Augustus 2004 gestopt met de pil. (deel 7)

Klaziena: Balen weer :frowning: Het wordt zo langzamerhand toch echt een keer tijd dat ook jij een positieve test in je handen kan houden!

Deedee: Spannend weer, zou het weekendje weg je goed hebben gedaan? Er wordt hier weer hard voor je geduimd hoor.

Surprise: :inlove: Wat een leuke foto,s weer, wat gaat de tijd toch snel.

Liefs

Toensie

Jammer! Klaziena. Ik had het echt voor je gehoopt!!!

Wat een leuke foto’s van Sanne! Vooral die met het gouden ei.

Deedee hoe gaat het??? Ik wacht vol spanning af.

Hier gaat alles goed. Het begint steeds meer door te dringen dat we een zoon krijgen. Hij beweegt veel op het moment en ook dat maakt het allemaal wat echter. We krijgen veel cadeautjes van iedereen. Gisteren kregen we stoere gympies :mrgreen:

Fijn dag allemaal!

Liza

Bedankt meiden voor julle woorden, dat geeft toch elke keer wel weer steun.

Deedee, hoe is het??

Trouwens je hebt mijn NOD op 31 mei gezet, maar gelukkig duurt het niet zo lang…je mag er wel 13 mei van maken.

Gisteren hebben broer en schoonzus verteld dat ze in november de tweede verwachten , ik gun het ze echt heel erg hoor, maar wij zouden ook zo graag willen en ja dat doet pijn.

Gelukkig heb ik me heel goed kunnen houden en gisteravond even een lekker potje gehuild.

Wat een poppie is Sanne, heerlijk!

Ik ga 'ns even buiten kijken, het zonnetje schijnt zo lekker.

:-* Klaziena

Nou hier tot nu toe nog niks te bespeuren! Geen drupje… :think: Het zal vanavond wel komen denk ik. :eh:

Klaziena, sorry! :oops: Ik zal het zo meteen even veranderen. Dacht 31 gelezen te hebben… Dat zal inderdaad wel erg lang zijn.

Dat is pijnlijk zo’n mededeling, zij krijgen hun tweede al weer en jij wil zo graag en moet zoveel geduld hebben…

Ik ken het gevoel, maar dan van mijn collega’s, er hebben er net weer twee aangekondigd hun tweede kindje te verwachten. Dat is wel even slikken…

Maar jij wordt dus weer tante. Moeilijk is dat dan hè…

Dikke knuffel van mij! :-

Surprise, wat een lieve mooie meid is het toch! :inlove: :inlove:

Toensie, dank je, ik hoop het!

Liza, dank je, ik eigenlijk ook wel! :wink:

Leuk hoor, dat je nu echt van die leuke cadeautjes krijgt al! Kun je het allemaal nog wel kwijt? :mrgreen:

Ik zal proberen jullie op de hoogte te houden, maar moet vanaf morgen weer veel werken, dus hopelijk vind ik een gaatje om hier nog even te schrijven en te reageren!

:-
Deedee

Angela, gefeliciteerd!!! Een hele fijne zwangerschap gewenst! :inlove:

Liza, wat leuk dat jullie ook een jongetje krijgen! Bij ons hangt zijn kast al helemaal vol met stoere kleertjes, vooral veel zelf gekocht :smiley: Ben nog steeds bang dat ik veel te weinig heb maar het is zo bijgekocht natuurlijk.

Suprise, wat een schattige foto’s van Sanne!

Klaziena, kop op meis :-* Goed dat je je zo sterk hebt gehouden.

Deedee, ik zie dat het voor jou weer heel spannend is! Zoals iemand anders al zei volgen de zwangeren elkaar hier nu in rap tempo op dus wie weet… het zou maar zo kunnen :thumbup:

Danien, fijn dat het zo goed met je gaat! Je hebt behoorlijk wat meegemaakt… je bent echt een hele sterke vrouw!

Ilona en Tata, bij jullie gaat het ook allemaal voorspoedig zo te zien. Goed om te lezen.

Hier zit het er alweer bijna op. Het is heel snel gegaan… De laatste weken/dagen is het wel veel wachten natuurlijk omdat je niet weet wanneer de bevalling gaat beginnen. Beetje net als met de 2 wachtweken… alleen nu weet je dat het echt gaat gebeuren. Voor 10 mei heb ik een kleintje in mijn armen… maar hopelijk gebeurt het nog in april :inlove: Alles is er klaar voor in ieder geval!

Meiden, ik hoop dat die 4 laatste plaatsen nu ook snel gevuld worden en dat het nod-lijstje binnenkort echt helemaal is verdwenen :-*

Mooi buikje Marloes.

