Augustus 2004 gestopt met de pil. (deel 7)

Hoi meiden,

Hehe, daar ben ik weer en hopelijk dit keer weer wat vaker. Internet is eindelijk geinstalleerd en het werkt :dance:



Wat is er de afgelopen tijd veel gebeurd hier weer zeg! Jammer genoeg nog steeds geen nieuwe zwangeren erbij :frowning: Wat een bewondering heb ik voor jullie hoor, dat jullie nog steeds de moed niet laten zakken. Met zo’n positieve en sterke houding moet het er toch echt wel een keertje van komen toch!!!



Ik ga nu even niet op iedereen persoonlijk reageren, want daarvoor is er iets te veel geschreven de afgelopen weken, maar ik ben van plan om dat van af nu dus wel weer te gaan doen hoor! Ik merkte dat ik toch steeds nieuwsgierig was naar hoe het met jullie allemaal ging en of er nog nieuws was. Zodra ik internet tot mijn beschikking had, ging ik toch echt eerst even hier kijken hoor. Je leeft zo met elkaar mee…



Hier gaat alles nog gewoon zijn gangetje. We zijn nu aan het kijken voor een kinderwagen. Is nog moeilijk hoor; zoveel keuze :eh: Maar we komen er wel uit. Momenteel voel ik de kleine al regelmatig ronddartelen in mijn buik :inlove: wat een heerlijk en grappig gevoel is dat zeg. Ik zal binnenkort eens kijken of het me lukt om een foto hier op te zetten, het buikje is nl. al aardig aan het groeien!



Veel liefs

Toensie

Heerlijk gevoel he Toensie!!

zal dat rommelende gevoel straks best missen …

Het schopt bij mij alleen wel wat minder, dan bedoel ik echt die karate kicks zoals in het begin, nu zijn het meer golvende beweginkjes maar wel heel erg sterk…





zo zielig … dat ie daar steeds minder ruimte krijgt…

Oja, gisteren foto’s gemaakt :mrgreen:



33 weken alweer :shock:



















xx

famke

Irene, we gaan er zeker weer voor! Het gevoel van obsessie ken ik wel. Vooral als mijn vriend gewoon echt een keertje geen zin heeft en we ook nog in de vruchtbare periode zitten. En ik dus elke dag wel wil/ zin heb. (daar kan ik niks aan doen, hormonen hè… :roll: )



Op zo’n moment heb ik het daar dan echt heel moeilijk mee. Maar dat komt ook gewoon omdat het zo lang duurt, en je het zo vreselijk graag wil. Dan moet ik mezelf echt toespreken om rustig te blijven. Het is leuker als je allebei zin hebt. En dat is ook zo!



Ik hoop dat je bij de gyn alleen maar goede berichten te horen en te zien krijgt!



Dat de bevruchting wel gelukt is, dat denk ik soms ook. Of het zo is, weet ik natuurlijk niet. Ach, we doen ons best!



Ilona, ik kan me voorstellen hoe zenuwachtig je moet zijn nu. Ik hoop met je mee, dat ivf niet nodig zal zijn. Het moet gewoon! :-* :pray:



Miepie, wat een lieverd!!! Je mag best vaker foto’s laten zien hoor! :inlove:



Best logisch dat je er minder bent, je hebt er immers een prachtig ventje bij!! Daar moet je van genieten! :smiley:



Toensie, fijn dat je weer kunt internetten en dat je er weer vaker zult zijn!



Hebben jullie al een kinderwagen gezien die jullie mooi vinden?



Heerlijk dat je de kleine nu al vaak voelt, dat maakt het allemaal nog echter denk ik! Ben super benieuwd naar je buikfoto!



Famke, wat gaat het toch heerlijk hard!!! Je hebt echt al een prachtige buik!!



Hoe minder ruimte je beeb krijgt, hoe beter, des te sneller heeft hij/ zij het bekeken daar! :wink: Het duurt nu echt niet lang meer hè…



Bagheera, lang niks van je gelezen meid! Hoe is het met jou?



Klaziena, Angela en Tata, lezen jullie nog wel eens mee? Ik mis jullie wel hoor!



