Augustus 2004 gestopt met de pil. (deel 7)

Maja: :: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie mooie meisje!::

Hoop snel te horen hoe het allemaal gegaan is.

Liefs

Toensie

Maja Gefeliciteerd!!!

Hopelijk gaat alles goed met jullie.

Geniet van elkaar.

X Liza

maja, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!!

Deedee en Irene, ik duim nog steeds mee voor jullie!!

Ik denk aan jullie!

Wij hebben gisteren onze tweede echo gehad! En alles was perfect. Je kon al duidelijk het hoofdje zien, en de aanzet tot de beentjes en armpjes. Een groot verschil met de vorige echo.

Veel liefs,

Ilona

Ilona gefeliciteerd met de echo. Altijd fijn om je kindje te zien en te horen dat het goed gaat.

Wij hebben vandaag de screeningsecho gehad. Alles is goed. Het kindje is al zoveel groter als vorige keer. Hij bewoog ontzettend veel!!! :mrgreen: Het is een JONGEN !!! :inlove: :inlove: :inlove:

Liza

Ik ben zwanger :inlove: :inlove:

Het is niet te geloven, vandaag is mijn NOD en aangezien ik al vanaf zondag het idee had dat ik ongesteld moest worden, wist ik ook zeker dat de :twisted: :twisted: mij gevonden hadden. Maar omdat ik deze maand wel heel stabiel ben met hormonen (is anders altijd een zooitje) dacht ik: " ik doen een test om zeker te weten dat ik niet zwanger ben en heb ik rust aan mij hoofd!"

Is de test positief!! Man is ook helemaal blij maar beide geloven we het nog niet helemaal. Ik heb een beetje hoofdpijn en een zeurderende pijn in mijn buik/ liezen en dan denk je…het komt morgen wel, bijna alsof je na 1,5 jaar niet zwanger mag zijn.

Maar het is echt zo! 2x maal de test gedaan :mrgreen: en 2 maal een dikke plus :dance: !

Ik ben zo blij…zwanger :inlove: :stuck_out_tongue:

Lieverds, ik wens dit aan iedereen toe en ik zal jullie up to date houden!

Kus, Angela :inlove:

Gefeliciteerd Angela !!!

Geniet ervan.

Liza

Angela: Wat een goed nieuws! Van harte gefeliciteerd meid, nu maar even lekker genieten en aan het idee wennen. :**:

Liza: Dus de kleine was niet zo koppig als die van ons! Jullie mochten het wel zien. Leuk hoor, een jochie :stuck_out_tongue: Kan je lekker leuke stoere kleertjes kopen.

Deedee: Hoe was je weekend? Lekker even uitgerust 8)

Liefs

Toensie

NOD

Deedee (1976) - 17 april

Irene (23-03-1976) - 6 mei

Klaziena (1979)

Maria (1977)

ZWANGER

Aurora (1976) (uitgerekend 28/04/2006)

Toensie (10-08-1976) (uitgerekend 29/06/2006)

Liza (1976) (uitgerekend 26/08/2006)

Ilona (1981) (uitgerekend 14/11/2006)

Tata (1977) (uitgerekend 19/11/2006)

Angela (1973) (uitgerekend …/12/2006)

BEVALLEN

Kellyamely - dochter Jade op 16 juli 2005

Dolfijntje (30-08-1978) - dochter Fiona Teuna Martina op 1 oktober 2005

Surprise (1976) - dochter Sanne op 7 oktober 2005

Pheebs (1978) - dochter Femke op 11 oktober 2005

Amy (1979) - dochter Esri op 3 november 2005

Danien (1981) - dochter Kyara Mylene op 28 december 2005

Miepie (1974) - zoon Luuk op 31 december 2005

Miepje (1968) - zoon Christoff op 6 januari 2006

Famke (1979) - zoon Jurjen op 17 februari 2006

Maja (1976) - dochter Noëmi op 8 april 2006

Kijk dat is nog eens leuk terug komen!! :mrgreen:

Maja, gefeliciteerd met je dochter!!!! :inlove: Ik ben benieuwd naar je bevallingsverhaal!!! Geniet lekker van je meisje, je hebt lang op haar gewacht!

Angela, wat geweldig nieuws!!! Gefeliciteerd meid!! :dance: :dance: :dance: Geniet er van! Ik heb je al van het ene lijstje naar het andere verplaatst! :wink:

Tata, goed nieuws!!! Dat voelt vast heel fijn!! Hoe voel je je verder? Nu op naar 3 mei!

