een prachtig zoontje!
Hier gaat alles nog goed. Het is nu wel echt doorgedrongen dat het echt zover is.
Ik maak me wel af en toe zorgen, zal het wel allemaal goed blijven gaan,… .
Ik heb wel nog steeds een beetje bruine afscheiding. En ook een beetje buikpijn, net alsof ik ongesteld moet worden. Ik hoor wel dat dit er alllemaal bij kan horen. Maar toch maakt het mij ook wel zenuwachtig.
Veel liefs,
Ilona
Famke: Gelukkig gaat alles nu beter met Jurjen. Hopelijk gaat nu het echte genieten beginnen! Jullie mannetje ziet er in elk geval schitterend uit hoor :!:
Ilona: Ik snap helemaal hoe je je voelt hoor. Die onzekerheid maken we denk ik allemaal wel mee, maar kan me voorstellen dat het bij jullie nog even iets meer is, na die lange weg die jullie hebben moeten afleggen. Die menstruatiekrampjes had ik ook de eerste weken, hoort er idd allemaal bij. Probeer er lekker van te genieten en die 12 weken gaan best wel snel voorbij hoor, al lijkt dat nu misschien nog niet zo.
Danien: Ik duim voor je dat je die baan krijgt hoor, dan kan je je eigen leven weer een beetje op orde krijgen. Lekker dat alles goed gaat verder met jullie, dat kunnen jullie wel goed gebruiken.
Liefs
Toensie
NOD
Deedee (1976) - 21 maart
Irene (23-03-1976) - 23 maart
“EVEN” AFSTAND VAN FORUM
Klaziena (1979)
Angela (1973)
Tata (1977) - 150 mg Clomid + Metformine
Maria (1977)
ZWANGER
Maja (1976) (uitgerekend 02/04/2006)
Aurora (1976) (uitgerekend 28/04/2006)
Toensie (10-08-1976) (uitgerekend 29/06/2006)
Liza (1976) (uitgerekend 26/08/2006)
Ilona (1981) (uitgerekend 14/11/2006)
BEVALLEN
Kellyamely - dochter Jade op 16 juli 2005
Dolfijntje (30-08-1978) - dochter Fiona Teuna Martina op 1 oktober 2005
Surprise (1976) - dochter Sanne op 7 oktober 2005
Pheebs (1978) - dochter Femke op 11 oktober 2005
Amy (1979) - dochter Esri op 3 november 2005
Danien (1981) - dochter Kyara Mylene op 28 december 2005
Miepie (1974) - zoon Luuk op 31 december 2005
Miepje (1968) - zoon Christoff op 6 januari 2006
Famke (1979) - zoon Jurjen op 17 februari 2006
Maria, hoe is het? Denk je morgen nog je NOD te hebben? :pray: Ik duim voor goed nieuws!
Miepie, is ook wel begrijpelijk hoor! Af en toe een foto maakt ook wel wat goed! :wink: :mrgreen:
Irene, ja dat wilde ik ook graag voor mijn 30e, maar dat zit er niet meer in, hopelijk ben ik wel zwanger voor mijn 30e, dat kan nog wel..
Hoe is het nu met je maag?
Ilona, het is ook zo gek hè, je hoopt eerst lange tijd op een zwangerschap, en als het dan zo ver is, beginnen er weer nieuwe zorgen..
Dat zal ook wel niet helemaal verdwijnen, zelfs als je kindje er eenmaal is, dan blijf je zorgen hebben.. :D :wink: :-*
Fijn dat het zo goed met de bloedwaarden gaat, dat is in ieder geval heel positief! Hoe is het met de kwaaltjes? Beginnen die al te komen?
Toensie, hoe is het met jou? Geniet je er lekker van?
Liza, hoe is het met je buikje? Begin je al iets te zien?
Join the 30's club! Het was een goed jaar, 1976! :mrgreen:
Surprise, wat een mooie foto weer!! Wat een lekker grietje is Sanne zeg! :inlove:
Maja, dank je, dat helpt, die lieve woorden! :-* Nog een paar weekjes voor jou hè? Spannend, ik ben zeer benieuwd naar je kleintje!
Dolfijntje, sterkte, dat zal niet makkelijk zijn voor jullie nu.. Hopelijk heeft Fiona het ritme snel te pakken!
Danien, ik duim zeker voor je! Het klinkt goed die baan!
Hoe is het met de napijn?
Dikke knuffel! Ik heb zo'n bewondering voor je! Je doet het maar wel even allemaal! :-*
Famke, vreselijk wat jullie mee hebben moeten maken! :( Gelukkig gaat nu (bijna) alles gewoon heel goed! Lekker genieten nu hè! Het is een prachtig mannetje! :inlove:
joehoe!!! :dance: :dance: ik heb net eentelefoontje gekregen van sein! en ik ben AANGENOMEN!!! kan er ws per 1 april beginnen!!
ben zo blij!! eindelijk weer een licht puntje!!
liefs danien
Danien, wat geweldig!! Ik ben zo blij voor je! Je verdient het!!
Heel veel succes!!!
Veel liefs,
Ilona