Maria, :-* Hoe is het met je? Ik vind het nog steeds zo jammer voor je. :frowning:



Maja, heb je nog een nieuwe buikfoto gamaakt de laatste tijd? Ben nieuwsgierig!



Aurora, hoe is het met jou???



Liza, hoe is je echo gegaan??



Danien, ik moet vaak aan je denken! :-



Miepje, ik ben ook wel benieuwd naar foto’s van je zoontje! Het is lang geleden dat je wat gepost hebt! Hoe gaat het met jullie?



Dolfijntje en Surprise, heerlijk die foto’s van jullie meisjes! Ik vind het zo leuk om te zien hoe hard ze groeien! Nog even en ze zetten de eerste stapjes… :mrgreen:



Jade van Kellyamely is natuurlijk de eerst hier met al die vorderingen! Maar dat duurt nog wel even… Gelukkig… :wink: Of niet? :mrgreen:



Zo, nu mogen jullie weer wat typen… :mrgreen: 8)



Het is weer een lang verhaal geworden, maar ik ben er ook even niet geweest, en wilde weer even voor iedereen een stukje schrijven, dat kan ik niet laten!



Fijn weekend allemaal!



:-
Deedee

NOD

Ilona (1981) - 10 februari

Deedee (1976) - 21 februari

Irene (23-03-1976) -



“EVEN” AFSTAND VAN FORUM Klaziena (1979)

Angela (1973)

Bagheera (1976)

Tata (1977) - 150 mg Clomid + Metformine, 3e ronde

Maria (1977)



ZWANGER

Famke (1979) (uitgerekend 21/03/2006)

Maja (1976) (uitgerekend 02/04/2006)

Aurora (1976) (uitgerekend 28/04/2006)

Toensie (10-08-1976) (uitgerekend 29/06/2006)

Liza (1976) (uitgerekend 26/08/2006)



BEVALLEN

Kellyamely - dochter Jade op 16 juli 2005

Dolfijntje (30-08-1978) - dochter Fiona Teuna Martina op 1 oktober 2005

Surprise (1976) - dochter Sanne op 7 oktober 2005

Pheebs (1978) - dochter Femke op 11 oktober 2005

Amy (1979) - dochter Esri op 3 november 2005

Danien (1981) - dochter Kyara Mylene op 28 december 2005

Miepie (1974) - zoon Luuk op 31 december 2005

Miepje (1968) - zoon Christoff op 6 januari 2006



De beeb van Toensie komt 2 dagen later :wink: , dus heb ik het lijstje weer even aangepast! Ik ben benieuwd of hij/ zij zich er aan houdt!

:-* Deedee

Hoi allemaal,



even een berichtje van mij. kan het namelijk toch niet laten om op het forum te kijken.

ik moet zeggen dat ik wel weer opgekrabbeld met na de miskraam. Heb wel veel bloed verloren, maar afgelopen weekend alweer een eisprong gehad, wat dus alweer snel is. lijkt er dus op dat mijn cyclus zich wel snel hersteld heeft.

ik ben nog bij de gyn geweest voor controle. Hij kwam ook met het verhaal dat het in ieder geval wel positief is dat ik dus zwanger kan worden (schrale troost maar toch). verder moeten we gewoon afwachten. Ik begrijp dat we voorlopig nog gewoon af moeten wachten.

Ik vind het knap deedee, dat je zoveel geduld kan hebben om niet direct naar een dokter te lopen. Ik merk gewoon dat ik het af en toe nodig heb dat de dokter weer even zegt dat ik gewoon geduld moet hebben.

Liefs Margje

Maria, ik vind het fijn even iets van je te lezen.



Je lichaam pakt het inderdaad weer snel op, al had je het liever allemaal anders gezien natuurlijk. Het lijkt me zo erg, je wacht er zo lang op, en dan gaat het toch mis… Wat de gyn zegt is ook wel waar, maar moeilijk om te horen…



Ik hoop in ieder geval het allerbeste voor je!! :-



Geduld heb ik wel, al is het soms best moeilijk hoor! De doktoren moeten nog maar even op ons wachten… :wink:



:-
Deedee

Ik had dat ook hoor Deedee dat wanneer ik in mijn vruchtbare periode zat en mijn vriend wilde een keer niet. Ik had dan zo het gevoel dat er weer een maand verloren zou gaan…



Maria fijn om te horen dat het wat beter met je gaat! Sterkte.



