Augustus 2004 gestopt met de pil. (deel 7)

Hey hey…

Hier gaat alles niet zo als het wezen moet…

Na een zeer zware bevalling (17-2-06) (later komt het verhaal wel) en voor Jurjen een moeilijke start zijn we afgelopen maandag ontslagen uit het ziekenhuis, helaas moesten we hier woensdag weer naar toe omdat het met ons kleine ventje niet erg goed gaat…

Het hele verhaal zal ik binnenkort plaatsen, maar voor nu ben ik bij ons zoontje in het ziekenhuis…

xx

famke

Surprise, mooie foto’s!! Dat klikt wel tussen die twee, dat zie je zo! :inlove:

Famke, wat vreselijk voor jullie! Heel heel veel sterkte! Ik hoop dat je zoontje het snel weer beter doet, al weet ik niet wat er aan de hand is, het klinkt heel ernstig… :frowning:

Een hele dikke knuffel, ik ga meteen een paar kaarsjes voor hem branden. :-

:-
Deedee

Irene, wat jammer weer! Hopelijk zier het er op de echo allemaal goed uit! Ik :thumbup: voor je!

Famke, wat erg dat het niet zo goed gaat met jullie zoontje. Veel sterkte voor jullie!!! Ik ga in ieder geval ook een kaarsje branden!

Veel liefs,

Ilona

Famke veel sterke!!!

Ik hoop dat het allemaal snel beter gaat.

Liza

Famke… sterkte meis!! Ik hoop dat je ventje snel opknapt!

Famke ik hoop dat het snel weer beter gaat met je ventje.

Wat is het toch allemaal eigenlijk een wondertje als je zwanger bent. Alles moet zo maar goed zitten als je dan jullie verhalen hoort romdoim je de cyclli, dan vraag je je toch echt af hoe het zo vaak goed kan gaan. Ik weet zeker dat het bij jullie binnenkort ook een keertje gaat lukken.

Hier even een fotootle van Fiona. Inmiddels al bijna 5 maanden en dus groot genoeg voor af en toe in de kinderstoel.

Hoi!

Bedankt voor jullie lieve reacties!

@Famke: ik hoop dat het alweer wat beter gaat met je ventje! Ik duim voor jullie!

Hier gaat het redelijk… Ik zit nu op m’n 6e dag van m’n menstruatie en gisteren werd het ineens heel hevig en vandaag nog steeds, veel bloedverlies en pijn… Ik ben een beetje bang dat dit misschien een vroege miskraam is… Ik ga er proberen niet aan te denken, maar het is zo raar… Normaal heb ik op dag 2 m’n ergste dag en nu op dag 5 en 6… Het voelt ook anders aan dan normaal…

Maandag weer naar de gyn… Ben benieuwd…

Zit even niet zo lekker in m’n vel, komt wel weer!

Dikke kus, Irene

Irene: Wat naar weer voor je joh, het zit ook echt niet mee :frowning: Ik hoop dat er niet al te veel aan de hand is en dat de gyn. wat duidelijkheid kan brengen.

Famke: Wat een rot bericht zeg, ik hoop dat alles snel weer een beetje de goede kant op gaat met jullie kleine mannetje, zodat je hem snel mee naar huis kan nemen en er echt lekker van kan gaan genieten :pray:

Dolfijntje: Ben het echt met je eens hoor, het is en blijft een wonder als je zwanger bent en het dan nog goed blijft gaan ook.

Wij hebben gister de screeningsecho gehad. Echt weer geweldig…

Alles zat er op en eraan en ze konden geen afwijkingen ontdekken, dus het ziet er allemaal goed uit. De kleine was alleen erg eigenwijs en wilde zich absoluut niet van zijn zijkant laten zien. Zodra dat echoapp. bij het hoofdje kwam, keek hij ons steeds recht aan. Op het laatst had hij er genoeg van en gingen de armpjes demonstratief voor het gezichtje, zo van: " de voorstelling is nu afgelopen". We hoopten te kunnen zien of het een jongetje of een meisje is, maar de knietjes bleven stijf bij elkaar. De vrouw die de echo maakte, had wel een sterk vermoeden, maar kon het niet met zekerheid zeggen. Voor 90% zei ze, kan je er van uit gaan dat het een … is. En dat houden wij lekker nog even geheim :mrgreen:

Ik ga dit weekend als ik even meer tijd heb een poging wagen om wat foto’s te laten zien.

Liefs

Toensie

meiden, sorry sorry sorry !! ik was jullie even kwijt!! was niet meer geabbonneerd op het onderwerp… :oops:

Famke gefeliciteerd met je zoontje. hoop voor jullie dat het snel wat beter gaat! heel veel sterkte.

deedee balen zeg… je hield het wel spannend. ik duim voor je!

irene meid het zit jen iet echt mee he! zal voor jullie allemaal een kaarsje branden.

hier gaat alles goed! kyara is al weer 2 maanden! wat gaat dat snel zeg!

zal snel weer een fotootje plaatsen. en wat uitgebreider schrijven, kyara ligt nu te huilen duis ga er ff heen.

liefs danien

Famke, hoe is het nu met Jurjen? Ik hoop dat het snel beter met hem gaat! :-

Ik heb de foto’s op je forum gezien, het is een mooi klein mannetje hoor! :inlove:

Ilona, hoe is het met jou nu? Heb je een goed gevoel?

