Augustus 2004 gestopt met de pil. (deel 7)

En Ilona, hoe was het? Had je goede follikels??

Ik ben net terug van de gyn: we gaan voor mij wat hormoon onderzoeken doen. OP de 3e van m’n menstruatie moet ik bloed laten prikken. Verder is er weer een uitstrijkje gemaakt en moet ik na m’n menstruatie wer terug voor een echo ivm verdikt baarmoederslijm… Als dat dan nog steeds dik is wordt er een waterecho gemaakt…

Misschien is m’n baarmoederslijm wel verdikt door iets anders??? Bij m’n vorieg zwangerschap zag ik namelijk hetzelfde op de echo bij 4 weken…

Maar goed afwachten maar! We kunnen nu in ieder geval het e.e.a. uit gaan sluiten.

We hebben nu een nieuwe gyn. Ze is echt hardstikke lief en geduldig enzo!

Ze vroeg ook of we al zaad controle e.d. wilde doen, maar dat doen we wel na deze onderzoeken en als alles uit deze onderzoeken goed is, wachten we nog wel een paar maandjes denk ik!

Oja: deze gyn. zag ook meteen dat m’n baarmoedermond idd heel erg snel bloed, maar waarschijnlijk is dat geen probleem… Misschien als alles verder goed is dat we daar nog wat aan kunnen doen want het is wel zwaar irritant! (tussentijdse bloedingen e.d.)

Dikke kus, Irene

Hoi,



De follikels waren weer niet groot genoeg. Nu is het even wachten op de bloedwaarden, daar bellen ze vanmiddag voor. Dus waarschijnlijk moet ik wel weer terug voor een nieuwe meting. De gyn denkt dat ik gewoon aan een lange cyclus bezig ben. Dat zal dan de eerste keer zijn, want ik heb altijd erg korte cyclussen. Maar ja, de natuur doet gewoon wat hij wilt!!!



Irene, ik blijf :thumbup: !



Veel liefs,

Ilona

Meiden, wat is het hier spannend!!



Deedee: ik duim heel hard voor je!! Bij mij ging de temp. 10 dagen na mijn eisprong omlaag en ik was overtuigd ongi te worden (ook zelfde gevoel in mijn buik). Maar daarna kreeg ik pijn in mijn borsten (had ik nooit) en ging de temp. weer omhoog. Heel gek dus… Mijn luteale fase was altijd maar 11 dagen, dus ik heb op dag 12 getest. Ik hoop het zo voor je!!



Irene: voor jou ook heel veel kaarsjes en duimen! Goed dat je nu een aardige gyn hebt en dat ze wat onderzoekjes gaan doen. Dat tussentijdse bloedverlies is erg vervelend, ik had dat ook toen mijn cycli nog zo lang waren. Volgens mijn gyn omdat het baarmoederslijm niet genoeg gevoed werd. Maar jouw cycli zijn niet zo heel lang toch? Hoe is het nu met André? Ik kan me voorstellen dat je heel erg geschrokken bent! Al dat glas en dan nog wel in het gezicht. Vooral je ogen zijn zo kwetsbaar, ik vind het erg rot voor jullie. Hopelijk geen blijvende schade.



Ilona: het vrouwenlichaam is een gek iets hoor. Ik hoop dat de follikels toch netjes doorgroeien en dat je een IUI poging kunt doen. Jij hebt geen hormomen toch (Clomid)?



Liza: gefeliciteerd met je 12 weken mijlpaal! Voor mij werd de zw.schap toen pas echt leuk, ik voelde me ook een stuk fitter en je kunt echt gaan genieten.



Toensie: het gaat bij jou ook hard hè?



Famke: nog een paar weken meis… de spanning stijgt.



Hier alles prima. Nog 2 weken werken en dan verlof. Ik voel me verder nog hardstikke fit, al gaat alles wat trager dan normaal. De meubeltjes staan ondertussen en ik kan nu heerlijk rommelen (wassen, strijken, alles inrichten). Ik zet even een nieuwe buikfoto en wat van de meubeltjes hieronder.



Surprise: fijn dat het zo goed gaat met Sanne. De tijd vliegt hoor, onvoorstelbaar dat ze alweer 4 maanden is. Ik wil zelf ook wachten met bijvoeden tot 6 mnd, is toch beter voor de darmpjes hè? Hoe is het met de andere kersverse mama’s?

Maja mooie buik heb je zeg! Leuk hoor zo’n compleet kamertje.



Irene: gaat het al beter met Andre?