Liza, gefeliciteerd!! Een jongen!! :inlove: Leuk hoor! Fijn dat jullie het hebben mogen zien van jullie beebje.. :wink:

Klaziena en Maria, ik heb jullie weer meteen op het NOD lijstje gezet, we zijn nu met z' n viertjes over, samen staan we sterk! :angel:

Er is zoveel geschreven, ik kan het bij het antwoorden niet eens allemaal terug lezen.

Aurora, jij bent de volgende meid!! Het duurt niet lang meer voor jij je kleintje in je armen hebt!

Danien, wat een schatje is Kyara! :inlove: Leuk jurkje!

Toensie, leuk kamertje is het geworden! Nu nog leuk gaan aankleden en zo! Je bent er vast veel te vinden nu hè?

Kellyamely, wat is ze al weer groot! Wat gaat de tijd snel! Ze is een schatje!! :inlove: Nog even en ze zet haar eerste stapjes.. :inlove:

Ilona, ook goed nieuws!! Hoe is het verder met je? Krijg je nog een keer een echo? Of was dit de voorlopig laatste?

Irene, hoe is het nu met je? :-*

Ik ben lekker uitgerust, maar moest meteen weer veel werken... :mrgreen: Nog een paar dagen wachten, dan heb ik mijn NOD weer. :shifty:

:-* Deedee

zo ik heb eindelijk even tijd om wat te schrijven!!

allereerst: maja gefeliciteerd met de geboorte van je dochter noemi! mooie naam zeg!! geniet er lekker van!!

angela! wat een super goed nieuws zeg! leuk man vorig jaar kwam ik er op 14 april achter dat ik zwanger was dus je zal rond 17 dec uitgerekend zijn!! leuk hoor! geniet er maar lekker van! voor je het weet is de zwangerschap weer voorbij en heb je een brullend kruimeltje in je armen…

deedee heb je het leuk gehad??? ik ga heel hard voor je duimen, dat je net zulk goed nieuws als angela hebt straks.

aurora de laatste loodjes meid! geniet nog maar even lekker van dat getrappel in je buik voor je het weet is het voorbij!! alvast heel veel succes met de bevalling. zet hem op he!!

zwangere meiden!!! ik wil buikfotos zien!!!!! kom op showen die buik!<br /> <br /> liza een jongentje!! wat leuk zeg! nu kun je allemaal stoere outfitjes halen!!<br /> <br /> inderdaad deedee nog 4 nod-ers te gaan! meiden we spreken af dat we aan het eind van het jaar allemaal zwanger zijn en dat we dan als de beebs er zijn met zijn allen gaan meeten!! we kletsen nu toch al bijna 2 jaar met elkaar!! ik duim voor jullie!!<br /> <br /> irene meid hoe is het nu met je? kan je het allemaal een beetje aan? ik denk aan je! :-*<br /> <br /> tata mooi he die echos!! kijk er maar veel naar!

toensie: wat een super leuk kamertje!! nu het babytje nog!!

kelly wat is ze al weer groot zeg! wat een super mooi meisje is het!! ze is alweer bijna een jaar! wat gaat de tijd toch snel!!

met mij gaat alles goed! en met kyara ook. volgende week donderdag moeten we weer naar het cb dan krijgt ze haar 2e prikje! ben benieuws hoeveel ze weegt en hoelang ze is. al behoorlijklang want ze past bijna niet meer in de bak van de kinderwagen. ben ook benieuwd of ik haar al fruithapje mag gaan geven. en ik denk dat er wel weer een fles vanaf moet. ach we zien het wel. ik houd jullie op de hoogte!

ik heb dinsddag voor het eerst gewerkt. heb een baan gevonden als oproepkracht. en ben dus dinsdag ingewerkt. nu moet ik binnenkort nog een keer en dan kunnen ze me inzetten. dus ben benieuwd hoe het gaat. met de scheiding schiet het helaas niet op. die kl****zak hoeft maar 50euro alimentatie te betalen. daar kan ik net een maand luiers voor halen!! belachelijk toch!! gelukkig is dit een voorlopige voorziening en we gaan zeker proberen om er wat meer uit te halen. want dit kan zo niet. nou ja we wachten het wel af.

zo tis alweer een heel verhaal.

ben trouwens bezig met een nieuwe site voor kyara. hij is nog under construction maar je kan er al wel een kijkje nemen en natuurlijk even het gastenboek tekenen. kijk kmaar op http://www.kyaramylene.beebiesite.nl

hoe is het trouwens met amy? heb haar al een tijd hier niet gezien! weet iemand iets van haar?

liefs danien

Angela, wat een geweldig nieuws!!! Gefeliciteerd!! Geniet ervan!