Wat een lieve foto’s van Sanne. Hoe kom je op het idee zeg.

Deedee we duimen, nog niets te zien??

Klaziena jammer dat je weer ongi bent geworden en succes met de baarmoeder foto.

Maja wat heb je een lief mooi beertje gekregen.

Deedee: ENNNNNNN??? :pray:

Marloes: Wat gaat dat snel he, nog even en dan heb je je kleintje in je armen. Goed om te lezen dat alles verder goed gaat met jullie. En inderdaad een mooi buikje hoor :wink:

Hier alles nog goed. Moet vrijdag weer bloed laten prikken en daarna voor een Resusinjectie :? Nog 4,5 week werken, kan eerlijk gezegd niet wachten tot het zover is. Maar voor ik het weet is het al weer zover.

Liefs

Toensie

Klaziena, wat jammer! Ik blijf voor je :thumbup:! Niet echt leuk dat je dan ook net zo’n nieuws moet krijgen van je familie. Een potje huilen is dan heus niet erg hoor!

Deedee, nog steeds in spanning aan het wachten? Ik hoop zo voor jou dat je goed nieuws krijgt!

Surprise, wat een leuke foto’s van sanne!!

Maja, ook erg leuke foto van jullie Noëmi!!

Veel liefs,

Ilona

Het komt dicht bij voor jou Marloes! spannend.

Deedee hoe gaat het? Ik blijf hopen! :pray:

Liza

NOD

Irene (23-03-1976) - 6 mei

Klaziena (1979) - 13 mei

Deedee (1976) - 16 mei

Maria (1977)

ZWANGER

Aurora (1976) (uitgerekend 28/04/2006)

Toensie (10-08-1976) (uitgerekend 29/06/2006)

Liza (1976) (uitgerekend 26/08/2006)

Ilona (1981) (uitgerekend 14/11/2006)

Tata (1977) (uitgerekend 19/11/2006)

Angela (1973) (uitgerekend …/12/2006)

BEVALLEN

Kellyamely - dochter Jade op 16 juli 2005

Dolfijntje (30-08-1978) - dochter Fiona Teuna Martina op 1 oktober 2005

Surprise (1976) - dochter Sanne op 7 oktober 2005

Pheebs (1978) - dochter Femke op 11 oktober 2005

Amy (1979) - dochter Esri op 3 november 2005

Danien (1981) - dochter Kyara Mylene op 28 december 2005

Miepie (1974) - zoon Luuk op 31 december 2005

Miepje (1968) - zoon Christoff op 6 januari 2006

Famke (1979) - zoon Jurjen op 17 februari 2006

Maja (1976) - dochter Noëmi op 8 april 2006

Even snel, ik reageer snel weer op jullie, heb nu weinig tijd. Sorry!

Ik ben gisteren na 1 dag overtijd toch weer ongesteld geworden. Dus we gaan weer voor een nieuwe ronde!

:-* Deedee

Deedee balen zeg.

Waren jullie inmiddels ook al in gesprek met de deskundigen (MMM) of zijn jullie nog gewoon steeds aan het proberen?

Balen Deedee! Gaan jullie straks ook een keertje bij de huisarts langs of willen jullie nog even zelf verder?

Vanmorgen heb ik de baarmoederfoto (HSG) gehad, was een beetje pijnlijk, maar viel mee. Nu nog wel wat krampende buikpijn, maar dat hoort erbij.

De gyn. vindt dat alles er goed uitziet, het vloeistof liep mooi de eileiders in. Morgenochtend nog een controlefoto om te zien hoe al het vloeistof zich geplaatst heeft.

Dit was het eigenlijk weer…

:-* Klaziena

Even een fotootje !!
Hier alles goed! Jurjen slaapt nog steeds lekker door en dat is te merken aan iedereen in ons gezinnetje...
Het is zo'n tevreden ventje en huilt bijna nooit (alleen als ie honger heeft)

Heerlijk!!

Klazina, goed nieuws dat je eileiders mooi open zijn, alweer wat uitgesloten!!

Deedee, verdorie meid...ik bewonder je kracht om door te zetten!!

Marloes, wat een mooie buik zeg!

Balen Deedee! Het moet toch een keer lukken!!! :-* en weer :thumbup: voor komende maand.

Liza

He meiden,

Deedee, balen zeg, maar ik blijf hormoontjes blazen hoor! :wink:

Marlous, zuper buik zeg, ik ben benieuwd, wanneer ie komt!

Famke, wat een leuke foto! Lekker ventje hoor!

Nou, hier gaat alles zijn gangetje, ik begin wat minder last van mijn borsten en buik te krijgen, ik neem aan dat dit erbij hoort…

Liefs tata

Deedee, wat jammer weer! Ik blijf duimen!!