Ilona en Deedee ik duim voor jullie!



:stuck_out_tongue: Liza

hey dames,



Ik ben afgelopen vrijdag bevallen van een klein ventje Jurjen…

Na een spannende bevalling en een kritieke toestand van Jurjen zijn we vandaag thuis gekomen…



Verhaal volgt nog…



xx

famke

NOD

Ilona (1981) - 7 maart

Deedee (1976) - 21 maart

Irene (23-03-1976) -



“EVEN” AFSTAND VAN FORUM

Klaziena (1979)

Angela (1973)

Bagheera (1976)

Tata (1977) - 150 mg Clomid + Metformine

Maria (1977)



ZWANGER

Maja (1976) (uitgerekend 02/04/2006)

Aurora (1976) (uitgerekend 28/04/2006)

Toensie (10-08-1976) (uitgerekend 29/06/2006)

Liza (1976) (uitgerekend 26/08/2006)



BEVALLEN

Kellyamely - dochter Jade op 16 juli 2005

Dolfijntje (30-08-1978) - dochter Fiona Teuna Martina op 1 oktober 2005

Surprise (1976) - dochter Sanne op 7 oktober 2005

Pheebs (1978) - dochter Femke op 11 oktober 2005

Amy (1979) - dochter Esri op 3 november 2005

Danien (1981) - dochter Kyara Mylene op 28 december 2005

Miepie (1974) - zoon Luuk op 31 december 2005

Miepje (1968) - zoon Christoff op 6 januari 2006

Famke (1979) - zoon Jurjen op 17 februari 2006



Ik ben vannacht weer ongesteld geworden, dus we gaan weer een nieuwe ronde in.

Gek genoeg ben ik niet eens teleurgesteld of verdrietig, ik verwachtte het gewoon toch al denk ik. Gisteren had ik al een drupje bruin bloed, toen kon het nog twee kanten op, maar tot nu toe altijd de verkeerde. :roll:

Mijn nieuwe NOD is precies een maand later op 21 maart.

Famke, gefeliciteerd met jullie zoontje!! Maar nu ben ik benieuwd wat er allemaal gebeurd is, het klinkt heel erg.. Jullie zijn nu gelukkig wel thuis lees ik. :-*

Irene, ik duim voor jou!! :pray: :-*

Wat erg van André.. :shock: Wat zullen jullie geschrokken zijn. Hoe is het nu met hem? Veel beterschap!

Fijn dat je zo'n prettig bezoek bij de gyn gehad hebt. Gelukkig valt ze je mee! Ik hoop met je mee, dat wat jij zag klopt. Spannend!!! :shifty:

Ilona, wat was de uitslag van de bloedwaarden? Gelukkig ben je in ieder geval nog niet te laat.. De natuur doet zeker wat hij wil, er kan maar ineens een lange cyclus tussen zitten. Ik denk aan je! :-*

Maja, wat heb jij een mooie buik meid! Je bent nu de volgende, gevolgd door Aurora. Of misschien wel andersom?? :)

Wat een leuk kamertje is het geworden zeg! En zie ik daar een inloopkast? Wat gaaf zeg! Geniet lekker van het rommelen in het kamertje!! Het ziet er goed uit!

:-* Deedee

Famke… van harte gefeliciteerd meid! Wat een schrik dat je kleine vent nu al kwam en dat hij het moeilijk had. Ik zag wat foto’s op je forum…klein ventje hoor, maar een vechtertje want jullie zijn nu dus thuis! Nogmaals proficiat en geniet ervan.



Nu zijn Aurora en ik de volgende… brrr, spannend!



Deedee: wat verdrietig meis, ik had het zo voor je gehoopt. Ik hoop dat je de moedeloosheid kan verslaan, het is niet makkelijk voor jullie!!

Deedee, wat jammer!!! Ik ga hier de komende tijd nog maar wat extra kaarsjes branden!! Ik blijf :thumbup: !



Famke, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon.

Ik ben benieuwd naar je verhaal, maar ik hoop vooral dat alles goed gaat met jullie!



