Augustus 2004 gestopt met de pil. (deel 7)

Deedee: Stress is inderdaad niet echt goed natuurlijk als je zwanger wilt worden. Volgens mij kan dat best wel invloed hebben hoor. Hopelijk vindt je vriend snel een andere baan, zodat je dat in elk geval van je af kunt zetten. Het moet toch een keer lukken he :pray:

Ilona: Lekker gevoel he, bijna die 12 weken voorbij, de kwaaltjes die af gaan nemen, inderdaad lekker gaan genieten. Voor je het weet voel je die kleine al lekker kriebelen in je buik :inlove:

Irene: Gewoon lekker doen waar jij je goed bij voelt hoor, en andere mensen hebben toch altijd een mening overal over, maar staan vaak niet stil bij wat je al heb door moeten maken. Ik blijf voor je duimen hoor!

Famke: Heerlijk dat alles na die moeilijke start nu zo goed gaat. Kan je er eindelijk volop van genieten.

Klaziena: Hoe was je controlefoto? Is er al meer duidelijkheid.

Wij hebben afgelopen weekend de kinderwagen gekocht. :shock: Wat een geld zeg, maar ja, je moet er iets voor over hebben. Gelukkig kregen we hem van mijn ouders :smiley: Vrijdag weer controle gehad en een resusinjectie (viel wel mee). Alles was weer prima in orde. Ze probeerde te voelen hoe de kleine ligt, maar ze kreeg het niet voor elkaar. Ze duwde zo hard, dat ik even dacht dat het ukkie er nu al uit moest of zo. Niet echt fijn. Kan me nu iets voorstellen van hoe het voelt als ze gaan proberen je kindje te draaien in je buik :? Hopelijk voelt ze het volgende keer beter en ligt het dan gewoon precies goed! We wachten af…

Liefs

Toensie

Vervelend Toensie dat ze het niet kon voelen. Hopelijk gaat het volgende keer beter zodat het ook voor jou wat minder ongemakkelijk is.

Liza

Aurora dit is jouw dag. Ik ben benieuwd of er al iets onderweg is. Zal ook eens even bij de april mama’s gaan spieken.

Heb vandaag maar weer eens een ovulatietest gekocht, van ClearBLue. Ze hebben daar nu ook een digitale van, dat is wel leuk als je in je vruchtbare dagen zit, krijg je een blij gezichtje! Die had ik dus daarnet! :smiley: Ik kreeg er zelf ook een blij gezicht van! :smiley:

Maar mijn vriend is vanavond weg, dus moeten we er morgen maar van gaan profiteren en voor de zekerheid overmorgen ook denk ik…

En wel fijn, de eerste dag testen en meteen is de test positief! Heb ik er dus mooi nog 6 over! :wink: Dat scheelt!

Ik ben benieuwd, we voelen ons nu wel heel happy allebei, dus wie weet! Nog geen nieuwe baan voor mijn vriend, maar dat is ook wel moeilijk in deze tijd zeg!

Ilona, ik zal de datum in het lijstje hierboven veranderen.

Wat ben ik blij dat je kindje het zo goed doet! Nu kun je inderdaad echt gaan genieten!

Toensie, dan hoop ik dat je kindje goed ligt, als dit al zo vervelend was. Hopelijk dat ze de volgende keer precies kan voelen hoe je beebje ligt. Heb je niet een paar leuke foto’s? Ben benieuwd naar je buik!

Aurora, heel veel succes met de bevalling, als je kindje nog niet geboren is tenminste… Je kunt het! Ik hoop dat alles gaat zoals je graag zou willen! :-

Ik ben voorlopig denk ik even niet op het forum, dus vandaar nu mijn succes wensen.

Irene, hoe is het? :-

Nog een ruim week tot je NOD, ik zal voor je duimen!! :pray:

Angela, hoe is het met jou? Heb je al een uitgerekende datum?

Maria, hoe voel jij je nu? Heb je het al een plekje kunnen geven?

Hoe is het verder met iedereen?

Fijn weekend!!