Danien hoe is het?



Ilona hoe is het met jou ik :thumbup: voor je.



Vrijdag echo gehad. Dat was echt weer geweldig! de baby was druk aan het bewegen!! Dat maakte het nog echter. Verder voel ik mij goed, nog een paar dagen en dan zijn de 12 weken bereikt.



Liza

Liza: Mooi om te zien he, zo’n kleintje die aan het heen en weer zwemmen is in jouw buik :wink: Heerlijk dat die 12 weken bijna om zijn.



Deedee: Dank voor het aanpassen van het lijstje, het scheelde maar twee dagen, maar nu klopt het in elk geval. Dat gevoel van perse willen/ moeten op je vruchtbare dagen ken ik ook hoor. Het maakt het er nou niet romantischer op he, maar ja, je houdt je gevoel niet tegen en zeker als het zo lang duurt, wil je geen kans voorbij laten gaan.



Famke: Jij schiet ook al op zeg, ben je er al helemaal klaar voor?



Maria77: Gelukkig begin je al weer wat op te krabbelen. Lijkt me echt verschrikkelijk moeilijk hoor. Hopelijk hoef je niet al te lang meer te wachten en gaat het dan wel goed.



Ilona: Ik duim weer voor je hoor :pray:



Liefs

Toensie

He meiden,



Ik ben net even bezig geweest om alles bij te lezen. Er is toch al weer veel gebeurd. Danien, sterkte! Mannen…#@#!!# En Maria77 ook, heel veel sterkte! Deedee, zij bent echt de drijvende kracht achter aug 2004!! Ik duim dat het voor jullie snel een keer mag gebeuren.



Het gaat mij beter af wanneer ik er niet dagelijks mee bezig ben, vandaar dat ik hier niet meer zoveel ben! We zijn er nu in ieder geval achter dat ik met Metfromine en Comid(150) in ieder geval een eisprong kan krijgen. Ik heb net mijn 3e eisprong gehad sinds we met de pil gestopt zijn. Deze cyclus ook een samenlevingstest gedaan en deze was ook positief. Ik mocht zelf ook even door de microscoop kijken. Dat was toch wel erg raar om te zien… maar in ieder geval positief. Komend weekend is mijn NOD. Spannend dus!



Wanneer er nieuws is horen jullie het uiteraard!



Liefs tata

Maria, fijn dat het al wat beter met je gaat. Het is inderdaad maar een schrale troost wat de gyn zegt. Heel veel sterkte nog en ik :thumbup: voor je!



Met mij gaat het nog goed. Ik ben heel het weekend een vriendin gaan helpen op een trouwbeurs( ze is visagiste). Dus ik ben druk bezig geweest en heb niet veel tijd gehad om me zenuwachtig te voelen. Ik kreeg het wel even moeilijk toen iemand vroeg of ik zwanger was. :oops: (blijkbaar stond ik wat met mijn buik naar voren, na 3 uur na mekaar rechtstaan). Als ze nu helderziende was geweest had ik het niet zo erg gevonden :lol:

Vanaf vandaag beginnen de zenuwen echt goed. Ik krijg er zelfs af en toe buikkramp van, zodat ik denk dat de duiveltjes in aantocht zijn. Maar ik heb wel snel genoeg door dat het een ander soort kramp is!

Nog drie dagen geduld!!!