De bloedwaarden waren gisteren wel hoog genoeg, dus hebben we vanmorgen de inseminatie gehad. Dus afwachten weer.(mijn NOD is 7 maart)

We zijn nu eigenlijk vooral bezig met te beslissen wat we gaan doen als het weer niks is deze keer. We zijn er wel al zeker van dat we IVF willen doen. We hebben ook al in grote lijnen de uitleg gekregen. Het enige waar we nog over twijfelen is of we er meteen mee gaan beginnen na deze cyclus. Soms denk ik dat het het beste is om even rust te nemen, er even niet meer zoveel mee bezig zijn. Aan de andere kant denk ik dat ik het toch niet uit mijn hoofd zal krijgen, ook al wachten we ermee. We hebben in ieder geval nog twee weken om hier over na te denken en hopelijk is het helemaal niet nodig!



Veel liefs,

Ilona

Deedee wat ontzettend balen zeg! :frowning:

Wil je echt niet naar de gynecoloog? Uiteraard moet je het zelf weten en ik vond het ook een grote stap, maar soms kunnen ze je vrij simpel helpen. Ik was na twee maanden zwanger. Natuurlijk moet je doen waar jullie je goed bij voelen dus ik hoop dat je mij niet te opdringerig vindt.



Famke gefeliciteerd met je zoon !!



Ilona en Irene we :thumbup: door.



Liza

Famke: Gefeliciteerd meid met de geboorte van jullie zoontje :**: . Ik ben benieuwd hoe het allemaal gegaan is. Ik begrijp dat het nu wel weer goed gaat? Ik hoop snel je verhaal te horen hoor :wink:



Deedee: :frowning: Het klonk zo hoopvol, maar ja, daar laten we ons wel vaker door meeslepen he! Ik had het zo gehoopt voor je.



Maja: het schiet inderdaad ook al weer op hier. Ik ben al weer over de helft. Grappig trouwens, ik zie dat alle zwangeren in het rijtje allemaal geboren zijn in 1976. En krijgen dus allemaal een 2006 kindje. Leef je al een beetje toe naar de bevalling en je verlof enz.?



Ilona: Spannend weer hoor! Ook voor jou ga ik wederom heel hard duimen :thumbup:



Irene: Wat een verhalen zeg. Je zou denken dat het vanaf nu inderdaad alleen maar beter zou moeten gaan he :wink: Die duim is ook voor jouw hoor :thumbup:



Ik hoorde vandaag dat een collega van mij ook zwanger is. Nu 9 weken. Is wel erg leuk hoor. Nu is een andere collega met zwangerschapsverlof, als zij terug komt, dan ben ik aan de beurt en als ik terug kom dan is mijn andere collega dus aan de beurt. Dat hebben we met zijn allen wel even goed gepland he :mrgreen: Scheelt weer voor mijn baas, hoeft hij maar een keer vervanging te regelen en dan gewoon tot het einde van het jaar! Verder gaat alles nog steeds heerlijk zijn gangetje hier. Merk wel dat ik aan het einde van de dag last begin te krijgen van mijn onderrug, maar het valt gelukkig nog allemaal mee.



Liefs

Toensie

Lieve meiden, het gaat hier best wel goed hoor, we beginnen gewoon weer opnieuw. Het wordt ronde 21 en NOD 21 maart, dat moet een teken zijn! (21/ 21) :wink:



Ik heb er ook eens goed over nagedacht, mijn vriend heeft echt al een jaar of 2 last van stress, spanningen (heeft te maken met het werk, hij zoekt nu ook iets anders), zou dat ook niet een slechte invloed op het sperma kunnen hebben?



Liza, ik vind het niet vervelend of opdringerig hoor! Ik denk er zelfs veel aan, of we de stap echt nog niet moeten zetten, maar daar moeten we wel samen achter staan. We zijn er gewoon nog niet aan toe.



Hoe zat het bij jou dan ook al weer voor je zwangerschap?



Mijn cyclussen zijn namelijk altijd (helemaal de laatste tijd) 28 dagen, en in mijn temperatuurlijstje kun je ook een duidelijke eisprong zien. De eisprong heb ik ook een paar keer met ovulatietesten kunnen ontdekken. Wat de cyclus zelf betreft zit het dus wel goed.



Toensie, inderdaad zeg, jullie zijn allen van 1976! Grappig!



Ilona, ik duim voor je!! Gelukkig waren jullie nog hardstikke op tijd! :pray:



Allemaal nog bedankt voor het duimen, jullie zijn schatten!



Zo, nu ga ik de kleine Jurjen eens bewonderen op Famke’s forum. :inlove:



:-* Deedee

@famke wrote:

hey dames,



Ik ben afgelopen vrijdag bevallen van een klein ventje Jurjen…

Na een spannende bevalling en een kritieke toestand van Jurjen zijn we vandaag thuis gekomen…



Verhaal volgt nog…



xx

famke
Hartelijk Gefeliciteerd meis!

Ik durfde bijna niet verder te lezen, ik had het zo voor je gehoopt Deedee.

Ik :pray: voor je dat het nu eindelijk eens gaat lukken en natuurlijk ook voor de andere dames.





Er is er hier eentje wakker geworden dus ik ga eens kijken :wink:

Deedee balen. Ik hoopte zo voor je dat het raak was. Bah het mag nog maar niet lukken.



Femke gefeliciteerd met je zoontje. Ben benieuwd naar je verhaal, maar gelukkig is nu alles goed.

Helaas ik ben vandaag ook ongesteld geworden…

Hopelijk dus geen poliep in m’n baarmoeder…

Vrijdag bloed laten prikken en over ruim een week waarschijnlijk een water echo…

Reageer binnenkort even op iedereen… Ga nu even balen…

xxx

Irene wat ontzettend balen voor jullie zeg!!!

:-* Dikke knuffel voor jou.





Liza

@Deedee wrote:



Hoe zat het bij jou dan ook al weer voor je zwangerschap?

:-* Deedee




Ik had hele onregelmatige cyclussen en doormiddel van echo’s kon de gyn mijn eisprong zien komen. De bedoeling daarvan was om te zien of bij mij de eitjes wel goed rijpen. Toevallig was het toen in 1x raak. Maar anders had ze d.m.v. hormonen verder geholpen. Bij jou ligt het natuurlijk anders omdat jou cycli wel regelmatig zijn , maar misschien kan het bij jullie ook worden opgelost? Wij vonden de stap om naar het ziekenhuis te gaan heel groot en ik voelde maar daardoor meer "dat stel"als je begrijpt wat ik bedoel. Maar mijn geduld was echt op. Ik besef mij zelf dat wij heel veel geluk hebben gehad dat het nu alsnog zo snel is verlopen. En nomaals jullie moeten doen waar jullie je goed bij voelen.



Ik blijf :thumbup: en hoop dat deze maand meer geluk zal brengen :pray:



Liza

NOD

Ilona (1981) - 7 maart

Deedee (1976) - 21 maart

Irene (23-03-1976) -



“EVEN” AFSTAND VAN FORUM

Klaziena (1979)

Angela (1973)

Bagheera (1976)

Tata (1977) - 150 mg Clomid + Metformine

Maria (1977)



ZWANGER

Maja (1976) (uitgerekend 02/04/2006)

Aurora (1976) (uitgerekend 28/04/2006)

Toensie (10-08-1976) (uitgerekend 29/06/2006)

Liza (1976) (uitgerekend 26/08/2006)



BEVALLEN

Kellyamely - dochter Jade op 16 juli 2005

Dolfijntje (30-08-1978) - dochter Fiona Teuna Martina op 1 oktober 2005

Surprise (1976) - dochter Sanne op 7 oktober 2005

Pheebs (1978) - dochter Femke op 11 oktober 2005

Amy (1979) - dochter Esri op 3 november 2005

Danien (1981) - dochter Kyara Mylene op 28 december 2005

Miepie (1974) - zoon Luuk op 31 december 2005

Miepje (1968) - zoon Christoff op 6 januari 2006

Famke (1979) - zoon Jurjen op 17 februari 2006



Irene, ik wilde even kijken of er al nieuws van je was, en nu lees ik dit.. Ik had het echt gehoopt voor je, wat vreselijk balen weer. :(

Ben benieuwd wat er dan te zien zal zijn op de echo, hopelijk ziet het er allemaal goed uit bij je, en inderdaad geen poliep..

Surprise en Dolfijntje, jullie zijn lief! :-* Dank jullie wel!

Liza, Ik begrijp heel goed wat je bedoeld! Gelukkig is het bij jullie toch goed gekomen, na die ene keer gelijk raak! :wink:

Ik wil het er binnenkort nog eens goed met mijn vriend over hebben, maar ik denk dat we eerst moeten hopen op een nieuwe baan voor hem. Dan is er voor hem een stukje meer rust en zeker geen stress meer.

Voor mijn gevoel kan dat er ook wel eens mee te maken hebben dat het nog niet is gelukt.

We gaan het gewoon weer proberen deze maand!

:-* Deedee

Irene, ook balen voor jullie.

Knuf meis !

Om jullie even te laten zien dat Mickey (mijn je-weet-wel-kater)echt super lief is voor Sanne, een link naar een topic op het showforum.



http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=16911&highlight=