:-* Deedee

Deedee wat fijn een :smiley: op je test. Veel plezier dit weekend! Ik :thumbup: voor jullie.

Aurora hoe gaat het?

Liza

Nou Deedee dat is mooi toch een positieve ovulatie test. Meteen gebruik van maken. Is ie heel de nacht weg???

Hier een nieuwe mijlpaal. Fiona gaat vooruit. Het is nog wel meer tijgeren dan kruipen, maar ze gaat razendsnel en wil overal heen en alles pakken. Leuk joh. Maar wel opletten geblazen opeens.

NOD

Irene (23-03-1976) - 6 mei

Klaziena (1979) - 13 mei

Deedee (1976) - 16 mei

Maria (1977)

ZWANGER

Aurora (1976) (uitgerekend 28/04/2006)

Toensie (10-08-1976) (uitgerekend 29/06/2006)

Liza (1976) (uitgerekend 26/08/2006)

Ilona (1981) (uitgerekend 12/11/2006)

Tata (1977) (uitgerekend 19/11/2006)

Angela (1973) (uitgerekend …/12/2006)

BEVALLEN

Kellyamely - dochter Jade op 16 juli 2005

Dolfijntje (30-08-1978) - dochter Fiona Teuna Martina op 1 oktober 2005

Surprise (1976) - dochter Sanne op 7 oktober 2005

Pheebs (1978) - dochter Femke op 11 oktober 2005

Amy (1979) - dochter Esri op 3 november 2005

Danien (1981) - dochter Kyara Mylene op 28 december 2005

Miepie (1974) - zoon Luuk op 31 december 2005

Miepje (1968) - zoon Christoff op 6 januari 2006

Famke (1979) - zoon Jurjen op 17 februari 2006

Maja (1976) - dochter Noëmi op 8 april 2006

Zo, ik kwam even kijken of er nieuws is van Aurora, maar nog steeds B.I.B geloof ik...

Hopelijk gaat het gauw gebeuren nu! Succes nogmaals!! :-*

Irene, hoe is het met jou? Nog 4 dagen tot je NOD... :pray: :pray:

Dolfijntje, ja hij was de hele avond weg, en laat thuis, toen lag ik er al lang en breed in!

Leuk dat Fiona het "kruipen"heeft ontdekt! Nu is niks meer veilig! :mrgreen: :D

Liza, ja was echt leuk om te zien! Dank je wel!!

Hoe is het met jou?

Hoi!

Even snel (normaal gesproken heb ik op dinsdagavond toneelles, maar het is nu vakantie, dus lekker meiden avond op net5!!)

Ik ben helaas weer veel te vroeg ongi geworden (29 dagen deze keer), maar echt veel vloei ik niet. Weer een vreemde menstruatie… en m’n temp. is ook nog steeds hoog?! Maar ik ben niet zwanger hoor, en al zal het wel zo zijn, dan zien dat volgende maand wel!!

Gelukkig mag ik volgende maand weer naar de gyn. Ik vermoed dat we dan de MMM in gaan, maar misschien geeft het ons wat rust.

M’n nieuwe NOD is rond 1 juni ergens… (denk ik hoor…)

Ik heb ook ovu testen van clear blue gekocht, ben benieuwd!! Ik ga ook nog even door met tempen.

Dikke kus, Irene

Balen Irene!!!

Ik :thumbup: weer voor je komende maand.

Liza

Hallo allemaal,

Toevallig dat ik (na een heeeeeeeeeeeeele lange tijd) weer eens even kom neuzen bij de augustusstoppers 2004… En ik zie dat ik nog steeds in jullie lijstje sta, lief hoor! :inlove:

Gelukkig zijn er al meer zwanger of zelfs al bevallen! Heel fijn! :thumbup: Maar ook nog steeds een aantal aan het tobben… Ik vind het zo vervelend voor jullie! Irene, Klaziena, Deedee en de anderen die even niet actief zijn op het forum, HELE DIKKE KNUFFEL voor jullie! :-* :-* Hou de moed erin, ook al is het af en toe zwaar…

Hier gaat alles goed, Femke is een toppertje! Ik hoop echt dat jullie binnenkort dit topic achter jullie kunnen laten en naar de negen maanden mama’s kunnen verhuizen!

