Augustus 2004 gestopt met de pil. (deel 7)

NOD

Irene (23-03-1976) - 1 februari

Ilona (1981) - 10 februari

Deedee (1976) - 21 februari



“EVEN” AFSTAND VAN FORUM

Klaziena (1979)

Angela (1973)

Bagheera (1976)

Tata (1977) - 150 mg Clomid + Metformine, 3e ronde

Maria (1977)



ZWANGER

Famke (1979) (uitgerekend 21/03/2006)

Maja (1976) (uitgerekend 02/04/2006)

Aurora (1976) (uitgerekend 28/04/2006)

Toensie (10-08-1976) (uitgerekend 27/06/2006)

Liza (1976) (uitgerekend 26/08/2006)



BEVALLEN

Kellyamely - dochter Jade op 16 juli 2005

Dolfijntje (30-08-1978) - dochter Fiona Teuna Martina op 1 oktober 2005

Surprise (1976) - dochter Sanne op 7 oktober 2005

Pheebs (1978) - dochter Femke op 11 oktober 2005

Amy (1979) - dochter Esri op 3 november 2005

Danien (1981) - dochter Kyara Mylene op 28 december 2005

Miepie (1974) - zoon Luuk op 31 december 2005

Miepje (1968) - zoon Christoff op 6 januari 2006



Zo, maar weer een nieuw deeltje gemaakt.

7 schijnt geluk te brengen, we zullen zien!

:-* Deedee

nou dan ben ik de 1e die hier iets neer zet!



heb het vorige deel ff bij gelezen. las leuke berichten en een verdrietig bericht!! MAria heel veel sterkte!!



hier gaat het wel goed. ben erg druk met het regelen van de scheiding en om mijn leven weer op te bouwen, dus een huisje zoeken, verzekeringen enzo regelen…



heb mijn gevoel aan de kant geschoven en dat maakt het wel makkelijker. ondertussen geniet ik met volle teugen van mijn kleine prinsesje…



ze doet het hardstikke goed!! ben super trots op haar.



ronald toont alleen bijna geen interesse in haar… dat had ik niet van hem verwacht… nou ja… hij zoekt het maar uit!!

ik hoop dat hij ook een beetje doorzet nu wbt de scheiding. tot nu toe heeft ie niet veel gedaan…



ik reageer snel weer. dan zal ik ook wat meer op anderen reageren!



liefs danien

Danien, ik vind het zo knap van jou! Maar je doet precies wat ik ook zou doen, al hoop ik nooit in zo’n situatie te komen. Je bent een sterke vrouw!



Fijn dat alles zo goed gaat met de kleine meid! Gelukkig is zij dan je zonnetje in deze moeilijke tijd.



Vreselijk dat Ronald zelfs geen interesse toont voor zijn dochter. Dan is ze ook beter af zonder hem denk ik…



Hopelijk is de scheiding snel achter de rug, zodat jullie met zijn tweetjes een nieuwe start kunnen maken.



Ik vind het echt zo ontzettend erg dat je dit allemaal moet doormaken. Zo zou het niet moeten zijn.



Van mij een hele dikke knuffel, je gaat het wel redden!



:-* Deedee

Nou, ik weet het niet hoor. Nog 7 dagen voor m’n NOD en ik had al een tijdje het gevoel zwanger te zijn… Hetzelfde gevoel eigenlijk als in mei toen ik zwanger was… Maar nu heb ik vandaag een beetje lichtbruin verlies (na ontlasting) dus ik ben bang dat ik toch weer ongesteld ga worden… Dan ga ik in ieder geval de gyn. bellen voor een afspraak…



Wat een geduld heb je Deedee! Ik vind het echt zo balen dat het bij jullie nog niet gelukt is… :frowning:



Lieve Danien, ik sluit me helemaal aan bij Deedee. Je bent echt sterk zeg! Geniet maar goed van je kleine meis hoor!!!