Danien, fijn dat alles goed gaat met jou en kyara!

Veel succes met je nieuwe baan!

Jammer dat het met de scheiding niet allemaal vlot loopt. En dat na alles wat hij jou en kyara heeft aangedaan. 50 euro, dat is echt veel te weinig. Wat kun je daar nu nog mee doen? Hopelijk kan je er nog iets aan veranderen! Ik denk aan jullie!!

Deedee, ik duim voor je dat je over een paar dagen goed nieuws krijgt! :thumbup:

Irene, klaziena en maria ik :thumbup: ook voor jullie nog mee!

Dat lijstje moet maar eens snel weggewerkt zijn!

Met mij is alles goed. Mijn broeken beginnen stilletjesaan een beetje te strak te zitten, een echt buikje nog niet hoor. Dat zal ook wat vroeg zijn denk ik!Op 12 weken mogen we nu naar een gynaecoloog in een gewoon ziekenhuis. We moeten dus niet meer terug naar de vruchtbaarheidskliniek.

Ik ben wel benieuwd wat we dan allemaal al kunnen zien!

Veel liefs,

Ilona

angela gefeliciteerd meid.

Danien wat irritant dat de scheiding allemaal niet zo vlot loopt. Bah.

Liza een jongetje leuk hoor. Ik vond het echt geweldig om te weten wat het was. maakte het allemaal nog veel echter. Opeens had de kleine al een naam.

Aurora nog eventjes en het is zover.

Alle andere zwangere dames. Geniet er lekker van.

De 4 NOD dames. We duimen hier dat het bij jullie ook snel gaat lukken.

Angela, Gefeliciteerd!!

Hier alles goed…(foto’s op mijn logje)

Jurjen is een tevreden mannetje en slaapt al een week door, vanochtend moest ik em zelfs wakker maken om 7 uur!! :thumbup: :think: :dance:

Met mij gaat het ook goed, geen oijn meer van mijn onderkantje (inknippen is echt niet fijn, had dan ook 2x 7 hechtingen)

Nog 6 weekjes en dan weer aan het werk, ik kijk er nu al tegen op giebel

Meiden veel suc6 met de aankomende NOD!!

xx

famke

Angela GEFELICITEERD !!!

Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe!

Jeetje Deedee, nou je dat zo zegt…nog 4 NOD dames over…het moet ons gewoon lukken…voor 2007 4 ronde buikjes erbij!!

Hier is nog geen ongi te bekennen. Volgens de gyn de laatste keer had ik mijn eitje op vrijdag 31 maart (inwendige echo >> donderdag 30 maart follikel 19 mm). Maar goed, het kan zomaar zijn dat het morgen komt.

Wel heb ik al dagen vage buikpijn en elke dag hoofdpijn.

Deedee jij moet ook nog een paar daagjes wachten, ik zal voor je :thumbup: :thumbup: .

En natuurlijk ook voor de andere meiden!!

:-* Klaziena

He meiden,

Angela, super super gefeliciteerd! Geniet ervan!

Nou, de zwangeren volgen elkaar nu toch behoorlijk rap op! Dus Deedee, Klaziena, Irene en Maria, ik ga ervan uit dat jullie nu ook ieder moment aan de beurt zijn! Ik duim nog steeds voor jullie!

Ilona, ik heb het inderdaad ook dat mijn spijkerbroeken niet meer lekker zitten! Maar dat is uiteraard wel een goed teken.

Nou, hier gaat alles z’n gangetje, en we wachten vol spanning af tot het 3 mei is en we eindelijk de volgende echo krijgen!

Liefs tata.

Hoi meiden,

Bedankt voor de felicitaties! Vanaf volgende week ben ik weer meer op het forum hoop ik, dan is de eerste drukte voorbij. We genieten volop van de kraamtijd en natuurlijk van onze Noëmi. Foto’s vinden jullie op onze website (zie www knop), maar natuurlijk voeg ik er nog eentje bij…

Ik zag nog een heleboel mooie foto’s van babies en babykamers… fijn dat alles zo goed gaat!