Tot gauw meiden!

Kus Pheebs/Ellen :-*

He meiden,

Afgelopen week weer een echo gehad, dit was echt leuk om te zien, en alles was gelukkig goed. Nu durf ik er pas een beetje in te gaan geloven dat we echt een kindje gaan krijgen!

Ik kan nu ook een afspraak maken gewoon bij de verloskundige, dus het ziekenhuis zie ik voorlopig niet meer!

Groetjes Natas

Tata wat heerlijk dat alles goed is en je voorlopig niet meer naar het ziekenhuis hoeft. Nu kun je echt gaan genieten van de veilige zone!

:-* Liza

tata fijn dat alles goed was op de echo. Geloof er maar in hoor. Voor je het weet is je kindje 7 maanden en tijgert het door je huiskamer.

Wat lief dat jullie allemaal zo aan me denken!! Helaas nog steeds BIB hier hoor :smiley: Eerst een jaar gewacht op de zwangerschap en nu laat meneer ons nog de hele termijn uitzitten haha. Nou goed, we hebben geduld :slight_smile:

Vanmiddag word ik gestript en hopelijk zet dat iets in gang want als het allemaal geen effect heeft word ik woensdag ingeleid en dat schijnen nou niet de makkelijkste bevallingen te zijn. Daarbij moet ik vanaf woensdag ook in het ziekenhuis bevallen terwijl we juist thuis wilden bevallen… Je hebt het gewoon niet voor het kiezen. Ik ben natuurlijk allang dankbaar dat ik zwanger ben geraakt!!

Als de kleine er is, kom ik dat zeker even melden hier! Voor nu wens ik de 4 dames die nog bezig zijn heel veel geluk en zwangerschapshormoontjes toe (nu ik dat nog kan haha)!!

Dikke :-*

NOD

Klaziena (1979) - 13 mei

Deedee (1976) - 16 mei

Irene (23-03-1976) - 1 juni (?)

Maria (1977)

ZWANGER

Aurora (1976) (uitgerekend 28/04/2006)

Angela (1973) (uitgerekend …/12/2006)

BEVALLEN

Miepje (1968) - zoon Christoff op 6 januari 2006

Famke (1979) - zoon Jurjen op 17 februari 2006

Maja (1976) - dochter Noëmi op 8 april 2006

Aurora, nog steeds B.I.B. dus, jeetje, je zal het nu wel echt zat zijn ook. Hopelijk kun je gewoon thuis bevallen vandaag of morgen! Ik ga er gigantisch voor duimen! :-* Veel succes in ieder geval!

Bedankt voor de hormoontjes!

Heb je trouwens nog een laatste buikfoto gemaakt, van nu zo
ver "overtijd"?

Tata, gefeliciteerd meid de twaalf weken zijn voorbij!!! Wat ben ik blij dat alles goed is met je beeb! Nu extra genieten hè! Lekker shoppen voor jou en de kleine!

Heb je al een buikfoto gemaakt? :mrgreen: Ben zo benieuwd!!!

Pheebs, leuk dat je weer eens langs bent geweest! Bedankt voor de knuffel!! En, we zijn wel actief op het forum hoor! :wink: Maar het is een paar dagen zo lekker weer geweest, en nog trouwens, ik had niet zo veel zin om te internetten.

Irene, ik vind het jammer dat je weer een nieuwe ronde in bent gegaan, ik had het zo gehoopt voor je!

Ze zijn echt heel fijn, die nieuwe ovulatietesten! Ben benieuwd of je je ei gauw spot!

Is je tempertuur nog wel gezakt trouwens?