Dikke :-*

DAnien, heel veel geluk voor jullie 2en gewenst…

Je kleine meid zal vast trots zijn op zo’n sterke mama!!





Deedee, je feliciteerde me met een meisje, maar ook dat is niet zeker, de gyn heeft niet verder naar een piemeltje gezocht maar heeft ook niet bevestigd dat het een meisje is…dus een verassing :slight_smile:









xx

famke

Deedee, hopelijk brengt 7 inderdaad geluk voor ons allemaal!! Ik hoop zo voor je dat je de mmm niet in moet! Ik blijf voor je :thumbup: !!!



Danien, ik heb echt bewondering voor je!! Zoals al gezegd is, je bent een sterke vrouw!! Ik denk aan je en aan je kleine meid! veel sterkte nog, jullie komen er wel met z’n tweetjes!



Irene, ik :thumbup: voor je dat je toch snel goed nieuws krijgt!!!



Hier zal het weer wachten worden. Ik heb wel een beetje meer hoop dan anders, want de beweeglijkheid van Bart z’n zwemmertjes was bijna 100%. Nogal een verschil tegenover 3% de vorige keer. Hoe het kan snap ik niet, maar we zullen er maar gewoon blij mee zijn zeker. :stuck_out_tongue:



Veel liefs,

Ilona

ik denk dat het nog eens tijd wordt voor een kaarsje, ik denk dat er wel een paar zijn die dit kunnen gebruiken :**:

Jeetje Deedee, wat sneu nou.



Danien, ik vind het ontzettend knap van je dat je zo sterk bent.

Vind je bijna ex nog steeds een lullo dat hij je dit geflikt heeft.



Leuk dat de pretecho zo geslaagd was :slight_smile:



Ik ben gisteren nog creabea geweest :smiley:

Ik heb voor Sanne een groot speelkleed gemaakt. (140 x 140 cm)

Aan de ene kant oranje fleece stof. aan de andere kant zit een stof met allerlei dieren.



Natuurlijk is het meteen ook even uitgetest:





Sanne kent een nieuw verhaaltje :slight_smile:



Hoe ging dat verhaaltje nu ook al weer over die bloemetjes en die bijtjes ?



http://static.flickr.com/13/91471390_8458531c2c.jpg?v=0

Oh ja, het bijtje moest bij het bloemetje komen.

Nou laat ik het bloemetje dan even naar het bijtje brengen.



http://static.flickr.com/43/91471389_a3704da50e_o.jpg

Zo gaat dus het verhaaltje over de bloemetjes en de bijtjes.





Hoezo is te zien dat ik veel Animal Planet kijk O:)

Naast The Crocodile hunter ben ik ook BigCatFan.



Voor de rest http://www.flickr.com/photos/micheldeweerd/

spannend Irene , ik hoop op goed nieuws :pray:



surprise, wat een leuke foto’s

Ik :thumbup: voor je Irene !!!



Liza

Irene, ik hoop het zo voor je!! :thumbup: :pray: Hoe is het?



Ja, ik heb best veel geduld, maar mijn vriend nog meer… :roll: Ik vind dat we overal samen achter moeten staan. Voorlopig willen gewoon nog even proberen. We geloven er allebei nog in.



Famke, ooooo ik heb het niet goed gelezen, sorry! Jeetje, dus het is gewoon echt een verrassing nog voor jullie! Dat is ook wel leuk!



Ilona, ik hoop het echt voor ons allemaal, er zijn al zoveel deeltjes geopend waarin we het hopen, maar eens moet het toch echt zo ver zijn!



Wat een goed nieuws zeg 100%!!! :smiley: Dat is al heel positief!!! :pray:



Surprise, het kleed is erg leuk! Mooie foto’s weer!!! :inlove: Daar kan ik geen genoeg van krijgen!



Kellyamely, hoe is het met jou en Jade? Leuk dat je weer regelmatig hier te vinden bent!