Veel liefs,

Ilona

NOD

Ilona (1981) - 10 februari

Deedee (1976) - 21 februari

Irene (23-03-1976) -



“EVEN” AFSTAND VAN FORUM

Klaziena (1979)

Angela (1973)

Bagheera (1976)

Tata (1977) - 150 mg Clomid + Metformine

Maria (1977)



ZWANGER

Famke (1979) (uitgerekend 21/03/2006)

Maja (1976) (uitgerekend 02/04/2006)

Aurora (1976) (uitgerekend 28/04/2006)

Toensie (10-08-1976) (uitgerekend 27/06/2006)

Liza (1976) (uitgerekend 26/08/2006)



BEVALLEN

Kellyamely - dochter Jade op 16 juli 2005

Dolfijntje (30-08-1978) - dochter Fiona Teuna Martina op 1 oktober 2005

Surprise (1976) - dochter Sanne op 7 oktober 2005

Pheebs (1978) - dochter Femke op 11 oktober 2005

Amy (1979) - dochter Esri op 3 november 2005

Danien (1981) - dochter Kyara Mylene op 28 december 2005

Miepie (1974) - zoon Luuk op 31 december 2005

Miepje (1968) - zoon Christoff op 6 januari 2006



Liza, wat fijn dat de baby zo mooi op de echo te zien was! En bijna twaalf weken alweer! Wat gaat het snel hè? Ik ben wel benieuwd naar je echo...

Toensie, graag gedaan hoor! Heb je al een buikfoto gemaakt? :wink:

Je zegt het goed, het is het gevoel wat je niet tegen kunt houden. Maar we hebben (gelukkig) weer een goede kans, dus het is weer afwachten nu!

Tata, wat lief dat je even langs komt! :D Je zegt weer lieve dingen, dank je wel! :-*

Je brengt goed nieuws!! Wat fijn dat je eindelijk een eisprong krijgt! Ik ben blij voor je!!

En ook nog een positieve samenlevingstest, wat fijn om te lezen!! Ik duim voor je, dat je aankomend weekend nog meer positief nieuws hebt! :-*

Ik hoop gauw weer van je te lezen!

Ilona, fijn dat je wat afleiding gehad hebt deze moeilijke dagen.

Ik hoop dat die iemand het gewoon goed gezien heeft, ook al is ze geen helderziende.

Meid, ik duim alle dagen voor je, het is je zo gegunt! :-*

:-* Deedee

hey meiden,



heb ff geen tijd om op iedereen te reageren, maar wilde ff weten dat ik aan jullie denk!! ik duim voor jullie allemaal!!!



ff snel een paar fotootjes van mijn meisje plaatsen.









ik kan al heel mooi lachen!!







is het geen schatje?? zoiets moois laat je toch niet in de steek??!!



verder gaat alles goed hier. de scheiding is in gang gezet. dus nu maar afwachten!!



meiden ik denk aan jullie!!



liefs danien

Danien, ze is prachtig!! :inlove:



Ik hoop dat je het allemaal snel achter de rug hebt hoor! Zodat jullie samen met een schone lei kunnen beginnen.



Dikke knuffel!! :-



:-
Deedee

Hoi lieve meiden,

Ik ben even een paar daagjes niet geweest, met een goede reden (ik moest leren…) en een goed resultaat want:

IK BEN GESLAAGD!!! Joepie!!! Vandaag her-examen gedaan en geslaagd met een mooie 7 (woningfinanciering 2)!! Ik ben zo blij!!! :dance: :dance:





@ Ilona: spannende dagen voor jou zeg! Ik :pray: voor je hoor!!



@ Miepie74: wat een mooi ventje is Luuk zeg! :inlove:



@ Toensie: waar blijft je eerste buikfoto nou?? Ben benieuwd hoor!!



@ Famke: Wow! Wat een mooie buik heb je zeg!! Jaloers!!!



@ Deedee: af en toe dat gevoel van obsessie is oké toch en normaal lijkt me! Deze maand lukt het me wel redelijk om er minder mee bezig te zijn… Dit is pas de 7e ronde sinds m’n miskraam dus wat loop ik nou te miepen! Het komt als het komt… (en morgen zit ik misschien weer te janken dat het allemaal zo lang duurt, maar ja… We gaan vooruit!)



@ Maria: fijn dat je weer even wat van je laat horen! Ik heb veel aan je gedacht… Ik ben blij dat het redelijk met je gaat hoor! Dikke knuf!



@ Liza: wat gaat dat snel zeg! Alweer bijna 12 weken!!