He wat balen Deedee, ik zat echt zo voor je te duimen!

Klaziena, hoe was de controle foto??

Nou we zijn nog met z’n viertjes over van de stoppers hier… Hopelijk brengt 2006 ons toch nog wat moois?? Ik hoop het echt heel erg voor ons!

Ben toch weer met temperaturen begonnen. Geeft toch wat rust. Ik kan er niet minder mee bezig zijn, maar ik kan het mezelf wel wat makkelijker maken door een beetje duidelijkheid in m’n rare cyclus te krijgen! Ik heb het opgegeven om er niet mee bezig te zijn, ik laat het maar over me heen komen…

Ik krijg nu ook vaak van die “goedbedoelde” adviezen: “ik ken iemand bij wie het ook niet zo vlot wil lukken” en “er zijn genoeg andere manieren om zwanger te raken hoor”. Zo kwetsend vind ik dat… Ik bedoel ik zit in m’n 9e cyclus sinds m’n miskraam… Zo ongevoelig zijn mensen soms…

Maar goed, verder gaat het redelijk, z’n ups en downs… Dat is logisch… En het doet zo’n pijn om m’n moeder zo verdrietig te zien. Ik zou haar pijn wel weg willen nemen, maar dat kan ik niet. André heeft vannacht een hele mooie droom over mijn vader gehad waarin mijn vader zei dat alles goed met hem was… André droomt amper (tenminste hij onthoud ze nooit) en dit vond ik echt heel bijzonder! Fijn dat m’n vader even langs is geweest denk ik dan!

Nou, meiden heel veel liefs van mij!

Wat een lief ventje is Jurjen zeg. Fijn dat ie het zo goed doet.

NOD

Irene (23-03-1976) - 6 mei

Klaziena (1979) - 13 mei

Deedee (1976) - 16 mei

Maria (1977)

ZWANGER

Aurora (1976) (uitgerekend 28/04/2006)

Toensie (10-08-1976) (uitgerekend 29/06/2006)

Liza (1976) (uitgerekend 26/08/2006)

Ilona (1981) (uitgerekend 12/11/2006)

Tata (1977) (uitgerekend 19/11/2006)

Angela (1973) (uitgerekend …/12/2006)

BEVALLEN

Kellyamely - dochter Jade op 16 juli 2005

Dolfijntje (30-08-1978) - dochter Fiona Teuna Martina op 1 oktober 2005

Surprise (1976) - dochter Sanne op 7 oktober 2005

Pheebs (1978) - dochter Femke op 11 oktober 2005

Amy (1979) - dochter Esri op 3 november 2005

Danien (1981) - dochter Kyara Mylene op 28 december 2005

Miepie (1974) - zoon Luuk op 31 december 2005

Miepje (1968) - zoon Christoff op 6 januari 2006

Famke (1979) - zoon Jurjen op 17 februari 2006

Maja (1976) - dochter Noëmi op 8 april 2006

We gaan eerst nog even zelf verder, de mmm kan altijd nog. We hopen dat mijn vriend snel een andere baan vind, dan is in ieder geval de stress weg bij hem, maar ook bij mij. Wie weet wat er dan gebeurd!

Klaziena, hoe is het afgelopen met de controlefoto?

Famke, wat en lekker ventje is het zeg! Fijn dat jullie in ieder geval lekker van jullie nachtrust kunnen genieten!

Liza en eigenlijk jullie allemaal, bedankt voor jullie duimen en lieve woorden! :-*

Ilona, hoe is het met jou?

Tata, het hoort er vast allemaal bij! Ik ben nog steeds erg blij voor je dat het toch maar mooi gelukt is!

Toensie, nog even dan heb je lekker verlof! Die weken zijn vast zo om!

Marloes, nog B.I.B? Het komt steeds dichterbij nu!

Irene, bijzonder die droom, dat moet toch even een fijn gevoel geven!

Succes met temperaturen, dat geeft sowieso een beetje duidelijkheid in je cyclus!

Hopelijk volgen we elkaar straks snel achter elkaar op met zijn vieren!

:-* Deedee

Hoi!

Deedee, ik hoop echt dat de stress allemaal snel weg is en dat het dan in één keer raak is!! :pray:

Net terug van de gynaecoloog en alles is nog steeds goed. We hebben het hartje horen kloppen. Een speciaal gevoel kregen we er wel bij. Echt leuk!

We zijn bijna over de 12 weken grens heen, wat mij al geruster maakt!

De misselijkheid is bijna over, dus nu kan ik echt gaan genieten!

We hebben ook een nieuwe datum gekregen, 12 november nu.

Veel liefs,

Ilona