Liza, met jou ook alles goed? Heb je al baby-inkopen gedaan? :mrgreen:



Mijn dip is weer helemaal voorbij, heb weer zin in een nieuwe ronde! :smiley:



:-* Deedee



Goed idee Ilona!!!

Dit kaarsje is voor iedereen die hem nodig heeft!!!

Hai Deedee,



Ik bewonder je geduld!



Met mij gaat alles goed, ik heb eigenlijk nog bijna niets gekocht. Ik wil toch even die 12 weken grens afwachten.(bijna!)



Vrijdag weer een echo dus dat vind ik erg leuk!



Liza

Hoi meiden,



Nieuw deeltje… nieuwe kansen! Vooral voor de meiden die nog wachten op een (nieuwe) zwangerschap duim ik heel hard dat deeltje 7 echt geluk mag brengen!



Deedee: balen meis, ik vind het zo rot voor jullie! Dapper dat jullie nog wachten, maar een paar simpele onderzoeken kunnen soms heel verhelderend zijn. Stel je voor dat er een simpel probleem is, dan wacht je misschien nu nog wel maanden voor niks. Maar het is uiteraard jullie keuze en ik respecteer heel erg dat jullie veel geduld en vertrouwen hebben.



Ilona: klinkt positief! Fijn dat het zaad zo goed was, waren er ook genoeg? Nu de spannende wachtweken weer… .tussen hoop en vrees.



Danien: goed zo… je kiest voor jezelf en je meisje! Ronald bewijst eigenlijk maar weer door zijn houding dat hij jullie niet waard is. Je bent sterk hoor… alles wat er nu geregeld moet worden is niet leuk, maar je bouwt weer iets op. Heb je genoeg steun? Veel kracht!



Irene: hier wordt ook hard geduimd. Bruine afscheiding 7 dagen voor je NOD kan ook positief zijn… het is nog te vroeg voor een beginnende ongi toch? Dus misschien heeft je gevoel toch gelijk!



Famke: wat spannend… toch een verrassing. Ik ben ook zo nieuwsgierig wat het bij ons wordt! Maar jullie gingen al een tijd van een jongetje uit, dus dit zal even omschakelen zijn. Gelukkig hoef je niet zo lang meer te wachten :wink:



Andere zwangeren… gaat alles goed? Liza, veel plezier bij de echo. Heerlijk als je die 12 weken grens over bent hoor, dan heb je toch meer vertrouwen!



Leuke foto’s van Sanne… wat een schatje is het toch :inlove: Hardstikke leuk speelkleed, ze heeft genoeg te zien. En een echte dierenfan idd :mrgreen:



Hier alles in orde! Nog 5 weken werken en alles komt nu echt dichterbij. We zijn hard bezig met de babyuitzet (nesteldrang :mrgreen: ) en over 2 weken gaan we de meubeltje ophalen.

Hoi meiden.

Oh wat is het spannend hier al die dames in de laatste loodjes. Geniet nog maar lekker van het zwanger zijn, je gaat die buik nog missen.



Danien geniet lekker van je kleine meid. Jullie redden het saampjes heel goed.



Deedee en alle andere we blijven hier mee duimen hoor.

Helaas… een cyclus van 29 dagen… M’n vorige cyclus had 40 dagen… Ik ga maar weer gewoon uit van 35 dagen… Zit nog te twijfelen of ik de gyn. zal bellen of niet…

Verder buikgriep… Zondagnacht de hele nacht overgegeven… Gisteren een halve appel op en vandaag een beschuitje… Het gaat al iets beter, alleen nog koorts… Ik ga zo weer m’n mandje in.