Dolfijntje, :inlove: :inlove: Wat een mooie meid is het toch! Het gaat echt hard hè, alweer 5 maanden joh!

Irene, hoe is het met je? Hoe is het gegaan bij de gyn?

Toensie, :dance: :dance: Ik ben blij voor je!! Je hebt het over HIJ keek ons recht aan… :mrgreen: foutje? Of is het om ons te misleiden? :mrgreen: :lol:

Ik zie nog geen foto’s, dus het is nog niet gelukt?

Danien, ja we hadden even goede hoop, maar goed het komt wanneer het komt! (ja, ik ben in een positieve bui vandaag… :mrgreen: )

Hoe is het verder met je? Is alles rond?

Kyara ook alweer 2 maanden… Het gaat zeker snel!

Maja en Aurora, houden jullie het nog een beetje vol? Nog een maand te gaan… Het lijstje wordt echt steeds korter…

Zijn er al meiden die weer opnieuw mee gaan doen met de NOD-lijst? :?: :wink: :eh: :smiley:

Liza, krijg jij ook nog een keer een echo eigenlijk?

Surprise, Miepie en Miepje, hoe is het met jullie en de kleintjes?

Maria, hoe is het met jou?

Ik geniet nu van een lekker lang weekend… Heb een paar drukke weken gehad.

:-
Deedee

Gister ben ik weer bij de verloskundige geweest. En alles was goed. We hebben weer naar het hartje kunnen luisteren en dat geeft toch een geruststellend gevoel. Met 20 weken hebben we weer een echo. Hopelijk kunnen ze dan zien wat het wordt, want ik ben héél nieuwsgierig!!!

Hoe is het nu met jou Deedee? Zit je al weer bijna in je vruchtbare dagen?

Famke hoe is het? Ik hoop dat alles goed gaat.

Liza

NOD

Ilona (1981) - 7 maart

Deedee (1976) - 21 maart

Irene (23-03-1976) -

“EVEN” AFSTAND VAN FORUM

Klaziena (1979)

Angela (1973)

Bagheera (1976)

Tata (1977) - 150 mg Clomid + Metformine

Maria (1977)

ZWANGER

Maja (1976) (uitgerekend 02/04/2006)

Aurora (1976) (uitgerekend 28/04/2006)

Toensie (10-08-1976) (uitgerekend 29/06/2006)

Liza (1976) (uitgerekend 26/08/2006)

BEVALLEN

Kellyamely - dochter Jade op 16 juli 2005

Dolfijntje (30-08-1978) - dochter Fiona Teuna Martina op 1 oktober 2005

Surprise (1976) - dochter Sanne op 7 oktober 2005

Pheebs (1978) - dochter Femke op 11 oktober 2005

Amy (1979) - dochter Esri op 3 november 2005

Danien (1981) - dochter Kyara Mylene op 28 december 2005

Miepie (1974) - zoon Luuk op 31 december 2005

Miepje (1968) - zoon Christoff op 6 januari 2006

Famke (1979) - zoon Jurjen op 17 februari 2006

Liza, fijn dat alles goed was!! Nog even wachten op de tweede echo dus. Hopelijk kunnen ze dan zien wat het wordt!

We zitten nu weer in de vruchtbare periode, we doen ons best!

Verder alles goed hier!

:-* Deedee

Hoi!

Liza, fijn voor jullie dat alles goed gaat. Het zal wel heel geruststellend zijn als je het hartje hebt gehoord!

Deedee, heel veel succes. Ik zal voor je :thumbup: en een kaarsje branden.

Hier is alles nog goed. Nog een paar dagen geduld voor ons! maar ik verwacht het niet echt deze keer. Dus we zullen wel zien.

Veel liefs,

Ilona

Hoi meiden,

Ik ga nu dus even proberen of het me lukt om wat foto’s te plaatsen van de 22 weken echo.

Rechts zie je het hoofdje met een armpje en de vingertjes :inlove: Die donkere plekjes op het hoofdje zijn de oogjes en dat lichte lekje is het neusje.

Hoi hoi, Hier komen er nog een paar hoor. Eindelijk een buikfoto van rond de tijd dat deze echo is gemaakt. Op de andere foto zie je de kleine recht in het gezichtje met daaronder de elleboogjes. :**:

Liefs

Toensie

Ilona, ik duim ook voor jou!!! Vanavond als ook ik de kaarsjes weer aan steek, zal ik aan je denken! Ik hoop het zo voor je! :pray:

Nog twee dagen wachten…

Toensie, het lange wachten is beloond! Wat een mooie buik! En die echo’s, :inlove: wat kun je het allemaal goed zien! :smiley: :inlove:

:-* Deedee

Toensie, wat een duidelijke echo’s!! Leuk! En al een mooi buikje hoor.