Famke: idd niet fijn hè die hechtingen… :?

Voor de meiden die zoveel geduld moeten hebben… jullie zijn in mijn gedachten!

Angela: van harte gefeliciteerd meis! Zo komen we stapje voor stapje toch dichterbij allemaal zwanger of mama!! Geniet ervan!

NOD

Deedee (1976) - 17 april

Irene (23-03-1976) - 6 mei

Klaziena (1979) - 13 mei

Maria (1977)

ZWANGER

Aurora (1976) (uitgerekend 28/04/2006)

Toensie (10-08-1976) (uitgerekend 29/06/2006)

Liza (1976) (uitgerekend 26/08/2006)

Ilona (1981) (uitgerekend 14/11/2006)

Tata (1977) (uitgerekend 19/11/2006)

Angela (1973) (uitgerekend …/12/2006)

BEVALLEN

Kellyamely - dochter Jade op 16 juli 2005

Dolfijntje (30-08-1978) - dochter Fiona Teuna Martina op 1 oktober 2005

Surprise (1976) - dochter Sanne op 7 oktober 2005

Pheebs (1978) - dochter Femke op 11 oktober 2005

Amy (1979) - dochter Esri op 3 november 2005

Danien (1981) - dochter Kyara Mylene op 28 december 2005

Miepie (1974) - zoon Luuk op 31 december 2005

Miepje (1968) - zoon Christoff op 6 januari 2006

Famke (1979) - zoon Jurjen op 17 februari 2006

Maja (1976) - dochter Noëmi op 8 april 2006

Danien, ik heb het erg leuk gehad, een weekendje in het hoge noorden!

Ik vind het fijn te lezen dat alles zo goed gaat met Kyara en jou!! Gefeliciteerd met je baan!!

50 euro is wel heel erg weinig, dat kan zeker niet! :x

Ik zal zo de nieuwe site van Kyara eens gaan bekijken. :inlove:

Ilona, leuk hè, dat het nu langzaam zichtbaar begint te worden.. Voor je het weet kun je positiekleding gaan kopen!

Nog een paar weekjes tot de 12 weken te gaan! Wat gaat het eigenlijk snel hè?

Dolfijntje, :-* dank je!

Famke, zal de foto's zo eens gaan bekijken! :inlove:

Geniet nog maar van die 6 weekjes!

Klaziena, :pray: hopelijk ben je de volgende!!! :pray:

We gaan gewoon voor het einde van het jaar, moet lukken hoor!

Tata, inderdaad het gaat nu ineens weer heel hard met de nieuwe zwangeren!

Maja, ze is prachtig!!!! :inlove: Geniet nog even lekker, we zien je vast weer veel straks!

Meiden, allemaal bedankt voor de lieve woorden en het duimen, ik doe gewoon ook mee!! :pray: :thumbup: Voor ons vier NOD-ers!!!

Fijne pasen allemaal, en een fijn weekend!!

:-* Deedee

:frowning: Nou, je kunt het weer zien aan m’n banner…gisteren zijn ze :evil: :evil: weer gekomen!!

Nou moet ik dinsdag a.s. bellen voor een baarmoederfoto, deze moet gedaan worden tussen de 5e en de 12e cyclusdag.

Dus we moeten maar weer verder wachten.

Deedee voor jou nog 1 dagje, ik zal voor je :thumbup: :thumbup: en :pray: :pray: :pray: !!!

Trouwens voor ons lijstje, ik verwacht mijn NOD 13 mei.

Klaziena, wat jammer! :frowning: Ik blijf voor je duimen hoor! :pray: Eens moet het toch lukken! :-

Ik heb het lijstje hierboven aangepast voor je.

Ja nog 1 dag hier, maar ik heb geen idee wat ik kan verwachten… :shifty:

Ik laat het morgen wel even weten!

:-
Deedee

Maja en Angela allebei van harte gefeliciteerd !!!

Ik duim nog steeds voor de dames die telkens in afwachting zijn van hun NOD.

Hier gaat alles goed. Sanne is inmiddels al weer een half jaar en een ruime week.

Wij willen jullie even fijne paasdagen wensen:

Sanne heeft het gouden ei gevonden :smiley: