Augustus 2004 gestopt met de pil. (deel 7)

Ilona, weet je al meer? Ik hoop zo dat jullie nog 1 of meer pogingen mogen doen.



Ik denk aan je vandaag! :-



Liza, gefeliciteerd met het behalen van de twaalf weken grens!!



Voor ons nog 1 week wachten…



Ik had afgelopen zondag (5 á 6 dagen na de eisprong) een héél klein drupje bloed in mijn onderbroek, even daarvoor voelde ik van onderen een hele felle pijnlijke steek. Maar daarna niks meer… Wat dat nou weer is?



Wat is het hier trouwens stil meiden. Waar is iedereen gebleven?



:-
Deedee

deedee, misschien was dat drupje bloed wel een innestelingsbloeding!!?? Laten we het hopen :pray:

hier is alles rustig, ik moest eigenlijk gisteren ongesteld worden maar het lijkt niet echt door te zetten. ben niet zwanger hoor, had voor de zekerheid getest vanmorgen. zal allemaal wel wat ontregeld zijn door die miskraam.

liefs

deedee, spannend!! ik hoop zo voor je dat het een innestelingsbloeding was. Het kan wel net 5 Ã 6 dagen na de eisprong. Ik :thumbup: voor je!



Wij gaan nog aan een 5e poging iui beginnen, en als die niet gelukt is starten we met ivf.



Veel liefs,

Ilona

Deedee: Had ik ook, een heel klein drupje maar hoor, maar het was toen wel raak bleek achteraf. Spannend, ik zal aan je denken en voor je duimen hoor :thumbup:



Maria: Ik hoop dat alles snel weer een beetje normaal wordt binnen in je lijf, hier wordt je volgens mij ook wel onzeker van.



Ilona: Logisch dat je het even moeilijk hebt hoor meid, maar je kan hier altijd terecht he, als je dat maar onthoud :-* . Ik hoop voor je dat jullie volgende poging echt een keer raak is!



Ik heb afgelopen weekend de kinderkamermeubels gekocht. We hadden wat moois gezien op marktplaats. Zag er echt perfect uit, helemaal compleet en bijna niet te zien dat hij al dienst heeft gedaan voor twee andere kindjes. Ben er echt super blij mee. Moest hem wel meteen ophalen, dus nu staat ons huis vol met allemaal losse delen van een kast, bedje commode enz. Hahaha. Kamertje zelf is nl. nog niet helemaal klaar :wink: maar we zijn er druk mee bezig. Van een vriendin heb ik een heel leuke box over kunnen nemen, dus die heb ik ook al in huis. Wel een beetje vroeg allemaal, maar ja, dat hoort bij de voorpret denk ik dan maar. Als het klaar is, dan laat ik wel foto’s zien. Wat die buikfoto’s betreft, probeer ze binnekort echt even op internet te zetten, maar vorige keer lukte het nog niet (omdat we zoveel gedoe hebben gehad met de computer).



Liefs

Toensie

Voor alle dames die het kunnen gebruiken



NOD

Deedee (1976) - 21 februari

Irene (23-03-1976) -

Ilona (1981) -



“EVEN” AFSTAND VAN FORUM

Klaziena (1979)

Angela (1973)

Bagheera (1976)

Tata (1977) - 150 mg Clomid + Metformine

Maria (1977)



ZWANGER

Famke (1979) (uitgerekend 21/03/2006)

Maja (1976) (uitgerekend 02/04/2006)

Aurora (1976) (uitgerekend 28/04/2006)

Toensie (10-08-1976) (uitgerekend 29/06/2006)

Liza (1976) (uitgerekend 26/08/2006)



BEVALLEN

Kellyamely - dochter Jade op 16 juli 2005

Dolfijntje (30-08-1978) - dochter Fiona Teuna Martina op 1 oktober 2005

Surprise (1976) - dochter Sanne op 7 oktober 2005

Pheebs (1978) - dochter Femke op 11 oktober 2005

Amy (1979) - dochter Esri op 3 november 2005

Danien (1981) - dochter Kyara Mylene op 28 december 2005

Miepie (1974) - zoon Luuk op 31 december 2005

Miepje (1968) - zoon Christoff op 6 januari 2006



Net als jullie zat ik ook aan een innesteling te denken, maar durf het niet echt te hopen.. :shifty: Ik probeer mezelf niet te blij te maken, eerst maar even mijn nod afwachten..

Maria, jammer dat de test negatief was. Hopelijk is je cyclus weer snel een beetje op orde. Dan komt die positieve test er vanzelf! :-*

Verder alles goed met jou?

Ilona, wat fijn dat jullie toch nog een poging te gaan hebben! Dus de gyn had er ook wel vertrouwen in, dat is toch wel fijn. Ik ga weer gigantisch voor je duimen! :pray:

Toensie, dat klinkt erg hoopvol! Ik ben benieuwd of het bij mij ook zo is..

Ik ben superbenieuwd naar je foto's, maar kan er nog wel even op wachten hoor. :wink: Geniet eerst maar lekker van alle voorbereidingen! :-*

Surprise, wat een mooi plaatje is dat! Dat kunnen we wel gebruiken.

:-* Deedee

Deedee,



Ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor je dat het deze keer raak is!



Hier inderdaad de 12 weken grens voorbij en dat voelt erg fijn. :inlove: Iedereen mag het nu weten dus dat is erg leuk.



:-* Liza

:-* Dank je!



Weet iedereen het ook al?? :mrgreen:



:-* Deedee

Even snel voordat er hier eentje wakker wordt. Ik lees zometeen nog wel even bij.



Sanne heeft geen prikje gehad. Neefje heeft namelijk ook nog waterpokken gehad en die incubatietijd is schijnbaar nog niet voor, dus mocht ze nog geen prikje. Als ze nu geen waterpokken krijgt mag ze eind volgende week een prikje hebben.



Verder heeft mevrouw een megagroeispurt gemaakt. (Mocht laatst wel tegen Michel zeggen, volgens mij is ze ineens weer flink gegroeid).

Ze is de afgelopen maand gewoon 5,5 cm gegroeid en 1320 gram aangekomen. Vond de kleertjes ook al weer zo snel klein worden O:) Zat ze eerst altijd onder het gemiddelde nu zit er goed overheen :smiley:

Verder was ze een gezonde baby die het erg goed deed en al veel dingen kan en het dan ook heel goed uitvoert.



Het kraambezoek daarna was erg gezellig en Sanne was helemaal in haar nopjes met het cadeautje wat ze had gekregen en ze vond die mevrouw ook wel lief en kletste volop tegen haar (Volgens mij hoorde ik ook nog zeggen dat het al net zo’n vrolijke grapjeskletkont was als haar mama O:) ).



De CB gaf zelf al aan dat ze het slimmer vonden om nog even te wachten met bijvoeding. Ze vonden het te risicovol om er nu al mee te beginnen en adviseerden in het geval van Sanne te wachten totdat ze echt 6 maanden is. Wat was ik blij dat ze dat zeiden zeg. Geeft toch maar weer aan dat zij en ik op in lijn zitten mbt wat goed is voor Sanne. Ik had me dat namelijk ook al bedacht.

even snel een berichtje!

Deedee: ik hoop het echt voor je hoor! Ik duim voor je!

Ik heb weer eens tussentijdsbloedverlies… Elke maand al, maar vandaag echt veel… Ik denk dat m’n eisprong al geweest is… 4/5 dagen terug… Vreemde cyclussen elke keer weer. Gelukkig mag ik a.s. dinsdag weer naar de gyn.

Dikke kus allemaal!

:roll:

@Deedee wrote:

:-* Dank je!



Weet iedereen het ook al?? :mrgreen:



:-* Deedee




Ja , we hadden al moeite om het voor ons te houden dus nu hebben we het aan iedereen verteld! We krijgen erg leuke reacties en iedereen is blij voor ons.



Succes met wachten deze 5 dagen! ik :thumbup: door!!!



Liza

Liza: gefeliciteerd met je 12 weken grens. Is toch wel een lekker gevoel he? Als het goed is gaat het vanaf nu alleen nog maar echter voor je worden als iedereen het weet. Heerlijk dat je het eindelijk kan vertellen :stuck_out_tongue:



Deedee :pray: Spannend… Ik hoop het zo voor je!



Irene: wat balen meid, dat je cyclus elke keer nog steeds zo raar verloopt. Dat hoeft alleen niet altijd iets te zeggen hoor, bij mij was het altijd vrij regelmatig en 1 keer was hij ineens 1 week korter en toen was het mooi wel raak.



Surprise: Je weet wat ze zeggen he: Kleine kindjes worden groot. Lekker dat ze het zo goed doet momenteel.





Veel liefs

Toensie

En Deedee? hoe voel je je?



Ik hoop het zo voor je :pray:



Liza

Hoi meiden!



Nou ik weet het niet hoor… Ik voel me al vanaf maandag elke dag een beetje misselijk. Maar ik denk zelf of durf eigenlijk gewoon niet te hopen dat het raak is.



Als ik dinsdag niet ongesteld ben geworden, test ik denk ik gelijk. Ik zou het liefst nu al testen, maar ik wacht toch dinsdag maar even af…



Verder voel ik niks eigenlijk, ja pijnlijke borsten, maar die heb ik elke cyclus. :think:



Zucht… ach, het is bijna dinsdag! :shifty:



Bedankt dat jullie allemaal zo voor me duimen, dat moet toch helpen!



Surprise, wat fijn dat Sanne het zo goed doet!! Nu het prikje nog…



Irene, vervelend dat je nog steeds met tussentijdsbloedverlies zit. Ik hoop dat de gyn er iets aan kan doen. Succes dinsdag!



Liza, leuk hoor! Het is ook leuk om te vertellen!



Krijg je ook al een buikje?



Toensie, temperatuurde jij nou ook? Hoe was je temperatuur in de cyclus dat je zwanger raakte?



Ilona, hoe is het met jou?



En met de rest van de meiden?



:-* Deedee

Deedee: Ik temperatuurde wel, maar precies die maand had ik het niet echt bijgehouden omdat ik op vakantie was. Ik verwachtte mijn eisprong pas een week later, maar toen we een dag thuis waren had ik het idee mijn eisprong te hebben, of dat deze eraan zat te komen. Heb toen de volgende dag wel weer mijn temp. genomen en deze was toen net als andere keren na mijn eisprong iets omhoog gegaan (normaal ca. 36.5, toen 36.7 als ik het me goed herinner). Normaal daalde mijn temp op mijn NOD, maar nu bleef hij hoog (volgens mij rond 37). Ik had het idee dat mijn NOD w.s. zaterdag of zondag zou moeten zijn (12 dagen na eisprong), heb maandag toen getest, was toen zeer vaag. Vrijdag voor alle zekerheid weer getest en toen was het erg duidelijk :stuck_out_tongue: Ik kan je het dus niet precies meer vertellen, omdat ik het niet genoteerd heb die maand. Tussen mijn eisprong en mijn NOD schommelde de temp. wel wat hoor, maar bleef toch steeds boven de 36.65.

Het blijft toch altijd weer afwachten hoor, ik moet zeggen dat ik nu ook wel een beetje plaatsvervangend zenuwachjtig ben voor je hoor :shifty: We weten allemaal hoe moeilijk het is om te moeten wachten en dat gevoel van blijdschap gun je toch iedereen :!:



Veel liefs

Toensie



P.s.; Je hebt weer de verkeerde datum in het rijtje gezet :doh: Het is 29 juni ipv 27 juni. Maar het is je vergeven hoor :-*

@toensie wrote:



Het blijft toch altijd weer afwachten hoor, ik moet zeggen dat ik nu ook wel een beetje plaatsvervangend zenuwachjtig ben voor je hoor :shifty: We weten allemaal hoe moeilijk het is om te moeten wachten en dat gevoel van blijdschap gun je toch iedereen :!:



Veel liefs

Toensie



P.s.; Je hebt weer de verkeerde datum in het rijtje gezet :doh: Het is 29 juni ipv 27 juni. Maar het is je vergeven hoor :-




Dank je!!



Jammer, heb ik niks te vergelijken… :roll: hihi



Zal de datum veranderen, heb denk ik het verkeerde lijstje geplakt…



:- Deedee

En niet 1 keer zag ik… :oops:

Deedee, ik heb hetzelfde! Misschien is die bloeding van een paar dagen terug wel een innesteling geweest… Ik durf eigenlijk niet te hopen… Als ik uit ga van weer een cyclus van 29 dagen zou het goed kunnen en dan heb ik over 5 dagen m’n NOD…

M’n borsten zijn ook erg gevoelig, maar dat heb ik wel vaker gehad… Verder heel veel wit en soms gelig slijmverlies… en emotioneel… Maar ook dat heb ik allemaal weleens eerder gehad… Ach we wachten het af! In de tussentijd flink duimen! Oja; ik moet trouwens morgen naar de gyn. en niet dinsdag!



Ik werd vanmorgen gebeld door een vriend van André… Hij verteld dat André een ongluk had gehad… Hij gaat vaak 4x4 rijden en elke keer denk ik: als het allemaal maar goed gaat… Vandaag ging het dus mis…

Hij wilde een auto lostrekken uit de modder, maar de kabel schoot los en het ijzeren ding waarmee het aan de andere auto vastzat schoot los tegen het voorruit aan. De voorruit helemaal aan stukjes en André zat dus helemaal onder het glas…

Meteen naar ziekenhuis gebracht met de ambulance en ik meteen de auto gepakt naar het ziekenhuis…

Ik schrok me rot toen ik hem zag… allemaal bloed… Nadat ze het schoon hadden gemaakt zag het er al een stuk beter uit. Hij heeft een tetanus prik gekregen en toen moesten we naar het oogziekenhuis. Daar hebben ze nog meer glas uit z’n ogen gehaald. Het hoornvlies van z’n linkeroog is aangetast, maar dat zal volgens de dokter wel snel helen. Morgen zalf halen om de rest van de miniscule glassplinters eruit te halen…

Al met al had het veel erger kunnen aflopen… Hij gaat voorlopig ook ff niet meer 4x4-en… Mag niet van mij!!

Tja 2006 zou ons jaar worden… Na dit begin kan het alleen maar beter toch??



Dikke kus allemaal!!

Irene

Deedee en Irene, ik :thumbup: voor jullie!!! Ik hoop het zo voor jullie! Het lijstje met NOD mag stilaan wel eens helemaal gaan verdwijnen, hé! En ik hoop voor ons allemaal dat dat niet meer lang zal duren.



Irene, gelukkig viel het allemaal nog wel mee met het ongeluk. Het moet wel erg schrikken geweest zijn. In ieder geval heel veel beterschap voor hem! En hou hem nu inderdaad maar even bij het 4x4-en weg!



Ik ben vrijdag weer naar de gyn geweest voor een follikelmeting. Hij zag rechts twee follikels rijpen. Maar ze waren nog niet ver genoeg, ook de waarden in mijn bloed waren nog niet goed genoeg. Dus morgen moet ik teruggaan. Ik hoop alleen dat het dan niet te laat is, want drie dagen later kan er al veel veranderd zijn.



Veel liefs aan iedereen!!!



Ilona