Deedee, bedankt!

Gisteren dacht ik dat de :evil: er waren, maar nu weet ik niet meer wat ik er van moet denken. Gisteren was er een beetje bloed (het was eerder bruin) En nu niks meer. We zullen nog maar gewoon even afwachten.

Veel liefs,

Ilona

Ilona: Spannend weer hoor, ik duim weer met je mee :thumbup:

Liefs

Toensie

Hoi meiden,

Even een tijdje niet meer geschreven hier… Ik schrijf nu ook bij “zwanger worden na een miskraam” bij “zwanger worden”. Natuurlijk lees ik hier nog steeds mee en zal ik ook blijven schrijven hoor!

Deedee: weer in je klusperiode! :lol: Ik ga weer voor je duimen hoor! M’n NOD is rond m’n verjaardag… de 23e ongeveer… Zou een mooi verjaardagscadeau zijn!!!

Liza, fijn dat alles goed! Lekker genieten!!

Weer wachtdagen voor Ilona! Ik :thumbup: voor je hoor!

@Toensie: mooie echo’s!!! En mooi buik!!! Ik ben jaloers hoor!

Vanmorgen weer naar de gyn. geweest:

Alles is goed! Er hoefde geen waterecho gemaakt te worden omdat m’n baarmoederslijm er weer rustig uitzag!

Uitstrijkje was ook in orde en de hormoononderzoeken ook.

Over 2 weken krijg ik de laatste uitslagen!

In juni / juli moet ik weer terug voor een uitstrijkje.

Verder moeten we zelf aangeven wanneer en of we uitgebreidere onderzoeken mbt zwanger worden willen ondergaan, maar in principe staat ons nu niets meer in de weg om weer zwanger te worden!! JOEPIE!!!

Verder ben ik al bijna jarig… zucht… 30 jaar alweer… Ik vier het in 2 keer: op m’n verjaardag zelf voor familie en op zaterdag de 25e samen met een vriendin voor vrienden!

We geven een 70s party!! En natuurlijk met dresscode: 70s!! Wordt volgens mij helemaal top! Morgen ga ik bij m’n moeder op zolder snuffelen naar 70s spullen! Morgenochtend ook nog even naar de dokter: ik heb al 2 maanden (!) last van m’n maag… Tja, ik zal eens een keer helemaal gezond zijn!!

Hoi meiden,

Daar ben ik ook weer eens. Deze week heb ik voor het eerst verlof, dus ik heb wat meer tijd om te tikken en te lezen. Gek idee hoor, dat ik over een kleine week al 37 weken ben en onze kleine Beer dan in principe al mag komen. Ik reken nog steeds op april hoor, dus nog wel even geduld. In ieder geval zijn Aurora en ik de volgende.

Famke: ik las op je logje dat het wat beter gaat met Jurjen. Gelukkig maar, ik hoop dat het de goede kant op blijft gaan.

Irene: wat een goed nieuws, dat alles er netjes uitziet. En je cycli zijn ook vrij regelmatig, nu maar hopen dat het echt snel een keer raak is. Het is je gegund meis… jullie wachten al zolang. Ik word ook bijna 30… gek idee nietwaar? Ik wens je alvast heel veel voorpret voor je feestje.

Ilona: vandaag je NOD… spannend!

Toensie: prachtige echo’s, heel duidelijk te zien allemaal. Wat een wonder hè? En je buikje is ook mooi, nog heel bescheiden. Ik zal de mijne er ook bijzetten… kan je je een beetje voorbereiden op wat nog komt :mrgreen:

Deedee: jij weer heel veel succes in de klusperiode. Ik hoop zo dat het nu eindelijk beloond wordt! Meis, ik vind dat jullie oneindig lang geduld hebben, ik had al 3 keer bij de arts gezeten voor wat onderzoekjes. Maar je moet doen wat voor jullie goed voelt, hou alleen in je hoofd dat je zelf altijd de contole houdt. Je kunt in de MMM altijd stoppen of remmen!

Liza: wat gaat het hard, alweer ruim 15 weken. Heerlijk geluid hè, als je het hartje hoort.

Danien: ik hoop dat het goed met jullie gaat. Kyara alweer 2 maanden, wat groeien die kleintjes snel!

Alle andere meiden… heel veel succes ook!!

Hier nog steeds alles prima. Ik word wel een beetje vermoeid zo aan het eind, maar verder geen echte klachten. Heerlijk verlof dus nu en ik kan op mijn eigen tempo de laatste dingetjes in orde maken. Het wordt wel spannend nu! Ik hou jullie op de hoogte hoor!