Liefs, Irene

NOD

Ilona (1981) - 10 februari

Deedee (1976) - 21 februari

Irene (23-03-1976) -



“EVEN” AFSTAND VAN FORUM

Klaziena (1979)

Angela (1973)

Bagheera (1976)

Tata (1977) - 150 mg Clomid + Metformine, 3e ronde

Maria (1977)



ZWANGER

Famke (1979) (uitgerekend 21/03/2006)

Maja (1976) (uitgerekend 02/04/2006)

Aurora (1976) (uitgerekend 28/04/2006)

Toensie (10-08-1976) (uitgerekend 27/06/2006)

Liza (1976) (uitgerekend 26/08/2006)



BEVALLEN

Kellyamely - dochter Jade op 16 juli 2005

Dolfijntje (30-08-1978) - dochter Fiona Teuna Martina op 1 oktober 2005

Surprise (1976) - dochter Sanne op 7 oktober 2005

Pheebs (1978) - dochter Femke op 11 oktober 2005

Amy (1979) - dochter Esri op 3 november 2005

Danien (1981) - dochter Kyara Mylene op 28 december 2005

Miepie (1974) - zoon Luuk op 31 december 2005

Miepje (1968) - zoon Christoff op 6 januari 2006



Liza, inderdaad, je bent er bijna!!! Veel plezier vrijdag!

Maja, ja zo denk ik ook wel eens, maar we moeten er samen aan toe zijn. De ene keer denk ik dat ik er aan toe ben, maar het volgende moment wil ik net als mijn vriend nog even wachten. Dat doen we dus ook gewoon. :angel:

Het gaat lekker snel allemaal nu! Voor je het weet heb je je kleintje in je armen!

Dolfijntje, dank je wel! Dat doet goed!

Maria, hoe is het meis? Ik denk aan je!

Irene, wat vreselijk jammer! Je had zo'n goed gevoel... Dikke knuffel! :-* En beterschap! Om me heen is iedereen ziek, het heerst dus weer.

Wij zijn weer aan een nieuwe ronde begonnen, allebei met goede moed!

:-* Deedee

Ik heb een afspraak gemaakt met de gyn. voor 20/2… Ze maakt dan ook meteen een echo om te kijken of alles er goed uitziet en of de cyste weg is… :pray:



Ik heb zelf het gevoel dat het bij de bevruchting wel goed gaat en bij de innesteling niet… Dat verklaart misschien ook wel de kwaaltjes die ik af en toe heb?



Deedee, we gaan er gewoon weer voor toch! Soms ben ik wel eens bang dat het een obsessie wordt, soms ben ik er echt teveel mee bezig…



Maja: nog 5 weken! Wat gaat dat snel zeg!!

Irene, wat jammer! Het zag er zo goed uit! Hopelijk krijg je de 20e goed nieuws! :pray:



Deedee, jullie hebben inderdaad veel geduld. Mar jullie moeten vooral hetgene doen waar julli allebei achter staan. Dat is erg belangrijk, denk ik!



Ik wordt hier met de dag zenuwachtiger. Aan de ene kant heb ik er een goed gevoel over, aan de andere kant wil ik niet teveel hopen. Ik wou dat deze week snel voorbij is.

We weten nu wel dat als het nu niks is, dat we terug naar de gyn moeten voor een gesprek over IVF. Omdat ze denken dat de 100% bij Bart eerder een uitzondering is, dus waarschijnlijk geen 5de poging, wat mij nog zenuwachtiger maakt.



Veel liefs,

Ilona

Hoi, hoi,

Ik zal ook eens weer wat van me laten horen, sorry is weer veel te lang geleden, maar we hebben het zo druk, heb geen tijd om te internetten tegenwoordig! (En dat terwijl ik eerder hele dagen hier zat!! hihi)

Met Luuk gaat het supergoed, een lekker klein drolletje is het, hij eet goed, huilt niet veel, slaapt ook goed, en op de goede momenten, 'snachts dus! :mrgreen:

Hij is vandaag al weer een maand oud, jemig wat gaat dat snel zeg, niet normaal, maar we genieten hoor, het is een kanjertje! :wink:



Hier even weer een fototje van hem!