Kalziena, Maria, Toensie, Ilona, Angela, Kellyamely, Surprise, Danien, Miepie, Miepje, Famke, en Maja, hoe is het met jullie? (zo even iedereen tegelijk :mrgreen: , het is alweer even geleden)

Hier gaat alles goed, nog een ruime week wachten, maar ik heb het gevoel dat ik gewoon ongesteld ga worden. Ik weet het niet hoor, het is een gevoel... :roll:

Hoi Dames,

Deedee: Wie weet heeft die ovulatietest wel geluk gebracht dit keer. Ik leef weer met je mee hoor… :pray:

Aurora: Ik hoop voor je dat jullie kleintje zich vandaag of morgen nou toch echt aan gaat kondigen hoor! Al dat gedoe erom heen als je ingeleidt moet worden, lijkt me ook niks. Maar ja, tegen die tijd ben je w.s. al lang blij dat hij eindelijk gaat komen. Ik duim voor je… :shock: als jullie kleintje er is ben ik de volgende op het lijstje! Jeh, wat gaat dat snel zeg.

Tata: Geniet ervan meid, voor je het weet loop je al weer met een grote bolle buik rond.

Liza: Hoe gaat het met jullie? Voel je hem al lekker bewegen :lol:

Irene: :frowning: Ik hoop voor jullie dat de MMM inderdaad wat meer rust gaat geven als het zover is. Het blijft toch elke keer weer even slikken als de :evil: er weer zijn.

Hier is alles nog steeds top. Nog twee weekjes werken en dan kan het luie leven beginnen :wink: Hoewel ik geloof ik al aardig wat op mijn " to do-lijstje" heb staan voor deze periode. Maar als het weer blijft zoals de afgelopen dagen, dan komt het helemaal goed. Vrijdag moet ik weer naar de VK. Hoop dat ze dan kunnen voelen of ukkie goed ligt. Mijn gevoel zegt van wel, maar ik wacht het nog maar af. Buikje groeit ook aardig hard, maar blijft nog steeds bescheiden :stuck_out_tongue: Ik zal een foto van 31 weken bijsluiten. Ik laat wel weer weten hoe het bij de VK gegaan is.

Veel liefs en geniet nog even van het mooie weer!

Toensie

Mooie buik toensie! Wat heerlijk dat je bijna met verlof mag.

Ik voel de beeb veel bewegen hij is echt heel druk. Ik vind het echt ontzettend gezellig!

Succes weer met wachten deze week Deedee, toch elke keer weer spannend.

Liza

Mooi buik meid. Heerlijk he zo aftellen naar je verlof. Lekker je eigen overgeven aan de nestdrang die je dan krijgt. leuk joh poetsen. :smiley:

Aurora ik kijk elke keer of er al iemand zich gemeld heeft. Ik duim voor je dat ie snel komt.

Deedee we duimen gewoon stevig voor je door.

Toensie, je hebt een mooie buik hoor! Leuk om te zien hoe je groeit! Inderdaad nog heel bescheiden, maar dat zal nog wel veranderen de komende weken!

Hopelijk ligt de kleine nu goed, succes vrijdag!!

Voorlopig blijft het weer nog wel redelijk goed, dus kun je lekker veel (maar niet te veel) gaan doen!

Liza, leuk hoor! Volgt je beeb je ook met de handjes/ voetjes?

Dolfijntje, dat heb ik ook, ik dacht eens kijken of er al nieuws van Aurora is. Ik zal eens neuzen bij de 9 maandenmama’s!

Bedankt voor jullie duimen!! Nog een weekje…

Nou, ik kwam dit tegen: JAAAAAAAAAAAAAAA, Marloes is bevallen!!!

Vanochtend om 6.06 uur, en het mannetje heet Kyan!

Dat is wel duidelijk hè! :mrgreen:

Marloes/ Aurora, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Kyan!!! Geniet maar lekker van hem!!! :inlove:

Dus toch nog een thuisbevalling waarschijnlijk hè?

Ik hoop dat alles is gegaan zoals je hoopte!! :-

Toensie, nu ben je echt de eerstvolgende in het lijstje!!! :wink:

:-
Deedee

NOD
Klaziena (1979) - 13 mei
Deedee (1976) - 16 mei
Irene (23-03-1976) - 1 juni (?)
Maria (1977)

ZWANGER
Angela (1973) (uitgerekend ../12/2006)

BEVALLEN