@ Tata: leuk om weer iets van je te horen!! Natuurlijk ga ik ook voor jou :pray: Fijn dat de testen allemaal goed zijn! Het gaat zeker goed komen hoor!!



@ Danien: wat een mooierd zeg!! Geniet er lekker van!! Ik hoop ook voor je dat alles snel achter de rug is!!



Veel liefs, Irene

Even snel: de :twisted: :twisted: zijn er weer!

Ik voel me dus echt rot nu, het is me voor het moment even allemaal te veel. Ik hoop dat ik snel terug de moed vind om er weer mee door te gaan.



Veel liefs,

ilona

Irene gefeliciteerd.

Danien ze is inderdaad heel mooi

Ilona gewoon zwaar balen. Kan me voorstellen dat je het even flink gehad hebt.

Tata het klinkt als of het de goede kant op gaat.



Hier gaat alles goed. Fiona heeft voorlopig haar laatste prikje gehad en ze doet het hartstike goed.

Ilona: :cry: Ik baal met je mee hoor…



Irene: Van harte gefeliciteerd! Dat is weer eens een goed bericht :wink:



Danien: Ze is fantastisch hoor, Ik hoop dat jullie je leventje snel weer een beetje op orde hebben.



Tata: :pray: Jullie hebben nu in elk geval een beetje goed nieuws gehad. Hopelijk geeft dat ook weer een beetje nieuwe moed.



Veel liefs allemaal,

Toensie

NOD

Deedee (1976) - 21 februari

Irene (23-03-1976) -

Ilona (1981) -



“EVEN” AFSTAND VAN FORUM

Klaziena (1979)

Angela (1973)

Bagheera (1976)

Tata (1977) - 150 mg Clomid + Metformine

Maria (1977)



ZWANGER

Famke (1979) (uitgerekend 21/03/2006)

Maja (1976) (uitgerekend 02/04/2006)

Aurora (1976) (uitgerekend 28/04/2006)

Toensie (10-08-1976) (uitgerekend 27/06/2006)

Liza (1976) (uitgerekend 26/08/2006)



BEVALLEN

Kellyamely - dochter Jade op 16 juli 2005

Dolfijntje (30-08-1978) - dochter Fiona Teuna Martina op 1 oktober 2005

Surprise (1976) - dochter Sanne op 7 oktober 2005

Pheebs (1978) - dochter Femke op 11 oktober 2005

Amy (1979) - dochter Esri op 3 november 2005

Danien (1981) - dochter Kyara Mylene op 28 december 2005

Miepie (1974) - zoon Luuk op 31 december 2005

Miepje (1968) - zoon Christoff op 6 januari 2006



Irene, wat goed!!!!! Gefeliciteerd meid! Gelukkig!!

Ik deel dezelfde gevoelens... De ene dag denk en voel je positief, de andere dag zie je het totaal niet meer zitten.

Nu heb ik weer in een positief gevoel. Maar dat komt omdat ik nu in de wachtweken zit denk ik...

Ilona, ik schrik er gewoon van joh! Wat vreselijk jammer!! :cry: Was dit nou de laatste poging, of hadden jullie nu nog een poging te gaan met iui?

Meis, veel sterkte en hopelijk vind je de moed om door te gaan weer snel. Ik vind het zo erg, dat het niet gelukt is.. Dikke knuffel! :-*

Dolfijntje, fijn om te lezen dat het zo goed gaat met Fiona! Dan voel je jezelf ook goed!

Toensie, hoe is het met de buikfotooooo?????? :angel: :mrgreen:

Fijn weekend allemaal!

:-* Deedee

Deedee, normaal was dit de laatste poging met iui. We hopen eigenlijk dat de gyn het nog de moeite waard vind om een 5e poging te doen.

Dinsdag weten we meer. Dan hebben we een bespreking met de gyn.



Ik schrijf een volgende keer weer wel wat meer, maar nu vind ik het allemaal een beetje moeilijk!



Veel liefs,

ilona

Naar voor je Ilona! Ik hoop dat de gyn het nog een keer wil proberen.

Ik :thumbup: voor je!



Liza